Sangria ohjetta

• Viestiketjun aloittaja Juhljuomaa
  • Ensimmäinen viesti
Juhljuomaa
Jokunen vuos sitten tais ohje olla joko Yhteishyvässä tai Kotivinkissä. Olen vaan onnistunut sen hävittämään... Eli löytyiskö keltään. Siinä oli raparperia ja mansikoita sit vichyä sekä appelsiinimehua. Jos halus niin lisätä pystyi vodkaa :) Oli äärettömän hyvää mut en millään muista koko ohjetta :( Olisko kellään? Tai jotain muuta hyvää ohjetta joka olis alkoholiton mut tarvittaessa sais potkuakin. Kiitos :D

Juhljuomaa
Alkuperäinen kirjoittaja sangriaan :
laitetaan punaviiniä, ei vodkaa. Vissyä ja mitä tahansa tuoreita hedelmiä.
Ehkä sangria ei ole oikea nimitys tälle juomalle mitä haen. Aattelin vaan josko joku muistais. Muutossa hävis ohje ja sitä nyt harmittelen. Oli TOSI hyvää :p

Eli pullo punaviiniä, iso pullo sitruunalimppaa, tuoreita tai purkkihedelmiä esim, persikkaa, päärynää, omenaa, appelsiinia, mansikkaa....sokeria maun mukaan ja jos terästystä haluaa, maun mukaan valkoista rommia! Sekoita kaikki hyvin ja anna maustua...Tämä ohje siis Alicantesta, jossa asuin yli 8.n vuotta =)

Inkivääri
Tää ei sangriaa ole nähnytkään mutta on niin hyvää että laitan ohjeen jakoon. Ihan itse olen kehitellyt, taustalla Amarillon Amarita-paukku.
Laita tehosekoittimeen (pyörii alhaalla terä) kaksi purkkia säilykemangoja ilman lientä (ei pilttiä vaan metallisäilyketölkistä), ruokalusikallinen sokeria, puoli pulloa tequilaa ja puoli pulloa banaanilikööriä. Hurista tasaikseksi ja a'vot kun on hyvää. : ) Tästä määrästä tulee 8 annosta.

Yhteistyössä