Mummot ja papparaiset hidasteena liikenteessä

Sanoin jo: Olen joustava ja ennakoiva, kunnon hajurakoa pitävä, siis ihan esimerkillinen

Sillähän sai heti vajakkitrollin pilkkaamaan ja toisen samanlaisen älykääpiön naureskelemaan

Palstan taso on kyllä alta kaiken arvostelun
😂😂Itse sitä tasoa kirjoituksillasi ylläpidät. Heti olet toisia kirjoittajia haukkumassa ja solvaamassa. Virheitäsi et pysty myöntämään. Minun puolesta ole vaikka teiden kuningas, jos oloasi helpottaa. Asenteesi on jo näkynyt.

Kannattaa lukea vastaus. ”Heillä on kiire esim töihin (teikäläisten takia).”

Teikäläisiä voi olla kymmeniä 100 km työmatkalla. Nopeusrajoituksia on syytä noudattaa sujuvuuden ja turvallisuuden takia. Sinä etana olet jonon keulilla se huonoin ja vaarallisin kuljettaja.

Käytä pliis jatkossa julkisia vaan, kiitos jo etukäteen 👍
Näinpä. Jos ei uskalla tai pysty ajamaan nopeusrajoitusten mukaan, on parempi pysyä pois ratista. Suomessa on keskimäärin hyvät, leveät tiet, joiden nopeusrajoitukset on asetettu lavealla turvallisuusmarginaalilla kohdalleen. Jos se ei riitä, ei yksinkertaisesti ole ajokunnossa. Se on sinänsä ihan sama johtuuko ajokunnottomuus päihteistä, väsymyksestä tai seniiliydestä, sellainen ihminen ei kuulu liikenteeseen, joka ei kykene ajamaan liikennevirrassa turvallisesti.

Miksi heillä on kiire töihin? Siksi että ovat lähteneet matkaan liian tiukalla aikataululla. Omaa kiirettään ei kannata vyöryttää muiden niskaan vaan sille on itse tehtävä jotain.
Tieliikenteessä olisi sujuvaa jos jokainen noudattaisi liikennesääntöjä, nopeusrajoituksia ja joustoa muuhun liikenteeseen nähden.
Nimenomaan tuo paksunnettu kohta. Siis ajetaan sen nopeusrajoituksen mukaan. Silloin voi jokainen helposti laskea ja ennakoida, että 80 kilometrin matkaan menee tunti tai 40 kilometrin matkaan menee tunti. Ei tarvitse varata puolta tuntia ekstraa varmuuden vuoksi.

Yhteistyössä