Hakutulokset

1. M

Kukonlauluista normiaamuihin

Mitä jos kokeilisit jättää toiset unet pois niin yöunet varmaan pitenisivät.
  2. M

tuhma poika

Eihän ne lapset tajua moneen vuoteen oikean ja väärän eroa tai sitä, että toiseen sattuu, mutta kyllä ne tajuavat sen, että jotain asiaa ei saa tehdä. Käytännössä se ei aikuisen toimintaan vaikuta juurikaan, mutta periaatteessa ero on suuri. Pieni lapsi, joka ei varsinaisesti tajua tekevänsä...
  3. M

Kuinka kauan 1v:n pitäisi pystyä keskittymään?

Meidän poika (tasan 1 vee) taas jaksaa keskittyä tutkimaan yhtä asiaa ties kuinka kauan. Mun mielestä se ei ole ihan normaalia... :D
  4. M

tavarat ja vessanpönttö

Meillä on vessanovi aina kiinni.
  5. M

TAPPELUPINO

Vai oiskohan hauskuus siinä "huonossa äidissä"? daa!
  6. M

vauvan maitopuklu on könttistä??

Meille tuli tollasta puklua aina Cuplatonin jälkeen.
  7. M

Autottomat, miten olette toimineet turvakaukalon kanssa?

Mä en ikinä ostaisi tai edes ottaisi ilmaiseksi vastaan käytettyä kaukaloa muilta kuin tutuilta. Siitä kolaroimattomuudesta ei tiedä ennen kuin sillä kolaroidaan, jolloin on jo liian myöhäistä... Ihmisiä on kaikenlaisia, myös perheellisissä ja joillakin on häpyä myydä ihan mitä tahansa ja ihan...
  8. M

Kouluruokailu lopetettava, omat eväät mukaan?

Meidän kouluruoka oli useimmiten eineksiä, jotka eivät ole hyvää tai terveellistä... Mutta ei sitä silti pidä lopettaa, koska jotkut lapset saavat päivän ainoan kunnon aterian koulusta. Jotain kertoo sekin, että päiväkodeissa ja kouluissa menee ruokaa eniten maanantain.
  9. M

kka laulaa

http://www.youtube.com/watch?v=HZy13eLejXs
  10. M

Katsoiko kukaan 4D dokumettia eilen?

Mun mielestä imetys pitäisi lopettaa siinä vaiheessa, kun lapsi saa tarvitsemansa maidon/muun juoman pullosta/mukista ja se imetys tapahtuu enää tavan vuoksi. Oli lapsi sitten minkä ikäinen tahansa. Tällä en tietenkään tarkoittanut imeväisikäisiä, jotka syövät pelkkää äidinmaitoa tai korviketta...
  11. M

Baby Björn -ruokalappu

On. Ne näyttää muuten "tavallisilta" Baby Björn-ruokalapulta, mut kiristyssysteemi takana on helminauha, joka on erivärinen (sininen-punainen ja keltrainen-vihreä) kuin lappu muuten.
  12. M

LAKKI ASIAA!

Kyllä ne pienten korvat pitäisi aina jotenkin suojata...
  13. M

Miten bussiin sisään ja pois oikeaoppisesti?

\ Ei ne koukut ole ainakaan Pääkaupunkiseudun busseissa millekään laukuille tarkoitettu! :laugh:
  14. M

villahousut vai hahtuvavillahousut

\ Tällä logiikalla ei merino- tai alpakkalankakaan käy... Villikset tarvitsee aina lanoliinikylpyjä toimiakseen kunnolla jatkuvassa käytössä, myös hahtuvat.
  15. M

tissin nuoleminen ?

Ei kuulu asiaan, mutta toi otsikko on todella kaksimielinen :o
  16. M

hampaat

Meillä poika oli 3 kk, kun tuli ekat hampaat, mutta kaverin lapsi sai ekat vasta 11 kk iässä. Kuulostaa ihan hampaiden tekemiseltä, mutta mä olen huomannut, että vaikka niitä hammasoireita olisikin niin joka kerta ei puhkeakaan uusia. Kai se silloin puskee vanhoja ulospäin.
  17. M

imetys ja kiinteät

Mä en ole ikinä kuulutkaan tollasesta ohjeesta... Meidän vauva ei suostu maidon jälkeen syömään enää kiinteitä, joten on saanut sen aina vasta ruoan jälkeen. Jotkut vauvat eivät sen sijaan suostu kiinteiden jälkeen enää maitoa, joten heidän kanssaan kuulu tehdä toisin päin. Ei kaikki ole niin...
  18. M

korvikejauhetta ruokaan

Nan-jauheen korvikeohje on 30 ml vettä ja 1 mittalusikallinen jauhetta. Siitä tulee valmista korviketta reilu 30 ml. Jauhepaketin kyljessä on ohje ja siinä myös lukee, että paljonko sitä korviketta on sekoittamisen jälkeen.
  19. M

hampaiden pesu tuskaa!!

Meillä harjattiin väkisin hoitopöydällä ja vauva karjui. Sitten rupesin miettimään, että eihän tuo ikinä tule muuttumaan, kun pikkuinen selvästi inhosi/pelkäsi harjaa ja nipisti suun samantien kiinni, kun näki harjan. Mä ratkaisin asian sillä, että istuttiin sitten yhdessä vessanpöntöllä ja...
  20. M

jo äidit,vinkkejä kaivataan!

\ Kyllä vesi rasittaa vauvan peppua paljon vähemmän kuin ne kosteuspyyhkeet. Hanan alla pesun sijasta voi käyttää märkää kankaanpalasta. Sinkkivoidetta voi ostaa "vasta" tarvittaessa, ei se lapsen peppu yhtäkkiä mene siihen kuntoon että sitä tarvittaisiin. Talkkina voi käyttää ensi hätään...

Yhteistyössä