osaimetysmamma
Minulla ei maito noussut, mutta kovan työn jälkeen olen saanut maitoa tulemaan puoli desiä kerrallaan. Se ei riitä meidän tytölle vaan joudun antamaan loput korviketta eli "vieraan lajin maitoa". Olen siitä erittäin onnellinen. Mitä muuta voisin antaa. Tuoremehua? Mieheni neuvolakortissa vm.-69 lukee "aloitetaan tuoremehu". Että tälläistä Suomenmaassa.
Imettäköön ne ketkä haluaa 10-vuotiaaksi (mm. kehitysmaissa toimii ehkäisykeinona). Mutta ihmislajin pitäisi ottaa mallia muilta nisäkkäiltä imetyksen pituudesta. Meiltä ihmisiltä kun on hävinneet nuo primitiiviset vaistot ja teemme asioita kuten haluamme. No, niinkuin joku tossa aiemmin kirjoitti, "ei ole multa pois jos joku imettää pitkään".
osaimetysmamma
Imettäköön ne ketkä haluaa 10-vuotiaaksi (mm. kehitysmaissa toimii ehkäisykeinona). Mutta ihmislajin pitäisi ottaa mallia muilta nisäkkäiltä imetyksen pituudesta. Meiltä ihmisiltä kun on hävinneet nuo primitiiviset vaistot ja teemme asioita kuten haluamme. No, niinkuin joku tossa aiemmin kirjoitti, "ei ole multa pois jos joku imettää pitkään".
osaimetysmamma