Hakutulokset

1. M

Mitä tarkoittaa tankkaaminen?

Meidän poika ei ikinä suostunut tankattavaksi, mutta jossain vaiheessa rupesi iltaa kohden syömään tiheämmin.
  2. M

Vauva löi päänsä

Olenko mä ainoa, joka ei ole juurikaan huolestunut lapsensa kaatuilusta?
  3. M

uusi ÄP Kelan sivuilla

Mun mielestä siinä ei varsinaisesti ollut mitään yököttävää, mutta kokonaisuutena tosi valju, varsinkin se toppahaalari. En mä kestäisi katsella vauvaa (eikä onneksi tarvitsekaan :D ) tollasessa puvussa, jonka väri ei muistuta oikein mitään. Ja siihen se makuupussi niin aneeminen...
  4. M

Vauva nukkuu vetoisessa huoneessa

Kyllä se vedottomuus on tärkeämpää kuin alhainen lämpötila. Meidän vauveli on alusta saakka nukkunut 25-35 asteen lämmössä eikä missään vaiheessa ole tullut mieleenkään lähetä tekemään erityisjärjestelyjä sen takia.
  5. M

vauvalla sukkahousut

Meillä käytettiin puolipotkareita ja bodya, kunnes pojan jaloista kasvoi liian suuret ja sitten bodya ja sukkiksia. Mun mielestä se on pienellä ehdottomasti paras yhdistelmä, koska silloin on helppo liikkua eikä vatsa tai nilkat tule paljaaksi. Nyt, kun tuo jo kulkee huonekaluja pitkin niin...
  6. M

Oma huone

Me siirrettiin vauva omaan huoneeseen, kun lopetti yösyötöt.
  7. M

tupakka

Onhan tupakassa muitakin karsinogeenejä kuin ne, jotka haihtuu savuna ilmaan. Mun mielestä jossain sanottiin, että äidinmaidon nikotiinipitoisuus on kolminkertainen äidin veren nikotiinipitoisuuteen verrattuna. Osaako joku vahvistaa tuon? Tupakoinnin lopettaminen ei todellakaan ole helppoa...
  8. M

Suosittele hyvää ensimmäistä turvaistuinta!

\ Ja taas samaa alentuvaa tekstiä... :whistle:
  9. M

10kk ja tavallista maitoa + kotiruokaa?

Tavallisten maitotuotteiden aloitusikäsuositushan on 10-12 kk ja aloitus hapanmaitotuotteilla. Meidän poika ei niitä suostunut syömään, joten siirryttiin "suoraan" keitettyyn maitoon. Keittämätön maito aiheuttaa toistaiseksi törkeitä pulautuksia ja tekee kakasta polttelevaa joten jatkamme maidon...
  10. M

Vaipanvaihdosta

Mä vielä lisäisin, että ainakin Helsingissä ja varmaan muissakin suurissa kaupungeissa joudutaan valuttamaan viemäriverkostoon puhdasta vettä, että putket pysyisivät kunnossa. Kylmän veden "tuhlaus" ei ole kovin paha asia, lämmin vesi on sitten asia erikseen. Ja voihan sen vauvan kakkapökäleen...

Yhteistyössä