Hakutulokset

1. M

Vaipanvaihdosta

\ Juuri näin meilläkin :) .
  2. M

Vaipanvaihdosta

\ Niin, tai välittää sen vertaan ympäristöstä, ettei kuljetuta kaatopaikalle kakkaa nopeuttamaan kasvihuoneilmiötä. \|O
  3. M

te jotka "huijaatte" lisää rahaa

\ Itse asiassa suurin työllistäjä tällä hetkellä Suomessa ovat pienet ja keskisuuret yritykset.
  4. M

Vauvan aknesta

Hormoninäpyt on juuri sitä ällöttävää aknea, joka saa oman ihanan vauvelin näyttämään ihan rumalta... :( Onneksi ne lähtevät ajan kanssa.
  5. M

Porkkana allergia??

\ Sä et voi olla tosissasi! :o
  6. M

synnytysmasennuksesta

\ Olet oikeassa muuten, mutta jos itsellään on ihan pienikin epäilys siitä, että on masentunut niin kannattaa hakea apua. Siinä ei ole mitään pahaa, että ammattihenkilöä vaivataan tuollaisella, koska se on heidän työnsä, tunnistaa masennus. Yhteiskunnalle tulee paljon halvemmaksi hoitaa ja...
  7. M

miten opettaa lapsi syömään itse?

Alle 1-vuotiaan itse syöminen on aika toivotonta. Eiväthän ne hermoradatkaan ole niin kehittyneitä, että käden motoriikka pelaisi. Lapset ovat sellaisia, että sitten kun oppivat niin oppivat sitten vauhdilla.<br><br>
  8. M

te jotka "huijaatte" lisää rahaa

Vika ei ole sossun asiakkaissa vaan systeemissä. Monilta jää oikeutetut tuet saamatta, kun sossussa nöyryytetään toista vaatimalla ties mitä tietoja. Sitten ovat nämä röyhkimykset, jotka eivät häpeä mitään ja valehtelevat päin pläsiä. Näitä röyhkimyksiä on paljon vähemmän kuin oikeasti köyhiä...
  9. M

LionHeartiin kyllästyneet - nyt on aika pinoutua!

\ Mäpäs teinkin profiilin :D . Pitää hiukan korjailla sitä sitten myöhemmin... Olisi pitänyt keksiä toi jo aiemmin :kieh: .
  10. M

Tuli kahdesti.<br><br>
  11. M

Minäkin pinoudun! :wave: Oman mielipiteensä faktasta ja tosiasioista voi tuoda esille monella tavalla ja kyseinen henkilö tekee sen lähes poikkeuksetta todella ärsyttävästi. Eikä hänelle edes kannata vastata, koska luetun ymmärtäminen ei taida olla kovin vahva osa-alue... :D Ilkeilyt...

Yhteistyössä