Siis onko joku nii urpo, että luulee tarvivansa mennä naimisiin että sais joskus? :kieh: Kyllä se avioliitto on yleensä kuitenkin aika hemmetin tehokas ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:ei pelkän seksin takia tarvii naimisiin mennä
Elä osta HK:n sinistä nii vältyt tuollaisilta murheilta!Alkuperäinen kirjoittaja POLI:LIDLISSÄ MAKSO HK LENKKI 1,99 JA MEIJÄN S-MARKETISSA VIERESSÄ MAKSO 1,59. MENIN SIT OSTAMAAN SEN LIDLISTÄ KU LUULIN ET ON HALPAA. SEN JÄLKEEN MENIN S-MARKETTIIN JA... VOI DAMMMMMM!!!
Lidlin suomalaiset tuotteet on pahoja, mutta ne saksalaiset/italialaiset on hyviä. Esim juustot ja pastat sekä jogurtit pikkupurkeissa. Mutta ne Kartanon valmistuotteet jne , yöks.Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No mäkin aattelin nyt kattoo että ku kotimaista kuulema olis ja näkeehän sen missä on tunnukset, mut ei tuolla niin halpaa ollukaan ja jos cokiski maistuu homeelle niin mitä ne muut tavarat sit on... Ostan mä sieltä vaippoja ja pikkuhousunsuojia yms, mut en elintarvikkeita. Ellei joku saa puhuttua ympäri.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Mä oon kyllä huono tappelija, mut Lidlissä on kyllä ihan hyviäkin elintarvikkeita, ei tosin kaikki, mutta paljon ostan sieltä =)Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No mä voin purnata että Lidlistä en osta mitään elintarviketta enää. Nuo kaikki Cokikset mitä ostin maistuu enemmän tai vähemmän homeelle. Oon ollu ennakkoluulonen Lidlin elintarvikkeisiin ja aion olla jatkossaki. Eikä siellä edes ollu halvempia ku nyt kerranki kattelin. Keijuki kalliimpaa tai ainaki samanhintasta ku muualla.
Puolustakaa nyt joku Lidliä niin saadaan tappelu. Tai haukkukaa mua ku juon Cokista. RÄYH...
tiettävästi joissakin piireissä ajattelumalli on tämä,ja varmaan pitää jotain valkosta neitsyt lakanaakin veritahroilla naapureille näytellä,että ollaan oltu kiltisti juu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Siis onko joku nii urpo, että luulee tarvivansa mennä naimisiin että sais joskus? :kieh: Kyllä se avioliitto on yleensä kuitenkin aika hemmetin tehokas ehkäisykeinoAlkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:ei pelkän seksin takia tarvii naimisiin mennä
Hjuva, et oot asian tiedostanutAlkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Lapsia/eläimiä/mitään muutakaan elävää olentoa (myöskään aikuista) ei kosketa väkivaltaisesti (ivaajille tiedoksi, että ötökän voitte mun puolesta hyvillä mielin murskata). Suunitelmallinen väkivallan käyttö kasvatuksessa on ehdottomasti väärin ja tuomittavaa. Kaikenmaailman nippailu, läpsintä, tukistelu ym. Se ei ole kasvatusta, se on oman kiukun purkamista lapseen ja kasvattamatta jättämistä. Pikaistuksissa tehty nippaus, jota on jälkikäteen pyydetty anteeksi ja selitetty lapselle, missä meni vikaan on asia erikseen. Ja jota ei käytetä "kasvatuksena".
Niin, ja olen muuten lapseton 18 vuotias, että sen takia kannattaa olla jo periaatteesta eri mieltä, kun mä en voi tietää kertakaikkiaan mitään lapsista, kun en ole sellaista maailmaan pyöräyttänyt.
Niinpä, eli sitten kannattaa tukkia se leipäläpiAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Hjuva, et oot asian tiedostanutAlkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Lapsia/eläimiä/mitään muutakaan elävää olentoa (myöskään aikuista) ei kosketa väkivaltaisesti (ivaajille tiedoksi, että ötökän voitte mun puolesta hyvillä mielin murskata). Suunitelmallinen väkivallan käyttö kasvatuksessa on ehdottomasti väärin ja tuomittavaa. Kaikenmaailman nippailu, läpsintä, tukistelu ym. Se ei ole kasvatusta, se on oman kiukun purkamista lapseen ja kasvattamatta jättämistä. Pikaistuksissa tehty nippaus, jota on jälkikäteen pyydetty anteeksi ja selitetty lapselle, missä meni vikaan on asia erikseen. Ja jota ei käytetä "kasvatuksena".
Niin, ja olen muuten lapseton 18 vuotias, että sen takia kannattaa olla jo periaatteesta eri mieltä, kun mä en voi tietää kertakaikkiaan mitään lapsista, kun en ole sellaista maailmaan pyöräyttänyt.
Ja mitä hauskaa on siinä ettet imettänyt kuin kaksi viikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja mami86:mä imetin 2viikkoa, eli taas mä olen huono äiti
Vai oiskohan hauskuus siinä "huonossa äidissä"?Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Ja mitä hauskaa on siinä ettet imettänyt kuin kaksi viikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja mami86:mä imetin 2viikkoa, eli taas mä olen huono äiti
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja makaki:Vai oiskohan hauskuus siinä "huonossa äidissä"?Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Ja mitä hauskaa on siinä ettet imettänyt kuin kaksi viikkoa?Alkuperäinen kirjoittaja mami86:mä imetin 2viikkoa, eli taas mä olen huono äiti
:kieh:
daa!
Alkuperäinen kirjoittaja mami86:mä imetin 2viikkoa, eli taas mä olen huono äiti
just jooAlkuperäinen kirjoittaja tiksu:Minulla ei ole vielä lapsia, enkä siis ole imettänyt, mutta vakaa mielipiteeni on, että se joka sanoo, että maito vaan loppui, on laiska ja huono äiti. Itse aijon imettää ainakin 2 vuotta, eikä se maito lopu, kun vaan tarpeeksi tahtoo imettää. Jos joku muuta väittää, niin omaa huonoa omaatuntoaan vaan tahtoo paikkailla...
Lisätäänpä vielä semmonen, että täällä kannattaa kyllä aika monen muunkin tukkia leipäläpensä, tai miksi tota suuvärkkiä nyt sit itse kukin kutsuukin. Sekään, että on äiti, ei tee ihmisestä automaattisesti kasvatusalan ammattilaista. Sittenkö, kun sen lapsen on maailmaan saattanut, saa sanoa, et tietää lapsista jotain? Vai toisen lapsen jälkeen? Vai neljännen? Kenties kymmenennen? Saanko kuitenkin eläimiin kohdistuvasta väkivallasta puhua, kun väitän tietäväni eläimistä aika paljon? Tai aikuisiin kohdistuvasta? Ainiin, eihän lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa edes lasketa, eihän se edes ole väkivaltaa, vaan kasvatusta, kuten pusu tai hali.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, eli sitten kannattaa tukkia se leipäläpiAlkuperäinen kirjoittaja Magister:Hjuva, et oot asian tiedostanutAlkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Lapsia/eläimiä/mitään muutakaan elävää olentoa (myöskään aikuista) ei kosketa väkivaltaisesti (ivaajille tiedoksi, että ötökän voitte mun puolesta hyvillä mielin murskata). Suunitelmallinen väkivallan käyttö kasvatuksessa on ehdottomasti väärin ja tuomittavaa. Kaikenmaailman nippailu, läpsintä, tukistelu ym. Se ei ole kasvatusta, se on oman kiukun purkamista lapseen ja kasvattamatta jättämistä. Pikaistuksissa tehty nippaus, jota on jälkikäteen pyydetty anteeksi ja selitetty lapselle, missä meni vikaan on asia erikseen. Ja jota ei käytetä "kasvatuksena".
no joo joo!!Alkuperäinen kirjoittaja mami86:just jooAlkuperäinen kirjoittaja tiksu:Minulla ei ole vielä lapsia, enkä siis ole imettänyt, mutta vakaa mielipiteeni on, että se joka sanoo, että maito vaan loppui, on laiska ja huono äiti. Itse aijon imettää ainakin 2 vuotta, eikä se maito lopu, kun vaan tarpeeksi tahtoo imettää. Jos joku muuta väittää, niin omaa huonoa omaatuntoaan vaan tahtoo paikkailla...
No hyväAlkuperäinen kirjoittaja tiksu:no joo joo!!Alkuperäinen kirjoittaja mami86:just jooAlkuperäinen kirjoittaja tiksu:Minulla ei ole vielä lapsia, enkä siis ole imettänyt, mutta vakaa mielipiteeni on, että se joka sanoo, että maito vaan loppui, on laiska ja huono äiti. Itse aijon imettää ainakin 2 vuotta, eikä se maito lopu, kun vaan tarpeeksi tahtoo imettää. Jos joku muuta väittää, niin omaa huonoa omaatuntoaan vaan tahtoo paikkailla...
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:Minulla ei ole vielä lapsia, enkä siis ole imettänyt, mutta vakaa mielipiteeni on, että se joka sanoo, että maito vaan loppui, on laiska ja huono äiti. Itse aijon imettää ainakin 2 vuotta, eikä se maito lopu, kun vaan tarpeeksi tahtoo imettää. Jos joku muuta väittää, niin omaa huonoa omaatuntoaan vaan tahtoo paikkailla...
Täysin samaa mieltä. Täysin.Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:Minulla ei ole vielä lapsia, enkä siis ole imettänyt, mutta vakaa mielipiteeni on, että se joka sanoo, että maito vaan loppui, on laiska ja huono äiti. Itse aijon imettää ainakin 2 vuotta, eikä se maito lopu, kun vaan tarpeeksi tahtoo imettää. Jos joku muuta väittää, niin omaa huonoa omaatuntoaan vaan tahtoo paikkailla...