Näin mäkin ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Minä ainakaan en kehtaisi ottaa lapsilisiä, luulisivat pankissa että ollaan köyhiä... Minä lahjotin ne Kelalle kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:minä olen ihan samaa ihmetellyt!! ilmankin tulisin toimeen ja täytyy varmaan soittaa pomolleki et palkan voi laskea puoleen ku en tarvi niin paljon rahaa!!
Meillä on tapana näin jussina sytyttää niillä kokko...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:meillä menee suoraan valtiolle ja ne saa ne sieltä sit joskus, eihän se nyt prkl niin köyhää voi olla! :headwall:
Siis tä? Pyydättekö te palkkaa On siinä..Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:minä olen ihan samaa ihmetellyt!! ilmankin tulisin toimeen ja täytyy varmaan soittaa pomolleki et palkan voi laskea puoleen ku en tarvi niin paljon rahaa!!
en mä mitään oo pyytäny!! ite ne pyys tilinumeron ja sitte huomasin joskus et apua ne laittaa mulle rahaa sinne!!Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Siis tä? Pyydättekö te palkkaa On siinä..Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:minä olen ihan samaa ihmetellyt!! ilmankin tulisin toimeen ja täytyy varmaan soittaa pomolleki et palkan voi laskea puoleen ku en tarvi niin paljon rahaa!!