Lehtimyyjien kyselyt

• Viestiketjun aloittaja bibo
  • Ensimmäinen viesti
bibo
Ei nyt liity yhtään vauvoihin tms. mutta kysympäs silti täältä. Kun lehtimyyjät soittelee ja ne sanoo, että oot osallistunut johonkin kyselyyn tms niin mistä kyselyistä ne puhuu? Siis tarkoitan, että kun itse en ainakaan ikinä muista, että olisin osallistunut mihinkään kyselyyn ja ne aina sanoo, että oon joskus vuos sitten täytellyt jotain kyselyitä. Onko siis se ihan kusetusta, että ne sanovat mun osallistuneen? Kun itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä...

Mulle soitettiin joo ja sanottiin, että saat jonkun prossan halvemmalla kiitokseksi kyselyyn osallistumisesta.
En kysyny mihin kyselyyn oon osallistunu, kun tiedän etten ole!!
Ja sano mua tyttönimelläni joten on varmaan pikkusen vanha kysely :LOL: :kieh:

Nipsu
Mullekin aina sanotaan, et kiitokseksi kyselyyn vastaamisesta saan ILMAISEKSI JOnkun lehden, vain postikulujen hinnalla..Lopulta jaarittelujen jälkeen selviää, et se lehti on ihan normaalin hintanen. Ihan huijausta koko homma..

Liliana
Ne on niitä vakiolauseita...

Joko on muka itse osallistunut johonkin kyselyyn ja nyt valittu "harvojen ja valittujen joukkoon" nauttimaan eduista. Tai sitten puhelu alkaa: "Olet ollut hyvä asiakkaamme jo pitkään ja nyt haluammekin kiittää sinua...." ;)

Viimeksi lehtimyyjä soitti ja halusi kuulemma kiittää antamalla ilmaisen lehden koko toukokuuksi. :D Kuuntelin läpinän ja lopultahan se sitten oli, että esim. vuoden lehdet sai 8kk hintaan tai jotain. Kun läpinä oli loppunut, kysyin, että mihis se ilmainen toukokuu jäi? Myyjä aivan vaikeena, että "no onhan se tässä kun tämä tarjous on tosiaan niin, että 8kk hinnalla....." JUST JOO! Ilmainen on ilmainen, ei 50 euroa!

Yhteistyössä