V
V*ttuuntunut
Vieras
Annatteko lapsenne norkoilla naapurin vaivoina päivästä toiseen? Vanhemmat eivät edes kysy, että "sopiiko että lapsi tulisi hetkeksi hoitoon" tms.. Vanhemmat sanovat vain lapselle, että hän voi mennä naapuriin! Vanhemmat ja isovanhemmat eivät ilmeisesti vain itse jaksa leikkiä lasten kanssa, joten ne voidaan tuupata naapurin kontolle. Tässä tilanteessa ei auta edes sanoa "että minulla on vähän muita hommia, en ehdi leikkiä tänään". Lapsi jää silti ja sanoo leikkivänsä itsekseen. Kokoajan kuitenkin häiriten!
Ärsyttävää kun tälläisen vuoksi rupeaa ajattelemaan lapsia maanvaivoina.
Sen lisäksi, sukulaisilta tulee jokapuolelta yökylä-hoitopyyntöjä. Onko niin vaikea ymmärtää, että jos toisten mukuloita halutaan hoitoon, niin kyllä niitä sitten ITSE kysytään. Hoitakaa oikeasti omat mukulanne. Kaikki eivät oikeasti jaksa olla toisten lapsenvahteina päivästä toiseen!
Pakko oli vain saada päästellä höyryjä ... Helpottaa...
Ärsyttävää kun tälläisen vuoksi rupeaa ajattelemaan lapsia maanvaivoina.
Sen lisäksi, sukulaisilta tulee jokapuolelta yökylä-hoitopyyntöjä. Onko niin vaikea ymmärtää, että jos toisten mukuloita halutaan hoitoon, niin kyllä niitä sitten ITSE kysytään. Hoitakaa oikeasti omat mukulanne. Kaikki eivät oikeasti jaksa olla toisten lapsenvahteina päivästä toiseen!
Pakko oli vain saada päästellä höyryjä ... Helpottaa...