Miten te reagoitte tällaiseen, minusta tää on noloa?!

Miten reagoitte kun huomattavasti teitä nuorempi mies selvästi flirttailee kanssanne?
Minusta tää on niin noloa ja kesti kauan ennen kuin tajusin että tuo todella flirttailee.

Pitäisi kai vain olla imarreltu mutta....

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Miten reagoitte kun huomattavasti teitä nuorempi mies selvästi flirttailee kanssanne?
Minusta tää on niin noloa ja kesti kauan ennen kuin tajusin että tuo todella flirttailee.

Tuntisin sekunnin murto-osan itseni kauniiksi ja nuoreksi. Ja hymy olis herkässä loppupäivän.

äippä79
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
mä (26v) voisin vaikka pyörtyä jos huomattavasti nuoremmat alkaisi flirttailemaan (eli nippanappa alaikäiset)
Ei se hauskaa esim baarissa ole, et just 18v pojat vonkaa ihan tosissaan :( mut niiden ilme on kiva nähdä, ku sanon et kotona odottaa aviomies ja 3 lasta :) Ja olen ihan tavallisen näköinen nainen, ei mitään erikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No puhuttaisi pitkälti alaikäisistä pojjista jos Huomattavasti nuorempi mies flirttailisi ja se voisi olla aika kiusallista.
No, kun minä olen 46 ja tuo mies varmaan puolet nuorempi, niin kyllä tuo miltei alaikäiseltä tuntuu.
Pitäiskö hienovaraisesti vihjata että mulla on viehättävä 18 v. tytär jolla ei ole poikaystävää...

:whistle:

miina
No.. eihän tuo ihan kauhean harvinaista ole, et mies tykkää itseään paljon vanhemmasta naisesta. Itsellä vain silloin on käynyt mielessä, et onko tosissaan vai etsiikö "äitihahmoa"...

Tästä tuli mieleen yksi ns. nuoruusvuosien tanssireissu ( olin huimat 22 wee ): koko illan mua haki tanssimaan just 18 wee täyttänyt kolli ja vain hitaille ;) . Ei ollut edes kovin humalassa ja kovasti yritti lähennellä. Olisiko vaan halunnut kokemusta vähän kypsemmästä ? Silloin mua nolotti, mutta enhän mä itsekään vanha ollut ( paitsi silloin kyllä tunsin olevani ). Ei taitaisi enää käydä samanlainen viuhka.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No puhuttaisi pitkälti alaikäisistä pojjista jos Huomattavasti nuorempi mies flirttailisi ja se voisi olla aika kiusallista.
No, kun minä olen 46 ja tuo mies varmaan puolet nuorempi, niin kyllä tuo miltei alaikäiseltä tuntuu.
Pitäiskö hienovaraisesti vihjata että mulla on viehättävä 18 v. tytär jolla ei ole poikaystävää...

:whistle:
:D :D :D
Vois mennä pojalla jauhot väärään kurkkuun :whistle:
Ei mutta, jotkuthan sitä tykkää pikkusen vanhemmista naisista niin saattaisipa tarjous tyttärestä mennä kuuroille korville jos silmänsä siuun on iskenyt =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
No.. eihän tuo ihan kauhean harvinaista ole, et mies tykkää itseään paljon vanhemmasta naisesta. Itsellä vain silloin on käynyt mielessä, et onko tosissaan vai etsiikö "äitihahmoa"...
Kai ajattelet samalla tavalla toisten päin?

Öh...
Hienotunteisesti ilmoittaisin, etten ole homo...

miina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Kai ajattelet samalla tavalla toisten päin?
Kyllä, jos ikäeroa olisi tosi paljon

pikasesti
Mikä lasketaan huomattavasti nuoremmaksi?!
Nin ja tässä nähdään taas,että on hyväsyttävämpää ikäeron olla toisinpäin!?
Nim.merk mun mies on nuorempi kuin minä muutaman vuoden.Enkä ole mikään äiti hahmo miehelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
Mikä lasketaan huomattavasti nuoremmaksi?!
Nin ja tässä nähdään taas,että on hyväsyttävämpää ikäeron olla toisinpäin!?
Nim.merk mun mies on nuorempi kuin minä muutaman vuoden.Enkä ole mikään äiti hahmo miehelleni.
Sehän riippuu henkilöiden iästä. Mun mielestä jos nuoremman ikä on 25 prosenttia vanhemman iästä niin ikäero on jo aika suuri.

Yhteistyössä