samaa mieltä. onko ton heilin mielestä tässä jotain huvittavaa??Alkuperäinen kirjoittaja KÖYHÄ:En laittanut edes pyörimään, kun teksteistä luin mitä sieltä olis tullut. Itse olen sitä mieltä että tämän tytön tarinan linkittäminen tänne, ja vielä tälläisen otsikon alla. :x
iso peesi. :xAlkuperäinen kirjoittaja KÖYHÄ:En laittanut edes pyörimään, kun teksteistä luin mitä sieltä olis tullut. Itse olen sitä mieltä että tämän tytön tarinan linkittäminen tänne, ja vielä tälläisen otsikon alla. :x
Kääk! Tekeeköhän meistä joku ilmoituksen kun 3v. painoi neuvolassa 20kg!Alkuperäinen kirjoittaja makaki:Mä tiedän tapauksen, jossa suomalainen äiti on syöttämässä lastaan samaan kuntoon. Tyttö painaa 2½-vuotiaana yli 20 kiloa. He ovat käyneet sairaalassakin tytön ylirasituksesta vääntyneiden jalkojen takia ja silti äiti jatkaa herkkujen antamista ja pakko syöttöä (äidin annostelema lautanen aina tyhjäksi!). Tota seuranneena toivoisin, että Suomessa voitaisiin ottaa lapsi huostaan ylipainon takia samalla lailla kuin Ruotsissa. Tai ainakin äiti pitäisi lastensuojelun toimesta pakottaa panemaan lapsi dieetille.
entäpä jos paino ei johdukkaan vanhemmista ???Alkuperäinen kirjoittaja makaki:Mä tiedän tapauksen, jossa suomalainen äiti on syöttämässä lastaan samaan kuntoon. Tyttö painaa 2½-vuotiaana yli 20 kiloa. He ovat käyneet sairaalassakin tytön ylirasituksesta vääntyneiden jalkojen takia ja silti äiti jatkaa herkkujen antamista ja pakko syöttöä (äidin annostelema lautanen aina tyhjäksi!). Tota seuranneena toivoisin, että Suomessa voitaisiin ottaa lapsi huostaan ylipainon takia samalla lailla kuin Ruotsissa. Tai ainakin äiti pitäisi lastensuojelun toimesta pakottaa panemaan lapsi dieetille.
Mistä muusta se voi johtua? Toki jotkut sairaudet edesauttaa ja aiheuttaa lihomista, mutta kyllä siihen tarvitaan myös rutosti kaloreita ja niiden saannista vanhemmat/huoltajat on vastuussa tuon ikäisen lapsen kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:entäpä jos paino ei johdukkaan vanhemmista ???Alkuperäinen kirjoittaja makaki:Mä tiedän tapauksen, jossa suomalainen äiti on syöttämässä lastaan samaan kuntoon. Tyttö painaa 2½-vuotiaana yli 20 kiloa. He ovat käyneet sairaalassakin tytön ylirasituksesta vääntyneiden jalkojen takia ja silti äiti jatkaa herkkujen antamista ja pakko syöttöä (äidin annostelema lautanen aina tyhjäksi!). Tota seuranneena toivoisin, että Suomessa voitaisiin ottaa lapsi huostaan ylipainon takia samalla lailla kuin Ruotsissa. Tai ainakin äiti pitäisi lastensuojelun toimesta pakottaa panemaan lapsi dieetille.