voiko miestä kosia?

Vieras
Tottakai voi! Ja eikö ens vuosi ole karkausvuosi... ;)
Mä en tosin voisi koskaan kosia miestä koska ajattelisin aina ettei mies halua naimisiin kanssani, vaikka vastaisi myöntävästi, koska olisi muuten sen itse tehnyt. :/
Onneks ei ole tarvinnut itse kosia.:)

Itse kosin miestäni 2004 karkauspäivänä. Hetkekään en epäillyt eikö mieheni halua naimisiin, vaikka jumpittelikin aina ja häät olikin sitten hänen juttunsa. nyt on vielä aikaa vihjailla ja tunnustella maaperää helmikuuta ajatellen, rohkeasti vaan kosimaan, ei kaikkien tarvi mennä vanhojen kaavojen mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ei tietenkään. Kyllä se on niin, että mies on perheen pää, ja siksi mies päättää avioliitosta.
no ei mun mielestä enää ole niin, aika on kehittynyt, emme elä enää mitään 50 lukua
No äskenhän sä tän keskustelun aloittanut kysymällä, että "voiko nainen kosia". Äkkiäpä sun mielipide avartui. :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
no miten ootte kosineet? sanoneet vaan et meetkö naimisiin vai?
Kukin tyylillään, toki noinkin voi kosia, mutta mikset kosisi niin kun toivoisit miehen kosineen sinua? Meillä kosi mies, mutta samalla idealla olisin voinut itsekin kosia.. tee vaikka joku päivä jotain Erittäin Hyvää (miehesi suosikki) ruokaa, ihanaa jälkkäriä.. kata pöytä kauniiksi ja pistä lapset hoitoon. Laita itsesi nätiksi ja kosi omin sanoin.. keksi joku pidempi litania tai sitten kysyt lyhyesti ja ytimekkäästi =) :flower:
Meillä mies muotoili sanansa vain näin: "tuutko mulle vaimoks" ja se osui ja upposi =) En ainakaan itse kaivannut sen kummempaa romanttista löpinää B)

Yhteistyössä