Hakutulokset

1. N

Meidän 1,4v. ei huoli enää puuroa aamulla...

No aika harva aikuinenkaan aamulla puuroa haluaa popsia...Meillä syödään esim. mysliä ja luonnonjugurttia, vähäsokerisia muroja, piimää hiutaleiden ja talkkunan kanssa, viiliä ja hedelmä/marjasosetta. Ja marjoja kaikkiin päälle jos on. Hyvin maistuu kun on aina hiukan erilaisia variaatioita!
  2. N

kuivat limakalvot ja outo valkovuoto?

Kannattaa mennä apteekin intiimihyllylle ja ostaa niitä maitohappobakteereita, jotka auttaa palauttamaan emättimen oman bakteerikannan. Oon käyttänyt niitä silloin tällöin kun on tuntunut että voisi olla hiivaa tulossa.
  3. N

Hormonit sekaisin?

Voisi olla tosiaan hormoneista, mutta kannattaisiko tarkistaa ettei ole esim. kilpirauhasjuttuja? Synnytyshän voi semmoistakin laukaista.
  4. N

Äidin syyllisyys liian kovasta rangaistuksesta...

Meillä on juuri samanikäinen poika, ja myös ollut nukkumaan menossa vaikeuksia. Meillä se on ilmennyt äidin raapimisena ja hiusten kiskomisena ym. riehumisena. Voi olla että se liittyy jotenkin tuohon ikävaiheeseen. Varmasti vielä pahentaa teillä vauvan tulo sitä asiaa. Ei se ole tosiaan ihme...
  5. N

Jokos aihetta kissanlahtauksen-apua kyselen täältäkin...

Ehdottaisin että etsisit kissalle uuden kodin, jossa ei edes kyseltäisi tuollaisia.
  6. N

jakkaralla synnyttäneet!

Tottahan istuva asento on aina parempi kuin sängyssä makaaminen! Siinä tulee maan vetovoima avuksi, maatessa on itse tehtävä kaikki työ. Jos ei jaksa jakkaralle raahautua, niin sängyssäkin voi istua, kun selkänoja nostetaan ja toista päätä lyhennetään. Näin itse synnytin.
  7. N

Luomusynnytys Taysissä

Kyllä varmaan onnistuu, eihän kellekään pakolla lääkkeitä laiteta. Itse selvisin pitkälle lämpötyynyn avulla, ilokaasua kokeilin mutta ei mitään apua ollut. Lopuksi otin kohdunkaulanpuudutuksen, vaikka en ollut aikonut ensin, sen avulla selvisin kuitenkin kivasti loppuun asti. Mitään ei...
  8. N

Mitä minä teen?

Tosi vaikea tilanne sinulla, mutta hyvää on se, että haluat hakea apua ja selvitä masennuksesta. Toivottavasti lapsillasi on toinen turvallinen aikuinen, johon voi tukeutua, koska sinun on nyt keskityttävä itseesi. Mitään neuvoja en voi antaa, mutta toivon sinulle voimia yrittää päästä taas...

Yhteistyössä