Hakutulokset

1. N

Apua imetyksen lopettamiseen???

Oon kanssa sitä mieltä, että kerralla lopettaminen on väärin lapselle! Kun ajattelee miten tärkeä juttu imetys on ollut syntymästä lähtien, niin tuntuu kauhealta riistää se sillä tavalla. Eihän siinä ole kysymys vain syömisestä. Itse lopetin pikkuhiljaa, viimeisenä luovuttiin tärkeimmästä eli...
  2. N

syömättömyys

Ei kannata huolestua niin kauan kuin lapsi vaan kasvaa. En lähtisi millekään leikittelylinjalle tuossa asiassa, ja kaikki taistelu vaan tekee koko ruokailuasian ikävän tuntuiseksi. Meillä on aina syöty jos on haluttanut, hetken päästä korjataan ruoka pois jos ei maistu tai ruvetaan pelleilemään...
  3. N

ns.kuivaksi harjoittelu vaippa..

Eihän niistä mitään tulehdusta tule, onhan kestovaipatkin aina märkiä pinnalta. Mutta olen samaa mieltä että aika turhia ne varmaan on, sisällä vaan ilman vaippaa ja housuja, rätti valmiiksi lähelle!
  4. N

Normaalia pojan käytöstäkö?

Minusta ei pitäisi erotella tyttöjen ja poikien touhuja mitenkään, vaan seurata lapsen omia mieltymyksiä. Vaikka tässä tapauksessa nyt ei varmasti oltukaan niin tosissaan, niin monilla se alkaa jo ihan pienenä, että jotain lelua tai puuhaa ei pidetä sopivana. Meidän poika ainakin saa kulkea...
  5. N

Kotiäidille meiliä!

Löytyisikö kaveria 29-vuotiaalle parivuotiaan taaperon äidille? Kaikesta mahdollisesta voisi kirjoitella, muustakin kuin lapsista. :) Itse olen luonnonläheinen ja pehmeitä arvoja kunnioittava, toivottavasti sinäkin. Kirjoita ja kerro jotain itsestäsi! tuija-maria ät luukku piste com

Yhteistyössä