Hakutulokset

1. T

Miten pitkään käytätte välikausipukuja?

mulla ekalla oli reiman sellanen vauvahaalari ekana keväänä ja syksynä, pitää kuitenkin tuulta paremmin kun ne farkut yms.. ja nyt kun on jo pari vuotias neiti niin housu+takki vk-puvulla mennään sitten ku kelit lämpiää. mä tuppaan ajatella vähän niin että menisitkö ite ulos vähissä...
  2. T

vinkkejä tatuointiin

oukeii.. mä menisin sitten ite ainakin jonnekin muualle.
  3. T

vinkkejä tatuointiin

mä neuvosin menemään sinne paikkaan mistä tatuoinnin haluat ja kerrot tatuoijalle mitä oikein haluat. ne työkseen piirtää :) netistä jos kuvaa etit niin voit olla varma että jollain on vastaavanlainen, toki ilman niitä lapsien nimiä.
  4. T

Onko teidän mielestä 48v liian nuori isovanhemmaksi?

meillä kaikki isovanhemmat on alle 48v :p että ei sillä kai niin väliä oo. tosin ei mun isä ainakaan osaa pitää itteään mitenkään pappana ;)
  5. T

G: minkä ikäinen olet? entä miehesi? :)

minä 21 ja ukko 27. molemmilla tulee keväällä lisää vuosia =)
  6. T

Yh:t!

mä kerkesin jonkun aikaa olla yksin lapsen kanssa, yllätti se miten yksin sitä tosiaan oli. sitä kyllä osasin jotenkin odottaa, kaikki illat yksin kotona, lapsessa kiinni 24/7 ei sillä että se ois haitannu.
  7. T

Laihduttaminen raskauden jälkeen,miten jotkut voi antaa ittensä lössähtää?

no voi jösses.. mä en palautunu omasta mielestä ekasta läheskään samaan kun mitä olin, vaikka vaaka näytti toista. mahaan jäi tollanen löysä nahkapussi joka tuskin koskaan siitä katoaa, kiitos pikkasen tän toisen joka sitä nyt venyttää =) ehkä sitä tän toisen jälkeen sitten palautuu...
  8. T

Mitä olisit mieltä jos kaverisi pyytäisi miestäsi

no ei kai se outoa ole, on mullakin kaverin mies feissarissa kaverina vaikkei pahemmin tekemisissä olla :D
  9. T

*Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

kaikkia juttuja en jaksanut lukea, pahoinvointi vetänyt mehut musta ja 5kiloa mennessään. osui silmään kuitenkin toi "kiellettyjen lista" , esikosta sen oon heittänyt jo mäkeen ja uutta en uudessa neuvolassa saanut... ELI ELI oisko jollain intoa linkittää jtn sivua tai kirjottaa tänne oma...
  10. T

Miehen kanssa väännetään parkkeeraamisesta

mulle ainakin jo autokoulussa opetettiin että aina kun pysäköi niin vaihde ja käsijarru päälle (sitä ei tartte vetää hampaat irvessä ylös) niin ei ainakaan voi itseään syyttää jos jtn on tapahtunut kun tulee takasin..
  11. T

Mitäs ruokaa teillä tänään?

tänään on eilistä jauhelikastiketta ja täysjyvä pastaa, välipalaks varmaan leipää ja viiliä. iltapäivästä on ruuaks varmaan paistettuja perunoita ja munakasta, ei vielä tietoa.
  12. T

Siis? Onko Dr Phill tommonen :O :(

ei ole. luin siitä vuosia sitten joltain jenkki lehden nettisivuilta. taitaa mun palstailut loppua taas lyhyeen ku mitään ei voi sanoa ilman että pitää alkaa väittämään vastaan ja hakemaan ilmeisesti riitaa ? eikö sitä voi vaan hyväksyä että jotkut ovat tienneet asiata jo ennen kun se...
  13. T

Ruoka-apua...viikon ruokalistaa tarttis

aa tarkotitte tota että ei oo kasviksia.. mulla se tulee ihan luonnostaan, joka ruokaan lisään perkkanaa, herneitä, maissia tms. mitä milloinki ni en niin kiinnitä huomiota että lukeeko ruuan nimessä niistä kasviksista vai ei. miten muuten syökö teiän lapset tuoreraasteita ? toi meiän reilu...
  14. T

:headwall:
  15. T

tässä ketjussa mun lisäks oli joku toinenkin joka tienny tästä jo vuosia sitten, mulla tuttuja jotka tienneet jo kauan.. et ei se kai mitenkään naurun asia oo :p
  16. T

voitko kertoa mitä teillä sitten syödään ? ihan mielenkiinnosta kysyn jos syötte terveellisesti kerran, itekkin siihen pyrin.
  17. T

merkkaan.
  18. T

niin ja tyhmä ei kannata olla, tää on kuitenkin jo monien tiedossa ollut parikin vuotta :saint:
  19. T

Ketään koulun keittiössä TÖISSÄ ollut?

muakin alko kiinnostaa tää =) ei kellään ois tietoa, jtn edes sinne päin vastaavaa. toi salaatti on aikakin makaroni pohjanen ja siinä on jtn juustoakin..

Yhteistyössä