Hakutulokset

1. T

Siis? Onko Dr Phill tommonen :O :(

täähän on jo vanha juttu, esitti aika tekopyhää tv:ssä ja kotona hakkas vaimoaan :saint:
  2. T

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

pitää tulla tännekin päivittämään että lokavauvaa odotellaan, ei sitten maltettu odottaa miehen kanssa :D
  3. T

Lokamassujen 2009 oma pino:)

la ois 16 päivä menkkojen mukaan mutta varmistuu vasta ultrassa ja toinen lapsi on tulossa, ensimmäinen on reilu parivuotias :) ikää löytyy tällä hetkellä 21 ja helsingistä päin ollaan. koko ketjua en läpi lukenut, selailin sieltä täältä. paremmalla ajalla sitten :saint: noista...
  4. T

Lapsen aatteellinen kasvatus!

...
  5. T

Tässä meidän viikon ruokaostokset,mitäs sanotte=)

mun on pakko kokeilla tätä itekkin :D eilen tuli kyllä taas niin hyvät naurut :kieh:
  6. T

TOSTA BAARIIN lähtö ketjusta

no tietenkin se on noin. :kieh:
  7. T

oonko ilkimys jos meen tänää baariin?

tietenkin, et voi jättää naistas hetkeksikään yksin. HYI SUA! :kieh:
  8. T

Tammikuun 2007 taaperot

Heippa! Mahtuukohan tänne mukaan ? tyttö täyttää 17 päivä 2v.
  9. T

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Tänne varmaankin kuulun, toista kuumeilen, ensimmäinen on parivuotias. Tosiaan tänään vasta miehen kanssa tuli aamusella puheeksi, että vauva ois tervetullut... aikaisemmin kun ollut mieli toinen . Suunnitelmissa olis alkaa yrittämään syksyllä (syys,-lokakuussa) niin ei mun opiskelut...
  10. T

Heippatirallaa

Tänne varmaankin kuulun, toista kuumeilen, ensimmäinen on parivuotias. Tosiaan tänään vasta miehen kanssa tuli aamusella puheeksi, että vauva ois tervetullut... aikaisemmin kun ollut mieli toinen . Suunnitelmissa olis alkaa yrittämään syksyllä (syys,-lokakuussa) niin ei mun opiskelut...

Yhteistyössä