Lapsen aatteellinen kasvatus!

• Viestiketjun aloittaja Skins rule!
  • Ensimmäinen viesti
Skins rule!
Olen ajatellut kasvattaa pojastani pesunkestävää skinhead-kulttuurin edustajaa..Poikani on nyt kaksivuotias ja omistaa jo omat maiharit ja useita ben shermanin kauluspaitoja ja muuta tyyliin kuuluvaa! Mielestäni on hienoa että alakulttuurit säilyvät ja pysyvät voimissa...miten itse olette ajatelleet lapsen kasvattamisesta?

Skins Rule!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ai wau, siis lapsesta tulee automaattisesti skini kun hänet pukee maihareihin ja ben sherman- kauluspaitoihin? :eek:
otappa uudestaan ja lue otsikko "aatteellinen kasvatus" äly hoi!
jep, otsikko aatteellinen kasvatus, tekstissä kuitenkin kertoo vain ulkoisia merkkejä joihin aikoo lapsen muokata. ?

Kaikki on siis provoa mitä te ette ymmärrä?

Ei se tarkoita sitä jos kertoo vain yhden asian että se on se ainoa asia joka siihen liittyy.. Ei tarvitse olla niin yksinkertaisia, voi ajatella vähän pidemmällekin, eikö ?

Alkuperäinen kirjoittaja Skins Rule! :
Kaikki on siis provoa mitä te ette ymmärrä?

Ei se tarkoita sitä jos kertoo vain yhden asian että se on se ainoa asia joka siihen liittyy.. Ei tarvitse olla niin yksinkertaisia, voi ajatella vähän pidemmällekin, eikö ?
Me tai ainakkan minä, en ole kasvattamasta lapsestani minkään aatteellisen suunnan edustajaa... Joten voinet ystävällisesti kertoa, muitakin kuin ulkoisia piirteitä, miten aiot lapsesi kasvattaa?

Yhteistyössä