N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Jahas, no te olitte nopeita tiiuska :D Mutta onnea ja pikkuiselle tarrasukkia!
Linneja mie oon päättäny aikoja sitten et otetaan koira jostain tarhasta,pelastetaan koirat ry:n kautta, tai sit ihan suoraan jonkun maan tarhasta! :) Olis ainakin hyvä syy lähteä esim. espanjaan!
Nyt en muista enään yhtään mitä kaik oli kirjotellu tol edellisel sivul, huoh. Noo pistetään se vaikka sen piikkiin et sain tänään vihkisormukseni<3 Äidin vanha vihki- ja kihlasormus. Vien ne kultasepänliikkeeseen joutettavaks yhteen ja muutenkin pieneen "kunnostukseen". Oih.
garpalo muuten kun saat pökättyä sen lapsoses ulos, niin jos me saadaan toi toinen "unelmien" talo, niin siin viekus on sit lasten leikkipuisto. Iso sellanen :) Niin sinne sit kun lapsonen on tarpeeks iso ;) Ja siihen mennessä me ollaankin sit Linnejan kans kauheit pömppömahoja ja vyörytään sinne :LOL:
Niin, Linnejako se sano, et kannattaa ihan rauhassa katella, et ehkä se oma sieltä tulla tupsahtaa. No nyt kun ei menny ton toisen asunnon kans tarjoukset yks yhteen, niin kappas, tässä ihan vieressä onkin AIVAN ihana talo! :heart: Halutaan sen :heart: Mut nyt ajatus pätkii, niin en jaksa enempää kirjotella. Mä vaan ihailen mun "uutta" vihkisormustani, huoh. Oispa jo elokuu.

nyt tarvis miestä kipeästi ku mun flunssa vaa jyllää ja mua nii ottaa päähän.. nenä tukos ja päätä särkee ja ääni painoksissa ja nenää saa niistää koko ajan!! :snotty:
ja väsyttääki ku yöt nukuttu nii huonosti :'( Mikä tähä tautii auttais et pääsis jo eroo tästä.. mä en kestä enää :ashamed:

Heippa kaikki neidit ja rouvat! :)

Koirasta täälläkin ollaan haaveiltu, mut sanoin miehelle, et eka vauva ja sit koira niin ei synny mitään mustasukkaisuusvaaraa, mä oisin muuten varmaan ihan hysteerinen vaikka otettaiskin pikkukoira.. Paitsi tietty jos vauvaa ei vaan kuulu, tää hoivaamisvietti on aika suuri nimittäin :D

tiiuska, megaonnittelut!!! :flower:

äityli, yritä parantua pikaisesti!!

tupuna, toi on niin raivostuttavaa!! Tässä kierrossa kävi mullekin vähän samalla tavalla, pupuiltiin kyl sinä päivänä kun ovistikku näytti tasavahvoja viivoja, sit seuraavana päivänä meille tuli vieraita, mies otti vähän liikaa ja nukahti ihan heti kun sänkyyn pääsi. Ja mua kiukutti kun mietin et no joo, sinne meni yks arvokas päivä. Mut ei se toisaalta ihan tajua näitä ovisjuttuja.. en jaksanut raivota sille vaikka mieli tekikin. Joten nyt saa vaan toivoa et se yks kerta riitti ja sit päivä oviksen jälkeen, mut ei itse ovispäivänä. Äh.

Mulla ei tosiaan MITÄÄN oireita, ei nännit tullut kipeeks oviksen jälkeen eikä oikein mitään. Mahaa sattunut ihan vähän, muuten vois vaan olla kun mitään ovista ei olis ollut. Onko sit hyvä vai huono merkki. Nyt on dpo5, yritän odotella ens viikon perjantaihin, et jos dpo 14 ei oo menkat tullut niin piruuttani testaan. Aika vahva fiilis kyl et ei täs kierrossa tapahtunut sit mitään, oviskin oli niin vaikea bongata viime kiertoon verrattuna :/

äitylille pikaiset paranemiset.!! :)

tiiuska, mahtavat onnittelut.! :flower:

ON: mulla on kyllä koko ajan masussa sellanen tunne, kun siellä tapahtuis jtn.. ja eilen illalla oli masu ihan turvoksissa ku jalkapallo :D unisuus on ihan uskomatonta sekä nälkä ja palelu.! mitenköhän tän pään sais pysymään kasassa.?! :D
ajattelin tehä tossa hetken päästä ovis testin, joskos siellä alkais pikkuhiljaa jo toista viivaa näkymään :)
ens tiistaina pääsen Seuren työhaastatteluun, JES.! jos vaikka pääsisin sinne niin alkais tää rahatilannekin helpottaa :)

YP :wave:

täällä kauhea sota miehen kanssa.. tapeltiin viime yönä ja vielä tänään ku tultiin töistä ja koulusta. :kieh: Nyt on onneks jo vähä rauhottunu sotatanner ja leivon tässä miehelle lepytykseksi mokkapaloja :LOL:

mulla kans ollu tässä muutaman päivän ajan ihan ihme tunne alamasussa.. sellasta paineen tunnetta ja sitte semmonen öklöolo, mut ehkä tää on vaan aikaista menkkakipua, vaikka niihin vielä viikko aikaa. :|

vielä... 2 yötä ku mies tulee!! :D ihanaa.. mut tylsyys mikä miestä vaivaa.. ei oo soitellut eikä textannut. niiku eilen illalla laitoin viestin siinä toivotin hyvät yöt ja kyselin että onko ikävä ja joko kotiin pääsyä odottaa nii ei minkäänlaista vastausta.. mikä sitä oikee vaivaa? :'(
eikö se vaa haluu sanoo mitää vai mikä hitto on... |O

tätikin pitäis perjantaihin mennessä häipyä. Huomenna pitänee lähtee ostoksille,ostamaan synttäreille kaikennäköstä juttua. Pitäiskö miehellekkin jotain pientä mukavaa, hmm.

mutta nyt mä lähen telkan ääreen et jospa toi neiti nukahtaa koht.

jatkoa.. mies textas tuossa vartti sitten mulle...toivotteli öitä ja että kohta nähdään. tosiaan kohta... IIKKSS!!!
Kaikki aika käytetää hyväksi miehen kaa ja PAKKO onni kääntyä NYT!!

Linneja perjantaina tulee mies taas kotiin =) tällä kertaa ei onneksi pitkä kiinni olo. kovasti jo oottelen :D

täällä kans vähän flunssassa ollaan :snotty: onneksi ei mieheltä tarttunu pahempi tauti, se kun on ollu angiinassa :/
ihana keväinen keli on ollu välillä, kauheen lumipyräkän jälkeen.. suunniteltiin jo miehen kans et lähetään pulkkamäkeen nyt viikonloppuna, tai sitten kun hyvä keli sattuu ja vapaa päivä =) minttukaakaota termariin mukaan :p

jumpassa missä olen käyny oli viimeksi nuori nainen, joka oli ihanasti raskaana :heart: toivottavasti en liikaa tuijottanu sen mahaa, oli vaan niin söpö :LOL: en malta oottaa et itelläki on =)

huomenna sitten aamusella jo pitää lähtee asioille sit ajaa toiseen paikkakuntaan jonne on matkaa 100km. siellä on sit asioita ja ehkä serkkujakin tapaan sit iltapäivällä kl. 17.00 olla vastassa miestä lentokentällä.
Miehellä on tuliaisia mulle ja tytölle ja on varmaa omillle vanhemmille, veljillekkin.
Jännittää ihan jo :D innoissaan olen et saakohan yöllä edes nukutuksi... :p voi olla ettei mua näe täällä sitten pahemmin.. mutta ilmoittelen välillä jos jotain on esim et täti tuli tai jotain muuta.

hei pääseekö vielä joukkoonne!
On ihan järkyttävä vauvakuume!

on ollut jo jonkin aikaa. aloitimme yrityksen muutama hassu päivä sitten, koska sovimme asiasta yhdessä. toivottavasti tärppää.

yleensä (kiertopäiviä minulla on kp28-30 ja nyt menkoista 8 päivää. ovulaatio pitäisi tulla jossain vaihees mutta en oikein ole varma koska??!

tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi. olen itse 21 ja täytän loppuvuonna 22 ja mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. ensimmäinen yrityskerta.

olemme nyt olleet petipuuhissa parinpäivän välein. minulla on vähän outo olo. minulla oli viime kuukautiset myöhässä jonkin verran ja luulin jo että olin raskaana, mutta negaa näytti ja ensin alkoi sellainen ihmeellinen marjapuuron värinen vuoto. ja myöhemmin sitten kunnolla veristä vuotoa joka ei kestänyt niinkuin minun normaalit kuukautiseni vaan kesti vain puolitoista päivää. ihmeellistä. mutta nyt siitä on sitten jo 8 päivää. nyt minulla on outo olo ollut jonkin aikaa. rinnat ovat vähän niinku turvonneet ja vähän arat. oon alkanut juomaan vettä tosi paljon. en tiedä mistä johtuu? toivon vain paljon että olisin raskaana! ja jos en oo niin kova yritys jatkuu. mut oli ihanaa kun löysin tämän keskustelupalstan. en pysty oleen itsekseni kun on niin kova vauvakuume.

Tervetuloa JULIAN :flower: Tänne vaan kuumeilemaan ;p Meinaatkos uudestaan testailla? Onko sulla ollut jotain ehkäisyä lähiaikoina käytössä? Et jos ei oo ollu, niin kyllähän toi aika epänormaalia käytöstä varmaan on ;) Et testin kimppuun vaa uusiks.
Mä oon muuten ihan hirvee tuputtaa kaikkii testien kimppuu :LOL: Älkää vihatko mua!
Äitylille tsempityksiä! Siitä se yritys alkaa taas ja pääsette muutenkin normaaliin arkeenne kiinni!

oi oi... sori ku tuun hehkumaa tänne mut ei muutakaa voi ku on NIIN onnellinen ja... :p Viime yö oli aivan ihana :) :heart: Oudolta tuntuu että mies on kotona mut totutella taas siihen et nukkuu yöt taas mun vieressä. Olipa nyt mukava aamu herätys et mä keskellä ja mies toisella reunalla ja toisella reunalla mein tyttö mut tällä reunalla oli vielä tytön sänky kii meidän sänkyä vasten et ei tipu hevillä. Mulla oli aika tukalat oltavat mut ihana ku perhe nukku samassa sängyssä :D Neiti tahtoo joskus aamuyöllä kömpiä meidän sänkyy nukkumaan.

Nyt tuntuu vähän et voi yritys todella alkaa ja ehkä tärpätäkki jossain vaiheessa :)

JULIAN tervetuloa!!!

olen nyt ollu 5pv kipeenä toivon hartaasti että tää tarkottais sitä että olen raskaana. mies kyselee jo että ostinko taas raskaustestin ja käski pyytää hänen siskoltaan vauvan vaatteita..ilmeisesti hänkin haluisi ja toivois nyt tärppäävän! :) menkat on nyt 2 viikkoa jo myöhässä ja viimeks tein testin tossa viikko sitten. pelottaa hiuka tehdä se taas jos se näyttääki negaa!?! töissä jäi loppu vuodesta 2 äityislomalle ja nyt ens kuun lopulla jää taas yksi. ihania niitten mahat ja kaikki. kunpa minäkin...

tein testin mut se oli nega, jotenkin arvatavis... mut nyt mulla on 11 kiertopäivä joten jos se ovis olis käsillä niin nyt hommiin :) näin tänää serkkuni torstaina syntyneen vaavin ja voi veljet se oli ihana käärö. :heart:

elikkä -90 syntynyt tyttönen tääl. yhteistä taivalta kuljen -86 syntyneen herran kanssa. viimeisiä kuukausia pitäisi viedä ammattikoulussa ja keväällä häämöttäisi valmistuminen.

söin pillereitä melkein 4 vuotta mutta lopetin ne joulun alla koska ne pahensi kipuja ja vuotoa. nyt sitten menty keskeytyksellä siitä lähtien. lapsi on tervetullut jos tulee. varsinaisesti haaveissa lapsonen on ensivuodelle tai sen jälkeen.

nyt on juhlat juhlittu.. huomenna mies lähtee töihin ja yrittää loppuviikon saada vapaaksi. Mun on tehtävä kouluhommia jne. Wc remonttikin pitää aloittaa tässä piakkoinkin.. Ens perjantaina kait mentävä parin mamman kans viihteelle et jos tärppääkin kohta.

Haluan äkkiä sen vauvamasun ja HUOMION :D no joo... ainaki sen ihanan suloisen vauvamasun ja vauvan äkkiä syliin :) Töissäki kerkiäis olla sit tässä vielä jonki aikaa ja kerätä pisteitä ääippärahaan. :p Vloppu on hurahtanut nopsaa..

heippahei.!

tervetuloa uusille.! :flower: :)

täällä ei kummia... ovis tais mennä menojaan, en voinu tikuttaa kun olin reissussa, joten arvailujen varaan nyt jää.! ehkä tärppää, ehkä ei.. ja luultavasti se on ei.!
uskomattomia raskausoireita edelleenkin.... näitten kanssa on nyt vaan elettävä :D

mukavaa viikon alkua kaikille.! :)

YP :wave:

Yhteistyössä