N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Linneja paljon paljon onnea rouviintumisaikeiden takia! :heart: Aiotteko mennä kirkossa naimisiin vai missä? *saaattoipi tuolla jo lukea mutta tänään on "krapulapäivä" :D Miehen kaverin varpajaiset oli eilen ja kävin yöllä hakees ne, nyt koko päivän oon ollu ihan väskä. Just heräsin päikkäreiltäkin.. :LOL:

Deviliah Heeeei ei toi oo reilua, te tiedätte jo molemmat missä mä asun, kait me nyt sit saadaan tietää missä sä asut :LOL: voin sit tulla kurkkimaan ikkunoista sisään vauvan kanssa vaunuilessa :D Jos tää vaan tajuis joskus tulla ulos täältä. Ei oo ollut yhtään kivuliasta supistusta eikä mitenkään muutenkaan sellanen olo et vois syntyä. Onhan tässä nyt viel 2viikkoo laskettuun aikaan mutta silti.. Sais tulla kyllä ennen rv42 ja käynnistystä.. |O Mutta jos vanhempiinsa tulee niin ihan viimetipassa tullaan vasta :LOL:
 
Voih garpalo :hug: En kyl toisaalt oo yhtään kateellinen sul, noi viimäset ajat ei varmaa oo mitään ihanii! Millanen olo sul muuten on? Mä kerron huomenna, jos ne hyväksyy meen tarjouksen xD Ja toivottavasti niin tekeekin! Olis kyl sit vie yks vaihtoehto. :) Ja sekin tässä ruosniemen kulmilla. Meitä ei täältä alueelta saa kulumallakaan pois :LOL:
yöperhonen mää en kyl tie yhtään!! Varmaa ärsyttävää tommone! Argh.
 
taas löysin itseni täältä. viimeksi olenkin käynyt tammikuun alkupuolella. mies kun lähti tuossa 29.12 töihin niin sen jälkeen oli hiljaista meidän sängyssä 6,5 viikkoa. nyt taas mies kotona ja yritykset päällä. nähtiin kyllä muutaman kerran miehen olessa töissä ja siksi onkin odotukset korkealla kun ei tätiä vieläkään näy ja jo yli viikon myöhässä normaalista 33pv kierrosta. en ymmärrä, mikä mulla on..on nyt menny viime täti kerrat niin että ensin oli säännöllistä et 33pv välein ne tupsahti ja sitten tossa viime vuoden lopulla täti tuli vasta 64pv päästä ja seuraava täti tuli siitä 33pv päästä ja nyt taas sitten on jo 43pv menossa tässä kierrossa ja ei vielä kuulu. ei kellään oo samanlaisia kokemuksia??

linneja olen siis taas täällä ja yritykset meneillään. jos voit lisätä mut tohon listaan taas takaisin.. nyt on 43/33-64 ja yk4 menossa. KIITOS! =)
 
YP sulla on ihanat koiruuskuvat :) Oikee söpöläinen se pentu. Ei helpottanut yhtään mun pentukuumetta, me haluttas kanssa kolmas koira ja nyt vähän isompi ku nää roikaleet on tollasii sittiäisii :LOL:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3659623.jpg

Tossa on meen neiti nukkumassa sängyllä kaikkeista pehmeimmän tyynyn päällä. Prinsessa mikä prinsessa :D

Deviliah tää on kyllä hyvää seutua asua, varsinki sit lasten kanssa :D ja koirienkin.
 
YP meillä on nyt sit seuraava rotu joko samojedi, suomenlapinkoira, husky tai malamuutti, ehkä saksanpaimenkoira tai belgian paimenkoira tervueren. Varaa valita :D
Toisaalta mä rakastan tota meen nykyistä rotua mittelspitziä, niitä meillä tulee varmasti olemaan aina. Haaveillaan miehen kanssa et joskus voitas perustaa kenneli ja sit kasvatetaan meen lapsista koiraharrastajia :D Mies on jo suunnitellu et sit ostetaa lapsillekki omat koirat :D :LOL: Noi mittelit on kyl siihe sopivia, kun niitä pystyy pienempiki ulkoiluttamaan ja ovat silleen helppoja kouluttaa, aikuisen valvonnassa tietty.. :D
 
garbalo, on varaa valita joo :) mun tädillä on suomenlapinkoira ja on aivan ihana tapaus.!! suosittelen :) itse oon kans joskus huskysta haaveillu, ne on kauniita koiria.!!
serkulla on tyttöystävänsä kanssa kaks mittelspiziä ja ne on kyllä mahtavia tapauksia.!
voi että, kenneli oiski tosi kiva juttu.. voisin itsekki rueta kypsyttelemään tota ajatusta :D kiitos vinkistä.! ;)
 
garbalo :LOL: onhan ne niin pirun isoja.! mut sellanen iso jättiläinen pelkäs tota meijän 7kk vanhaa pentua (sillon se tosin oli 5kk), oltiin koiratarhassa ja sinne tuli tanskandoggi ni se pelkäs ihan kuollakseen tota meijän riiviöö :D
mun täti on kasvattanu doggeja ja meillä on ollu kans kotona sellanen ku olin pieni, ja siitä on sit jääny niin että mäkin sellaisen haluaisin :) ....joskus
 
Vitut menny sit mee asuntotarjous läpi ja kymmenellä tonnilla nosti vastatarjoustaan! Eli pyyntihintaa laski vaan neljä tonnii! Voi huoh! Ku me ajateltiin laskea pyyntihinnasta ainakin kymmenentonnii! Ja enempää ei makseta. Tais jäädä ny toikin talo ostamatta :ashamed: Kun kuulemma allle 120tonnii ei lähe.. :( Ja meillä ei kyl oo ees varaa 120tonnii maksaa. Pitäs täydellinen vessaremppakin sinne tehä! argh. Et nyt ottaa päähän! Laitetaan ny sit viel lopputarjous, et enempää ei makseta.piste.
garpalo noi mittelit on niin ihanii, samoinku kleinit ja pommit<3 Meillä on ollu pommi joskus, niin rakastuin siihen rotuun. Mut ei olla sit otettu kyseistä rotua. Teki jotenkin niin kipeetä sen koiran kuoleman jälkeen, et kaikki saman rodun edustajat muistutti vaan siit mein koirast. Nooo, sit mee päädyttiin tähän meen kääpiöpinseriin joka on muuten sit ihan vieny meen sydämmet xD Mut siis, mekin ollaan päätetty kans ostaa isompaa rotuu kun vaan joskus saadaan se omakotitalo xD Meillä ois vaihtoehtona kans husky,sakemanni,dopperi,dalmis ja alaskan malamuutitkin on ihanii :p Et saas nähä kans mikö meille tulee. Varmaan kaik :LOL: Leena mulla nyt on nää kierrot kokoajan heittäny häränpyllyy, mut toivotaan nyt et sul ne ois nyt jääny taka-alal jonkun pienen salamatkustajan takii ;) Ootkos muuten testaillu?
 
Hellurei!

Täällä pian 20v naisenalku ilmottautuu mukaan jos vaan sekaan mahtuu. :wave:
Mies on kohta 25 v ja esikoinen olis siis haaveissa. Mulla vielä e-pillerit käytössä reilun viikon ajan ja sen jälkeen olis tarkoitus "projekti" aloittaa :)
 
Moi pitkästä aikaa.

Ensinnäkin Linneja mun laskettu siirtyi hieman ultran mukaan ja uusi laskettu on nyt 28.8 :heart:
Täällä elellään siis 13+3 raskausviikkoa ja masu on jo alkanut pullistumaan ihanasti :) Ensi kuussa saa lähteä ostoksille, kun ei sovi enää kun yhdet farkut jalkaan.. Mutta vauva voi hyvin, viimeksi lääkärissä ei sydänääniä saatu kuulumaan mutta onneksi ultralla kuitenkin nähtiin, että vauva siellä hyvin eloisana oli ja sydän löi :heart:
 
Deviliah ihan mälsää ettei menny tarjous läpi :( On niin vaikeeta kyllä ostaa/myydä asuntoja kun myyjän mielestä hinta on aivan liian halpa ja ostajan mielestä aivan liian kallis. "Onneks" meillä ei oo oman osto edessä vielä pitkiin aikoihin.. Toisaalta olis kyllä ihana asua omassa kodissa, varsinki omakotitalossa aidatulla isolla pihalla koirille.
Koirista.. Mä luulen kanssa et meille tulee noi kaikki isot rodut+mitteleitä vielä lisää.. :LOL:
Ymmärrän kyllä ettet oo halunnu enää ottaa niitä rotuja kun muistuttaa omasta rakkaasta koirasta, jos noi molemmat nyt kuolis niin en varmaan haluis kans samaa rotua enää.. Mutta mä pakotan ne pysyyn hengissä ja sit ku rupee näyttää silt et ne on jo vanhuudehöppänöit ni pitää ottaa äkkii uus penikka ettei kierre katkee :D :LOL:
Meillä voi vaan tulla ongelmia sen kennelin kanssa kunnei malteta myydä yhtäkään pentua pois.. :whistle: :LOL:
 
heipsan... :'(
Mul on vähä sellanen surufiilis.. ei sen takia tietenkää et mies tulee vaa ton kouluhomman takia. Nyt illalla ope soitti ja sano et mun valmistuminen menee varmaa syksyyn.. voi vittujen vittu et oonks mä nii tyhmä ettei koulu mee läpi!

vauvahaaveista en tiedä kui sen että täti tuli tänä aamuna kylään... joten se siitä sit... haaveilla saa mut ei tiedä toteutuuko... ja lauantaina alkoi jokin virus myllätä mussa.

Jee yks mun mammakaveri kans alkaa yrittämään ja toivotaan et tärppi kävis meille molemmille nii vois jakaa raskausasiat yhdessä.

mut nyt pitää mennä lukemaan... tenttejä 2 huomenna.. vai kui montako niit oli..
 
täälläkään ei koulu mee aivan ajallaan mutta en jaksa ressata, oon ajatellu niin et kuhan sieltä joskus valmistuu :whistle: ei mitään kiirusta =)
ärsyttäähän se joskus mutta antaa mennä painollaan.

viikonloppu murun kanssa vietetty, tosi hyvin meni ja pikku itkukin pääsi vieläkin kun toinen joutu lähteen takas :D noo jo perjantaina tulee taas kotiin! eipä sitä tiiä vaikka jo ois pikkunen saanu alkunsa :heart: mieskin siitä puhu viimeksi vähän ennen ku oli junalle lähössä, että jokohan.. :p

mutta en usko kyllä, mitään ovikseen viittaavia oireita ei ole ollu, taitaa olla kierto vielä sekasin |O kivahan se on kuitenki yritellä :LOL:

me muuten puhutaan jo mahdollisesta tulokkaasta nimellä :D ollaan joskus puhuttu tulevien lasten nimistä ja yks pojan nimi on molempien lemppari. voi siis olla et jos poika joskus saadaan niin nimi on jo valmiina.

kuinka 'matalaa profiilia' muut pidätte kuumeilun suhteen? meillä aikalailla kahenkesken vain vauva juttuja puhutaan, kummankaan vanhemmilla ei taida olla aavistustakaan, onneksi vielä =) minun kaveri aavistelee ja taitaa yks miehenkin hyvä ystävä :D
 
no miun muutamat ystävät tietää että yritämme ja olemme yrittäneet kauan... ja anoppi tietää että me yritellään mut ei oo koko ajan kysymäs joko on jne.

Mä koitan et ku tärppää nii ei heti mentäis uutisoimaan kaikille kunhan se tietty riski raja on ylitetty nii sit ehkä kertoo tai sitten ei kerro vaan antaa masun näyttää merkkinsä :p

tänään sit illaks mentävä töihin vaikka on flunssa vieläki mut jospa tää menis ohi.. ja tentitki tänää, ei vielä jännitä mut varmaa sit ku on tentit nokan eessä.

Mua nii ärsyttää kyl toi koulu homma et ei tiiä et jaksaako tätä koulurumbaa ku halusin et nyt keväällä valmistun ni ei tarvis enään PITKÄÄN aikaa miettiä mitää kouluja ja tehtäviä tms. mut lienee joutuu sit kesän opiskeleen tai jotain... kesä on valmiiks jo pilalla! :snotty: :'(

Niin ja vielä 3 yötä kun mies on kotosalla!!
 
Meidän tulevasta projektista ei tiedä kukaan eikä me aiota kertoakaan. Ajateltiin, että jos/kun tärppää nii ei kerrota heti porukoillekkaan, jos meneeki joku vikaa nii sitte harmittaa vaan entistä enemmän.. mut kuhan nyt tässä edes päästäis hommiin eka :whistle:
 
Leena kiva kun palasit... ;) kyllä laitan siut listoille.

Deviliah niin, en mä oikein tiedä miten se naimisiin meno höpötys oikein alkoi, ei ainakaan miehn kosinnalla niin kuin tapana on... :LOL: yhteistuumin vaan ajateltiin että jos kesällä mentäsiiin ensin maistraatissa ja sitten pidettäisiin tässä kotona jonkinlaiset kemut, nyt kun on tilaakin...:D
tässä kun ollaan laskeskeltu niin ajankohtaisempaa on kyllä vasta seuraavana kesänä.. ei budjetti taida nyt vielä riittää kun remonttiakin tässä samalla tehdään...
Vai meni se teidän talon osto nyt ihan persuksilleen...:hug: ei silti kannata vielä masentua, mä muistan kun tehtiin ensimmäinen tarjous ensimmäisestä asunnosta niin eipä mennyt läpi ja pyyntihintakin tais jossain kohtaa nousta ja siinä oli kaikenlaista... mutta sitten tulikin tämä unelma ja toisella tarjouksella meni läpi... tosin tämä oli kalliimpi, mutta monin kerroin upeampi ja onhan tässä omaa pihaakin sen verran että viittii jotain maksaakin. Siinä ensimmäisessä talossa ei ollut omaa lääniä ollenkaan, kaupungin vuokratontti. Näin jälkeenpäin ajateltuna, oli se onni ettei tarjousa hyväksytty.
Voi olla että teidänkin kohdalla käy samoin, jostain löytyis se unelmien koti joka onkin paljon ihanampi kuin edellinen. Mekin silloin taloa ostaessa käytiin kattelemassa varmaan kaikki toejoki-ruosniemi-harjunpää alueen talot jotka hiukankaan näytti edes talolta. Yks siellä ruosniemessä oli ja on varmaan edelleenkin sellainen talo joka oli aika korkealla jossain mäenpäällä, se oariskunta joka sitä myi oli aloittanut vanhan talon uudelleen kunnostamisen kun mies oli kirvesmies, mutta sitten tais kiinnostus lopahtaa remontoimiseen. Voe elämä kun se oli kamala ! mä en ikinä maailmassa ois voinu kuvitella itteeni siihen kämppään, en vaikka ois kuinka remontit saatu valmiiks. Mun oli pakko kysyä sen esittelijältä loppua kohden että ihan tosissaanko jaksaa kehua tälläistä kun ei tässä ole mitään edes valmiina. Välittäjä vaan kehui lisää ja lopuiksi oli meidän kanssa samaa mieltä että talo pitäisi kyllä räjäyttää maan tasalle ja rakentaa uusi tilalle, tontti oli kyllä kiva, mutta huh huh..

Niiskuneiti tervetuloa mukaan ! Velvollisuuteni on taas kysyä, laitetaanko päiviä listoille ? :D

karvapallo sitä sattuu, että LA muuttuu ensimmäisten ultrien aikana... mun sisarpuolellani se vaihtui ainakin 3 tai 4 kertaa ! |O
Hyvä että teillä siellä kaikki hyvin, toivotaan hyvää loppuun asti! :hug:

garpalo & Deviliah mahtaako tää kevät olla tätä kuumeilujen aikaa... meinaa mullakin on ihan valtava koiruus kuume ja nyt olen selaillu kaikki netin löytöeläin tarhat läpi... mä haluan koiran taas jostain tarhasta, koska tää edellinenkin koiruus on hylätty yksilö.. voe kunpa kaikki ihmiset ottaisit koiruudet jostain löytötarhasta. Suosittelen pelastetaankoirat.com. ei saisi mainostaa, mutta suosittelen vain.. :D
Tänä aamuna aloin lukemaan tuolta samalta sivulta niitä koiraenkeleitä ja itku tuli. Mä en ymmärrä enkä voi käsittää miten ihmiset on noin tyhmiä ja noin julmia eläimiä kohtaan. Osa sieltäkin tarhalta on jouduttu nukuttamaan, koska on ollut tarhalla liian kauan... on sekin kamalaa... :ashamed:

garpalo haluaa isomman pienten haukkujen seuraksi ja mä etin jotain pientä ison havvan seuraan. Mies alkoi sanomaan että jos toinen koira otetaan niin se on oltava irlanninsusikoira, jottei meidän nykyinen poju söis uutta tulokasta, mutta voi se ihan hyvin olla joku pienen pienikin rotu, joka kulkee sitten mun kainalossa ja kassissa mukana. Ja kyllä meidän koira siihen ajan myötä tottuisi. Eihän se muutenkaan ketään meinaa syödä...ja jos toinen on yhtä iso kun tämäkin niin joku muu saa kouluttaa kyllä seuraavan jääräpään. :LOL:
Eilen just aloin miettiä että pitäsikös taas kevään tullessa ruveta harrastaa koiran kanssa jotain.. talvi on aina tällästä kaamos aikaa ettei kiinnosta edes lenkeillä käydä...

aurinkoinen voe sinuu... :hug: ihan kiva että saat jonkun kaverin seuraksi yritys taipaleelle ! Ja kohta se mieskin tulee...:D pahoittelut tädistä. Seuraavaa tätiä ei välttämättä edes tule kun sen miehenkin sieltä saat! :)

marjutti koskas seuraava tapaaminen taas on ? Me ainakin pidetään todella matalaa profiilia.. kummankaan vanhemmat ei tiedä, sisaruksista miehen sisko varmaan tietää jotain ja kavereista muutama. Alussa kerroin muutamalle kaverillekin ja nyt jälkeenpäin harmittaa kun menin kertomaan.
Muutamana viiem kiertona on muutenkin hiukan pysähtynyt koko vauva touhu. Alkaa jotenkin kohta elämään siinä ettei meille koskaan lasta tulekkaan. Niin se vaan on. :ashamed:

jahas, jos nyt ihan hetki vielä tänne: Viiem yönä sain jonkun ihan ihmeellisen kuumehorkka kohtauksen. Heräsin siinä 2 jälkeen kun oli tosi kamala kylmä ja kuumeinen olo. Herättelin miehen jos se vaikka hakis kuumemittaria mulle alakerrasta kun en voinu edes ajatella kolmen peiton alta poistumista. Mittasin niin ensin oli vain 36,8 otin panadolin ja mittasin joskus tunnin päästä oli jo 38,4 ja sitten alkoikin se hikisyys ja kuuma. Aamulla oli niin huono olo kun piti töihin mennä että oli pakko ottaa sairasloma päivä. ei tullut mitään.
Soitin tk.seen ja kysyin että mikä tämä on kun ei muita flunssan oireita ole ja ihmeellinen kuume nous yhtäkkiä. eipä osattu sanoa sielläkään. Käskettiin kuulemma tarkkailla jos toistuu useammin, sanoin vaan ettei paljon tarvi tarkkailla, kyllä mä sen tiedän ihan hyvin jos mulla kuume nousee. Tää on taas niin tätä... tiedä ihan oikeasti mikä mahtoi olla...

ihanaa, siellä paistaa ulkona aurinko ! nyt koiran kanssa ylös, ulos ja lenkille !
 

24.2 TIISTAI

Linneja ..................kp 7/34-58?..............yk17.........1.lapsi
yöperhonen.............kp 9/28.....................yk14.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 33/29-59................yk 8.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 21/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 2/32....................yk 11 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp ?/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 25/27-29....................yk4.........2.lapsi
Lintsi85.................kp 19/32.......................yk2.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Tiiuska22......yritys alkaa syksyllä.............................2.lapsi
Haaveilia90...........kp 35/28-32..................yk3........1.lapsi
jybis.....................kp ?/?.......................yk ?.........2.lapsi
tupuna21.............kp 17/28-34...................yk3.........1.lapsi
Angelina88..............kp 6/?........................yk.........1.lapsi
Marjutti86............................................................1.lapsi
Leena86...............kp 45/33-64................yk 4............1.lapsi
Niiskuneiti-............kp ?/?.........................yk ?.............1.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat




Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 28.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !


TAAS ON LISTA SEKASIN.. LAITTAKAA KORJAILUJA.... :whistle:
 
KAUHEE SIIVOUS PÄÄLLÄNSÄ! Vihaan siivoomista. Mut pakko kun välittäjä tulee kuvaileen meen asuntoo, et saa myyntiin. Sen verran tulin vaan ilmoitteleen, et jaksaisko Linneja hanipöö laittaa mulle yk.6? Vaikka mitään päiviä ei laitella ni laitetaan ny yrityskertoja lissää :kieh:
 
Linneja mä haluan kanssa jossain vaiheessa ottaa jostain tarhasta koiran, mutta vielä ei omat resurssit riitä siihen, kun halutaan olla varmoja siitä et osataan sit varmasti kasvattaa se kunnolla. Ja toi meen uros kun on vähän sairas niin sekin tietää rahanmenoa, joten nyt ei oo tarhakoiran aika.
 
Täällä vaan koirista höpötetään niin kohta minäkin haluan oman haukun :LOL: kävin just kattomas kaverin koiranpentua, ihana bulldoggi :heart: ja ku ei näistä vauva tehtailuista taida mitään tulla, aina kun mulla on ovis lähellä niin mies on kipeenä tai väsyny, vaikkei edes tiedä missä vaiheessa kierto on.. tosi ärsyttävää! mut onhan se harjotuskin ihan kivaa B) ois vaan niin kivempi touhuta silloin kun siitä voi syntyä jotain eli vauva mut eeeei, nyt hänellä särkee selkää vaihteeksi :headwall: :headwall: kai se on alettava selaileen koiranpentu sivuilla :LOL:
 

Yhteistyössä