deviliah ihan just ammattiopistoa ja sen toimintaa.. huoh... nyt mulle soitettiin sunnuntaina että juu, opintokortti on nyt ihan kunnossa ja olin niin kiukkunen koko touhusta että räjähdin ja sanoin ettei voi hiukkaakaan kiinnostaa lomalla teidän opintokorttinne. Sitte soittaa opo perään sunnuntai illalla että mitä mulle kuuluu ?! Voi kiesus. En ollu kyllä hällekään kovin ystävällinen, mutta ihan kyllä laittaa ärsyttää että soitelaan nyt aikuisen ihmisen perään että mitä kuuluu, ja on mulla onneks melämässä muitakin ihmisiä, jolle kuulumiseni voin kertoa kun tuo opo. huh huh... |O
marjutti teretulemast vaan ! :wave: niin ja
angelina myös ! :wave: mistäs päin työ olette ? ei tietenkään pakko ole kertoa, mutta kunhan halusin tietää...
garpalo noh, leivoitkos ? Koitappas nyt jo lähteä sinne synnyttämään niin meillä devin ( deviliah sait uuden palsta lyhenteen kun on muuten niin vaikee kirjottaa...
) kanssa ois joku hyvä syykin tulla syömään sun leipomukset !
marjutti jos mä lautan sut listoille, mutta ei mitään päiviä ?
angelina saakos sut laittaa myös listaan ? Luin kaiken niin nopeesti, voi olla että kerroitkin jo, mutta koska miehes tulee valtion hoivista ?
YP sun kanssas saa onneks jännätä tarpeeks usein !
kun itellä ei taas hetkeen ole ollu mitään oireita mihinkään, niin turhaan sitä sitten rupeaa kuvittelemaankaan, ja toiseksi, jos minä nyt olisin raskaana niin voin kyllä rehellisesti sanoa, että joko on siitetty pyhästä hengestä tai sitten tarttunut vauvasiemenet jostain saunan lauteista ! Ei meillä oikein tuo yritys nyt tässä kierrossa ole ollut korkeimmillaan.... en edes muista ollaanko koko kierrossa edes .... hmm.. harjoteltu....
:ashamed:
Lintsi mitä sun on perjantaiks saatava aikaseks ?? mä vihaan deadline aikoja niin yli kaiken. Mä en koskaan saa siks mitään aikaseks ja sitten alkaa se valtava stressi....
Devi onnea niistä menkoista... :ashamed: kamalaa sanoa noin ! :snotty:
tupuna missäs päin Lappia olette ? hyvää lomaa vaan, olkaapi varovaisia siellä rinteessä !
Justiinsa, että loma. Perjantai illalla siinä puol 12 aikaa viittittiin soittaa töihin ja siitä asti olen puurtanu... noh, on mulla ollu aina muutama tunti välii nukkumiseen, syömiseen ja itkemiseen, mutta kun mulla piti olla loma. :ashamed: jotenkin olen ihan poikki. Tänään on vapaa päivä, tai vapaa ja vapaa, yöks menen töihin ja nyt heti aamusta joudunkin hakemaan veljen tytön meille koko päiväks ja ajattelin jos me mentäis vaikka mummilaan. Pitkään aikaan en ole siis äitini luona käyny, mutta jos nyt sitten rohkenis kun on seuraakin....
Seuraa....
me siis mun äitini kans emme ole ihan parhaat ystävät, mutta väleissä kuitenkin... sellaista hiljaiseloa...
jos menis jo vaikka sen hakemaan niin sais alkaa tekemään lähtöä.. muuten taitaa väsy yllättää ja nukahdan tähän... |O
Hyvää maanantaita ! Päivittelen hiukka myöhemmin !! ai juu, hyvät myöhästyneet ystävän päivät... :ashamed: :hug: