N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Tänne varmaankin kuulun, toista kuumeilen, ensimmäinen on parivuotias.
Tosiaan tänään vasta miehen kanssa tuli aamusella puheeksi, että vauva ois tervetullut... aikaisemmin kun ollut mieli toinen .
Suunnitelmissa olis alkaa yrittämään syksyllä (syys,-lokakuussa) niin ei mun opiskelut keskeytyisi..

Onko muita joilla samoihin aikoihin tarkoitus alkaa lasta yrittämään ?
 
Tervetuloa Tiiuska :) Joo no mulla PITI alkaa tolloin mut muutin mieltäni sitten ja suunnitelmat muuttu! Pari ekaa kuukautta kyl tjottaillaan, varmaan tossa maaliskuussa alan sit viimeistään tikuttaa ovista jne. Ei hirveä hoppu mut olishan se kiva jos tärppäis pian!

-Missäs kaikki luuraa? Vitsi Olg4, mäkin toivoisin et olisin jo lähempänä menkkoja :) Jännätään sun perjantaita sit kaikki yhdessä!! Mul vasta kp 9, et oviksen tuloa vielä ihmettelen :D Kohta pitäis alkaa jo siis tositoimiin??
 
joo... ikävä painaa eikä tiedä miten tässä olla.. et tekeekö huonoa vai hyvää tää kaukosuhde?
mulla vielä muutama päivä vieltä tätä pitkää päivää.. eli koulua+ iltatyöt. ensviikolla ei ole kuin pelkkä iltatyöviikko.

mä taidan kokeilla tota foolihappoa vähän et onko siit apuja... vai enkö mä sit vaan ovuloi siks ei tärppää? Pitääkö mun taas kysellä jostain apuja et onko mus jokin vika jne..
ärsyttää tää odottaminen jne.. haluis et NYT hetipaikalla.. ja seki ärsyttää ettei mies oo täälä et vois yritellä.

Tänää koulussa näin 3 raskaanaa olevaa. vähä mä olin vihree kateudesta.. niillä ihana mahakummut.. ja MULLA EI... mäkin haluun esitellä mun ihanaa pallo masua mut mul sitä pallomasua ei taida tulla pitkää aikaa jos olleskaan... Huoh... :'(
mä meen nukkuun, pakko huomen jaksaa taas 8-21 olen pois kotoo kuten loppuviikko paitsi la-su vapaalla!
 
Arska äippä elä nyt ihan masennuksissa ole, sullahan vasta alkaa "tosi toimet" kun mies palaa... :D Sitten yritätte ihan työllä niin eiköhän siitä jotain tule....:)
Ei enää kauaa kun se miehes tulee, ja sitten on kaukosuhteet loppu. ;)

olg koskas sää testailet ?

Deviliah sää lunttasit nuo jostain ! Ei kukaan voi muistaa ravitsemuksen tunneista noin tarkaan ! :D ( itsekin juuri ravitsemuksen läpi kahlanneena, ja mitään en tijä ) :LOL:

Tiiuska tervetuloa vaan ! Teillä on sitten vielä hetki, kunnes yritys alkaa, mutta eipä tuo ainakaan meidän höpinöitä haittaa...:D Pinon nimi nyt on aika lailla eri kun sen sisältö... :LOL: samoissa ikähaarukoissa taidetaan olla aikalailla kaikki, mutta onhan täällä jo raskaanakin olevia ja yrittäviä, ja tjottailijoita ja ja.. sekalainen on seurakuntamme, mutta sitäkin parempi....;)

Lintsi täällä ollaan, mutta vähän heikoissa voinneissa..:(

Tosiaan, sairaslomalla koko loppu viikon... Sain toistapäivänä ihan kamalan mahakivun, jota ensin luulin vatsataudiksi, kunnes kipu yöllä oli jo niin järkyttävä että päivystykseen oli pakko mennä... siellä sitten monen tuskaisen tunnin jälkeen selvisi että mulla on sappitiehyjen tulehdus, joka on levinnyt myös vatsalaukkuun.... huoh. :ashamed: Koko eilinen meni ihan vaan nukkuessa, ihan kun yökin ja nyt heräsin entsistä ehompana ! Pitkät unet tekee vaan niin hyvää... :whistle: Ajattelin ihan tosissani vielä tänään imuroida ja hiukan siivoillakin, rauhalliseen tahtiin. Katotaan mitä saan aikaseks kun vauhti on tämä.... sängystäkin kesti ainakin vartin päästä ylös ja sitten kun sain itteni pystyyn meinasi rappujen alas tulo olla ihan liian ylivoimasta.. pakko se kuitenkin oli.... Noh, kyllä tää tästä. Nyt on jo paljon parempi olo jos mietin edellisiä päiviä.... =)
 

16.1 PERJANTAI

Linneja ..................kp 9/34-58?..............yk16.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 17/29-59................yk 7.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 10/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 15/32....................yk 9 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp 76/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 11/27-29....................yk3.........2.lapsi
yöperhonen............kp 20/29.....................yk12........1.lapsi
Lintsi85.................kp 12/28.......................yk1.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Tiiuska22......yritys alkaa syksyllä.............................2.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Olg4..........16.1-09 aamulla.

Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA ?

2009
Zeny +4.1.-09 LA ?
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !
 
Ei kukaan muukaan tainnu huomata viime listan päivityksessä että päivä määrä oli oikea, mutta päivä väärä. Tosiaan, päivitin 11. sunnuntaina, en 11.lauantaina... :LOL: Testailin vaan huomaako kukaan ja ollaanko hereillä... :whistle: ei oltu.... B)
 
Hui, älä nyt Linneja rehki liikaa! Aika ärhäkältä kuulosti sun sairaus, parane pian!! :hug:
Mulla oli kolmisen vuotta sitten vähän sama juttu, tuli töissä ihan kauhea vatsakipu, joka vaan asteittain päivän mittaan paheni, kunnes kaksinkerroin päätin et nyt ei ole kaikki hyvin ja jotenkin raahauduin päivystykseen jossa sanoin että en pysty edes seisomaan, kun mahaan sattuu niin paljon. Sit kun ne laitto mut verikokeisiin ja pissakokeeseen, niin oksensin kivusta siellä pissanäyttöhuoneessa.. Äiti haki mut sit kotiin ja haettiin apteekista iso läjä lääkkeitä mitä ne määräs. Soitti verikokeista, sano et ei oo tulehdusarvot koholla, pitäis mennä ohi mut piti seuraavana päivänä käydä vielä varmistuskokeissa. Sitä helvetillistä kipua kesti koko illan.. Sit seuraavana päivänä kävin taas verikokeissa, ja olo oli jo parempi ja menin kotiin. Sit ne soitti sieltä lääkäristä ja ilmoitti et "Nyt pitäis lähtee sairaalaan, tulehdusarvot noussu 120:een, voi olla umpisuoli!" Lähdin sit HYKSiin ja siellä ne tutki ja arvot oli noussu viel tosta, laitto mut Naistenklinikalle ja ilmoitti, että ne ei tiedä, mutta epäilee et kohtutulehdus. Sinne sit jäin pariks päiväks ihmettelemään antibioottitippa suonessa. Ja nyt tietty pelottaa et onks mun kohtu ihan kunnossa, ja mitään syytä ei koko jutulle löytynyt. Tulipas tarina taas :D Ihana et sait Linneja kuitenkin parannella kotona..

Aurinkoinen, tsemppaat vaan nyt nää viimeiset viikot ja niinkuin Linneja sano niin sit pääset tositoimiin. Pieni rutistus vielä, valoa on tunnelin päässä!!! Ja onhan sulla kuitenkin kotona joku pikkuinen hyörimässä? :)

Jee jo torstai, ovis luultavasti lähestyy! Kohta viikonloppu ja kunnon sessiot kehiin!! :D
 
huomenna alkaa menkat jos alkaa, ne on yleensä kyllä tosi tarkasti ainakin päivän sisällä. mut jos ei ala niin kai mä teen sit testin. jos alkaa, niin sit lähen viihteelle, se on mun lohdutussuunnitelma :xmas:

jotenki nyt ei enää stressaakaan ihan niin paljoa ku alkuviikosta, pitää vaan keskittyä kaikkiin konkreettisiin koulujuttuihin ettei ehi vaan täällä lueskelemaan ja miettimään liikoja!
 
Lintsi justiinsa, no jo on toimintaa..miks ei heti voitu tutkia kunnolla ! :kieh: ooksä kysyny siitä jälkeenpin että voiko olla jotain haittaa raskautumiseen ? Toivottavasti ei ole ! huih kamala...

olg testin tuloksia odotellaan ???? :D tuleppas jo kertomaan......

Tänne ei mitään. Edelleen ollaan ja huilaillaan, tai ainakin yritetään huilailla.... :ashamed:
 
Linneja , mä kysyin just viimeks gyneltä ja se vaan totes tosi lakoniseen sävyyn et "Kyllähän sillä voi olla vaikutusta, jos nyt mitään ei tapahdu pitkään niin suoritetaan aukiolotutkimus." Ookkei, vastas tosi paljon mun kysymykseen.. Joten ei voi tietää, pitää vaan odotella! Jatka nyt huilimista vielä viikonloppu, niin oot teräkunnossa sit maanantaina :) Kyllä sitä kotia ehtii siivota elämässä ihan tarpeeksi :) Vointi on kuitenkin parempi?

Olg, mäkin haluan kuulla tuloksia!! Jänskättää jo sun puolesta! :)

Nonni, mä lähden miehen kanssa viikonloppureissuun, tuskinpa pääsen palstailemaan, joten IHANAA JA SEKSINTÄYTEISTÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE, ja palaillaan maanantaina!!!

Hugs
 
Lintsi no ei kyllä ollut juu selventävä vastaus tuo sitten alkuunkaan... :( en mä nyt enää ehdi lepäilemään, töihin on mentävä viikon lopuksi.... justiinsa sain soiton... nooh, minkä sitä mahtaa, rahaa on jostain tultava....
toivon vaan että tää maha jaksaa sitten koko vk:n lopun, ettei tule mitään komplikaatioita... se vasta kamalaa ois....
Hyvät ressut teille !! ja sitä samaa... ;)
 
Niin, maanantaista alkaen ois sit 6viikkoa ku mies tulee kotiin.
EI vaa jaksa odottaa sinne asti, tositoimet juu alkaa mut tuntuu et toivotonta... mulla tais olla ovis jo ku oli tuntemuksia täs viikolla. Murr!! |O

Pakkasta välillä on ja välillä lauhempaa... et nyt eilisestä saakka ollu pakkasta ja huomiseks lupas lauhtua.Huomen pitäis mennä yhdille synttäreille ja muuten sit kotona maalaushommia siis leivinuunin maalausta ja tehtävien tekoa, ainaki yritän mut saas nähä.
Tää ilta vielä töissä sit saa vlopun levähtää ja nukkua pitkään. ENsviikonki oon 4 iltaa töissä ja 3 päivänä koululla.

Mut nyt pitää mennä tunnille takas! :wave:
Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
kaks viivaa, joista toinen haalea. oikeasti heräsin seitsemältä enkä enää saanu unta. on tosi epätodellinen olo kaikinpuolin, et kai se on sit plussa ! pitää huomenna tehdä uus testi, tarvin ehkä viel muutaman testin uskoakseni asiaa..

nyt mä en vaan tiedä et mitä mä nyt teen, en voi kertoa kellekään, enkä tehdä mitään. pitää vaan katsella monta viikkoa et meneehän kaikki hyvin. ja eka ajatus oli ettei mun just ostama kevättakki tuu varmaan mahtumaan mulle.. mies oli ihan yhtä häkeltyny ku aamulla sen herätin..
 
Olg ihanaa ja onneks olkoon !!!! Ei kannata miettiä nyt mitään takkeja tässä vaiheessa, sama se vaikka ois seuraavat 9kk lakana ympärillään kunhan vaavi on vatsassa... :LOL: ihanaa ihanaa !! :heart: :heart:

Ps... laitan sut vaikka seuraavassa päivityksessä plussiin....:) onnea vielä ! :hug: :flower:
 
WOOOW Olg4 ONNEA ONNEA ONNEA!!! Mitkä kp:t sulla on? Mulla pitäis näillä päivin olla ovis, en kyllä tällaisella mutu-tuntumalla oo huomannut mitään :D Joten en edes tiedä ovuloinko. Ensi kierrossa ajattelin tikuttaa, ei oo nimittäin ovislimoista tietoakaan.. Takaisin matkalta, nyt meen leipomaan sämpylöitä ja palailen huomenna tarinoiden kera :)

Hyvää yötä!
 
Kiitos kaikille onnesta:) täälläpä on vähän hiljentynyt.

mulla ei ainakaan testi näyttäny plussaa ku vasta ku menkat jäi pois. eli kp 29/28. jos oikein käsitin mitä lintsi tarkotit.

oon vähän vähemmän nyt lueskellu palstaa koska alkaa ahdistamaan. Tietää ettei nyt voi ku odottaa sen 12 viikkoa et meneekö kaikki hyvin, ja täällä jotenkin pistää silmään ne kaikki keskenmenot ja muut ongelmat ja alkaa pelottamaan liikaa.

Esim ku ei mulla oo juuri mitään oireita raskaudesta, niin jossain joku sanoi et sen oireettomuus johtui tuulimunasta ja tottakai aloin miettiin sit samaa.. Tieto lisää tuskaa vai miten se oli.. jos jotain käy niin sitten käy. mun laskujen mukaan 4+5 kai nyt.
 
tervehdys.!

empä ole aikoihin täällä käyny.. on ollut vähän hulinaa, muuttoa ja eron poikasta ja muutakin vastaavaa... mutta nyt kaikki niiltä osin mitä mainioimmin

nyt on kp 2/28 ja yk 13, ihmetyttää vaan että miksi täti tuli monta päivää etuajassa :eek:

mutta tänne ei siis ihmeempiä... TAAAAS uusi yritys.. jospa kaikki vielä sais hyvän käänteen, ois tässä muutto todennäkösesti tampereelle jospa alkais uus elämä sitten

toivotan kaikille plussanneille näin yhteisesti suuuurensuuret onnittelut :) ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.. en kerennyt nyt valitettavasti lukemaan kaikkia juttujanne..

YP :wave:
 
Oi ihanaa Karvapallo, toivottavasti mekin tossa tilanteessa ollaan kaikki jossain vaiheessa :) Mielellään pian haha. Täällä selvis vatsakipujen syy --> mä siis ovuloin! Luulin että ovis meni jo, mutta eilen illalla mietin miks maha tuntuu oudolta niin mies sano et mee pissaa siihen tikkuun ( ovistikkuun siis ) ja sieltä tuli kunnon ovisplussa. Ja sit kerättiin kamat talteen tietenkin :D Joten toivon kokko palaa jälleen täällä. Tänään aamuna oli vieläkin ovisplussa, joten illalla vielä olis tarkoitus ottaa uimarit talteen. Ja nyt alkaa se todellinen piinaus, argh.

Tietääkö kukaan, että lasketaanko dpo- päivät siis mukaan lukien se päivä, jolloin bongasi ovisplussan vai sen päivän jälkeen, eli ensimmäisenä "ei-ovulaatio" - päivänä?

Mitä muuta kaikille kuuluu? Älä Olg4 stressaa, kaikki menee varmasti hyvin. Onhan se aina alussa tietty hyvä varautua kaikkeen, right? Mutta otapa iisisti ja yritä nauttia vaikka pelko olisikin vähän mukana.

Halit kaikille ja iloa päivään, kohta on taas viikonloppu jihuuu!
 

Yhteistyössä