Deviliah sä pyörität ihan samoja asioita kun minäkin... :hug: :ashamed: ja kaiken lisäks meidän kummankin pitäis mennä sinne pohjois-porin asemalle... mä en ole vielä edes kokeillu kuinka hyvin tai huonosti sinne pääsee tämän asian takia....
Viimeks kun olin niin flunssanen ja kipeä että meinas henki lähtee, soitin sinne perjantai-aamulla viittä vailla 8, jolloin mulle tuiskastiin että soittele sitten kun ajanvaraus aukee eli 5min päästä, aloin soittamaan sitten tasan 8 ja läpi pääsin siinä 25min yli 8 ja kaikki akuutti ajat oli varattu ! Mä niin kirosin kun mun käskettiin lähteä päivystykseen ja sielläkin oli n.5h jonot lääkäriin. Mä en ois tarvinnu kun sen yhden lääkkeen joka auttaa mua henkittämään ja eih, ei voi lääkäri uusia reseptiä ilman käyntiä.
Sanoin sitten päivystyksessä että on sellainen juttu että minä en lääkäriä täällä odota 5h jotta saan sen reseptini uusittua ja menen kotiin kuolemaan.
Sitten pääsinkin heti käymään terveydenhoitajalla, joka soitti viereiseen huoneeseen lääkärille ja pyysi soitto reseptin apteekkiin.... että kyllä se reissu sitten ihan kannattavaksi kääntyikin, mutta kyllä haukuin terveydenhoitajallekin sen pohjois-porin jo silloin... siinä kun aikamme jaariteltiin niin siellä kuulemma asiat tökkii todella paljon... eli ei minkäänlaisia toiveita tämän lapsettomuus asian kanssa.... ainakaan mulla... :snotty:
Kun ois vaan syntyny rikkaaks tai nainut edes rikkaan miehen niin ykstyinen ois kova sana.... =)
Niinuska :hug: tsempit sulle ja sun uuteen kiertoon.. tunnut ottavan asian kuitenkin ihan hyvin, oikeinkin hyvä niin... :flower:
zeny toivotaan kuitenkin ettei pahoinvointia olis yhtä paljon kun edellisessä... oonko mä lukenu jostain joskus että ensimmäisen raskauden jälkeen oireet eivät ole välttämättä yhtä voimakaita.... kai sekin on niin yksilöllistä että tiedä häntä sitten...
Niin ja kamalasti tarrasukkia pikkuiselle, eiköhän se matkassa pysy... :heart:
Tää palsta tosiaan tökkii... nytkin joku vieras on päässyt kirjottaman jotain tai siis ei siinä nyt mitään lue, mutta kuitenkin.... tök tök....
Mun sydän jo pamautteli kun luin että joku kyyläilee, olin ihan varma että mut on tunnistettu...
Tänne ei mitään... ei tätiä, ei oireita... negaa vaan ja sillä sipuli. Taidan heittää kohta kapulat kaivoon koko lapsi asian kanssa ja hankkia vaikka tusinan kanoja... :ashamed: