N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Deviliah sä pyörität ihan samoja asioita kun minäkin... :hug: :ashamed: ja kaiken lisäks meidän kummankin pitäis mennä sinne pohjois-porin asemalle... mä en ole vielä edes kokeillu kuinka hyvin tai huonosti sinne pääsee tämän asian takia....
Viimeks kun olin niin flunssanen ja kipeä että meinas henki lähtee, soitin sinne perjantai-aamulla viittä vailla 8, jolloin mulle tuiskastiin että soittele sitten kun ajanvaraus aukee eli 5min päästä, aloin soittamaan sitten tasan 8 ja läpi pääsin siinä 25min yli 8 ja kaikki akuutti ajat oli varattu ! Mä niin kirosin kun mun käskettiin lähteä päivystykseen ja sielläkin oli n.5h jonot lääkäriin. Mä en ois tarvinnu kun sen yhden lääkkeen joka auttaa mua henkittämään ja eih, ei voi lääkäri uusia reseptiä ilman käyntiä.
Sanoin sitten päivystyksessä että on sellainen juttu että minä en lääkäriä täällä odota 5h jotta saan sen reseptini uusittua ja menen kotiin kuolemaan.
Sitten pääsinkin heti käymään terveydenhoitajalla, joka soitti viereiseen huoneeseen lääkärille ja pyysi soitto reseptin apteekkiin.... että kyllä se reissu sitten ihan kannattavaksi kääntyikin, mutta kyllä haukuin terveydenhoitajallekin sen pohjois-porin jo silloin... siinä kun aikamme jaariteltiin niin siellä kuulemma asiat tökkii todella paljon... eli ei minkäänlaisia toiveita tämän lapsettomuus asian kanssa.... ainakaan mulla... :snotty:
Kun ois vaan syntyny rikkaaks tai nainut edes rikkaan miehen niin ykstyinen ois kova sana.... =)

Niinuska :hug: tsempit sulle ja sun uuteen kiertoon.. tunnut ottavan asian kuitenkin ihan hyvin, oikeinkin hyvä niin... :flower:

zeny toivotaan kuitenkin ettei pahoinvointia olis yhtä paljon kun edellisessä... oonko mä lukenu jostain joskus että ensimmäisen raskauden jälkeen oireet eivät ole välttämättä yhtä voimakaita.... kai sekin on niin yksilöllistä että tiedä häntä sitten...:)
Niin ja kamalasti tarrasukkia pikkuiselle, eiköhän se matkassa pysy... :heart:

Tää palsta tosiaan tökkii... nytkin joku vieras on päässyt kirjottaman jotain tai siis ei siinä nyt mitään lue, mutta kuitenkin.... tök tök....

Mun sydän jo pamautteli kun luin että joku kyyläilee, olin ihan varma että mut on tunnistettu... :LOL:

Tänne ei mitään... ei tätiä, ei oireita... negaa vaan ja sillä sipuli. Taidan heittää kohta kapulat kaivoon koko lapsi asian kanssa ja hankkia vaikka tusinan kanoja... :ashamed:
 

6.1 TIISTAI

Linneja ..................kp 46/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 7/29-59................yk 7.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 28/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 31/32....................yk 8 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp 66/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 1/27-29....................yk3.........2.lapsi
yöperhonen............kp 10/29.....................yk12........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Leena86...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
Karvapallo
Zeny
:heart:
 
hui ompa monta plussaa jonossa :flower:

mulla on yrityskuukausi kaksi menossa.

mä en voi sille mitään, mut oon ihan mielissäni katsellu äitiysvaatteita, mekkoja jne! En kovinkaan lämpene lastenvaatteiden perään, vaan mahdollisten omien.. mut ehkä se johtuu siitäkin tiedosta et jos tuun raskaaksi, tulen lastenvaatteet saamaan sukulaisilta, mutta mammavaatteita en. heh, oon aika pitkällä mun kuvitelmissa vaikkei niistä itse lapsista oo tietoakaan ! :whistle:
 
Huh, jotenki ihan maassa ollu koko päivän ton tädin tulemisen jälkeen... :ashamed:
Tuntuu ettei meille ikinä suoda sellasta ihanaa nyyttiä enää, vaikka vasta kolmas yk lähtee käyntii.. :/
No väkisin eteenpäin vaan.. :)
Onneks on jotain kivaa mitä odottaa, lähdetään äidin,pikkusiskon ja neidin kanssa lastenristeilylle lauantaina =)
Saa vähän muuta ajateltavaa, ja huomenna koulukin jatkuu taas.. =/
Ens viikolla kiukulla yrittämään vaan taas ja nyt kans katon että toi äijä on kotona ainakin joka toinen yö että saa hommat hoidettua :D
Kun se joutuu siellä mumminsa luona oleileen paljon kun mummi sairastelee..

Noh, vitsi mikä vuodatus taas :LOL:

Hyviä iltoja kaikille =)
 
Hei Linneja vaikka sä ootkin maailman paras päivittäjä ja ihana kun jaksat päivitellä, mut olisko huono idea, jos tänä vuonna plussanneet laittas omaan jonoonsa :p Jos noi muut on tullu viime vuonna..niin ne laittas otsikon 2008 alle..Olis vaan kiva sitten muistella kuka on koskakin plussaillu..mut tää oli vaan ehdotus!
Ja niin...tosiaan siellä pohj.-porissa ei toimi mikään! Ikänäkään en oo kans sinne aikaa saanu! Kerran diagnosoin itelläni virtsatulehduksen ja muuta en ois tarvinnu ku reseptin ni eiiiii...piti men kans päivystykseen. Onneks siellä lääkäri usko mun diagnoosini ja ei tarvinnu testei eikä muut ja sain reseptini :LOL: Ja...mä oon kanssa tässä nyt pähkäilly...et pitäskö mennä "omalle" gynelleni...maksaishan se..mut tiedän et varmasti saisin sitä apua! Kun mua pelottaa eniten se, et kunnallisella sais ravata eka miljoonassa testissä ennenku mitään tapahtus! Ja kyllähän gyne nää asiat nyt paremmin tietää kun taval. lääkäri!kai..
Niinuska kyllä toikin tunne tosta helpottaa! Ja vaik vaikeeta se on, välil pitäiskin luopuu koko ajatuksesta hetkeks! Helpottaa hirveesti! :hug:
olg4 mäkin välil kuolailen enempi mammavaatteit kun vauvojen vaatteit ;P Mä niin haluisin olla hottismamma ;D
 
Deviliah mä en uskalla kauhiasti meteliä itestäni pitää kun joku tulee ja lynkkaa mut puuttuvien masukuvien takia :LOL: tiedän et pitäs ottaa mutta kun ei jaksais.. *huoh* ehkä mä yritän huomenna? :saint:
Ja mun koiralenkit on nyt vähän jääny pieniks ku on alkanu masuu sattuu joka kerta ku vähänki reippaammin kävelee ja sit rupee supistaan enempi. Nythän on ollut vielä tosi kylmä ilmakin ettei o voinut ees kävellä rauhallisesti ettei jäädy! :kieh:
Mut teetä tarjolla meillä, vedenkeitinkin ostettiin niin ei kestä kauaa keittää :whistle: :LOL:
 
Kipuja, Kipuja ja niin edelleen... :'( Lähtis toi täti nyt pois!!! Vaikka nythän on vaste toinen "tätipäivä"..

Ja sitte ollaan tultu viel flunssaan kaiken lisäks tytön kans ja koulussaki olis tärkeit aineita missä pitäis käydä, jos koko viikon joudun oleen pois niin tulee 8 pöoissaolotuntia yhdeltäki aineesta nii voi olla että tulee hylätty.. :headwall:
 
Voinkos mä vielä käydä välillä tänne kirjottelemassa, vaikka ei enää vauvaa tarvitse yritelläkään? :)

Nyt alkaa raskausoireita näkyä.. nimittäis pahoinvointia ollu nyt muutamana päivänä :x Sellasta, että ei tee oikein mieli syödä mitään ja tiettyjä ruokia ajatellessa tulee tosi huono olo.. :snotty: Ja kun tuota on ihan läpi vuorokauden, ei vaan aamuisin. Toivotaan kuitenkin, että jää tällaiseksi eikä muuttuisi pahemmaksi.. mieluummin mä poden lievää pahoinvointia koko ajan ku oksentelen aamuisin :x
 
heips pitkästä aikaa.. eilen koituduttiin reissusta ja yllätys sit käviki että täti kurvas paikalle 2.1 joten nyt sit kp 6 :( vähän mä tulin surulliseks siellä ulkomailla ettei tärpännytkään.
mun yks mammakaveri toteaa et" jospa se aika ei ollut vielä oikea et se tulee kun aika on oikea".. mut mä en oikee jaksa uskoo tohon ku toivo on menetetty. :'(

tänään koulussa olin ja tuntui vähä tympeältä olla taas koulussa. ikäväki painaa.. mies on vielä 8vk siellä sitten hänkin kotiutuu lopullisesti kotiin.

ei muuta tässä kuin oikein mukavaa uuden vuoden alkua teille! hassulta tuntuu et nyt on jo 2009.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mieluummin mä poden lievää pahoinvointia koko ajan ku oksentelen aamuisin :x
Pakko kommentoida sulle et mä oisin ottanut ilomielin kunnon aamuoksennukset jos sillä ois säästyny koko päiväiseltä etomiselta ja "kohta oksennan.."-ololta! :LOL:
Mä niin toivoin että oisin oksentanut ihan rehellisesti aamuisin, oisin vaikka voinu herätä puolta tuntii normaalii aikasempaa oksentamaan et ois ehtiny ajoissa kouluun saatikka sen olon mikä mulla oli ympäri vuorokauden :kieh: Mut eipähän sitä ite saa päättää.. :ashamed: harmi.
 
Linneja toivossa on hyvä elää.. se oli jotain aivan kamalaa.. alkuun paino ei muuta tehny ku hieman laski. sitten se pomppas hurjana ja viimisilläni ku olin painoa oli tullu jo 18 kiloa, se nytei ole paljoa kun tiedän muutaman ihmisen joille on tulllu 36kiloa :eek: :eek:
 
Tädin kohdanneet :hug:

Saanko minä muuten täällä vielä kirjoitella? neuvola olis 26 päivä joten jos sinne asti saan olla täällä niin olisin kiitollinen :heart: en uskalla vielä poistua tuonne odottavien puolelle :ashamed:
 
Musta on kiva kun te raskaana olevat ootte täällä!! Musta se on törkeet kun jotkut tulee vaan tänne plussaamaan ja sitten haihtuu! Musta ainakin on henk.koht. tosi kiva kuulla miten raskausaika etenee ja muutenkin! Koska kyllähän täällä tosi tutuiks tullaan!!
Tervetuloa mama :flower: Ja arskaäidille pahoittelut tädistä! :hug:
Argh. Mä vihaan itteään täynnä olevia sairaanhoitajia! V*ttuako sillä on väliä jos mä oon VAAN lähihoitaja. Tartteeko mua sit kohdella kun jotain tiskirättiä?! Anteeks avautuminen :ashamed: Alko harjottelu vähän huonosti :ashamed:
 
Olettehan mun ystäviä ja liitytte, jossette vielä oo liittyny! http://www.sunverkko.com?ref=14295
Tolla sivustolla siis kerätään pisteitä kirjottelemalla aihealueisiin..niinku täälläkin. Pisteillä saa sitten lunastaa tavaraa, täysin ILMAISEKSI!
 
mama1981 ei muuta kun tervetuloa !! :wave: onko teillä yritys nyt alkanut justiinsa, vai mitens on ?

Deviliah kyllä mä voin päivitellä listaa niin, kunhan tästä kerkiän...:D
mää en oikein ymmärrä tota sunverkko juttua... täytyy varmaan perehtyy paremmin... :ashamed:
kuule, samaa mietin minäkin. mullakin on harjotteluu nyt, ja musta tuntuu että mun ammatti ei ole mitään ja ihan ala-arvostettu... millanen harjottelu sulla on meneillään ?

zeny & karvapallo ette katoa kyllä mihinkään.... =)

garpalo hyvä että tunnet piston siellä jossain ! :kieh: missäs on kuvat............ :whistle:
nyt mä ainakin olen ihan varma että sä pyörit vielä täällä, vaikket vastailekkaan.... :snotty:
Koskas tulet uutta taloa kahtomahan ? :D

arskaäippä vai tuli se täti teillekin... :hug: menikö reissu muuten hyvin ?

Tänne. Täti tuli. :'( kyllähän mä sitä jo odotinkin, mutta en ehkä ihan tosissani vielä... :ashamed: kyllä ottaapi aivoon.

Nyt pidemmittä puheitta onkin pakko jo mennä sauna lämmittämään. Päivitän listan kun ehrin, elkää huolestuko, ja jos huolestutte niin osaatteehan te muutkin päivittää... ;)
palaillaan !
 
Heippa kaikki!
Oon lueskellut tätä palstaa jo melkein vuoden, ja ajattelin nyt tulla mukaan! Oon kohta 24- vuotias (liian vanha tähän pinoon? Ei tuntunut löytyvän mitään tältä väliltä..), menin naimisiin viime elokuussa. Oon nyt jo jonkun aikaa pähkäillyt, että jatkaisiko pillereitä vai miten tekisin.. Tuntunut, että tämä on liian pian, mutta tänään vaan tein sen päätöksen, että pillerit on syöty ja nyt katotaan mitä tapahtuu, ilman mitään stressiä. Mulla on yks korkeakoulututkinto tehty, tarkoituksena tehdä myös maisteri, mutta sitä voi helposti lykkää vuodella jos nyt onnistaakin ihmeen helposti. Vähän jännää, kun on ollut pieniä "gynekologisia" ongelmia, siksikin päättelin, että parempi saada lapsi ajoissa kuin ei ikinä.. Pää puhki kun oon koko päivän paininut tän dilemman kanssa. Mutta en tylsistytä teitä enää, onnea kaikille ja kiva tutustua!! Oon syönyt pillereitä melkein 8 vuotta putkeen, saa nähdä kuinka sekasin kroppa menee :/
 
linneja kiitos reissu meni hyvin mut kauhean surullista oli lähteä ilman miestä sieltä. nyt on outoa olla kotona ja nyt muutaman yön nukkunut tosi huonosti ku ei mies oo kainalossa.
kaipa se tästä vähitellen. arki on taas mut onneks huomen on perjantai ja katotaa mitä vloppuna touhuais.. ehkä ulkoilua, siivoilua.. hmm katotaa mitä jaksaapi tehä.

mä alan pikkuhiljaa valmistella itteni valmiiks nukkumaa menoa varten. ihan vielä en mene mut jospa 22.00 mennessä oisin nukkumassa.
täällä on muuten ollut -20 asteen pakkasia mut nyt mittarissa -10 et alkais siis vähä lauhtua, lupas se lauantaiksi -2 pakkasta. :D
 
lintsi85
mä oon ainakin samanikäinen kuin sinä, en koe olevani liian vanha olemaan noin 20 v ;)
ja söin muuten kans pillereitä noin 8 vuotta ja kun lopetin, säilyi kierto kellontarkkuudella samana, ilman mitään ongelmia. ainoastaan kasvojen ihon kunto huononi huomattavasti, joka oli tiedossa kun pillerit oli siihen määrättykin.. tervetuloa siis.

mulla ois viel viikko menkkojen alkamiseen.. tosi jännää alkaako. tää on jotenkin hassuin viikko kun ei oikein voi asialle enää mitään.. :xmas:
 

Yhteistyössä