N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Kiitos vaan onnitteluista, mutta ihan oikeasti en ajattele vielä että se on plussa, koska se viiva oli kuitenkin niin haalea. Teen luultavasti huomenna uuden testin, tai tässä joku päivä kuitenkin.. Ehkä sitä yrittää suojella niin ei tipu niin korkealta jos sitten se viiva ei ollutkaan mitään.. vaikka sitä sanotaankin että haamu on aina plussa :heart:
Toivotaan että selkeä plussa sieltä vielä tulee =) HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
 
Karvapallo onnea !!!!! :D :hug: kyllä me saatiin yksi jouluplussa pinoon ! Jipii !! :wave:

Deviliah, garpalo ja YP kiitos vaan testailu onnista mutta eipä tainnut nyt olla meille ajankohtaisia...

testasin juu, jouluaattona ja tais mennä koko testi ihan ketuilleen kun vasta 10min jälkeen tuli kontrolliviivakin ja sekin oli tosi hailukka.... :ashamed: taidan heittää kirveet kaivoon kohta... pakko sitä silti on testat vielä jossain vaiheessa jos ei tätiä kuulu...

garpalo kiva kuulla siustakin pitkästä aikaa... :hug: käyt nykyään niin kovin harvoin... :snotty:

Niin olin tosiaan joulun ja kaikki joulupuhät töissä... eilen oikeastaan alkoi vasta vapaa... mutta mun tuurilla menenkin sitten uudenvuoden aattona vaikkakin iltaan, josta heti perään uudenvuodenpäiväksi aamuun... ihan kun joulunakin... :ashamed:

jahas, meirän koissu pissaa kohta latiialle jos en mene sen kans pihalle.... päivittelen listaa kunhan ehrin... :wave: :wave:
 

2.1 PERJANTAI

Linneja ..................kp 42/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 3/29-59................yk 7.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 24/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 27/32....................yk 8 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp 62/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 25/27.....................yk2.........2.lapsi
yöperhonen............kp 6/29.....................yk12........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp?/?..........................yk1.........1.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...............
Nuhainen...............
Leena86...............
Ida7....................
Drakonia..............
zeny..................



Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
Karvapallo

:heart:
 
Leena86, Ida7, Zande, Coffeecup, Drakonia, tähtirata, nuhainen ??? Vieläkös olette mukana ?? :wave:

Olg4 mitäs siulle ?

lila88 joko yritys on alotettu ?? :D

ajattelin huudella nyt kaikkia immeisiä, joista ei pitkään aikaan ole kuulunut... saadaan lista ihan päiväjärjestykseen... :)
 
tervehdys.!
mulle voi päivittää seuraavaa: kp1 ja yk 12 lähtee käyntiin.. huoh |O tuo tädin tulo oli toki tiedossa, koska siellä verikokeissa ei mitään näkynyt.. kiukuttaa vaan niin paljon taas.! tällänen turha kierto oli tää.! nooh, ehkä tämä uusi vuosi toisi uudet kujeet tullessaan :)

YP :wave:
 
YP no, mutta pääsette kuitenkin uuteen kiertoon...:) vaikka pettymyshän tuo silti on.... :headwall:

Deviliah soita ja kysy verikokeisiin ja jos sielläkin negaa on, niin sitten apuja siulle.... mä tässä paraskin puhuja kun on vielä verikokeissa käymättä että sais apuja tähän pidentyneeseen kiertoon... :ashamed:



Tänään tuli hiukan siivoiltua ja pestyä sauna uusivuosi kuntoon... jos vaikka ja kun vaikka meille niitä vieraita nyt sitten on tuloillaan... |O melkein toivon että pääsis töihin taas aatoks ja pyhäks, mutta mun ei parane paljon töistä puhua tai siellä ollaan jo heti huomenissa.... :LOL:

Aurinkoinen äityli jokos on laukut pakattu ? :D
 
Moi vaan =)

Tänään sain varattua ekan ajan neuvolaan ja rakenneultraan. 3 viikon päästä olis nyt sitten ensimmäinen neuvolakäynti :wave: Ilmeisesti mulla on nyt rv 5 menossa. Ihanaa :heart:
On vaan jotenkin tosi hassu olo edelleen, ei osaa uskoa sitä todeksi, kun sitä ei kuitenkaan vielä näy missään. Vasta varmaan ultran jälkeen alkaa tajuamaan :) Tuntuu ettei tuolla mahassa mitään ole, vaikka oireita on, mutta kyllä kai ne kaksi testiä nyt oikein näytti :heart: :heart:
 
Karvapallo no ei sitä varmaan uskokkaan ei, mutta totta sn nyt on kuitenkin oltava ja isot halit siitä. :hug: =)
Mä luulen että jos mä joskus tulen lapsia saamaan en taida minäkään uskoa edes siinä kohdassa kun käärön syliin sais... ihmettelisin vaan että "kenenkäs sukulaislapsi se tänään on hoidossa" ... :LOL:

jahas, meninkö puhumaan töistä jotain ? juh, sinne vaan. huomenna, ylihuomenna ja siitä ainakin 4 päivää vielä on työvuoroa pukattu. Noh, eipä ainakaan tarvi pelätä että ampuis ittensä taivaisiin.... ja ne miehen sukulaisetkin... saavat ihan itseksensä viettää meillä laatu uudetvuodet miehen kanssa...eipä tarvi heidänkään seurassaan yrittää olla... :saint:

jahas, mutta kaiketi on nyt mentävä tutimaan... aamulla niin aikaisin töihin että nyt jo väsyttää... |O ötyjä !
 
zeny kivaa että teilläkin yritys on käynnistetty...:) Vieläkös pinomme tää kiinnostaa ? laitetaanko, pidetäänkö listoilla ? :D

ja pidemmittä puheitta jottei työt unohtuisi, HYVÄÄ JA ERITTÄIN PLUSSA RIKASTA VUOTTA TEILLE JA MEILLE KAIKILLE ! :wave:

:heart:

muistakaapa olla immeisiksi ja olla varovaisia niiren paukkujen kanssa... :D
 
Huomenta päivää !

Missäs mielessä teidän vuosi vaihtui ?

aika hiljasta ainakin pinossa on.. :)

Multa loppui tänään työrupeama ja oli kyllä raskas... ja sitten vielä tuo hemmetin mies ! Mä olen eilisestä asti ollut hyvin hyvin hyvin vihainen ja olen edelleen. Tietysti mies otti uutenavuotena olutta ja viiniä ja mitä vielä.. ympäri änkyrässä se ainakin oli.. aamulla kun olin lähdössä takasin taas töihin, oli kait se alottanu jo heti aamusta krapulansa parantelun juomalla edellis illan loput juomat... voi että kun mä oisin ampunut sen heti aamusta muuten, mutta kun se miehen serkku oli edelleen täällä niin en kamalasti viittinyt raivota... illalla kun tulin niin mies oli sammunut sohvalle, ja kaatanut olutta koko sohvan piukkaan !! :kieh: :kieh: mä niin kiehuin... eikä ollut mikään halpa sohva muutenkaan, saati miten sen saa puhtaaks.... :ashamed: sen voin taata, että se on mies joka sen pesee. Ihan samaten kuin vessan ( valkoisen ) maton, joka on ihan jossain tatinassaan ja kaikki muutkin paikat... kämppä on niin kamalan näkönen että ihan kun täällä ois ollu kamala ryyppy lauma ainakin pari viikkoa....:(
niin ja sitten vielä.... nää idiootit äijät oli ajatellu illalla hiukan sulattaa tinaa.. keittiön puuhellalla ja heittänyt sitten kauhallisen sulanutta tinaa lattialle... lattiamattohan se siitä suli ja nyt on niiiiin kaunis. Mä olen niin ylpeä kun mieheni on idiootti ja erittäin tyhmä.
Meillä jatkui sama aamulla, ei ole paljon sanottavaa, mutta miehellä näyttää olevan. Siinäpähän miettii nyt kuinka ajattelematon ja itsekäs voi oikein olla. |O

Niin ja tädistä... tuntemuksia on paljon, täti tulee hetkenä millä hyvänsä, mutta vielä ei ainakaan näy... odotellaan.... :whistle: jahas, mie lähren koiran kanssa puistoilemaan, eipä täällä oikein muutakaan tekemistä taida olla...
 
Linneja rasittavia noi miehet välillä :kieh:
Nyt pistät äijän vaan siivoomaan koko kämpän putipuhtaaks ja lähet itte vaikka shoppailee :)

Täällä:
Ihan tätituntemuksia on, ainut mikä kummastuttaa on että lämpöä ollu viikon 0,7 astetta enempi ku normaalisti.. Voih kumpa oliski jotain muutaku tätituntemuksia.. :/

Ylihuomenna se täti punainen varmast kurvaa meille viikoksi ja mä olen monta päivää buranan voimilla ylhäällä... No mut jos ei niin maanantaina ostaa testiä.. :):):)
 
onnea kihloista ! :flower:
mä taas näin painajaista et menin naimisiin kadulla jossain vanhassa ja kuluneessa viininpunaisessa mekossa.. hrr.

mä palasin viimein tietokoneelle kahden viikon tauolta, eli joulureissulta omien ja miehen sukulaisten ja kavereiden luota kahdesta eri kaupungista.. tosi väsyttävä loma oli kyllä. ja lopetin tupakoinnin, en oo koskaan edes yrittänyt lopettaa niin saa nähdä.

kierto on puolessa välissä, vähän jännittää koska ainakin yritetty on jossei muuta. aika jännä kuinka paljon motivoivempaa on harrastaa seksiä useammin kun siinä on jotain konkreettiista tavoitetta ;) ja oikeastaan kuinka paljon jännempää on odottaa ajankulua kun on jotain mitä odottaa.. menkat tai ei-menkat. mut se selviää siis vasta parin viikon päästä..
 
Niinuska05 Onnea kihlautumisesta!! Oliko se sovittu juttu, vai kosiko mies yllättäen? =)

Täällä ollaan niiiin hyvissä fiiliksissä. Tosin mua on alkanut huimaamaan aika useasti, voikohan se johtua raskaudesta? Eilen illalla makasin selälläni sängyllä ja yhtäkkiä alkaa pyörryttämään. Hetken yritän olla rauhassa ja se rauhoittui, mutta sitten sama huimaus alkoi uudelleen. Ei auttanut kuin nousta istumaan ja laittaa pää polviin, sitten helpotti.
Pahoinvointia ei ole ollut, päänsärkyä on ollut muutamana päivänä ja kylmä koko ajan. Mutta mikään oireista ei ole niin paha etteikö niitä kestäis vaavin tähden :D
Saa nähdä millaiseksi nuo oireet paisuu ajan myöten :whistle: :D
 

Yhteistyössä