Huomenta päivää !
Missäs mielessä teidän vuosi vaihtui ?
aika hiljasta ainakin pinossa on..
Multa loppui tänään työrupeama ja oli kyllä raskas... ja sitten vielä tuo hemmetin mies ! Mä olen eilisestä asti ollut hyvin hyvin hyvin vihainen ja olen edelleen. Tietysti mies otti uutenavuotena olutta ja viiniä ja mitä vielä.. ympäri änkyrässä se ainakin oli.. aamulla kun olin lähdössä takasin taas töihin, oli kait se alottanu jo heti aamusta krapulansa parantelun juomalla edellis illan loput juomat... voi että kun mä oisin ampunut sen heti aamusta muuten, mutta kun se miehen serkku oli edelleen täällä niin en kamalasti viittinyt raivota... illalla kun tulin niin mies oli sammunut sohvalle, ja kaatanut olutta koko sohvan piukkaan !! :kieh: :kieh: mä niin kiehuin... eikä ollut mikään halpa sohva muutenkaan, saati miten sen saa puhtaaks.... :ashamed: sen voin taata, että se on mies joka sen pesee. Ihan samaten kuin vessan ( valkoisen ) maton, joka on ihan jossain tatinassaan ja kaikki muutkin paikat... kämppä on niin kamalan näkönen että ihan kun täällä ois ollu kamala ryyppy lauma ainakin pari viikkoa....
niin ja sitten vielä.... nää idiootit äijät oli ajatellu illalla hiukan sulattaa tinaa.. keittiön puuhellalla ja heittänyt sitten kauhallisen sulanutta tinaa lattialle... lattiamattohan se siitä suli ja nyt on niiiiin kaunis. Mä olen niin ylpeä kun mieheni on idiootti ja erittäin tyhmä.
Meillä jatkui sama aamulla, ei ole paljon sanottavaa, mutta miehellä näyttää olevan. Siinäpähän miettii nyt kuinka ajattelematon ja itsekäs voi oikein olla. |O
Niin ja tädistä... tuntemuksia on paljon, täti tulee hetkenä millä hyvänsä, mutta vielä ei ainakaan näy... odotellaan....
jahas, mie lähren koiran kanssa puistoilemaan, eipä täällä oikein muutakaan tekemistä taida olla...