N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Niinuska onnea kihloista ! :hug: niin, mäkin haluan tietää oliko jo ennestään sovittu juttu vai tuliko yllätyksenä ? :D
eikös se noissa lämmöissä jotenkin niin mene että on normaalia lämpeämpi mutta sitten jos täti tulee, niin lämmötkin romahtaa... olenko nyt ihan väärässä ? :eek:
toivotaan että sä pysyt lämpymänä... :LOL:

Olg heiSSan ! Vai oli teillä rankka loma... mä en lähtis kotoani noin pitkäksi aikaa mihinkään, tulis ihan kamala koti-ikävä... :LOL:
Niin ja onnea tupakoinnin lopettamisesta....:hug:

Karvapallo eiköhän tuo huimaus kuulu ihan asiaa, että otat vaan rauhallisesti... ;)
Jokos te olette kertoneet kaikille ?
Mitäs muuten miehes sanoi, vai olikos se mukana testiä lukemassa... ? :D

Tänne: Masuun sattuu ja olen ollut todella vihanen parikin päivää että sais se täti sitten tulla jos meinaa ! :kieh:
pitäsis varmaan mennä ostamaan uus testi, mutta kun en millään haluis testatakkaan... :ashamed:
Mä vaan odottelen koska tuo homepersus mahtaa nousta kun meidän pitäis mennä puita hakemaan mun isovanhempieni luota ja lupasin eilen että ollaan ajoissa siinä aamupäivällä ja sinne on kuitenkin ajomatkaakin vielä... vanhat ihmiset on ollu jo aamu 5 pystyssä ja odottanu koska me tullaa, joten olis ihan suotavaa että me mentäis silloin kun olen sopinut... ääääääh, ärsyttää...
mutta, mä lähden nyt herättämään tuota yhtä... :wave:
 

5.1 MAANANTAI

Linneja ..................kp 45/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 6/29-59................yk 7.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 27/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 30/32....................yk 8 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp 65/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 28/27.....................yk2.........2.lapsi
yöperhonen............kp 9/29.....................yk12........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Leena86...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
Karvapallo
Zeny
:heart:
 
yllättäen kotosalla "kosi" :D
Oon kyllä niin onnellinen, kun ei ollut ollu edes puhetta uudestaan kihlautumisesta :)

Toivotaan että noi lämmöt pysyis.. Rinnat on niiiin kipeät että sattuu kun lenkkeilen jopa :eek:
Ei oo kyllä ikinä ennen tädin vierailua ollut tollaset.. :eek:
 
Niinuska "uudestaan kihlautumisesta" ? Mää en ymmartanu... :ashamed: :D
Mulla taas ei ole ollenkaan rinnat arat, vaikka nyt useassa kierrossa ennen menkkoja on ollu hiukan jotain arkuutta...

Tietysti niin mun tuuriani..... kun sain miehenkin vaatteisiin ja oltiin lähtövalmiita, autossa tutistiin, niin eikai tuo kosla tällä pakkasella käyntiin lähteny.... :kieh: nyt sitten taas odotellaan että se sais hiukan lämpenis... huooooh.... :kieh:
 
Linneja Me on kerrottu kaikkein läheisimmille vaan, eli vanhemmat, sisarukset..
Järkeiltiin niin, että parempi on muille kertoa vasta kun raskaus on edennyt n. 12 viikolle. Olisi muuten tosi inhottavaa jos meniskin kesken ja sitten puolet tutuista tulee kyselemään miten masussa voidaan tai tulee onnittelemaan :$ Eli sisäpiirissä nyt ensiksi :)

Mies reagoi oikein hyvin :heart: Hän tiesi, että testin teen ja sitten viiletin vessasta miehen luokse ja kysyin onko tuossa kaksi viivaa ja kyllähän mieskin ne näki :D Ilonen hänkin oli :heart:
vanhemmatkin otti todella hyvin uutisen vastaan, tosin hieman yllättyneinä :D
 
zeny ihan testasin vaan huomaatkos... ;) :LOL: nooh, ei, en mä tijä kui sä sinne olet pompsahtanu... voi olla että tää sun uus nimimerkkis vain hämäs... :ashamed: anteesk. :snotty:

Niinuska aih, teillä on sellainen juttu ollut välillä.. mää jo ihmettelin... :D

Deviliah koska te taas testailette ?? =)

Karvapallo en mäkään kertois varmaan kun kaikista lähimmille tai sitten en kenellekkään näin alussa... mutta sitten myöhemmin laittaisin varmaan uutisiin, lehtiin ja joka paikkaan kaikkien nähtäväksi ! :D

Eilen oli kyllä rankka päivä. huh huh. Puut ovat onnellisesti nyt liiterissä odottamassa polttooan...
Kaiken kivan päälle ajattelin että on ihana lämmittää sauna ( meillä on ulkosauna ) ja, tataaa ! vesiputket jäässä. :( ei muuta kun kantamaan ämpäri tolkulla vettä saunalle... istuin saunassa varmaan 3 min ja kiitti riitti.

Niin, ajattelin tänään mennä ostamaan testin samalla kun kauppaan mennää.. jos huomenna aamulla testais, vaikka nega se. Varaudun jo...
 
Ja Linneja negoja oon testaillu, et tairampa uskoo niitä testejä :LOL: Eli en enää testaile..aattelin ens viikolla soitella gynelleni..jos vaikka tässä kuussa pääsis..ja sais vaik jotain selvyyttä..kun on nää kierrot niin vammasii..
 
Deviliah kai munkin ois kohta soitettava taas johonkin ja jatkettava tutkimuksia... tänä aamuna taas selvääkin selvempi nega... :snotty:

Zeny onnea onnea onnea !!! :hug: :heart:
Se oli kahtos onnea tuova juttu, kun menit vahingossa sinne hukkaan menneisiin...:D


elikkäs huomenta vaan.... oli pakko herätä kun odotin tota testin tekoa niin.... mutta turhaan... negahan se. :ashamed: alkais ne menkat nyt sitten.
 
tyttö täytti joulukuussa 2 vuotta :)

Esikkoa tehdessä kerkesin syödä pillereitä 3kk ja tokasta kierrosta tärppäs. synnytyksen jälkeen söin 1½ vuotta pillereitä ja yritettiin vauvaa 3kk ilman tulosta, alotin uudelleen pillerit ja söin 2kk ja tokasta kierrosta tärppäs :) :heart:

voi luoja että olen onnellinen, nyt vaan pietään peukut pystyssä et pieni pysyy matkassa loppuun saakka :heart:
 
Moi teille kaikille!

Luin teijän juttuja täällä, koska kyyläsin yhtä läheistäni.
Muutamaan otteeseen ihmettelin mitä tuo täti on. Koska olen kyyläämälleni läheisen perheelle kutsuttuna täti, niin mietin miksei minua ole toivottu kylään vaikka just sieltä tulin tai olin puheissä lähiseni kanssa, että menisin. Huoh. Rankkaa tämä tädin elämä!

Pikkasen hymyilytti, kun ymmärsin mistä kyse.

Onnea plussanneille ja toivoa plussaa toivoville.
Itsekin toivon plussaa meille, sitten 10v päästä. B)
 
Mitä kyttääjiä täällä käy :LOL: hui kauheet :LOL: ja mistäs sää zeny sen tiijät? :) Ootte tuttuja? Onkos muuten jo raskausoireit tullu? :)
Linneja voih :hug: mä päätin nyt sit kans hakeutua "apuun"...mä en jaksa näitä mun kiertoja, ehkä mä oon vähän äkkipikanen, mut mun pää ei kestä tällasii kiertoja! Ekaks mä ajattelin kuinka hirveää se on myöntää itelleen, et kropassa on jotain vikaa, et joutuu apua hakemaan..kyllä se nyt kakskymppisellä pitäis toimia??!! Ja sitten on niitä itsesyyllistyksen oireita..kun oon niin lihava :( Iteppä oon kroppani pilannu.. :(
Mut juuh, kyllä mä sen nyt päätin ja tällä viikolla soittelen koska pääsis tonne ihanaan pohjois-porin terveysasemalle! Hitto varmaan ikinä!
 
pläääh?!?!? en tajuu.... tuossa luki äsken jonkun teksti jossa kysyttiin että tunnenko mie kyylääjän :D ja onko jo raskausoireita tullut mutta tekstiä ei enää näy... plaaah...

Mut joo tunnen kyttääjän, sukua ollaan :)
Oireita. hmmm... No rinnat ja nännit etenki on olleet välillä jonki verran arat, pakottaa, kolottaa ja välillä kosketus herkät.. nii ja rinnoissa oli jo tuntemuksia viime kierrossa... hieman meinaa välillä kuvottaa mutta on ohimenevää. väsyttää ajoittain tosi paljon. muuta en ole havainnut :)

Esikon aikaan oksentelu alkoi muutama viikko testauksen jälkeen ja kesti loppuun saakka melkein... öksä ei kattonu aikaa eikä paikkaa.. eli se oli ympärivuorokautista... mutta oli se sen arvoista :D :heart:
 

Yhteistyössä