N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

MyPoodles mää oon ehkä hiukan iriootti, mutta mikä on PCO ? :ashamed:

YP onkos mitään uutta ?? :D

Niinuska hienoa että asia järjestyi ! :hug: kyllä se hyvin menee, ihan varmasti....:)

Olg4 tervetuloa ! :wave: vai esittelyjä... minä siinä 20 kiepeissä, ja mies 25 kiepeissä... yritystä on.. hmm.. kauan. ja ensimmäistä .... juuri muutettiin Omaan Taloon ja meillä on iiiiso koira. Iso ja tyhmä koira. :whistle:

Tänne ei mitään uutta vieläkään.. kyllä se täti sieltä tule eihan varmasti.. oireet on jo sen mukaiset ja kiukunpuuskiakin on, ihan tavalliseen tapaan... :ashamed:

nyt on kamala hoppu kun saunaankin pitäis mennä ja tenttiinkin lukea.... mutta palaan heti pian miten kun ehdin... :wave:
 
Linneja, hups :D oon ihan kokonaan unohtanu laittaa tänne mitä eilen selvisi...
kopioin siis toisesta pinosta:

täältä tulee nyt vähän viisaampi YP :wave:
nyt kerron teille koko tarinan tän päiväisestä lääkärikäynnistä :) (16.12) varautukaa mukavalla asennolla jos meinaatte lukea :D
menin siis lääkäriin ja sanoin ilmoittautumisessa näin: "oon nyt kolmatta päivää täällä putkeen vatsakipujen takia, haluan nyt tutkimuksiin, että tiedän missä vika"
no johan rupes tapahtuu :D
lääkäri kutsu heti melkeen sisään ja teki ensimmäiseksi gynekologisen tutkimuksen kuultuaan oireeni. määräsi virtsa- ja veritesteihin ja kutsui sitten uudestaan sisään.
sanoi että hänen diagnoosinsa on nyt se että joko se on kysta tai sitten se on paksusuolen tulehdus... ja on luojan lykky, etten ole raskautunut.
huomenna käyn varaamassa hänelle perjantaiksi kaksi aikaa... torstaina käyn taas uudestaan verikokeissa ennen perjantaista vastaanottoa.
lisäksi minun täytyy saada lähete naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.!! ja sen jälkeen lääkärin sanojen mukaan: "onnea raskautumiseen". :)
joten nyt saa vauvapuuhat edetä ihan omalla painollaan, tärkeintä on nyt saada oma terveys kuntoon, jotta vauva voi sitten turvallisesti masussa kasvaa :)

nii piti sanoa vielä se että se toissapäiväinen lääkäri oli joku ihan huuhaa ukko... ei mulla mitään tulehdusta ole ja arvot on ihan normaalit... ainakin ne arvot mitä se ukko testasi. tää tänpäivänen nainen oli kunnon lääkäri ja pätevä ammatissaan :)

YP
 
YP[ hienoa että tuli selvyyttä ! :hug: Niin sulla on tänään siten kokeita ja huomenna lääkäri... tuu sitten kertomaan mistä oli kyse... :D
Kai sä sanoit sille naiselle siitä tyhmästä äijästä ! :kieh:

Tänne: väsyttäääää.... |O väsyttää.... |O väsyttää.... |O
Eilen olin 6 tuntia kaupungilla etsimässä itelleni takkia ja housuja, ja joitain joululahjoja ja nyt on jalat ihan kun ois ollu kovassa kiinteytys treenissä... :LOL:
ja mitään en kuitenkaan löytänyt.... :ashamed: mutta kuin hesburgerin.... mutta söin vain salaatin ! :p ei pitäis jäädä huonoa omaatuntoa hese ruoista, eikä kyllä jäänytkään....
niin, raskausoireita ei tosiaan ole. Tiedä sitten mitä nuo oireet oli aimmin.... ne loppui kun kananlento.
Juh, pakko ahertaa vielä loppusilaukset yhteen tehtävään ja sitten kouluun ! :wave:

Hyvät torsdait !
 

21.12 SUNNUNTAI

Linneja ..................kp 30/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 66/29-59................yk 6.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 12/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 15/32....................yk 8 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp 50/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 13/27.....................yk2.........2.lapsi
yöperhonen............kp 19/29.....................yk11........1.lapsi
Karvapallo..............kp 36/30-35................yk5..........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
Drakonia................kp ?/?.........................yk ?.........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsi
Ida7.....................kp ?/27-29...................yk2.........1.lapsi
Leena86................kp 77/33-?..................yk 2.........1.lapsi
Nuhainen...............kp ?/..........................yk 1?.......? lapsi
lila88..................................................................
Olg4.....................kp?/?..........................yk1.........1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
 
Linneja, jep, kävin heti aamusta verikokeissa ja huomenna sitten lääkärille.. :) saa nähdä kauan sairasloma jatkuu ja koska pääsen sinne naistenklinikalle....
hitto, aina kun menee jotain tiettyä kaupungille etsimään niin ei varmati löydä :D mutta jos vain muutenvain pyörii ni johan tulee kaikkea kivaa vastaan... ja sillon ei tietenkään ole rahaa :D

YP
 
Heippa! Leikkaus meni paremmin ku yksikään edellisistä :)
Neiti oli tosi reipas ja sai sitten palkinnoksi tiikeri unilelun joka soittaa unimusiikkia :)

Ajateltiin tää kierto ottaa ilman stressiä ja koittaa peittoja heilutella joka toinen päivä :)
Kattoo tuottaaks tulosta :D

Iloista päivää kaikille!! :flower:
 
Deviliah jos se onkin vain vähän myöhäinen plussa... ? :D

Niinuska hienoa että kaikki meni hyvin, joko ollaan paremmassa kunnossa ? :)

YP no kuinkas lääkärillä ?

Tänne ei taaskaan mitään uutta. Menkka oieita on, joten kyllä ne sieltä tulevat kunhan kerkiävät....
Tänään täytyis tehä yleinen joulusiivo, mutta tässä sitä edelleenkin istutaan vaikka amaulla jo aikasin heräsinkin.... mutta meillä alkoi miehen kanssa loma ! loma loma ! jeij ! :D ellei mua sitten satuta hälyttämään kiirrellisesti sijaistamaan, mutta toivottavasti ei.
palailen taas kun on lattiat kiiltävät ja matot raikkaat....:) :wave:
 
täällä ei varmaa kukaa ole kaipaillut mut tulinpa sanomaan että mieheni kotiutui eilen ja hänellä oli raskas matka ku aamulla 6.00 lähti lento ja oli illalla 20.10 lentokentällä et oli pikkusen väsy mut piritsyi ku neidin näki ikkunan toiselta puolelta ja tää neiti tunnisti isin ja huusiki "iti iti"
kun kotiin päästiin nii mies painu suoraan suihkuun ja miut kutsu sinne :p
aamulla 8.00 aikaa peittoja heiluteltiin. nyt mies vaa vetää sikeitä ja neiti touhuaa täällä:)

sitä vielä että alkuviikosta oli oireita ellen kuvitellut ja oo ollu varmaa luulosairas. menkat oli joulukuun alussa ja alkoi 2 päiväää aiemmin mutta enpä halua nyt ajatella koko asiaa et jos nää oireilut johtuu mun mielikuvituksesta et katsotaan tammikuun puolella että onko tulosta!

Hyvää joulua kaikille!
:D
 
Linneja, ei ne tiedä mikä mulla on :/ lisää vaan tutkimuksia ja sairasloma jatkuu.! ehkä ne joskus saa selville mitä mua riivaa....
minäkin eilen tein oikein suursiivouksen :) ompa nyt kyllä hyvä fiilis :p

aurinkoiselle äitylille myös mukavat joulut.! hyvä että sait miehen kotiin :)
 
aurinkoinen kiva että sait miehen kotiin... :D lähteekös se vielä takasin jossain vaiheessa ?

YP Kyllä puhdas koti on jo puoli joulua... :) miten kauan sulla saikkua on, sen mahan takiakos ? Onks sulla sitten jotain kipuja ? :(

Tänne: Arvatkaas vaan mitäs tein eilen... ..... vedettiin sitten miekkosen kanssa pikku höppelöt kun ei oikein muutakaan eilis illalle keksitty... mentiin kaukaisempaan baariin mitä paikkakunnalta löytyy ja vietettiin siellä hyvin hyvin hyvin kallis ilta, ja tultiin taksilla yöllä kotiin... tosin, eilen tein testin aamulla, ja ihan puhdas, selvääkin selvempi negahan se. Eli eipä ole toiveet kovin korkealla... jouluaattona aion silti testata uudelleen jos täti ei tule, ihan vaan pilatakseni senkin aamun.
Ajattelin eilen moneen kertaan että voinko ottaa ja voinko mennä ja ja.. mutta tulin kyllä tulokseen että todellakin voin ja on joskus pakkokin... ei aina voi elää sen mukaan että "jos olisin raskaana" .. tosin, jos nyt ihme tapahtuisikin ja oisinkin, niin arvatkaas vaan olisiko kamala morkkis koko odotus ajan ja sen jälkeenkin ihan varmaan, mutta en tosiaan voi tietää ja testikin negaa näytti. |O eli tämän vuodatuksen idea on, että nyt jo kaduttaa....... :ashamed: B)

jahas, mies laittoikin meille lehvan jo pyörimään... taidan mennä viekkuun kahtelemaan..... :wave:
 
Linneja, saikkua on vielä huomiseen asti ja mahdollisesti siitä vielä eteenpäin.. nämä mahakivut siis vaivaavat ja olen siksi työkyvytön :/ noooh, josko ne noista viime labra kokeista sais jtn selville :)
kuule, ota vain ihan hyvällä omallatunnolla :) eikai olisi vielä edes yhteistä verenkiertoa.. ja onhan monia äitejä, jotka saavat tietää raskaudestaan paaaaljon myöhemmin ja ovat juoneet, eikä lapsella silti ole hätäpäivää.! :)
ja jos ajattelisi aina niin että "entä jos olenkin nyt raskaana" niin eihän sitä koskaan voisi juoda yhtään mitään :D
joten älä turhaan nyt pode huonoa omatuntoa, vaan nauti kun vielä voit :) sitten kun se pieni piipero on kainalossa, niin sitten ei ihan heti ulos pääsekään.

YP :wave:
 
Haa, listoilla. No mulla alko juuri toinen yrityskierros.. eli saan jännittää tammikuun puoleenväliin asti ennenkuin saan oikeasti toivoa olevani raskaana. No tulee vielä tää uusivuosi mentyä siis mökille riekkumaan ja olemaan kavereiden kanssa ja jouluna tyydytään vielä ihailemaan tuttujen lapsia ja omia kummilapsia.

Mä kans viime kuussa vähän stressasin kaikkia pikkujoulujen kännäilyjä, et mitä jos oisinki raskaana. mut joo, en ole. lopetan sitten kun tiedän että olen. tietty nyt vähän voi hillitä, täällä kuitenki bileitä ois vaikka kolmesti viikossa jos niin haluaa.. enkä edes haluaisi. muutamakin tuttu saanut tietää 3-6 kuulla olevansa raskaana, ja ei tosiaan ollut mitenkään selvästi ottanut sitä aikaa.. ja lapset on terveitä.

Mä oon sortunu katsomaan vauvanvaatteita ja ties mitä, joka on tosi outoa.. ootan vaan et pääsis ompeleen potkuhousuja. Uusia vaatteita ostaessa mietin et mitä jos en kohta mahdukkaan tähän, ja valitsen ties millasia mekkoja jotka varmaan sopis viel loppuraskaudestakin. onneks ne on muotia nyt muutenkin ;)

Ja mun mäihällä en ees tuu raskaaksi ennenkuin joskus kolmen vuoden päästä. Mut aina saa miettiä.. se kai se helpoin osuus onkin, mielikuvitus.

Huomenna lähdetään kahdeksi viikoksi vanhemmille ja niiden puolisoille ja mummoloihin.. kamalaa kissan kuljettamista autossa ympäriinsä. parka maukuu jo matkalla huoltoasemalle tankkaamaan autoa :/ mut velvollisuudet hoidettava kerran vuodessa ja onhan se ihan hyvää pitää vähän taukoa tästäkin palstasta. jos vaikka menis nopsaan tää kierto eikä jännittäessä.

jouluja kaikille, tammikuussa palataan..

:xmas:
 
linneja mies lähtee 29.12 takas sinne.. mut mä ja tyttö lähdetää mukaan sinne:) ihanaa saadaa viettää pitkäänki yhteistä aikaa.. 5.1.09 tullaan tytön kaa pois sieltä.

neiti kovasti odottaa lahjojen avaamista et haluais jo nyt :) meillä miehen kaa on kauheesti pupuiltu... jospa onni kääntyis meillä =)
 
Karvapallo, testaa testaa.!!! saadaan jouluksi plussia :heart: :)

ON: täällä ei ihmeempiä, sairasloma jatkuu... ties kuinka pitkään :/ ja pomo on iloinen tottakai.!!! nooh, saapahan virittäytyä joulutunnelmaan ihan rauhassa :)

oikein mukavaa ja rauhallista joulua jokaiseen kotiin.!!! :heart: :xmas:

YP :wave:
 
täällä tuli aamulla haalea viiva testiin.. mieskin näki sen..
mutta ei uskalla iloita vielä jos se ei merkitsekään mitään tai ollaan vaan nähty harhoja.. se oli nimittäin tosi TOSI haalea..
Uutta testiä vielä huomenna tai ylihuomenna.. :heart: :D
 
karvapallo multa myös, ihan pikkuset ja hyvin hyvin varovaiset onnittelut.... :hug: :flower:
oiskin niin ihanaa että tulis meiränkin pinoon ainakin yks joulu plussa....:)

Tänne: Että hyvää iltaa vaan. Just kun menin sanomasta että saadaan vaan miehen kanssa olla, eikä stressailla mistään niin sainhan mä kovat hälytykset töihin... Noh, onhan se hyvän palkan paikka kun pyhiäkin tässä on....
Pitäis kiiruulla jo mennä sauna laittamaan lämpenemään että ehtii sitten taas töihin... hullu mäkin olen kun "vapaa ehtosesti" suostuin kuitenkin joulun tekemään töitä ja vielä näin paljon, mutta minkäs voi.., en mä niin joulu ihminen muutenkaan ois ollu, mutta mies kun olisi... menkööt anoppilaan pitämään joulua.... :xmas:
Ja arvatkaas mitäs huomenna teen.... ...... aamulla.......
testin..... mulla on aika vahva tunne, mutta enpä oikein luota omiin tuntemuksiini enää... elkää tekään.... B) mutta kyllä jännittää silti......:D

nyt on pakko mennä että ehtii joulusaunaankin joskus... .. :LOL:
 
Linneja, työnarkomaani :D voi hitto.. saadaan siis mahdollisesti toinen jouluplussa tänne. mä niin jännäilen täällä sun puolesta ja toivon parasta :heart: heti aamulla tulet sitten kertomaan kuinka kävi että kerkeän nähdä uutiset ennenkun lähden äitille :D
hyvää työpäivää/iltaa/yötä :)
 
Voi Linneja miten mä toivonkaan että teille tulis jouluplussa :) :heart:
Tietysti muillekkin saisi tulla :saint:

Tänne ei vieläkään mitään uutta :LOL: nyt masu on jo kivan iso, töissäkin asiakkaat huomaa (elleivät oo niin kännissä..) mutta ei vielä mikään kauhian iso, saan itse laitettua vielä kengät jalkaan! :LOL: 10kiloa lisää tullut jo, mutta sitä ei näy missään! :eek: outoa, koska oon tosi lyhyt niin luulisi että 10 kilon lisäpaino näkys jo vähän naamassa tai reisissä, mutta ainoo mikä on kasvanut on pallo tuossa mahan paikalla. (Tosi monen mielestä se on just poikamaha, mulla itellä onkin poikafiilis :) Miehellä taas tyttöolo :D )

Kaikki tarvikkeet on melkeinpä hommattu, pinnis täyty hioa ja maalata. Ostin pesupähkinöitäkin ja pesin kaikki vauvanvaatteet niillä ja laittelen niitä nyt kaappiin valmiiksi :) Onpahan valmista ajoissa, jos koulu vie mehut ens vuonna..
Nyt vielä pitäs malttaa pari kuukautta, tuntuu vielä niin kaualta mutta toisaalta ihan kamalan lyhyeltä ajalta.. :eek: :D

garbalo ja joulutonttu 29+3 :heart:
 

Yhteistyössä