Linneja, hups
oon ihan kokonaan unohtanu laittaa tänne mitä eilen selvisi...
kopioin siis toisesta pinosta:
täältä tulee nyt vähän viisaampi YP :wave:
nyt kerron teille koko tarinan tän päiväisestä lääkärikäynnistä
(16.12) varautukaa mukavalla asennolla jos meinaatte lukea
menin siis lääkäriin ja sanoin ilmoittautumisessa näin: "oon nyt kolmatta päivää täällä putkeen vatsakipujen takia, haluan nyt tutkimuksiin, että tiedän missä vika"
no johan rupes tapahtuu
lääkäri kutsu heti melkeen sisään ja teki ensimmäiseksi gynekologisen tutkimuksen kuultuaan oireeni. määräsi virtsa- ja veritesteihin ja kutsui sitten uudestaan sisään.
sanoi että hänen diagnoosinsa on nyt se että joko se on kysta tai sitten se on paksusuolen tulehdus... ja on luojan lykky, etten ole raskautunut.
huomenna käyn varaamassa hänelle perjantaiksi kaksi aikaa... torstaina käyn taas uudestaan verikokeissa ennen perjantaista vastaanottoa.
lisäksi minun täytyy saada lähete naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.!! ja sen jälkeen lääkärin sanojen mukaan: "onnea raskautumiseen".
joten nyt saa vauvapuuhat edetä ihan omalla painollaan, tärkeintä on nyt saada oma terveys kuntoon, jotta vauva voi sitten turvallisesti masussa kasvaa
nii piti sanoa vielä se että se toissapäiväinen lääkäri oli joku ihan huuhaa ukko... ei mulla mitään tulehdusta ole ja arvot on ihan normaalit... ainakin ne arvot mitä se ukko testasi. tää tänpäivänen nainen oli kunnon lääkäri ja pätevä ammatissaan
YP