kaikki, koko teksti taaaaaaaas bittitaivaisiin ! :kieh:
Juh, täällä ollaan ja odotetaan koska miehen päähän iskee nukkumatti.
Meille tuli tänään yks ystävä pariskunta kylään ja istuttiin iltaa tässä, kunnes mies haki jostain kätköistään hieman olutta ja sitä nyt on litkinyt koko illan, kunnes alkoi tämä... ... Karaoken laulu ! |O Mä en oikeastaan koskaan ole ymmärtänyt mitään karaoken päälle enkä tuskin koskaan ymmärräkkään... onhan miehellä ihan hyvä ääni, on pärjännyt jossain KARAOKE kisoissakin ammoisina hyvinä aikoina ihan finaaleihin asti, mutta silti... en millään nyt jaksais.. toivottavasti se nukkumatti kohta löytää meille.... |O
myönnettäkööt...minäkin olen oluen juonut.... :/ tiedä sitten oisko pitänyt, mutta... mutta .. mutta... mistä sitä voi vielä tietää mitään.... noh, en kuitenkaan enempiä puolustele enkä syyttele.... :snotty:
Karvapallo sinäkin täällä, hyvä hyvä....
onneksi joku sentään pitää joulusta... mä voisin passata kokonaan koko ylimarkkinoidun juhlan.... mulla on ihan pienen pieni mahdollisuus päästä jopa jouluks töihin... se oiskin ihanaa, koko joulu töissä...
YP Tänään ei ole ollut mitään oireita !
:kieh: mä haluan ne takasin, olkoot sitten mitä oksua ja päänsärkyä vaan......
Oli mulla tulossa illalla pääkipu, mutta sekin hoitui sitten tabletilla... :ashamed:
jahas, jos keksis jotain tenttiin lukemista tai jotain yhtä väsyttävää... tai no, se alkoi taas.. kamala hoilotus viereisestä huoneesta... kuka täällä nyt nukkuis, puhumattakaan jostain lukemisesta....
mutta hyvät yöt ! :wave: