N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

huomenta päivää ihanaiset naiset.! :)

Linneja, haha :D aivan uskomatonta nää samanlaiset oireet.. ja mandariinit maistuu mulle myös :p jus vedin kolmin kappalein niitä :) älä valita siitä että paha olo lähti pois :D eikö se ole vaan hyvä.?! itse ainakin toivoisin että tää lähtis poispois... tänää ei tarvinnu vessaan asti mennä, mutta etova olo silti on..... :/ niin ja tosiaan, jos me paha pirulainen nyt jouduttaisiin sitten kohtaamaan, niin ois kyllä aikamoinen mahalasku :/ sanoin just tossa miehellekin että hullu mä varmaan oon ku näitä oireita vaan kuvittelen.!! sit se sanoi "hullu sä oot jos et mee lääkäriin tarkastuttaa tota tilannetta. joillakin ihmisillä kato on niin että ne raskaustestit ei näytä positiivista missään vaiheessa, kun taas toisilla näyttää tosi aikasessa vaiheessa" voi kun se on niin sulonen :)

DeviLiah, ei uusia oireita, tuntuu vaan että tuo paineen tuntu vatsassa kasvaa.. :eek:
toivotaan että opuneinen paholainen ei kylään eksy, pitelen peukkuja b:)d

ON: eilen illalla kun menin nukkumaan, niin mahassa tuntui ihan tajuttoman vahva paineen tuntu.... ihan kuin siellä olisi ollut joku pallon tapainen möykky joka ois liikkunu... nyt alan epäilee että mulla on joku kasvain :D
nyt sitten aamulla tein ovis ja raskaustestit.. ovistestissä samanlaista melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolli viivan kanssa kuin muinakin päivinä ja raskaustestissä viivanpaikkaa :ashamed: hitto vie ku alkaa menee hermo.!
taitaa tänään siis jäädä pikkujoulut väliin.!!!


oikeen ihanaa ja mukavaa lauantaita kaikille :)
YP
 
YP sun tarvii laittaa meille kuva siitä testistäs niin me kyllä arvioidaan mitä se on... :LOL: Ei ole enää kivaa kun se paha olo lähti, mä haluan sen takasin ! B)
Mä olen taas koko aamunkin miettinyt että omaa mielikuvitusta koko mun oireilu. . . ihan varmasti. Eilen oli vielä niin paljon kaikke aj atänään on ihan normaalit olot.

Deviliah koitappas nyt testailla ... :whistle: eikä maalailla piruja seinille ! :kieh:

Mä haluisin jotain tekemistä nyt..... ei millään jaksais mitään kotipuuhia enkä oikein jaksais mennäkkään mihinkään mutta jotakin täytyis kuitenkin tehdä..... olenpas mä hankala..... |O
 
Linneja, aivan varmasti laittaisin, mutta kun ei ole kameraa ja puhelimella jos otan niin se on epäselvä eikä ole piuhaa koneelle :D vaikeeta.. .kaverille kyl lähetin kuvan tosta ovis testistä ja se sano että ne viivat kyllä näyttää senkin mielestä melkeen yhtä vahvoilta.. ja sanoi mulle että voi olla että se ovistesti näyttäis plussaa... mut sit vaan mietin sitä että miks ei toi raskaustesti näytä sit posittivista.? :eek: kohta meijät kyllä haetaan johonkin pöpilään jos kerran molemmat kuvitellaan noita oireita :D ootko ihan varma että ei olla kytköksissä toisiimme, että tunnetaan samat oireet kun toinenkin.? :D
mun taas täytyis tehä vähä kotihommia :D eilinen päivä kun meni melkeen taas itkiessä... ja ois pikkujoulutkin tänään, mut ei oikeen oo fiilistä lähtee, ku en haluis kuivinkaan suin siellä istua, mutta en taas haluaisi juodakaan, kun ei tilanteeseen ole varmuutta vielä.!!
huoh..

YP :headwall:
 
No niin kyllähän minäkin täältä vielä löydyn, kun joku oli näköjään jo ehtinyt kaipailla :ashamed:
Huh huh, koko syksy ollut yhtä menoa ja meininkiä, en olis ikinä uskonut että koulu voi viedä näin paljon aikaa.. Ja senpä takia mä olen ehtinyt käymään täällä todella ja ihan liian vähän :/

Noh, eipä tässä ole ehtinyt oikein miettiä kiertoakaan ja ette uskokaan kuinka järkytyin kun katsoin, että joko mulla on muka kp 28! :eek: Siis mullahan pitäis taas alkaa menkat tai sitten saa jännätä B) uskomatonta, kun voikin olla ihan sekaisin kierrosta, luulin että mun menkka-aika on vasta viikon-kahden viikon päästä :D No, ensi viikolla alkaa loma. ehkä sitten helpottaa taas pariksi viikoksi ja ehtii ihan keskittyä muuhunkin kuin kouluun =)

Eli täällä ihan hyvillä fiiliksillä ollaan, kyllähän se vauvakuume edelleen kytee, muttei enää niin kamalan hermoja raastavana kuin alku syksystä :D Vähän kuitenkin kaihertaa kun tuntuu, että muut saa vauvoja tuosta vaan. Syksyn mittaan moni tuttu saanut vauvan.. enpä olisi ikinä uskonut, että itsellä se on näin vaikeaa, jotenkin mennyt usko siihen että nytkään olisin vielä raskaana :ashamed:

Mutta joulua odotellessa, joka päivä jouluradio päällä ja tänäänkin kävin lahjaostoksilla. On tää joulunodotus aika vaan niiiiiin ihanaa :heart: =)
 
kaikki, koko teksti taaaaaaaas bittitaivaisiin ! :kieh:

Juh, täällä ollaan ja odotetaan koska miehen päähän iskee nukkumatti.
Meille tuli tänään yks ystävä pariskunta kylään ja istuttiin iltaa tässä, kunnes mies haki jostain kätköistään hieman olutta ja sitä nyt on litkinyt koko illan, kunnes alkoi tämä... ... Karaoken laulu ! |O Mä en oikeastaan koskaan ole ymmärtänyt mitään karaoken päälle enkä tuskin koskaan ymmärräkkään... onhan miehellä ihan hyvä ääni, on pärjännyt jossain KARAOKE kisoissakin ammoisina hyvinä aikoina ihan finaaleihin asti, mutta silti... en millään nyt jaksais.. toivottavasti se nukkumatti kohta löytää meille.... |O

myönnettäkööt...minäkin olen oluen juonut.... :/ tiedä sitten oisko pitänyt, mutta... mutta .. mutta... mistä sitä voi vielä tietää mitään.... noh, en kuitenkaan enempiä puolustele enkä syyttele.... :snotty:

Karvapallo sinäkin täällä, hyvä hyvä.... :) onneksi joku sentään pitää joulusta... mä voisin passata kokonaan koko ylimarkkinoidun juhlan.... mulla on ihan pienen pieni mahdollisuus päästä jopa jouluks töihin... se oiskin ihanaa, koko joulu töissä... :)

YP Tänään ei ole ollut mitään oireita ! :eek: :kieh: mä haluan ne takasin, olkoot sitten mitä oksua ja päänsärkyä vaan......
Oli mulla tulossa illalla pääkipu, mutta sekin hoitui sitten tabletilla... :ashamed:

jahas, jos keksis jotain tenttiin lukemista tai jotain yhtä väsyttävää... tai no, se alkoi taas.. kamala hoilotus viereisestä huoneesta... kuka täällä nyt nukkuis, puhumattakaan jostain lukemisesta....

mutta hyvät yöt ! :wave:
 
huomenta.! :)

Linneja, voi jestas.! ihme porukkaa siellä :D toivottavasti sait yösi kuitenkin nukuttua.!! :hug: ihan varmasti kerkeät vielä haluta oireistasi irti kun ne kunnolla puskevat päälle :D itsellä on taas niin pohjamuta fiilis, tuntuu että ei me koskaan saada lasta.!!!!!!!!!!! hitto vie.. inhottavaa tämä mielialojen heittely.!

ON: täällä ei uutta, kummityttö oli yökylässä ja oli kyllä sellanen yö että huhhuh.. neiti kehittää itselleen hampaita ja valvottaa siksi... silti vauvakuume kasvaa ja kasvaa :heart:

YP :wave:

muoks*: MyPoodles, toivotaan että se plussa sieltä nyt sitten tulisi :) :heart:
 
Huomenta vain kaikille ! Justiinsa hetko sitten sain herättyä... |O ja nukkumaan tuli mentyä siinä 5 maissa.... kiitos miehen.
Ja nyt meillä onkin sitten mykkäkoulua. Tai ainakin on hyvin hiljaset sävelet.
Sitä varmaan nolottaa ja hävettää, mutta niin hiukan kuuluiskin.
Mies alkoi mullekin eilen illalla höpötellä etten tajua mistään mitään kun olen niin kännissä, ett parempi kun menisin nukkumaan.... ?! :LOL: :headwall: Olin tosiaan juonut yhden oluen 6 ja puolen tunnin aikana... olin kyllä niin sekasin.... B)
Eikä tuo ollut tosiaan miehen ainoa eilinen typerä avaus.
Mä en ymmärrä miehessä sitä että sen määrätyn kaljamäärän jälkeen se pomsahtaa ihan jonnekin muun planeetan kamaralle ja siitä ei saa mitään tolkkua. Se kuvittelee ihan kamalasti ja ajattelee kamalasti ja kaikenlisäks vielä päästää ne suustaan... no, ei meistä varmaan kukaan ole kovin fiksu kamalassa pöhnässä, mutta ihan just sen takia en vedä kovia höpliä kun ehkä kerran 5 vuodessa jos ollenkaan....

Deviliah testaa nyt jo, ettei tarvi enää odotella... ;)

MyPoodles testaa nyt ihmeessä jo sinäkin.... :D oispa mullakin jo päivät noin pitkällä niin sais testailla, oikein urakalla...

YP ei täällä ollut enää tuossai vaiheessa kun minä ja mies. Ja tosiaan, ihmeporukkaa .... :D
Joko olet päässyt pohjamudista ? :hug: Vieläkös on oireita.... :whistle: =)
Täällä ei sitten mitään... :ashamed:
 
voi Linneja.. tosiaan, ehkä tuo pieni hetken hiljaisuus tekee hyvää :) musta tuntuu että monet miehet ovat kuin aivan toiselta planeetalta juodessaan tarpeeksi :D kuten myös jotkut naispuoliset henkilöt..
pohjamudissa elellään.. onneksi tuo kummityttö on vähän piristämässä :) en ymmärrä miten voi ihan yht äkkiä tulla tälläinen fiilis vaikka hetki sitten olin ihan varma että masussa joku asukki kellii... oireet jatkuvat, paineentunne, huimaus, näräsytys, pääkipu sekä kuvotus.. onneksi suunta tästä on vain ylöspäin :)

YP
 
Heipä hei taas :flower:
Täällä elellään TYKS:in ja päivystyksien odotustiloissa, tytöllä nyt 7 antibioottikuuri putkeen ja kuume jatkuu vaan.. :'(
Oikea korva vuotaa hiljakseen verta aina kun antibiootit loppuu ja vatsa on sekaisin lääkkeistä. Ens viikko olisi tietty erittäin tärkee koulussa, mutta olkoot! Mä huomenna rynnin taas TYKSiin niin josko jotain tapahtuisi vihdoinkin (ne kun ei ota mua tosissaan, niillä tuntuu olevan nuoria äitejä vastaan jotain :ashamed: )
Mutta sainpas päivystyslääkäriltä lappusen missä lukee KIIREELLINEN eli nyt sais asioihin vauhtia, neiti heti leikkaukseen.
Huomenna puhelinsotimaan siis
:headwall:

Toivottavasti ei ollu kauheen sekanen :D

Tädin vierailukin onneks loppuu tänään (tai ainakin vuodon määrästä päätellen) niin pääsee uuteen kiertoon kunnolla
:heart:

Hyvää sunnuntaita kaikille! :)
 
YP laitappa mulle telepaattisesti sitten noista vaikka kuvotus, päänsärky ja ja voisin ottaa vaikka vielä lisäksi sen paineentunteen... :D

Mä puhuin miehellekin eilen että ne "oireet" hävisi ihan kokonaan ja nyt ei taas ole minkäänlaista tunnetta masussa, mutta mies meinasi että se on niin yksilöllistä, että tiedä vaikka se oiskin ollu siinä, koko oireisto.. mutta tuskinpa vaan... kyllä, jos masuun ois joku muuttanut, oireet jatkuis pidempään..... eli, toiveet jeitetty kankkulan kaivoon ! :ashamed: pohjilla ollaan täälläkin... Mä niin toivoisin että mun päivät ois edes muutaman pidemmällä ja se täti punainen joko tulis nyt heti, tai sitten ei ollenkaan. Kamalan vaikeeta arpoa... :/ sanokaa nyt joku että mä olen päivittänyt jossain kohtaa ihan sekasin ja kaikilla on ainakin 10 päivää enemmän kun listan mukaan.... :D :headwall:

Keksikääs mulle naikkoset jotain tekemistä taas tähän päivään, mulla ois huominenkin melkein vapaa... jos lähtis äkkilähdöllä vaikka.... Las Palmasiin ja tulis sitten takasin siinä huomis iltana.. tuleeko joku mukaan, matkaseuraksi ? :LOL: miestä en ottais... se haisee pahalle..... :D
 
Linneja :wave: minäminäminä.! minä lähden mukaan :) voidaan yhdessä höperehtää näitten oireiden kanssa :LOL: joo voin lähettää sulle kaikki nää oireet ihan mielellään.! ja nyt otan sellasen asenteen että en ole raskaana niin ei ainakaan tule sitten pettymyksiä.!!
ja onhan se niin, että joillekin niitä oireita ei tule ollenkaan.! ja toisille tuppaa tulemaan kaiken maailman oireet ihan lievimmästä vahvimpaan :D

jes, ovistesti näyttää vahvaakin vahvempaa plussaa.!!!!! :p nyt siis meillä alkaa kunnolla peitonheiluttelu talkoot, otettiin tosin eilen jo varaslähtö :whistle: jos ei vielä olla paksuna niin kohta ainakin ollaan :D:D
 
Mienkäs tuo, mihin lentokentälle me kuljettajan kans laskeudutaan kun täältä Porista lähdetään... ? Otan sut kyytiin siitä jostain matkalta... :whistle:

Mä ajattelin kans ryhtyä samaan, maalaan vaan pirut seinille ja otan ihan tämän perus asenteen. Pessimistisyys kunniaan. :wave:

Kovin on hiljaista.... missäs kaikki muut viettävät sunnuntaitaan ??
 
niinuska, voi hitto, nyt vasta huomasin että olit kirjottanut, anteeks :ashamed: paljon voimia sinne tyhmien lääkäreiden kanssa.!! :hug:

Linneja, jos tuosta helsinki-vantaan lentokentältä mukaan nappaat :)

parempi kuvittella että mitään ei ookaan niin ei tule sitten niin suuria pettymyksiä.. aika vaikeeta kylläkin tekee, mutta yrittänyttä ei laiteta :D

itsekin tätä hiljaisuutta ihmettelen, me käydään melkeempä vain kaksinkeskustelua :D
 
Mulla meni kans ihan ohi Niinuska ! :eek: anteeks.... :ashamed: me vaan YP:n kans mietitään meidän Palmasin matkaa...... :LOL:

Voi teitä ja teidän korvia... :hug: toivottavasti menis ohi ja pääsisitte nopeesti siihen leikkaukseen... pidetään peukkuja huomiselle kuumalinjalle... :D

jos menis lämmittelemään vaikka saunaa.... alko tekee mieli oikein kuumia löylyjä yhtäkkii... ;)
 
Voi naiset...kun mä en uskalla :ashamed: mua todellakin pelottaa..mies on yritelly houkutella mua sängyn puolelle..mutta en oo suostunu, kun pelkään et sit se seksi saa aikaan tädin saapumisen! Tiedän..mä oon ihan idiootti..Mut mä en kerta kaikkisesti uskalla tehdä sitä testiä..mikä on tuolla kaapissa...
Niinuskalle paljon voima :hug: ! ja pistä kuule nyt vaan vaikka huutamalla ne pyörät pyörimään! Joskus niille lääkäreille ja hoitajille saakin sanoa :) Toivotttavasti lapsesi saadaan kuntoon pikimmiten!! :heart:
 
voi DeviLiah, paljon voimia sinne :hug: onhan sulla jo päivät ihan mukavasti yli, uskalla vain testata :) :heart:

ON: minä lähden kohta lääkäriin ja menen vähän kyselemään näistä oireistani... joskos saisin selvyyden tälle ololle.. vähän kyllä pelottaa.!! ehkä parempi että saan selvyyden asiaan mahdollisimman nopeasti.!
 
YP kauhiaa, nyt alkoi jännittää... :D tule heti kertomaan mitä lääkärissä oli ! ? mä istun tässä vaikka maailman tappiin, mutta haluan tietää.... :headwall:

Deviliah ihan rohkeasti vaan testiä, me pidetään peukkuja... :hug: oisko huomis aamu kenties jo jotain ? :D
 

Yhteistyössä