N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Onnea vilmav2!!!! :heart:
Vitsi ku itellekki tulis plussa... En taida vielä uskaltaa huomenna, jätän sunnuntai-aamuun testaamisen :D
Kun sunnuntaina lähdetään mummin luokse Forssaan, niin pakko testata ennen sitä, muuten oon niin levoton koko reissun ku tiedän että testi odottaa kotona :D
 
eilen alkoi kp 1 joten.. aivan kummallista.. odotin et täti ois saapunut sunnuntaina tai maanantaina vasta mut... näin tuppaa käymään.. :'( ois saanut olla tulemattaki mut eipä ois ollu mitää mahiksia muutenkaa.. mut en tiedä onko joululomalla sitten.

nyt tää lähtee siivoileen tms.. laittamaa vähä joulua... viime vloppuna en saanut ku siivottua yhden kaapin. mut jospa mä nyt oisin vähän ahkerampi.

ja onnea vilmalle..
 
tervehdys.!!

:hug: kaikille tippuneille ja oikeen suuri onni matkaan plussanneille :)<3

täällä siis oli kummallinen tädin vierailu... kesti vain hetken kun se paikka pyörähti ja lähti ihan hetkessä pois, oli taas niin niukkaa vuotoa että... nyt siis meneillään kp 5/29 ja yk11.
eilen siis testasin (koska outoja tuntemuksia on) ja odotetustihan sieltä nega tuli. ja vaikka tulos oli tiedossa, niin kyllä se taas kirpaisi.! :'( itkua riitti lähes koko päivän.... ihmetyttää vaan että mistä johtuu tämä naaman kukkiminen, kun on aina ollut niin hyvä iho eikä ole ollut mitään näppyjä..? :eek: mieskin eilen sanoi suihkussa että "ihan varmasti oot raskaana ku sun naama kukkii noin ja välillä oon vihanen ku perseelle ammuttu karhu ja välillä se ihana oma ittes" mä en voi oikeesti hiffaa että mistä nyt on kysymys... ehkä mä vaan toivon niin kovasti olevani raskaana, että kroppa ja mieli tekee temput :ashamed:
KAAMEE KAPULA :LOL:

päästään pyörällä oleva YP :headwall:
 
vilmav onneks olkooooon !!!! :flower: :hug: satuit kirjottaa just siihen mun väliini kun listaa päivittelin etten huomannu... :ashamed: mutta parempi myöhään kun ei millonkaan !!! onnea vielä ! :flower:

Niinuska anteeks kauhiast, mää laitan sut heti pikinmitenpian nyt listaoille. :D jokos on uutta testiä tehty ? :)

aurinkoinen äityli Pahoittelut tädistä.. :headwall: Ei aina tarvi olla niin ahkera tai tehdä jotain. Mullakin meni viime vk:n loppu ihan laiskotellessa, mutta sillon kyllä oli jo täällä pahasti flunssan alkuoireita. Koskas miehes tulee Suomeen ?

YP :hug: en oikein osaa mitään ihmeellisyyksiä sanoa. Mullakin joskus kroppa tekee just ton. "valeraskaus"... ja sitten kuitenkin taas ollaan normaaleita muutaman kierron jälkeen. Pahimmillaan mä olen saanu jopa aamupahoinvoinnitkin... :snotty:

Tänne tänään: Tässä sohvan pohjilla ollaan koissu kainalossa oltu jo muutama päivä. Kamalan flunssan sain itelleni eikä meinaa millään lähteä pois ! :snotty: Kuumettakin löytyi aamulla melkein 38...
aamulämmöks mulle on kyllä jo aika korkee, mutta eipä auta nyt kun levätä ja olla.
Tiedä sitten vaikka perjantainenkin pahoinvointi ja mahan sekaisuus johtuikin tästä flentsusta. nythän on jotain vatsa flenssua liikkeellä.

Nyt ei kyllä jaksa kauempaa olla pysty asennossa... palaillaan kun taas jaksetaan. :/
 

10.12 KESKIVIIKKO

Linneja ..................kp 19/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..................kp 55/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
onlyer.......................kp 30/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 4/32..............yk 8 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 39/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05.................kp 2/27........................yk2.....................2.lapsi
yöperhonen..............kp 8/29.......................yk11.................1.lapsi
Karvapallo.................kp 25/30-35.......................yk5.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 71?/28-32....................11/04............1.lapsi
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp ?/27-29...................yk2................1.lapsi
Leena86....................kp 66/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
lila88...............................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
 
mies tulee ensiviikon perjantaina.. mutta meillä on tällähetkellä tosi paha kriisi.
Miehelle tuli mitta täyteen ku olen töissä illat nii olen paska palkalla et en tienaa paljo mitään ja ei paljon auta meidän taloudessa jne. Mies sano ettei jaksa tällästä enään et just ku hän tienaa hyvin ja enemmän rahaa tulee nii tulee sit isot laskut postista nii meneeki rahat niihin.

Mies sano että sama mun olla vaikka kotiäitinä kotona.
sit kysyin mieheltä " oletko sä ottamassa eroa" mies " en oo" mut silti mulle huutanut tänää puhelimes mitä oon vastannut. silti en ennään uskalla vastata puheluihin.

Yritän saada rahaa jotenki jotta selviäisimme jne. Mut ei taida olla muuta keinoa mistä saada rahaa kuin työnteko. Sekin että mä en tienaa paljo mitään ku olen 2-3vk töissä illat 16-21 ja ma-to ajan. Mut jos olis ihan kunnon työpäiviä esim. 8/9h päiviä mitä tässä talossa tehdäänki niin tulisi rahaa paremmin. Olen opiskelija jne. on hankalaa tienata rahaa :( Palkat tulee vähä mite sattuu.

Nyt vaan sit toivoin mun porukoilta ja muilta et rahana saa laittaa ku en oikee toivo mitää joululahjaksi. :'( itkua on riittänyt tälle päivää et olen nii maassa ollu kui olla ja voi.
 
:wave: täällä ollaan.. huomenna menossa silmäpoliklinikalle vuosittaiselle oikean silmäpohjan kuvaukseen(siel on kaks luomea eli kasvainta), pitää seurata että ettei rupea kasvamaan.


onko teillä muuten akvaariota ja jos on niin minkäkokoisia ja mitä kaloja? itse haaveilen 800litraisesta, tällä hetkellä on 240 ja 60 litraiset vain..
pikkuisessa on kardinaalitetroja ja petokotiloita. Isossa on kirsikkatetroja, omenakotiloita, helmimonnisia, salamanteriplekoja, piikkisilmiä, sinileukakirjoahven pariskunta ja kaks pientä timanttipuikkokalaa evakossa.
 
tervehdys.!
tänne sellaista, että vatsassa on ihme paineen tuntu ja aina kun liikkuu nopeasti tai nostaa painavaa, niin tuntuu todella ilkeältä.! en oikein osaa selittää miltä, mutta ei se mukavalta tunnu... :ashamed: tänään tein myös ovistestin ja siihen piirtyi kaksi melkeen yhtä vahvaa viivaa... eikai nyt sentään ihan vielä ole ovulaation aika.? :eek:

aurinkoiselle äitylille hurjasti voimia :hug:
 
aurinkoinen äityli anteeki nyt vaan kamalasti, mutta mua alkoi jotenkin raivostuttaa sun miehen käytös. :kieh:
Miks musta tuntuu että silloin kun hän lähti ulkomaille töihin, teillä oli laskuja joita maksaa, mutta katoaako ne laskut jos hän ei ole taloudessa ja teillä on oma talo ja... voi elämä. Laskut on laskuja, jotka valitettavasti pyörittää aika monen talouden raha-arkea, myös ainakin meillä näin on.
Onhan varmaan kivaa olla ulkomailla "tekemässä rahaa", mutta kenelle hän sitä tekee ? En mä nyt tarkoita että jokainen ropo pitäisi peheen elantoihin laittaa jos ei tarvi, mutta mun käsityksen mukaan suurin osa menee kyllä perheen hyvinvointiin jos perheen toinen "elättäjä" on sitä jossain kauempana varta vasten tekemässä. Vai lomallekko hän sinne meni ?
Onko sulla ystäviä joille puhua asioista ? toivottavasti... ja tule tänne itseäsi purkamaan aina kun siltä tuntuu... :hug:

Niinuska :ashamed: :ashamed: Mä en ymmärrä kuka idiootin puusilmä noita listoja oikein päivittää !
Mä voin nyt sitten korjata kun ei se ite tajua !!!! :headwall:

YP Mitäs jos se oiskin nyt plussa.... ehkä.... :D Mä ainakin pidän toiveita sun kohdalla hyvinkin korkealla kun oireetkin on mitä on... ;) :whistle:
Ooksä ennen testannu ovista ?

Onlyer olethan sää vielä täällä... :hug: vaikuttako ne sun luomet siellä näköön jotenkin ?
Niin akvaariosta, meillä ei ainkaan moista ole ja jos oiskin oisin varmaan laittanu haukun sinne asustamaan.

Deviliah noh tulikos täti ?

garpalo huhuuuuuhuuuu ? Tule pelastamaan mut täältä sohvan pohjalta flentsun kourista !!!

Tänne: Edelleen kipeinä ollaan ja pystytään. eilen söin vajaa puol purkkia hunajaa ja 3 valkosipulia! siis koko sipulia.. kynsiä siinä sitten olin jo aikas monta.... ja nyt haisee... :LOL: seuraavaksi ajattelin kokeilla vetästä kuumilla rommitoteilla pikku pörröt ! ;)
Onko mitään flunssan tappokikkaa kenellään ??
 
hei.!
linneja, kyllä, oon testannu ennenkin, eikä KOSKAAN oo tullu näin aikasessa vaiheessa testiin MITÄÄN toista edes viivan tapaista... siksi ihmetyttääkin :eek:

ja tein tuossa hetki sitten uuden ovulaatio testin ja vielä siihen samaan raskaustestin kun niin kummastuttaa tuo aikainen ovulaatio. (joillakinhan ovulaatio testi näyttää raskauden??). noh, ovis testissä on samanlaiset viivat kuin eilenkin ja raskaustestissä viivanpaikka :eek: MITÄ.? en kestä noita viivanpaikkoja enää :headwall: :ashamed:

oikeen mukavaa päivää kaikille teille naikkosille.! :)
 
YP Mä en oikein noista viivanpaikoista osaa sanoa. Joillakin s eon ollut plussa, mutta mulla viivanpaikka ei ainakaan ole tarkoittanut mitään. Mutta riippuuhan se toki paljon siitä testistäkin... Mutta eiks ovis testikin vois näyttää jotain jos on raskaana ? Niin mä ainakin olen kuullut, mutta tiedä sitten... Sun tarvii testata uudelleen ja uudelleen ja sitten sieltä se plussa tulee... toivon ainakin.. :D

Mä aion nyt ihan kohta nousta sohvalta ja. Tiskata, imuroida ja vaihtaa lakanat, koska mä aion parantua nyt !
Ja kun kuumettakaan ei enää oel niin ihan rauhassa vaan touhuan. En mä koskaan parane täällä paska läävässä jos en siivoo ja en voi miestäkään laittaa tekemään ihan kaikkea.... :ashamed: joo nyt ihan kohta alotan. ihan rauhallisesti.
 
linneja, sitä mäkin pelkään että se ei mitään tarkota tuo viivanpaikka.. ja siksi epäilenkin kun tuo ovis testi näyttää tollasia viivoja.. tai sit se ovis vaan sieltä on tulossa. enkai mä nyt sentään voi näitä kaikkia oireita kuvitella :D pöpiläänhän mä kohta joudun :D
ja ota sinä siellä ihan rauhassa sen siivouksen kanssa :) onhan sulla koko pivä aikaa...
 
Mutta mulla ainakin kierron lopussa tulee lähes aina pahemmat raskausoireet kun kenellään koskaan raskaan olevalle.. :LOL: Mutta elä soita vielä piipaata, alan parantua siitä jo... enää ei ole niin pahat oireilut tai edes vauvajutut muutenkaan.. jotenkin alan pikkuhiljaa eläytyä ajatukseen lapseton. :ashamed:
Koskas seuraava testi ??? :D
 
Linneja, pöh, ollaan kaikki vielä niin nuoria että ei vaivuta nyt tolle tasolle :hug: huomenna teen ainakin seuraavan ovis testin....
nyt kun pidän noita kolmea testiä tuossa vierekkäin (eilinen o-testi, tämänpäiväinen o- ja r-testit) niin kyllä mä näen (LUE kuvittelen) siihen viivan, tosin haalean sellaisen.. tai sitten silmät vaan harittaa noista ovistesteistä sen verran että luulen siinä olevan viiva :D
 
:LOL: taittovikaa ovistestejä katsellessa.... :D Jos se onkin viiva.... viiva viiva viiva... nyt mäkin innostutan sua vaan niihin viivoihin ja kohta kaikki on viivoissa.... B)
Koska seuraava raskaustestin aika ?? Mua ihan alkaa jännittää sun puolesta.... :whistle:
 

Yhteistyössä