Niinuska no voi sinuu ja siun kipuja... :hug: toivottavasti helppais nyt ekojen päivien jälkeen... hyvä silti että luomumenkat sieltä kuitenkin tulivat...
YP Et sä meitä kyllä lauantaihin asti jännityksessä pidä ! :kieh: hemputit soikoon ! Siihenhän on aikaa vaikka kuinka kauan ! ja kyllä sen on pakko olla plussa. ei ole muita vaihtoehtoja....
Kyllä noita abortti juttuja saa kuulla... muakin kyllä ärsyttää tuollanen... mutta minkäs voi.
Onlyer siis miten se näkyy migreenin aikaan ??
ei kiva kun täti taas teille eksyi.....
Deviliah jokos selvisi vuodon oikea syy ?
meinaakkos testailemaan ruveta kun kiertokin lähenee loppuaan...
Mä yritän saada edes hiukan jännitystä elämään että te alkaisitte testailemaan.. eihän mulla muuten mitään ois...
Hei tuli muuten taas mieleen, olenko mä sanonu mitä miehelle oli sanottu töissä tossa yks kerta kahvitunnilla... ?? Joh, eli, mä itse tunnen muutaman miehen työkavereista ihan jo muuta kautta kuin miehen ja tiedän kuinka Kus.päisiä äijiä ne muutenkin on. Ja kaikenlisäks äärettömän rumia.
joo ei liittynyt asiaan, mutta kunhan annoin esimakua....
Heille oli tullut jotain juttua kun eräs miehen uusista työkavereista oli justiinsa jäänyt isyysvapaalle ja mies oli kysynyt muilta porukassa olleilta että pitäsiköhän "Veikolle" ( nimi muutettu...
) ostaa jokin lahja tai jotain kun lapsen sai..
Siihen nää muutama Kus.päinen äijä oli sanonu että "että jaah, no mitä ihmeellistä siinä nyt on jos ampuu harhaan ja siitä jää vahinko leijumaan ainakin 18v eteenpäin... pitäiskö siitä vielä antaa lahoja ?! "
Mies oli sitten tyytynyt vaan että ei kait osteta kun ei kerran haluta.
Noh juttu oli jatkunut hetken aikaa kunnes toinen näistä rumuuksista oli kysynyt mieheltä että koskas teille niitä osumia lauotaan vai onko sun nuoresta eukostas tehty jo maho, ennenkun tilallakaan on ehtinyt emännöimään...
Mies oli tosiaan ollut ihan suu auki ja miettinyt että kait se on parempi olla vastaamatta mitään. juh näin....
ja sitten taas yks porukan rumuuksista oli sanonut "kyllä katos se luoja pitää huolta että VAIN hyvät suvut jakaantuu"
Voi jukoliste kun mä suutuin kun sen kuulin. :kieh: :kieh: :kieh: Ajattelin ensin että aion kaiketi kuristaa niistä rumuuksista kaikki, tai sitten vaan osan. Tiedä vielä. Edelleen olen hyvin, hyvin, hyvin katkera ja kiukkunen. ja tulen olemaankin.
Mä en ymmärrä että miehetkin muka voi olla noin ajattelemattomia sanoissaan ja kun ei heillä mitään eripuraa muuten ole ollu, mitä nyt tavallisia "äijien" heittoja, mutta mun mielestä tuo oli jo hiukan liikaa ja erittäin mautonta. huoh. joo lopetan näin tällä erää ja jatkan töiden tekoa....
Hyvät illan jatkot ! :wave: