N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

tännekin VAROITUS: purkaus, voi khg<ajhrärohj<r-!!!!!! :kieh: kuulin just ihan hetki sitten että kaverin pikkuveli ja sen tyttöystävä (molemmat -91 syntyneitä) odottavat lasta..... voi jumalauta.!!!!!!!!!!!!!!! |O tää on niin väärin että kun itse yrittää ja toivoo niin ei mitään ja sit tollaset teinit tulee paksuks ihan vaan että hups..... mä en oikeesti kestä.!! :'( raivostuttaa ja itkettää niiiiiiiiiiiin paljon.! tää on niin väärin.! anteeks nyt tää purkaus......
 
Itseänikin kiukuttaa kun sisko odottaa kans ja on menossa tekemään abortin..
:headwall:
No hän on 24 mut en ikinä vois kuvitella häntä aitinä, sellanen persoona että huh huh.. Tälläki hetkellä asunnoton ja eros justiinsa..
Yp, eiköhän se vaavi meillekkin suoda kohta! :hug:
Meillä on toi yks rinsessa ja nyt alkaa vasta yk 2 niin en stressaa(Lue Stressaan ja paljon) :LOL:
 
Mitä täällä oikeen tapahtuu :LOL: Linneja aivopesee yp:tä :LOL: No,mäkin tuun juttuun mukaan! Hanki se tasapaksu viiva siihen niin tästäkin ongelmasta päästään! uutta testii vaa kehiin! :LOL: Ei oo tätiä, tänään siis kp39/40..mut ties mistä johtuu. Peuhattiin edellispäivän niin kovin, et eilen tuli punaista pyyhkies, paniikissa luulin tädiks..tänään tullu mitään..eli syyttelen petipuuhia! mutta tässä on nyt kaks päivää vie aikaa tätiin..Tulispa ainakin sittan ajallaan!Jos on tullakseen! Huoh!
 
Niinuska, kurjaa, voimia sinne :hug: ihan varmasti se onni meillekin joskus vielä suodaan :)

DeviLiah, ei hei nyt loppu.! mä oon oikeesti niin yllytyshullu että pian teen mitä sanotte :D:D testi saa odottaa todennäköisesti perjantaihin tai jopa lauantaihin asti.. sitä ennen en tee (empä) :D

onlyer, pahoittelut punaisesta paholaisesta :hug:

ON: ihan kamala närästys ollu koko päivän.! siis aivan hirveetä... ja töihin mennessä kun juoksin junaan, niin paineen tuntu vatsassa oli aivan kamala.!!!! nyt jos en ole raskaana niin tulen todella kovaa ja korkealta alas näiden oireideni kanssa...... :ashamed: huoh..
 
Niinuska no voi sinuu ja siun kipuja... :hug: toivottavasti helppais nyt ekojen päivien jälkeen... hyvä silti että luomumenkat sieltä kuitenkin tulivat...

YP Et sä meitä kyllä lauantaihin asti jännityksessä pidä ! :kieh: hemputit soikoon ! Siihenhän on aikaa vaikka kuinka kauan ! ja kyllä sen on pakko olla plussa. ei ole muita vaihtoehtoja.... :D

Kyllä noita abortti juttuja saa kuulla... muakin kyllä ärsyttää tuollanen... mutta minkäs voi. :(

Onlyer siis miten se näkyy migreenin aikaan ?? :eek: ei kiva kun täti taas teille eksyi.....:(

Deviliah jokos selvisi vuodon oikea syy ? ;) meinaakkos testailemaan ruveta kun kiertokin lähenee loppuaan... :whistle:
Mä yritän saada edes hiukan jännitystä elämään että te alkaisitte testailemaan.. eihän mulla muuten mitään ois... :p

Hei tuli muuten taas mieleen, olenko mä sanonu mitä miehelle oli sanottu töissä tossa yks kerta kahvitunnilla... ?? Joh, eli, mä itse tunnen muutaman miehen työkavereista ihan jo muuta kautta kuin miehen ja tiedän kuinka Kus.päisiä äijiä ne muutenkin on. Ja kaikenlisäks äärettömän rumia. :LOL:
joo ei liittynyt asiaan, mutta kunhan annoin esimakua....
Heille oli tullut jotain juttua kun eräs miehen uusista työkavereista oli justiinsa jäänyt isyysvapaalle ja mies oli kysynyt muilta porukassa olleilta että pitäsiköhän "Veikolle" ( nimi muutettu...:) ) ostaa jokin lahja tai jotain kun lapsen sai..
Siihen nää muutama Kus.päinen äijä oli sanonu että "että jaah, no mitä ihmeellistä siinä nyt on jos ampuu harhaan ja siitä jää vahinko leijumaan ainakin 18v eteenpäin... pitäiskö siitä vielä antaa lahoja ?! "
Mies oli sitten tyytynyt vaan että ei kait osteta kun ei kerran haluta.
Noh juttu oli jatkunut hetken aikaa kunnes toinen näistä rumuuksista oli kysynyt mieheltä että koskas teille niitä osumia lauotaan vai onko sun nuoresta eukostas tehty jo maho, ennenkun tilallakaan on ehtinyt emännöimään...
Mies oli tosiaan ollut ihan suu auki ja miettinyt että kait se on parempi olla vastaamatta mitään. juh näin....
ja sitten taas yks porukan rumuuksista oli sanonut "kyllä katos se luoja pitää huolta että VAIN hyvät suvut jakaantuu"
Voi jukoliste kun mä suutuin kun sen kuulin. :kieh: :kieh: :kieh: Ajattelin ensin että aion kaiketi kuristaa niistä rumuuksista kaikki, tai sitten vaan osan. Tiedä vielä. Edelleen olen hyvin, hyvin, hyvin katkera ja kiukkunen. ja tulen olemaankin.
Mä en ymmärrä että miehetkin muka voi olla noin ajattelemattomia sanoissaan ja kun ei heillä mitään eripuraa muuten ole ollu, mitä nyt tavallisia "äijien" heittoja, mutta mun mielestä tuo oli jo hiukan liikaa ja erittäin mautonta. huoh. joo lopetan näin tällä erää ja jatkan töiden tekoa.... :whistle:
Hyvät illan jatkot ! :wave:
 
niinuskalle lohtu kivuista ja muutenkin tädistä :hug: hyvä kuitenkin että ne luomumenkat sieltä tuli, toivotaan että seuraavia ei enää tarvita :)

linneja, siis voi luoja miten sopimatonta käytöstä jopa miehiltä.! ne kyllä tunnetusti laukoo noita juttujaan vähän väärissä paikoissa, mutta voisi silti vähän ajatella.! älä välitä :hug: ja jos on niin että vain hyvät suvut jakaantuu niin niillä ei ole ainakaan pelkoa siitä että heille jälkeläisiä tulisi :D anteeks, ilkeetä :D

ja juu, kyllä meinasin lauantaihin asti pitää teitä jännityksessä, ja toisaalta en halua itse pettyä pahasti.... tai en testaa ollenkaan :D menen selvinpäin lauantaina kaverin pikkujouluihin. :) saas nähdä....
 
YP vai selvät pikkujoulut... :whistle: mäpäs en mene pikkujouluihin ollenkaan ! :D

no niin, arvatkaas kuinkas tänä aamuna kävi.....
Tuli taas oksu kun tulin kotona käymään.. pihaan kun pääsi niin paha olo yllätti ihan yhtäkkiä ja siinä olikin kun ravasin sisälle vessaan ja just ehdein.... ainakin puoliks pöntön pariin puklimaan... :ashamed: Jos tää ei nyt ole sitä niin mitä tämä sitten on !? Jos mulla ois masutauti niin eiköhän mulla ois huono olo muutenkin eikä vaan yhtäkki.. mutta jos se onkin raskauspahoinvointia niin voiko sitä muka olla jo ja eikai sekään tule noin nopeasti !?
Ja arvatkaas vaan mitä kävin ostamassa......... :xmas: testejä ! kohta pääsee taas himotestaaja vauhtiin.... B)

Mitenkäs muiden vk:n loppu aikoo rullata ??
 
hellou.!:wave:

Linneja, nainen, sä olet raskaana :) ainakin toivon kovasti niin :hug: b:)d miksi ihmeessä et mene pikkujouluihin ollenkaan.? :eek:

ON: voi tätä itkun määrää... itken ja kiukuttelen. ja kiukuttelen ja itken.! voi mies parkaa :ashamed: tää vauva juttu stressaa nyt niin paljon että itkusta ei taho tulla loppua. ja nämä oireet ei paranna oloa ollenkaan.. tänään kävin aamusta moikkaamassa wc- ankkaa.. tosin saattoi johtua kovasta itkun määrästä tuo rupatteluhetki.! empä tiedä mitä tässä oikeen pitäisi tehdä..

mukavaa perjantaita kaikille :wave:

-itkuinen YP
 
YP ei saa sanoa sitä ääneen ! Mulla ihan vatsasta otti kun luin sun ekat sanat.... :LOL:

Sinäkin pahoinvoiva ja itkuinen.. minä eilen itkuinen ja itketti ihan kamalsti ihan niin pienen asian takia, mutta sitten se loppui ettei enää yhtään tippaa itkettänytkään vaikka halusikin itkeä.... ? :eek: ja tää aamuvirkku touhu mun kohdalla on jotain aivan ihmeellistä... mä olen tänäänkin herännyt jo ennen 6 ja niin iloisena ja niin pirteänä että ! Hyvä kun en siivoomaan alkanut heti aamusta..... :whistle:
Tuliko sulle se oksu hätä ihan yhtäkkiste vai miten ?

Niin ja mun päänsärky... aivan kamala pääkipu ihan koko ajan ja nyt en enää uskalla edes buranaa syödä..... :ashamed:

Apua kello on vaikka mitä... mies siellä töissä odottaa jo noutajaansa.... :whistle: pakko kiiruhtaa ! :wave:
 
Linneja, kerron sulle vain elämän totuuksia, ystäväiseni :)

siis tää itkeminen on niin kamalaa kun ihan pienet jutut itkettää ja sit just loppuu tolleen ku seinään.! mä taas oon koko ajan väsynyt, enkä jaksais mitään tehä. voisin vaan nukkua :D
mulla oli ensin sellanen tosi etova olo ja sit tuntu et on pakko kiiruhtaa vessaan.
sullakin päänsärkyä.? :eek: mulla ollu nyt muutaman päivän pää kipee.. ja yleensä jos on ni se yltyy migreeniks, mut nyt ei oo ollu mitään sellasta.. pelkkää kipua vaan, ei kovin voimakasta, mutta kuitenkin.! närästys ja paineen tuntu vatsassa on kuitenkin inhottavimpia oireita.... :ashamed:
ollaankohan me jotenkin kytköksissä toisiimme ku molemmilla on samat oireet melkeen :D
 
YP Mä meinasin just viimeks kysyäkkin että mahdakkohan sääkin asustella täällä jossain samoilla kujan pätkillä kun oireetkin on ihan samaan pinoon laitettavia... :LOL: se johtuu tästä ilmastosta... :whistle:
Kerroppas lisää sun oireita niin mäkin saan taas listaa lisättyä... :D Tuo päänsärky oli kyllä ihan kamalaa mutta nyt on hiukan parempi kun otin särkylääkettä.... Otin kyllä sellaset 4 tunnin kauneus nokosetkin tuossa iltapäivällä kun ajattelin jos vaikka pääkipukin poistuisi, mutta heti melkein kun silmät sain avattua niin sama jatkui... nyt on taas kyllä sellanen "painava" olo kuupassa että tiedä sitten kuinka kauan on hyvä olo.
Mitäs muuta, närästystä ei ole mutta röyhtäyttää sitäkin enempi...
:p johtuskohan silti pitkälti noista mandariineista joita olen muutaman päivän ahminut, kun ne vaan on niin hyviä... B) ja sitten alamasussa on aina väliin sellasia värähtelyjä.. ihan kun elohiiri mutta jotenkin hassumpia....
eiiii, mä keksisin vaikka kuinka paljon kaikenlaista, mutta mun "oireet" ei kyllä ole raskausoireiksi luultavammin lueteltuina...
Nyt jos se täti punainen sieltä meille jossain kohtaa tulee, niin korkeelta tipahdetaan ja lujaa..... :ashamed: ei saisi olla näin kamalan innostunut, kun mitään selvääkään ei ole mistään.. huoh...

Onko kaikki muut jo lopen kyllästyneitä meirän "oirekuvauksiin" ... ? :LOL: :headwall:

jahas, jos päivittelis listan ja menis hetkeks vielä telkkua töllötteleen kun uni ei oikein ole vielä... pienten nokkaunien vuoksi..... :/

Hyvät yöt ! :wave:
 

12.12 PERJANTAI

Linneja ..................kp 21/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..................kp 57/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
onlyer.......................kp 3/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 6/32..............yk 8 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 41/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05.................kp 4/27........................yk2.....................2.lapsi
yöperhonen..............kp 10/29.......................yk11.................1.lapsi
Karvapallo.................kp 27/30-35.......................yk5.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp ?/28-32....................11/04............1.lapsi
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp ?/27-29...................yk2................1.lapsi
Leena86....................kp 68/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
lila88...............................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
 
Sen verta saan täältä ilmoitettua että yk.12 pukkaa ja hirveetää depistä myöskin lähestyvän yk.13 suhtee. Mää oon suoraa sanottuna luovuttanu ja iha siipi maas. Yritän nyt jonku sortin ylöäs nousua, mutta paskalta suoraa sanottuna näyttää :((
 
Sen verta saan täältä ilmoitettua että yk.12 pukkaa ja hirveetää depistä myöskin lähestyvän yk.13 suhtee. Mää oon suoraa sanottuna luovuttanu ja iha siipi maas. Yritän nyt jonku sortin ylös nousua, mutta paskalta suoraa sanottuna näyttää :((
 
Pohojola isot rutistukset sulle.. :hug: Välillä tulee noita kaamoksia ja välillä on taas parempi... toivottavasti kaamos ei kestä kauan. :hug:

YP Mä olen valvonu viime yönä ja tullut siihen tulokseen että mun oks johtui vitamiini tabletista ja pääkipu hapen puuttesta. Ajattelin että jos mulla tänä aamuna on vielä paha olo niin sitten mietin tosissaan ollaanko tässä raskaana vai ei, mutta tänä aamuna ei ole ollut yhtään paha olo, oksetus, pääkipu tai mikään. Eli, varmaan kuvitelmaa koko touhu.... |O

Ajattelin mennä halimaan kummituspoikaani tänään kun on niin kova ikuva.... ja jostain on pakko saada nyt rutistettava.... :headwall: :D
 
Linneja mulla nää kierrot on ollu niin ihmeellisii, et ei tässä enään mitään innostuta..kyllä mää sitten ens viikolla testailen jos ruppee kovasti noi kp:t kasvaan.. :LOL: ai oireita? Voin mä luetella nää mun mielikuvituksen tuotteet; tissit EI oo kipeet, toisin kuin yleens ennen menkkoja, elohiiriä,ihme nippailuja mahassa...juu..ja paljon valkovuotoo! Mä en oikee tie pitäskö sen alkaakin taas uusiks ennen tätiä vai loppuu ennen tätiä..no mut siinä ne nyt sit olis. Toiveet ei oo mitenkään korkeella.. Lähinnä toivon et se täti sit tulis ettei tarttis tapella näiden vammasten kiertojen kanssa :ashamed:
Mut mites Linneja sun oireet? Uusia ilmaantunut? Entäs yöperhuska?
Voi pohojola! :hug: Kyllä tää kuumeilu on niin hirveetä! Välillä ollaan taivaissa ja välillä niin syvällä et huh huh! Mut paljon voimia ja kestämisiä! Koita saada uutta puhtia jostakin! Ja sitten niin ankarasti vällyjen väliin et kaik maailman tädit kaikkoaa bangladeshiin asti! ;)
 

14.12 SUNNUNTAI

Linneja ..................kp 23/34-58?..............yk15.........1.lapsi
MyPoodles..................kp 59/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
onlyer.......................kp 5/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 8/32..............yk 8 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 43/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05.................kp 6/27........................yk2.....................2.lapsi
yöperhonen..............kp 12/29.......................yk11.................1.lapsi
Karvapallo.................kp 29/30-35.......................yk5.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp ?/28-32....................11/04............1.lapsi
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp ?/27-29...................yk2................1.lapsi
Leena86....................kp 70/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
lila88...............................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
Vilmav
 

Yhteistyössä