enpäs sitten eilen illalla palaillut kun oli ihan jotain muuta tekemistä ihan koko ilta... :heart:
Tänään ollaan kyllä miehen kanssa hiukan jo riideltykin ruoanlaiton lomassa, mutta nyt on taas rauha maassa. Ainakin hetken... :headwall: :headwall:
aurinkoinen äityli mitenkäs se sun mies ? Miten kun lueskelin sun vanhempia juttujas niin erosta oli jotain ? Vieläkö merkit on sen suuntaiset ? :|
MyPoodles onkos ulla ollut jotain "ylimääräisiä" oireita ilmoilla ?
vilmav no mutta jos se jäisikin haaveeks koko tädin tulo....
se se haave vasta oiskin...
Niinuska Se on hyvin ärsyttävää kun on kaikki sekasin... mulla ainkin on ovis ollut sekasin jo... hmm... kauan. koskaan en siis ole ihan varma onko ovis vai mikä lie maha aistimus, mutta yritystä jatkuu ihan loppuun asti vaan !
do diin ja mitäs muuta.
joulua tässä yritän johonkin jotenkin saada, mutta aika toivottomalta tuntuu kun availin tossa ainakin 100v vanhaa joulukama laatikkoa/pussia niin siellä ne kaikki kamat on ja oli edelleen, puolet rikki ja puolet muuten vaan ihan palasina ja .. ei taida niistä tavaroista enää joulua tulla.. kuustakin tossa jo muovailin, mutta sekin on ihan kieron näkönen. Puhumattakaan koristeista.. tai valoista. Pakko kai ostaa uus tai sitten vaan jättää laittamatta. Mä en muutenkaan joulusta pidä, mutta miehen takia nyt kuitenkin jotain kun se melkeinpä rakastaa joulua. Mulla alkaa aina viim. tässä marraskuun lopuilla-joulukuun alussa tulemaan niin kamala stressi että olen kun persuksille ampaistu karhu ihan joulupukin tuloon asti. :kieh:
voe elämys. Miehen serkku soitti että tulevat varmaan tänään käymään kahtelemassa meillä ja mä kun niin rakastan koko serkkua. Puhumattakaan sen vaimosta. Sanoin miehellekin että tekis mieli mennä johonkin muualle siks aikaa, mutta mies meinas sen olevan hiukan liian läpinäkyvää kun ne pitkästä aikaa tulee käymään. Mitä läpinäkyvää siinä nyt on jos me vaan emme pidä toisistamme sitten yhtään. Varsinkaan siis sen serkun kanssa. Se on meillä tasan yhden kerran käynyt edellisessä asunnossa ja se riitti sille vuodelle. Noh, jos tämän nyt sitten kestän niin se riittäkööt koko seuraavallekin vuodelle. piste ja lopetus. Nyt on mentävä lenkkeilemään koiran kansssss... palaillaan ! :wave: