N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Aurinkoinen äityli , en tiedä mitä sanoisin. Onko toisella joku syy tunteisiinsa? Uskon kyllä, että täällä on kuuntelevia korvia, mikäli jutella haluat. Oman jaksamisen mukaan tietysti.

Toivon sinulle roppakaupalla voimia :hug: :hug: :hug:
 
Mä en edes kattonut videota, mulle riitti se selitys. Siitäkin jo porasin miehelle.. :(
Mutta todellakin, eikö ihmisellä ole mitään rajaa pahuudelle? Tai eikö ihmisellä ole mitään realistisiä käsityksiä kivun tuottamisesta, nauttiiko ne siitä et ne elukat kituu vai eikö ne tajua..? |O :'(
 
hellurej ! ja hellät tunteet..
Mä skippaan tuon garpalon laittaman videon heti alkuun kun olen sen joskus nähnyt ja allekirjoittanutkin ja kaikenlisäksi mulla on aamupalailu meneillään...
Kyllä mä sen kohta kirjotan... ihan kamalaa on välillä tää ihmisten raakuus... :'(

Täällä olen hiukan ottanut loma palstasta tentti viikon takia.... ens viikolla ois vielä muutama ja sitten saa vaan olla. :D niin, tätikin tossa meillä viime vk:n loppuna käväisi ja viipyi muutaman päivän, mutta heti tädin mentyä ollaan ahkerasti joka päivä miehen kanssa pupuiltu... :D :p Mä näin pienessä mielessä ajattelin että jos tässä kierrossa nyt kokeilee ihan "täysillä" ja jos ei niin sitten ei. täysillä... :LOL:

heti alkuun on pakko kysyä mitä aurinkoiselle äiteelle kuuluu ?? :eek:

ja uudelle yöperhosellekin tervetuloa ! :wave:

mä jatkan tästä vaikkakin illemalla kun nyt sain liian hyvän inspiraation mennä siivoomaan auto, joten pakko mennä ! muuten se taas jää ja jää ja jää..... :whistle: palailen !
 
linneja täällä kai iha joten kuten.. ei kummempia. joulua yritän laittaa mut en oo vieläkää saanut aloitettua siivousta. mut pakkohan tässä suursiivous on tehtävä.huomenna menee varmaa päivä synttäreillä eli kummitytön synttäreillä pitää käydä.

joo mut mä lähden siivoilemaan ja alan laittaa joulujuttuja vähitellen jos on mitää viimevuodelta jäänyt joulujuttuja.mut palaillaan!
 
enpäs sitten eilen illalla palaillut kun oli ihan jotain muuta tekemistä ihan koko ilta... :heart: :p
Tänään ollaan kyllä miehen kanssa hiukan jo riideltykin ruoanlaiton lomassa, mutta nyt on taas rauha maassa. Ainakin hetken... :headwall: :headwall:

aurinkoinen äityli mitenkäs se sun mies ? Miten kun lueskelin sun vanhempia juttujas niin erosta oli jotain ? Vieläkö merkit on sen suuntaiset ? :|

MyPoodles onkos ulla ollut jotain "ylimääräisiä" oireita ilmoilla ? ;)

vilmav no mutta jos se jäisikin haaveeks koko tädin tulo.... :whistle: se se haave vasta oiskin... ;)

Niinuska Se on hyvin ärsyttävää kun on kaikki sekasin... mulla ainkin on ovis ollut sekasin jo... hmm... kauan. koskaan en siis ole ihan varma onko ovis vai mikä lie maha aistimus, mutta yritystä jatkuu ihan loppuun asti vaan ! :D

do diin ja mitäs muuta.
joulua tässä yritän johonkin jotenkin saada, mutta aika toivottomalta tuntuu kun availin tossa ainakin 100v vanhaa joulukama laatikkoa/pussia niin siellä ne kaikki kamat on ja oli edelleen, puolet rikki ja puolet muuten vaan ihan palasina ja .. ei taida niistä tavaroista enää joulua tulla.. kuustakin tossa jo muovailin, mutta sekin on ihan kieron näkönen. Puhumattakaan koristeista.. tai valoista. Pakko kai ostaa uus tai sitten vaan jättää laittamatta. Mä en muutenkaan joulusta pidä, mutta miehen takia nyt kuitenkin jotain kun se melkeinpä rakastaa joulua. Mulla alkaa aina viim. tässä marraskuun lopuilla-joulukuun alussa tulemaan niin kamala stressi että olen kun persuksille ampaistu karhu ihan joulupukin tuloon asti. :kieh:

voe elämys. Miehen serkku soitti että tulevat varmaan tänään käymään kahtelemassa meillä ja mä kun niin rakastan koko serkkua. Puhumattakaan sen vaimosta. Sanoin miehellekin että tekis mieli mennä johonkin muualle siks aikaa, mutta mies meinas sen olevan hiukan liian läpinäkyvää kun ne pitkästä aikaa tulee käymään. Mitä läpinäkyvää siinä nyt on jos me vaan emme pidä toisistamme sitten yhtään. Varsinkaan siis sen serkun kanssa. Se on meillä tasan yhden kerran käynyt edellisessä asunnossa ja se riitti sille vuodelle. Noh, jos tämän nyt sitten kestän niin se riittäkööt koko seuraavallekin vuodelle. piste ja lopetus. Nyt on mentävä lenkkeilemään koiran kansssss... palaillaan ! :wave:
 
viime viikon alussa oli sen merkkejä et eroa tuntuis haluavan mut nyt on et ei tiedä miten on... siis et mies kyllä hokee sitä että rakastaa meitä ja ikävöi ja soittelee välillä ku mä en itte oo kyennyt soittaa sille. tunteet olleet tosi sekavat ku ei oo tiennyt et tykkääks toinen vielä vai missä oikee mennään.

Katsotaan tässä et miten nää asiat menee. varmaa viim. sitten ku näemme livenä et miten asiat rullaa.
muuta en osaa sanoa tähän hätään. Just tulimme kotiin ku kävimme kummitytön synttäreillä.
nyt sit vaan iltatoimet sun muut. typy saada nukkumaan sit yöunille ja mun tehdä yötä vasten eräs tehtävä.ensviikko on muutenki semmonen et tekemistä tms on torstaihin saakka sit perjantaina jouluostoksille yhden mamman kans eli joululahjat ostamaan. muuten ei mitn erikoista.

mies ollu tän vlopun jossain englannissa reissussa joidenki kans. liverpoolissa ja emmerdalessa.

mut palaillaan! :wave:
 
Ei menkkoja vieläkään. Meinasin tänään jo lääkärille soitella, että josko pitäisi tutkia että kaikki on kunnossa. Inhottavaa kun kierto venyy. Menkkakipuja on ollut jo pitemmän aikaa ja varsinkin iltaisin vihloo niin että olen ihan varma että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta ei ole vielä alkanut. Mitään kummempia oireitakaan ei enää ole. Paitsi nälkä on koko ajan, mutta niin on yleensäkin ennen menkkoja ja huimaa, mutta se varmaan johtuu alhaisesta verenpaineesta. Testejä en ole tehnyt sitten viime torstain. Ei vaan huvita pettyä taas, kun olen jo kaksi negatiivista tehnyt. Jos ei loppuviikosta vieläkään ala niin teen testin ja jos on nega niin lääkärille sitten vaan.
 
ON: mitä tää on.? :eek: :ashamed: tänään tullut ihan melkeempä huomaamattoman vähän veristä vuotoa... ei TODELLAKAAN mitään menkkamaista vuotoa... ei tää voi oikeesti olla totta.!!!!! eiiiiiiii :'( mä niin toivoin että nyt ois tärpänny ja nytkö se kusipää täti tulee.?!?!?!?! anteeksi kielenkäyttö, itkettää ja raivostuttaa vaan niin paljon.!!! mutku ei tää oikeesti oo kunnon vuotoa. huomen aamuna kyllä soitan lääkärille ja kysyn että mitä hittoa.... tipuinko nyt sitten.??? :eek: eikö lämpöjen kuuluisi tippua kun täti tulee.? mulla ne ovat vielä kohollaan..... ei voi ymmärtää nyt.!!! :'(
 
onpas ollut hiljasta ! :eek:

yöperhonen Mitenkäs nyt menee ? :hug:

MyPoodles jokos tädin viivyttelyyn löytyi syy ?

Kukas pinon on hiljentänyt.... ???
Ehanaa, lumet lähti ku lämpes... :D mahtavaa. Vihaan lunta ja pakkasta ja joulua ja talvea ja ja... varmaan huomaakin. :)
Tänään pitäis taas mennä remontti kaupoille kun alkaa tuo uudistus nimeltään eteinen. Alan kyllä olemaan jo ihan täynnä koko remonttia, mutta pakko se on.
Eilen olin ostamassa miehelle joululahjaa ja päädyin kylpytakkiin. Näinkin tylsä olen. |O
Tänään vapaapäivänä aion pitää siivous talkoot koiran kanssa. ;)

Niin juu, tänä aamuna tuli oksu. :$ taisin syödä eilen illalla ihan liikaa herkkuja ja aamulla heti melkein kun silmät avasin niin oli paha olo. Enää ei ole. Ainakaan niin pahasti.
Mutta nyt siivoomaan ja palaillaan taas !

Hyvät persjantait !!
 

5.12 PERJANTAI

Linneja ..................kp 14/34-58?..............yk15.........1.lapsi
onlyer.......................kp 25/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 28/32..............yk 7 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 33/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 20/30-35.......................yk5.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 61/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 50/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 66?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 73/27-29...................yk2................1.lapsi
niinuska05.................kp.................................yk......................2.lapsi
vilmav2.......................kp 30/?........................yk1....................1.lapsi
yöperhonen..............kp 32/28.......................yk10.................1.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
 
AaAAaaaa! vilmav2 Oiiiiii!!!! Onnea,onnea,onnea ja paaaaaljon tarrasukkia nyt mukaan!!!! :heart: Oikein ekalla plussasit! Nopean toiminnan ihmisii ootte ;)
Linneja mää oon kans kattellu et kovin hiljasta on!!!
Missä te kaikki luuraatte?!?!Mypoodles, onlyer, karvapallo ja muut?!?!
 

Yhteistyössä