N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

onlyer ihan mukavaa että sait itse päättää kuitenkin tuon kuukauden ja tiedä sitten onko kuitenkin parempi olla ihan vaan kotona hoitojen ajan vaiko sitten töissä että sais jotain muutakin ajatelavaa... :D '

aurinkoinen äityli kiva jos miehes tulis jo suomeen... toivotaan parasta... ;)

tänne: Täti ei vieläkään ole tullu... eilen sanoin miehelle kun oltiin kaupassa kun jotain tuli puhetta jostain mun "jokapäiväisistävaivoista" niin että jos olenkin raskaana ! Mies lopetti kärryjen lykkimisen ja tokas että no mun piti siitä sanoakkin että olet jotenkin niin kummallinen mutta ajattelin kuitenkin olla sanomatta ettei tarvi tulla enempää kummalliseksi.. :LOL: no joo, täti oireita on kovastikkin mutta siihen se sitten jääkin... tosin ei päiviäkään vielä ole niin kauheesti kertynyt että voihan se sieltä taas tullakin, kunhan nyt ei vaan mene sinne kp 57 tai ylemmäs. Sitten en jaksa.

Täytyis alkaa imuroimaan, mutta kun koiruus on laitettava pihalle siks aikaa ja siellä tulee lunta.
:( mä en yhtään tykkää lumesta enkä joulusta enkä talvesta enkä ... peruskoulu aikanen kammo varmaan tosta lumen tulosta.. nytkin sanoin miehelle kun sillon ekana päivänä tota lunta maahan asti tuli että "ei kai vaan tarvi hiihtää"... :kieh: :LOL:
jahas, nyt siivoskelemaan....

liukkaat keskiviikot ! :saint:
 
niin vielä, vilmav mä ainakin muistan kun lopetin pillereiden syönnin ja vaihdoin laastareihin niin siinäkin oli jo suuri ero, vaikka lääkäri sanoi sen olevan ihan samaa ainetta eri muodossa ettei pitäisi vaikuttaa mitenkään. Sitten kun lopetin laastaritkin niin tuntui kyllä aivan uskomattomalta olla ilman ! Ihan kun ois uus ihminen tupsahtanut maailmoille... mutta nyt kaikki on taas tasaantunut... olen edelleen sama kiukkuinen, pessimistinen akka.. :LOL:
 

29.11 LAUANTAI

Linneja ..................kp 8/34-58?..............yk15.........1.lapsi
onlyer.......................kp 19/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 22/32..............yk 7 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 27/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 14/30-35.......................yk5.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 55/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 44/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 60?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 67/27-29...................yk2................1.lapsi
niinuska05.................kp.................................yk......................2.lapsi
vilmav2.......................kp 22/?........................yk1....................1.lapsi
yöperhonen..............kp 26/28.......................yk10.................1.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
 
linneja, no niin, muillakin on siis kokemuksia enkä mä vaan hörhöile omiani :LOL: Vuosi sitten terveydenhoitaja sanoi pillerireseptin uusimisen aikaan, että hormoni määrä on niin pieni nykypillereissä, että saa syödä vaikka kuin kauan ilman taukoja ja mitään sivuvaikutuksia ei pitäisi enää olla. Höpöhöpö, mulla kyllä vaikutti pillerit koko elämiseen ihan pirusti, vaikka nyt sen vasta tajuankin kun lopetin. Tästä voidaan olla varmasti montaa mieltä :p
 
Nyt on kierukka pois otettu, ja hormoonit ihan sekasin :D Mies meni mummiaan autteleen Kaarinaan niin rupesin parkumaan ettei saa jättää mua yksin neidin kans kun oon nuhanen :D Vaikka hyvin kahdeastaan pärjätään. :) Voi voi, toivottavasti tasaantuu hormoonit..
Elikkäs mulla nyt sit Kp 7/28 (luulisin)... Onnea kaikille yrityksiin!!! :flower:
 
neiti on kitinä tuulella ollu aivan... kuumetta ei oo tuntunut olevan enään. mut pitänee kuitenki seurata jos se nousee taas.
mies on kamalan pahan tuulinen ollut, kun töissä kaikki menee päi seiniä ja miestä tympii olla siellä.
mut ärsyttää et se purkaa minuun pahanolon sit itellekki tulee semmonen surullinen olo.. :ashamed:

viimeyö ollut aiva pyllystä, neiti heräili aika usein yön aikana ja itkien. En tiedä oliko sillä joku paikka kipee vai näkikö painajaisia vai mikä.saa nähä kui tää yö menee sitten. KOhta vloppu ihanaa mutta ei innosta ku mitä tekis oikee ja mies siellä kaukana :( tyhjä olo oli nukkua. kerkes Tottua siihen et mies on siin vieres. nyt on yksin :'(
 
Morgon, morgon arvon leidit :heart:
Nyt on sitten sunnuntaista lähtien piinanneet mahakivut ohi, joten voin kai luottaa siihen, että se oli tosiaan sitä ovulaatiota. Voiko kipu kestää niin kauan? Mitään järkyttävää se ei ollut. Maanantaina koski eniten, muuten on ollut sellainen olo, että mahassa on pientä vihlontaa, kiristystä ja "ylimääräistä" :LOL: Voi kun nyt tuo oma kierto lähtisi toimimaan, muuta en toivo.

Pari viime päivää on mennyt muutenkin vaihtelevalla mielialalla. Välillä luulen olevani ihan sujut sen asian kanssa, että vauva tulee sitten kun on tarkoitettu (jos edes on tarkoitettu), mutta välillä taas tulee kamala hepuli, että apua, jos vauvaa ei ala kuulua niin mitä me sitten tehdään?? Ihan kun siihen asiaan kovin paljon itse voisi vaikuttaa. Yritän lohduttautua sillä, että koska ollaan näin nuoria niin hirmu paljon on tehtävissä luonnon auttamiseksi mikäli näin käy. Kyllä tämä ihmismieli on sitten hassu, minun varsinkin.. Koittakaa kestää tätä tilitystä, kenellekään muulle en viitsi kaikki sieluni syövereitä tässä aiheessa avata

Hirmuisesti voimia Niinuskalle Ja Aurinkoiselle kipeiden lapsosten kanssa :heart: :p
 
mun piti ilmotella verikokeen tuloksesta, mutta ei ollu mitään ilmotettavaa ku nega oli. :(
mut oudointa on ettei silti oo vielä alkanu menkat. oireita on..alavatsaan tuntuu kun joutuu nostamaan harjottelussa tai kumartuu, iho on TOSI huonossa kunnossa ja mielialan vaihteluita on. haluisin vaa tietää et olenko raskaana vai en. ollaan lähdössä 2 viikon matkalle 1.12. ja pitäis ottaa toinen hepatiitti rokote ja influenssa rokote ennen matkalle lähtöä, mutta en uskalla kun ei tiedän olenko raskaana vai en. hepatiittia ei ainakaan suositella jos on raskaana. tarvii huomenna ottaa taas yhteys neuvolaan että mitä tehdään. testailin viimeksi tossa maanantaina kun oli pakko vaikka neuvolasta sanottiin viikko sitten että pitäis odottaa 2 viikkoo ja kattoo sit asiaa uudestaan. en vaan malta odottaa!!! :attn:
tänää olis siis kp46/33. en vaa jaksa uskoo että kierto olisi menny näin sekaisin. mies toivoo että ei alkais menkat ollenkaan ku se oli hankkinu kovan vauvakuumeen siskonsa luona. :heart:

hyvää talvi-iltaa kaikille!!!! =)
 
Noniin, toinen tuubi oli tukossa kokonaan ja toinen irti..
kauanpa ne pysyikin ku piti ainakin vuoden pysyä, mutta meillä vaan puoli vuotta.
Ja nää kun on jo kolmannet tuubit.. Nyt päästiin Tyksin leikkausjonoon, kitarisat on kasvaneet takas ilmeisesti ja ne leikataan pois ja uudet tuubit korviin... Jono on noin kuukausi, toivoisin vaan et ennne joulua päästäis, että sujuis joulu paremmin :)
Siihen asti tää tulee olemaan samaa kun viimeisen kk ajan, syödään yks kuuri ja 4-6 päivää niin saadaan hakee taas uus kuuri.. :( Alkaa kypsyttää ku ei pysty ollenkaa koulua käymää ku koko ajan saa olla saikulla tytsyn kans.. Mut pääasia et hän paranee.
Mulla toi kierukka otettii siis keskiviikkona ja sillo oli menny jo menkat ja nyt eilen rupes tulee sellast punertavaa vuotoa :S Mitäs tää meinaa?? Ja mä ku laskeskelin jo et ovis ois ens viikolla.. Kai tää munki kierto menee iha sekasin ku ollu jo kaks vuotta säännöllinen :D

Lumisia ja iloisia päiviä kaikille!!! :):)
 
moooips !
ehanaa vk:n loppu alkoi vihdoin ja viimein.. jotenkin tää viikko meni kamalan hitaasti, ihan ku viime viikkokin ja vk:n loppu sitten meni taas liian nopeesti.. kai se johtuu ihan siitä että kerrankin on vapaata.... :D

tätiä ei vieläkään ole kuulunu..... mutta eipä kaiketi mitään "uusia" oireitakaan ole näkyny.. paitsi nää ihan tavalliset tätitys oireet edelleen... :kieh:

Niinuska mulla kesti hetken kun ihmettelin että mistäs tuubeista sä nyt oikein puhut, mutta sitten älysin... :headwall: toivottavasti saisitte ennen joulua ... kuinka nopeesti typy siitä tuubien laitosta toipuu ?

Leena kiva kun ilmottelit jotain, olen jo ihmetellykkin mhin ihmeeseen se katosi... :p mun kiertoni ehkäisyn jälkeen meni ainakin ihan hyvin muutamat kerrat mutta sitten alkoi tulla näitä kp72 jne... :( mutta toivotaan sulle parasta... :hug: mihinkäs päin matkustatte ? ;)

vilmav Mulla oli kans joskus oikeinkin pahana tuo "entäjos" vaihe... :LOL: vieläkin silti välillä mietin asiaa että onko se NYT niin järkevää ja onko liian aikaista ja ja ja...entäs jos ei tule ja ja.. vaikka mitä, mutta sinut olen silti asian kanssa. Tulee jos tulee, mielellään se ensimmäinen tulee. :LOL:

kaipa mun on alettava lämmittämään kämppää vauva kuntoon.. kummipoju tulee hoitoon....
:heart: :LOL: eli vauvarikkaat perjantait mulle...

ja muille lumiset ja mukavat ! B)
 
Taas töihinlähtö edessä. Mur. Valmiiksi jo väsy ja pää kipeä, stressaan yhtä isoa koulutehtävää |O Eikä mahaa vieläkään näy nimeksikään! Mun serkku nauro mulle kun näki mun mahan ja tajus et oon jo 25.raskausviikolla! Suklaamaha tää on. no, toivon että pysyykin suht pienenä et saan kengät jalkaan :D :LOL:

Mitäs Linneja ja Deviliah, ei o vielä ovikello soinut. Devi ainakin jo tietää meen osoitteen :LOL: Ajattelin leipoa unelmatorttua tässä viikonloppuna, et ehkä mä sit saan teevieraita? :)
 
Mä en ole vieläkään uskaltanut thdä sitä testiä Se tulos vaan pelottaa! Enkä osaa edes sanoa, että kumpi tulos pelottaisi enemmän. Sukulaisvauva vieraili ja oli niin ihanaa niin ihanaa nyyttiä. Kammottavaa! Kunpa voisi vaan olla ajattelematta koko asiaa!
 
Kotona ollaan oltu vaan ja nautittu yhdessä olosta :) Ja mummilassa käyty. Ja mä oon kärsinyt ekaan kertaan kahteen vuoteen menkkakivuista :D
huhhuh..
Huomenna alkaa taas arki, vaikkakin se ei meillä meinaa muuta kun että vien tytön päiväkotiin :) Itse kun olen vielä selkäsärkyjen takia saikulla pari viikkoa.. :S
Taid
 
Niinuska saikulla on aina hyvä siivota :LOL: mun isä ja isoveli on sellasii et ne on saikulla töistä ja tekee sit kotonansa mettä,-pelto tai jotain muit raskait hommii :LOL: :kieh:

Deviliah täytyy joku päivä leipoo lisää jotain hyvää :D Nyt mulla on yks aivan kamala tehtävä tehtävänä koulusta, plaah. Siihen meneen nyt tää ja ens viikko ihan täysin, kun vaan saisin itestäni irti alottaa sitä mut täällä plussalla mä vaan pyörin |O Meen pikkukoiralla heiluu maitohammas (siis sillä on kaks kulmahammasta toisella puolella ja toinen heiluu onneks jo!) mutta pitäs se nyt saada irti vielä ettei tartte mennä elukkalekuriin ja maksaa 80euroo siitä :(
Kerroinko et meen koirat oli pahasti ripulilla ja kipeitä? Toi uros oli ihan kipeä, se vaan tärräs ja vapisi ja makas. Sillä ei takajalatkaan kantanut enää :( vähän oli hätä toisen puolesta kunnei tiedetty mikä vialla ja täällä ei taida oikein olla ell päivystyksiä vloppuna. Mies kävi hakemassa apteekista canicur-ripulilääkettä (on muuten helppo antaa koirille kun se on nannaa niiden mielestä vaikka on iso tabletti. Meillä meinattiin varastaa toisen oma kun oli niin hyvää.. :D ) ja mä pakkojuotin vettä ja riisinkeitinvettä. Sillä tais olla nestevajaus kun se virkisty siitä jo vähän ja sit se lääke autto tosi paljon, rupes jo itekkin juomaan ja illalla oli ihan kunnossa jo! Muistetaanpa tästä lähtien et jos on ripulilla koira niin pakotetaan juomaan kun pieniä koiria ovat molemmat niin nestehukka tulee aika äkkiä.. Olipa hyvää esimakua siitä kun kaikki lapset tulee olemaan kipeitä.. :LOL: :headwall:
 
heipsan... mä heitin toiveen kaivoon jo.. et en mä jaksa enää miettii menkkoi sun muuta et ei se vaa tuu et tulkoot tai ei... mut muutenki kaikkee muuta tässä on mietittävänä.
kiirettä pitää tää viikko ja ensviikkokin.. et kalenteria saa koko ajan kytätä etten oo mitn unohtanut.

päätin miehelle tehdä yllärin, maalaan ton meidän leivinuunin ku se on aika karsea nii jos valkoiseks nii tulis aika tilavan näköinen ja avaran. sit itelle muodonmuutoksen. et sitten 2viikon 5 päivän päästä ku haemme miehen lentokentältä nii sanooko mies mitää vai onko monttu auki :LOL:
joulua pitää tosiaa ruveta laittamaan ens vloppuna ja siivoilemaan kunnolla ku pitää alkaa sit nuo jouluruuatki saada ennenkui haetaa mies kotiin. joululahjatki pitää ostaa ens viikon perjantaina yhden mammakaverin kans mennää ostoksille.

et tällästä tällä kertaa.. oikee mukavaa illan jatkoa teille ja alkavaa viikkoa! :wave:
 
Tein eilen negatestin, mutta menkat eivät ole alkaneet. Katsotaan ja toivotaan, että syynä olisi vaavi eikä taas joku hormoonihärö. Jos menkat sieltä alkavat, niin masennun, koska kierto on sitten TAAS ihan sekaisin. Tasaantuuko se KOSKAAN?
 
tervehdys.! :wave:
mahtuisko teidän joukkoonne tälläinen parikymppinen naikkonen..?? siippani on 25v ja lasta ollaan jo yritetty hetken aikaa :) asutaan helsingissä ja meillä on kaksi koiraa, pentuja molemmat. töissä käydään päivisin ja iltaisin vietellään aikaa noiden karvaisten kavereiden kanssa.. "viralliset" tietoni olisivat: kp22/28 ja yk olisi jo 10 :ashamed: ja ensimmäinen lapsi siis toiveissa :) :heart:
 
Tervetuloa joukkoon yöperhonen- !! :hug:
Mies lähti hoitaa koiria ja kissoja mumminsa luokse Kaarinaan ja nyt itteä kiukuttaa kun huomenna pitäis olla ovulaatio :S No meen käymään siellä huomenna kun vien tytön päiväkotiin, saadaan olla ihan rauhassa kahdestaan :heart:
Onneks tulee perjantaina kotiin, ehkä mahdollisuus silti tärppää tästä kierrosta :p
Tyttö oli sitte meiän puheista päätellyt että vauvaa toivotaan tähän perheeseen, hän oli päiväkodissa tädeille selittänyt että "äitin vattassa on vauva, se tulee kesällä meille" :LOL: Siinä sitten seliteltii etten odota lasta, mutta tätit vaan hymäili ettei sitä koskaan tiedä... :D
 
kiitos niinuska.! :) lapset ne osaa kyllä aina oikeessa paikassa letkauttaa noita juttujaan... siipan siskonpoikakin oli päiväkodissa sanonu että meille tulee vauva :D en tiiä mistä se oli niin päätelly... joutuipahan pikkuherran äiti sitten paikkailemaan tilannetta :D
 
taas uutisia... ei kovin hyvää. miehen kanssa ei mee kovin hyvin. Ongelmia tuppaa olemaan... ei tiedä onko se eron paikka. en haluais.. mut luultavasti se on se toinen joka eroa on haluamassa.

tässä vielä pari päivää harjottelua ja ensviikollaki on 2 päivää vielä. sit on harjottelu ohi. vloppuna en tiedä mitä teen.. meni nääs ajatukset iha sekas ja suunnitelmatki varmaan...
saa nähä kuin selviän vlopusta... ajatukset ei oo oikee kasassa :'(

yöunet meni sit totaalisesti.. mut pitää yrittää nukkua ku muutenhan en jaksa huomenna harjottelussa.pitkä päivä muutenki on. mutta öitä ja jaksamisia teille.. en tiedä jaksanko enää tänne tulla purkamaan kaikenlaista soopaa.. :'(

hyvää joulun odotusta kaikille jne...
 

Yhteistyössä