N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

rebelbabe tervetuloa joukkoomme. :wave:
Tosiaan ensimmäinen luomukierto voi venyä todella pitkäksi.. ja senkin jälkeen voi täti vielä hypellä epäsäänöllisen ja säännöllisen välillä.. Mutta toivottavasti sulla kierto tasaantuu nopeaa. =)
Te ette kuitenkaan käytä mitään ehkäisyä miehen kanssa ? Miten miehes voi sanoa ettei ole valmis isäksi jos kuitenkin pupuilette ilman mitään ehkäisyä ja miehesikin sen tietää ?
Eipä sillä iällä ole niin isoa ongelmaa mun mielestäni, koska moni muukin täällä on aika nuori ja haaveilee silti perheestä.
Muistan silti omasta elämästäni joskus ennen miehen astumista kuvioihin että mietein monen monta kertaa tuota että haluan lapsen ja olkoot isä kuka vaan, mutta minä aion tulla raskaaksi ja saada lapsen. Ja siinä sinkkuuden loppupuolella kun mieheni löysin, ajattelin että onneksi, onneksi olin kuitenkin ollut niinkin järkevä etten ollut "uskaltanutkaan" raskautua jonkun yhden yön jutusta... kun oltiin miehen kanssa pitkät matkat taivalta yhdessä kuljettu ja koettu niin kummallakin oli suunnitelma vauvan suhteen, sai tulla jos oli tullakseen, mutta siitä astihan sitä ollaankin odoteltu. Mutta nyt on kuitenkin käynyt jo paljon realistisemmaksi tämä lapsi asia.
Tämä ei nyt ole sinulle mitenkään henkilökohtaista , että kerron kuinka olen "tullut järkiini pitkän seurustelun jälkeen", vaan ihan muuten kerroin.. ihan sinun päätöshän se on kuinka teet ja toimit, toivottavasti parhaiten, mutta se on vielä pakko sanoa, että jos miehesi ei tosiaankaan ole valmis isäksi tai ei missään nimessä halua, niin älä häntä siihen pakota.
Isyys on kuitenkin tässä maailmassa niinkin iso juttu että siihen on kasvettava, ihan kuin äitiyskin.
Mielestäni tässä asiassa "vahinko isyydet ja raskaudet" ovat asia erikseen.
Mutta pidemmitä puheitta, toivottavasti löydät jonkun hyvän ratkaisun ja pääset toimimaan... =)

Deviliah hejelou, mitäs muuten kuulusteleepi ? :D

aurinkoinen äitylitäti punainen se siellä vaikos, noh jospa sitten viimeistän kun miehes palailee reissultansa... :hug:
Mitenkäs muuten jakselet ?

Leena sinustakin kuuluu pitkästä aikaan... paraskin löpisijä kun laiskottelen enkä jaksa tulla kirjotteleen palstalle läheskään aina koneen avattuani... :ashamed: mitenkäs tädin laita ?

hej, mie päivystelen ja päivittelen illalla kun ehdin, nyt tuli kiiru lähteä käymään isovanhemmilla kylässä ja sitä ennen auton renkaitten vaihtoon...------> palaillaan ! :D
 
Niin rebelbabe en mä siis sitä ikää sillai tarkottanu, itteki oon suo nuorempi. Vaan sillä iällä tarkotin sitä, että kun olet nuori, niin teillä on aikaa katsella rauhassa näitä vauvva-asioita :) Eriasia olisi, jos kyse olisi nelikymppisistä, niin varmaan oliskin tunne "tänne-heti.nyt".
Itsekin olen niin "tänne-kaikki-heti-nyt"-ihmisiä, kaikki täytyy saada aina heti :LOL: Siks joskus tuntuukin niin pahalta porata, kun ei taaskaan oo napannut.. Ja maailma on täynnä ihmisiä, joille luoja ei niitä lapsia sua. Mikäs kiire tässä nyt on? Ikääkin huikeet 20-vuotta! Tässähän on toiset kakskytä vuotta aikaa hankkia niitä lapsia! Mut eiiiii..pitäs saada heti :LOL: Pois nämä ajatukset minusta :p Pitäs olla vähän maltillisempi :p
Että sellasta tänne tänään Linneja. Tätikin vihdoinkin kurvaili paikalta pois! Jes! Sitten taas odotteleen, koska suvaitsee saapua seuraavan kerran! Toivottavasti ennen ensi vuotta! Saakeli!
Pakko muuten leijjua, sain eilen etukäteen joululahjani, Wii-pelikonsolin ja siihen sen Wii Fit-pelin. Jos joku sattuu tietään mitä nekin on :LOL:
Mitenkäs Linneja teen kämppä nyt on edistynyt?
aurinkoiselle äidille paljon lohtu :hug: !!!! Katse pirteänä miehen tapaamiseen! Saatte sitä ihanaa yhdessä olo aikaa!! :heart: Toivottavasti sinäkin sitten saisit apua kiertoihisi, jos ne kerta on kans mitä sattuu, sitten varmaan helpottuu vauvan tulo ;) Ja varmaan sekin auttaa asiaan, kun mies on paikalla ;)
 
Deviliah kyllä tää koti tästä vielä syntyy... keittiökin on jo melkein valmis, putkimiestä taas tänään odotellen... :whistle: ja varmaan odotteluks jää.. se on kyllä sellainen ammattikunta ettei varmaan raahaa persustaan paikalle sovittuna päivänä, ajasta puhumattakaan... |O
Päätin passata aamulla yhden luennon. No kun, kukaan ei vastaa puleemiinsa missäs tänään istuskellaan niin meni hermot ja kaahasin takasin kotiin.. :LOL:
Menen sitten 10 aikaa.. jos joku vastaa....
aurinkoinen äityli eiköhän nyt kuitenkin jo helpota kun mieskin tulee kotiin.. :hug: kauankos se tälläkertaa on ?
Mä en tiedä enkä muista enkä jaksa selaillakkaan ja varmaan olet vastannu mulle kerran jos toisenkin että kuinka kauan miehes vielä on sitten siellä ulkomailla ?

Juh, isäinpäivä oli ja meni. Onneks. Seuraava kauhun hetki on sitten se joulu. Mä en ymmärrä joulua enkä pidä siitä yhtään.
Sitten jos sattuis olemaan plussa ennen joulua niin vois olla ihan mukavaa mässätä kahden edestä, mutta muuten on yritettävä pysyä linjoissa... :saint:
Jaah, niin jos päivittelis nyt niinkuin lupasin monta monta päivää sitten... :D
 

12.11 KESKIVIIKKO

Linneja ..................kp 23/34-58?..............yk14.........1.lapsi
onlyer.......................kp 2/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 5/32..............yk 7 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 10/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp 52/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 31/30-35.......................yk4.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 38/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 27/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 43?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 50/27-29...................yk2................1.lapsi
niinuska05.................kp.................................yk......................2.lapsi
vilmav2.......................kp ?..............................yk1....................1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
 
Juu eiköhän helpota joo.. enpä tiedä. Mies on to- ma eli pikainen käynti. Jouluna tulee ja on 10 vrk suomessa.
kurkku kipee ja viime yö meni aiva huonosti.. et on joten kuten nukuttu. mut viime öisinä on nähty painajaisia niin yöunet ollee hiukan vähissä.
Tänään lähden katteleen tytön kans niitä rattaita ku vloppu on ollut yhtä menoa sinne sun tänne kyläilyä.

mut nyt pitää ruveta soittamaan sinne polille et saataisko apua tähän mun kiertoon.
hyvää päivää kaikille, tosin ei minulle :( :ashamed: koko viikko tietää taas yhtä hullun myllyä.

polille ei saanut yhteyttä vielä joten ajanvaraus vasta 12-14 välillä. joten joudun odotteleen vaikka haluis jo nyt heti!
 
Heissan taas pitkästä aikaa :) Muutto takas omaan kotiin sujui hyvin, remppa on onnistunut tosi hienosti ja kylppäri on upean näköinen :) Koiruudet nauttii kun on 30 neliöö enemmän tilaa peuhata+takapiha.

Muuten samaa rataa kaikki menee. Maha kasvanut jo aika paljon, ei vieläkään mikään iso eli löydän paidan kanssa näytän vaan siltä et suklaa maistunut hyvin :LOL: (työpaita on just sen mallinen! ärsyttävää :D Näytän vaan niin läskiltä sen kanssa.. :LOL: ) Vauva potkii ja möyrii välillä oikein tuskaisesti, joku ilta tais olla masusambabileet käynnissä kun iskä piteli kättä masun päällä.
Viikkoja nyt on 23+2 eli puolväli ohitettu jo! Rakenneultrasta taisin jo kertoakkin, että kaik oli ok..? Kuvia.. hmm... :D Mä vetoan muuttohukkumiseen! :LOL:
 
Huomenna gynelle aika, jotan katsotaan mitä tehdään mun suhteen. Huomenna ois harjottelun eka päivä, saa nähä miten huominen päivä menee. Toivon että hyvin. Toivon et toi harjottelu olis vähä äkkiä ohi!

oon iha tööt, pitää kattoo huomiselle kamat valmiiks. alkaa 8.00 päivä.Kiireinen päivä huomenna on muutenkin. :|
 
Jätin juuri pillerit pois ja vauvalle on nyt annettu mahdollisuus tulla. Ihan hullu olo on kun tuntuu, että katselee maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi ja ainoa toive on vauva :heart: :heart: Toivottavasti oma kierto käynnistyisi mahd.nopeasti, eikä olisi aivan yhtä sekaisin kuin pillerit aloittaessani. Silloin kierto oli 14-30 päivää :LOL: No joo, en menetä toivoa.

kaunista tiistai päivää!
 
Enpäs ymmärtänyt esittäytyä ollenkaan :snotty: Eli, olen 21 vuotias opiskelija, koulua olisi jäljellä enää vuosi. Olemme pitäneet mieheni kanssa yhtä kohta kuusi vuotta ja ensi kesänä olisi tarkoitus tanssia häitä. Lapsi on siis toiveissa, mutta "projekti" on vasta hyvin aluillaan niin kuin aiemmassa viestissä kerroin. Onnea yritykseen teille kaikille tasapuolisesti :heart:
 
huomenta !

vilmav2 tervetuloa joukkoomme !
laitan sut heti pian nyt listoille mukaan... :D

garpalo kiva että pääsitte jo omaan kotiinne.... :) miks mulla on ihan sellanen olo aina kun puhut asunnostanne että asutte jossain siinä koirapuiston lähellä.. tai sitten olen vaan niin hyvä kuvittelemaan kaikenlaista.... :LOL:
Ei nyt auta mikkään vetoomukset hukanneista kuvista vaan laitat meille ihan rohkeasti nyt vaan niitä masukuvia niin mekin voidaan arvostella kuinka läski olet... :headwall: elopaino sulla muistaakseni oli se 12kg maihareiden kanssa... :p ooksä saanu muuten painoa kuinka paljon lisää raskauden aikana ?

aurinkoinen äityli eksä sitten pidä harjottelu jaksoista ?
mä ainkakin tykkään jos pääsee joskus ja pääsekin johonkin muualle harjotteluun kun omaan työpaikkaansa... :D näkee hiukan miten muualla toimitaan ja saa viedä vinkkejä taas omaan työpaikkaan... ja pisteitä ropisee.... B) :LOL:

Meillä kävi ihme ja kumma äsken putkimies asentamassa uuren hanan keittiöön... onneks olin hereillä vaikka olenkin menossa vasta 10... heitin aamulla miehen töihin ja sen jälkeen en enää jaksanut mennä aa aa.. putkimiehen PITI tulla jo eilen ja sitten sanoikin tulevansa vasta ens viikolla ja tässä sohvalla kun läppäröin niin putkimies tuli ihan reteesti ovikelloakaan soittamatta eteisestä sisälle kun avain oli jäänyt oveen.. :/ meinasi ihan tulla kakka housuun kun pelästyin niin pirusti! :x
no, mutta mulla on niin hieno uus hana ja kaikki että eikun tiskailemaan vaan.. meillä ei tosiaan ollut enää yhtäkään astiaa varmaan puhtaana kun ei päässyt mihinkään niitä tiskailemaan, paitsi tietysti saunalle, mutta en millään jaksanut ja nyt laitoinkin kaikki tsikit likoilemaan uuteen kirkkaaseen altaaseen... ;)
Olen aloittanut "kunoilun-laihdutuksen". Juh, nyt kerrnkin kokeilen ihan tätä perus tekniikkaa. Liikun ja syön terveellisesti.
Kun olen saanut tuota painoa pois ihan reilusti niin johan menee tädinkin suu suppuun kun joutuu tulemaan ajallaan ! :LOL:
Kysyin nimittäin viimeks lääkäriltä että voisko kierto tasaantua jos paino putois niin oli kylläs itä mieltä että hyvinkin voi ja liikuntakin auttais... ja nyt sen alotan.
Eilen ystäväni marssi meille siinä 5 aikoihin ja lähdettiin koirien kanssa kävelylle ja tultiin takasin siinä 7 aikoihin kaatosateen kastelemina... :snotty: aika mukavaa silti näin kun on muuttanut "outoon paikkaan", etten tosiaan tiennyt näitä kaikkia tuhansia polkuja täällä niin lenkkeillä, kun koskaan ei tiedä mihin päätyy ja mistä pääsee takasin kotipihaan... :whistle:
apua, kellokin on jo vaikkaskin kuinka ! pakko syyvä ja sitten lähteä ihanaan koulumaailmaan ! hyvät tiistait ! :wave:
 
Linneja sä oot vaan hyvä kuvittelemaan kaikkea, ei tässä kyllä koirapuistoa ole lähelläkään :LOL: (paitsi meidän takapiha.. :D ) hmm.. ei tässä lähellä kyllä oikein mitään muutakaan oo.. paitsi taloja ja pari peltoo, ja ainiin pururata joka menee toejoelta ruosniemeen :D sinne seikkailemaan niin saatat törmätä muhun ja noihin kahteen kauhukoiraan :D joista pienempi nukku mun kainalossa sikeät parin tunnin päikkärit :LOL:

Lähtöpaino mulla oli 46 (47 luulisin mut oli oksentanut niin railakkaasti pari päivää ennen neuvolaa et ainakin kilo tippui.. ) ja nyt se oli neuvolassa tasan 53 kg.. eli 7 kiloo ois tullut lisää, neuvolatäti sano et 12 kiloo ainakin saa paino nousta.. :) Eli suklaat ja muut herkut tänn vaan meille Linneja ettei ne houkuta kaapissa! Tsemppiä kuntoiluun, se tekee aina hyvää samoin ku terveellisyyksien syöminen! :heart:

( Pakko kertoo tää: meen äiti on opettanut siskon pojalle et kaikki vihree on terveellistä: kotona poika oli tehnyt voileipiä ja kysynyt äidiltänsä et "onko äiti tääkin vihree tässä leivässä terveellistä?" Mun sisko siihen et tuuppa näyttään, ja todennut et leipä oli ollut homeessa.. :LOL: ei ollutkaan vihree aina terveellistä :p )

Mä otan niitä kuvia kyllä joo.. pitäs itellekkin ottaa muistoks kuinka onnettoman pieni masu mulla vielä tässä vaiheessa on! Ihan helposti saa tosiaan piiloon hupparilla. Saahan sen jo näkyviinkin jos käyttää tiettyi kireit vaatteita mut kuitenkin..

Ai niin Linneja piti sulle vielä sanoa et miksette oo antanut koiran tiskata niitä lautasia?? :D Ihan puhtaiks tulee, ei ainakaan meen koirat jätä mitään likaa niihin :D :LOL:

tsemppiä kaikille kuumeilijoille :)
 
Onko täällä kenelläkään muulla epäsäännöllinen kierto? Jotenkin stressaan kamalasti, että miten se vaikuttaa raskaaksi tulemisen mahdollisuuksiin.

Olen muutenkin ihan sekaisin kaikista asioista kun tämä on niin uusi juttu :LOL: Eli siis: voisiko joku suomentaa mulle tuon ylhäällä olevan taulukon jossa on noita kiertopäiviä yms. Ja kyllä, tälle kysymykselle saa nauraa :LOL: Mutta antakaa armoa, olen kuumeillut vasta hetken ;)
 
Heipä hei taas kaikille! Nyt se sitten lähestyy, ens viikon keskiviikkona lähtee vihdoin toi kierukka pois! :) Onkos kellään tietoa että kauan tollasen hormoonikierukan poiston jälkeen on epäsäännöllistä kiertoa? Kuukautiset pitäis just ens viikolla olla niin toivotaan että ne olis viimiset tai toisiks viimiset tai... No kyllä se pikkukakkonen tulee kun on tullakseen :heart:
Mites isänpäivät meni? B) Meillä hiukan huonosti, neiti itki la-su välisen yön ja sunnuntai aamuna lähdettiin koko perheen voimin päivystykseen kaupungille, korvatulehdushan se taas siellä... :'( Se onkin sitten kolmas kolmeen viikon sisään...
Ens viikolla on onneks vihdoinkin Tyksiin aika niin he kattoo mitä voi tehdä...
 
:'( mä oon itkeä vollottanut.. mies on ollut jo 2 viikkoa aivan outo.. nytki et "vituttaa" mut en tiedä mikä. Ei tunnu olevan innoissaan ku pääsee perheensä luo. :ashamed:
JOkin on nyt vaan pahasti vialla mut en tiedä mikä. MOnta yötä on tullu nukuttua tosi huonosti ja nähden painajaisia. Nytkää ei huvita nukkua.. huomenna ois pitkä päivä...

Kaveri sano et antaa aikaa miehelle et torstaina ku se tulee nii sit puhutte asiat selviks et olla vaikka pitämättä yhteyttä siihen nyt..

mä oon nyt nii maassa ku olla ja voi... :( gynellä sanottii ettei näe vielä mitään hätää et yrittää vielä vähä aikaa ja jos kierrot pitenee tai jotain ilmenee sitten yhteys uudestaan.

 
Linneja kiva kun ei kaikki ole mua vielä unohtanut vaikka käyn tosi harvoin täällä tällä hetkellä. =)


TARVITSEN TEIDÄN APUA...mulla tosiaan ei vieläkään menkkoja näy. nyt on kp37 menossa ja en tiedä mitä ajatella. oon tehnyt 2 testiä mut ei näytä et olisin raskaana eli negaa. huomaan et alkaa kuvottaa jos en syö säännöllisesti ja välillä tuntuu alavatsa oudolta. mitä teen?? oon aatellu et jos soittaisin aamulla perhesuunnitteluun mitä ne olisi mieltä. mulla on kuitenki jo ollut muutamat tollaset 28-35 välis olleet luomu menkat. nyt ei oo ollu mitään menkkojen alkamis oireita niin ku tähän asti on ollu. mulla kun on vielä tuo työharjottelu menossa ja valkoset housut jalassa joka päivä niin olis kiva tietää et odotanko menkkojen alkua hamaan tulevaisuuteen vai tulisko ne vasta seuraavaks sit ens vuoden syksyllä. oon ollu nyt kyllä tosi pessimistinen asian suhteen (kuten varmaan tästä tekstistä voi arvata). toivoin aiemmin nii paljon et olisin raskaana että nyt en vaan jaksa enää toivoa ku joudun kuitenki pettymään. olen jo miettinyt jos mun testeissä on jotain vikaa. oon tehny nyt clear bluen testeillä molemmat testit ja viimeksi tänä aamuna. mun äiti viel just sano että muistakaa sitten että tulette kerrasta raskaaksi että se on tosi todennäköistä, mietin vaan mielessäni että joo kunpa oisin tullukki jo kesällä (siis kukaan ei tiedä että yritetään..paitsi te täällä ja mies tietysti :heart: ). jospa vaan nyt menisin yrittämään saada unta ja kattoo asiaa taas aamulla uudestaan. öitä kaikille. :wave:
 
vilmav kyllä täällä on epäsäännöllisen kierron omaavia paikalla ... :wave: mullakin on 34-58 vaikka alussa kun ehkäsyn lopetin se oli 28 suur piirt. harvemmin meni yli tai ali... sitten se tapahtu, kaikki vaihtui ihan epäsäännölliseksi..
Mulla on menemättä johonkin testiin, siitä on niin hemputisti taas aikaa kun sinne piti mennä että nyt en enää muista mikäs se olikaan, niin siis se on joku koe, joku kuulemma "epänormaali" koe, jota ei yleensä oteta mutta nyt joudun siihen koska epäsäännöllisyyteen ei löydy isompia syitä... ? Joku tällänen idea siinä tais olla.....
Kyllä se varmaankin lapsen tuloon jollain tapaa vaikutaa, varsinkin tämän oviksen pongailussa... mulla ainakaan ole hajuakaan koska ovis on tai oli... monesti on tuntemuksia ja kaikenlaisia muita ovis merkkejä mutta en mä tijä. Täytyis ostaa niitä ovis tikkuja mutta kun sais tikuttaa niin hemputin monta päivää.... :ashamed:
Niin siis tuo lista: Siinä on ensin kiertopäivät esim. 12/28-32 elikkäs, sulla on nyt menossa kiertopäivä 12, joka siis alkaa aina menkkojen ensimmäisenä päivänä alusta, eli ensimmäinen vuotopäivä on kp1. /28-32 tarkoittaa sitä kierron pituutta. Mikä nyt siis "normaalisti" on se 28, mutta ei se nyt kuitenkaan ihan niinkään ole. Eli tällä tapauksella menkat yleensä alkaa siinä kiertopäivä 28 ja 32 välillä, joskus 28 päivä mutta on mennyt joskus sinne 32 päiväänkin asti. Yk on yrityskerta. Aina kun menkat=täti kurvaa paikalle alkaa seuraava yrityskerta. Olipas selostus.....:D Jokos ymmärsit ?

Onlyer ei taas ! :kieh: no mutta nyt laita täti johonkin pahaan piiloon ettei se pääsis meidän muiden luo ja sen jälkeen tuhoat moisen ämmän ettei se tule teillekkään enää ! B) Nyt kysyn, koska olen miettinyt tätä jo muutamankin kerran enkä jaksa selailla asiaa taaksepäin... olettekos te hakenut jo jotain hoitoa ? Mää en kirveelläkään enää muista... heti kun valaset jotenkin niin varmasti muistan tilanteen... :D

garpalo me asutaan sitten ihan varmaan naapureina... :LOL: määkin ausn täällä juuri samoilla piireillä, toejoki-ruosniemi-isojoenranta akselilla... :D Mä en vaan tierä mistään pururadoista yhtikäs mitään.... :headwall:
Niin sä kysyit siitä tiskaamisesta.... noh, kun meirän koissu on tollanen hevosesta hiukan isompi eläin ja siinä käy ihan just niin kun voi kuvitella kun lehmä nuolee lautasia. Lika häviää kyllä, mutta tilalle tulee sentin kerros paksua venyvää limaa/kuolaa. :x oishan siinä sellanen "suojakerros" sitten seuravaa ruokailua varten mutta jos nyt kuitenkin antais koissun ihan nuoleskella vaan mat kipot ja kupit... =)

Niinuska05 noh niin, kohta päästään yrittämään... :D toivottavasti ei tarvi kauaa yritellä.
Isänpäivät olija meni. Eipä ollut kummallinen päivä. Edellispäivänä käytiin miehen kanssa viemässä mun isän haudalle kynttilä, ajettiin kaatosateessa 58km ilman pyyhkijöitä kun enkin meni ja hajos ja sitten seuraavana päivänä käytiin miehen porukoilla kakulla ja siinäpä se.
|O

aurinkoinen äityli kamalan vaikea sanoa mikäs on... puhuitteko te paljon tai paljon ja paljon, puhuitteko te miehes kanssa asioista ennenkuin hän lähti sinne ulkomaille ?
Ehkä kaikki korjaantuu tai ainakin jokin asia ratkeaa kun mies tulee suomeen. :hug:

Leena jaahas, apuja tarvitaan... juu tule vastaanotolle siinä 3 aikoihin vai haluatteko soittoajan ? :LOL: vitsi vitsi.... :D emmäätijä mikäs vois olla muu kuin raskaus. toivotaan ainakin... =) toivoittavasti ei nyt kamalan ainakaan epäsäännölliseks hyppää nuo menkat siun kohdalla... :/ eiii kai.. koska seuraava testing ? :D

Hei, nyt mää kirjottelin kaikille niin paljon kaikkea etten enää ehri muuta. nooh, palaillaan taasen ! :wave:
 
aamulla päätin soittaa sit neuvolaan ja pyytää testiä. kävin tossa 11. aikoihin verikokeilla ja tulokset saan 14. aikoihin. jännittää hirveästi. pitää yrittää jotenki saada siihen joku hetkellinen tauko harjottelussa et saan soitettua sinne tuloksista. iiiiiiikk... :/

pitää mennä kyllä nyt syömään ja lähteä sinne harjotteluun. kirjottelen sit illalla tai huomenna kuulumiset. pitäkää peukkuja.
 
Kauheesti asiaa! iik, en varmasti muista kaikille laittaa mitään!
Mut koitetaan!
onlyer pahoittelut tädistä! Potkikaa se nyt hittoon! Nyt kunnon petipuuhat käyntiin! Ni johan lähtee ;)
Tänne oli joku raskaana olevakin eksynyt! Onnea Ansku1985 :flower: Vai ootko kuumeillu täällä mein kans ja mä en oo huomannu :ashamed:
garpalo annas lisää vinkkejä missä päin asut? Linneja kans :p Me asutaan ihan toejoen ja ruosniemen rajalla. Tuulikylä on tossa ihan vieressä. Tää on iiiisoooo katu. Arvauksia? :p
vilmav Mulla on ollu ehkäsyn lopettamisen jälkeen epäsäännöllinen kierto ja sit tuli km, ja senkin jälkeen on varmaan taas epäsäännöllistä ;D saas nähä. Nyt just alko eka kierto km jälkeen. (km=keskenmeno siis ;D). eli,eli..ens kevääseen asti mennään varmaan epäsäännöllisillä kierroilla.
Linneja muuten, mullakin alko nyt se laihis, ja kuntoilu mielessä kans. Tosin taktiikkana on ihan Wii fit <3 Mä niin oon rakastunu tohon peliin! Ja tietty koissunki kans käyrään lenkil. Kaks kiloo nyt sit lähteny 2vkon sisääs. Eli alle 90 vihdoinkin paino!(juu tiedän, 160 senttisellä se 90 kiloo ON PALJON!!) Mut ei kauaa ;) Jospa meille molemmille se painon pudotus auttais kiertoihin!! Se vaikuttaa todella paljon!
Mut jooh. Kelles muille mulla oli asiaa..Hmm..Aijuu!Leena tuus jo laittaa tuloksia!! Jännittävää!!!!!!!
Sitte vähän omaa napiskuukkelii: Menkat loppu! Jesh! sitte oottelee koska ne tulis seuraavaks! Toivottavasti ennen ens vuotta!! ja meirän vauvvalla on nyt sit kans juoksut, ja ens viikolla ois astutus. Jännittää jo ihan hirmuisesti! Eli hyväs lykys, meil on vauvvoi ens vuon ;) Jajaja,mitäs muuta..Laivalle huomenna! Ihanaa! Mut ei kai muuta! Hipshei!
 
Deviliah Kiitos sinullekin vastauksesta. Täytyy nyt vain toivoa, että kierto asettuisi jollain tavalla uomiinsa. Ärsyttää etten osaa olla stressaamatta asiaa, vaikka tiedän ettei se ainakaan edesauta mitää, päinvastoin. Varsinaista yritystähän ei olla edes aloitettu, eli melkoinen hermoheikko olen. Mutta minkäs teet, pessimisti ei pety :LOL: Ei kyllä oikeasti edes naurata :'(
 
Deviliah sä taidat tietää sit sen pururadan? iso katu, hmm.. mekin asutaan aika isolla kadulla :D asutaankohan samalla kadulla jopa :D Meen vierestä lähtee iso suora asfaltoitu pätkä pellon läpi tuulikylään, joten kyllä aika lähekkäin asutaan!

Linneja joo tuus kertomaan nyt missä te asutte, meen koirat haluaa päästä takapihalle riehumaan. Paitsi että jos se ei oo aidattu niin mä en noita kahta irti kyllä päästä tai meillä ei o enää koiria ollenkaan.. :kieh:

Molemmille tsemppiä laihikseen! :flower: Eikös Deviliah teilläkin ollu koiruus? Koiralenkille vaan reippailemaan :D treffit tuolla pururadalla? :LOL:
 

Yhteistyössä