vilmav kyllä täällä on epäsäännöllisen kierron omaavia paikalla ... :wave: mullakin on 34-58 vaikka alussa kun ehkäsyn lopetin se oli 28 suur piirt. harvemmin meni yli tai ali... sitten se tapahtu, kaikki vaihtui ihan epäsäännölliseksi..
Mulla on menemättä johonkin testiin, siitä on niin hemputisti taas aikaa kun sinne piti mennä että nyt en enää muista mikäs se olikaan, niin siis se on joku koe, joku kuulemma "epänormaali" koe, jota ei yleensä oteta mutta nyt joudun siihen koska epäsäännöllisyyteen ei löydy isompia syitä... ? Joku tällänen idea siinä tais olla.....
Kyllä se varmaankin lapsen tuloon jollain tapaa vaikutaa, varsinkin tämän oviksen pongailussa... mulla ainakaan ole hajuakaan koska ovis on tai oli... monesti on tuntemuksia ja kaikenlaisia muita ovis merkkejä mutta en mä tijä. Täytyis ostaa niitä ovis tikkuja mutta kun sais tikuttaa niin hemputin monta päivää.... :ashamed:
Niin siis tuo lista: Siinä on ensin kiertopäivät esim. 12/28-32 elikkäs, sulla on nyt menossa kiertopäivä 12, joka siis alkaa aina menkkojen ensimmäisenä päivänä alusta, eli ensimmäinen vuotopäivä on kp1. /28-32 tarkoittaa sitä kierron pituutta. Mikä nyt siis "normaalisti" on se 28, mutta ei se nyt kuitenkaan ihan niinkään ole. Eli tällä tapauksella menkat yleensä alkaa siinä kiertopäivä 28 ja 32 välillä, joskus 28 päivä mutta on mennyt joskus sinne 32 päiväänkin asti. Yk on yrityskerta. Aina kun menkat=täti kurvaa paikalle alkaa seuraava yrityskerta. Olipas selostus.....
Jokos ymmärsit ?
Onlyer ei taas ! :kieh: no mutta nyt laita täti johonkin pahaan piiloon ettei se pääsis meidän muiden luo ja sen jälkeen tuhoat moisen ämmän ettei se tule teillekkään enää ! B) Nyt kysyn, koska olen miettinyt tätä jo muutamankin kerran enkä jaksa selailla asiaa taaksepäin... olettekos te hakenut jo jotain hoitoa ? Mää en kirveelläkään enää muista... heti kun valaset jotenkin niin varmasti muistan tilanteen...
garpalo me asutaan sitten ihan varmaan naapureina...
määkin ausn täällä juuri samoilla piireillä, toejoki-ruosniemi-isojoenranta akselilla...
Mä en vaan tierä mistään pururadoista yhtikäs mitään.... :headwall:
Niin sä kysyit siitä tiskaamisesta.... noh, kun meirän koissu on tollanen hevosesta hiukan isompi eläin ja siinä käy ihan just niin kun voi kuvitella kun lehmä nuolee lautasia. Lika häviää kyllä, mutta tilalle tulee sentin kerros paksua venyvää limaa/kuolaa. :x oishan siinä sellanen "suojakerros" sitten seuravaa ruokailua varten mutta jos nyt kuitenkin antais koissun ihan nuoleskella vaan mat kipot ja kupit... =)
Niinuska05 noh niin, kohta päästään yrittämään...
toivottavasti ei tarvi kauaa yritellä.
Isänpäivät olija meni. Eipä ollut kummallinen päivä. Edellispäivänä käytiin miehen kanssa viemässä mun isän haudalle kynttilä, ajettiin kaatosateessa 58km ilman pyyhkijöitä kun enkin meni ja hajos ja sitten seuraavana päivänä käytiin miehen porukoilla kakulla ja siinäpä se.
|O
aurinkoinen äityli kamalan vaikea sanoa mikäs on... puhuitteko te paljon tai paljon ja paljon, puhuitteko te miehes kanssa asioista ennenkuin hän lähti sinne ulkomaille ?
Ehkä kaikki korjaantuu tai ainakin jokin asia ratkeaa kun mies tulee suomeen. :hug:
Leena jaahas, apuja tarvitaan... juu tule vastaanotolle siinä 3 aikoihin vai haluatteko soittoajan ?
vitsi vitsi....
emmäätijä mikäs vois olla muu kuin raskaus. toivotaan ainakin... =) toivoittavasti ei nyt kamalan ainakaan epäsäännölliseks hyppää nuo menkat siun kohdalla... :/ eiii kai.. koska seuraava testing ?
Hei, nyt mää kirjottelin kaikille niin paljon kaikkea etten enää ehri muuta. nooh, palaillaan taasen ! :wave: