N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Täällä ilmoittautuu 20v kuumeilija mukaan :wave:

Nyt yk 2 ja kp 22/27-29, oviksen tikutin kp 14 ja hyödynnettiin. Tässä kierrossa ei juuri oloja tai oireilua ole joten en usko tärpänneen. Ensi kierrossa sitten kaikki nippelikonstit kehiin :p Mitä konsteja te käytätte? Kuinka moni opiskelee? Itse valmistun radio&tv-toimittajaksi ensi keväänä mutta annettiin vauvalle lupa tulla jo nyt, vaikka väsy ja huono olo vaivaisikin. Paljon tärppionnea kaikille :heart:
 
Joo mutta ehkä toi 3h menis tai joku 1h lentokoneessa mut huom jos lentämistä on meno matkalla 8-12h sit paluu matkalla saman verran nii eiköhän ole liian raskasta pienelle lapselle matkustaa melkein koko päivä. Mä en oikein uskalla ottaa mukaan.

kovasti tässä mietitää jne et lähdenkö sinne vai en... :|
 
Mulla kp 1. Ei mitään ennakko-oireita, rinnat ei yhtään kipeet ja vaan vähän vatsa nippailee. Ruskeeta, klimppistä vuotoa, jota yleensä tulee viimisenä päivänä. Todella pettynyt olo, silleen että taitaa mahassa olla tosiaan jotain vikaa, ei toi oo normaalia. Odottelin menkkoja vasta kymmenen päivän päästä. :'(
 
Heissan taas kaikki.
En siis kerta kaikkiaan kerkee käymään täällä niin usein kuin haluisin. Päivitykseen...en sitten kerennyt edes testat 6.10. ku alko sillon menkat. Viime kierto oli siis 33pv ja nyt sit uutta kiertoa menossa. Hirvee odotus ja toiveet korkealla taas. Kun menkat alkaa ja siitä viikko eteenpäi oon niin maassa aina mut sit täs vaihees taas alkaa herää odotus ja toiveet. Me kun ollaan alettu kunnol yrittämään. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut meidän perheeseen.
Tänään aamulla tossa 8.39 koira vinkas sänkyyn ja sanoin miehelleni, että ihan ku ois lapsi ku koira vinkuu kellon mukaa sänkyy köllimää ja herättää tosiaa meiät aamulla. Toivon ehkä vähä liikaaki sitä lasta. Koira ku on ns. meiän vauva tällä hetkellä. :) Kudon jopa koiralle neuletta......
 
heipodej typsyt !

Anteeksi anteeksi anteeksi, etten ehdi tänne millään.. tää remppa vaan vie kaiken ajan ja energian... :ashamed: :ashamed: yt on makkari kunnossa ja olkkaristakin puuttuu vaan sohva ja keittiö on sentään jo maalattu. vielä ois keittiön kans ainakin hommia tooooosi paljon... |O onneks nyt on loma.... aionkin siivota ainakin pulet lomasta kun se siivous on ainakin sellanen asia joka jää kaiken rempan alle...

Mitäs muille oikein kuuluupi ?

aurinkoinen äityli lähditkö tai oletko vielä lähdössä miestäsi kattomaan ?

lista on sitten niin sekaisin, mutta laitan sen nyt johonkin kuntoon, koittakaa sitten antaa korjailu käskyjä kun kaikki on ihan väärin... nyt kyllä skarppaan ja tulen useimmin tänne ! piste .

tänne: Täti se sieltä kurvaili tänä aamuna, mutta ei se mitn... nyt e oikein ois edes ehtinyt mitään tikutusrulijansseja tai muitakaan haaveita.. tää talo vie kyllä ihan kaiken. ;)

niin ja Ida7 tervetuloa ! :wave:
 

22.10 KESKIVIIKKO

Linneja ..................kp 2/34-58?..............yk14.........1.lapsi
onlyer.......................kp 36?/28.................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 15/32..............yk 6 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 29?/35-42....................yk4.............1.lapsi
Minttuliih....................kp ?/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 9/30-35.......................yk4.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 16?/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 34?/29-59..................yk5...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 23?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 29/27-29...................yk2................1.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu


Olen pihalla kun lumiukko näistä päivistä että olkaahan ystävällisiä ja laittakaa kiertopäivänne nyt uudelleen.. ei tästä muuten tule yhtikäs mittään....:D Kiitttooos....:)
 
linneja Kyllä olen lähdössä miehen luo eli torstaina lähtee lento. Jännittää kovin. Maanantai yönä olen suomessa. jännittää kovin.. :D

tosiaan mun kp ei todellakaa oo 45 :LOL: joten pitää nyt tarkastaa kalenterista et miten kp nyt on ku en ole ollenkaa seurannu sitä..taitaa nyt olla kp 15 menossa :eek:
 
no teillä kaikilla varmaan on tosiaan erit kp.t kuin tuolla listalla, siksi laitoinkin että korjailkaa minua kun olen tippunut listauksesta täysin.
minä kyllä korjaan, kun saan tietää mitä. Voinhan mä laittaa kaikkien perään myös kysymysmerkin niin selventää enemmän, että hukassa olen päivissänne.
 
karvapallo kiithooos....:D

Hitto kun on kiirusta koko ajan vaikka lomalla piti olla edes pari päivää..... :| Koko ajan saa juosta pää kolamntena jalkana kaikkia verho ja rautakauppoja läpi eikä mitään löydy. Taidan pitää tämän päivän nyt perusteellisena siivous päivänä.

Mitäs tänne nyt kuuluupi kaikille ??

aih juu, arvakkaas mitä mä kävin ottamassa perjantaina...... :D
1. Se sattui paaaljon enemmän kuin ensimmäinen sellainen,
2. Se on edelleen hieman kipeä,
3. Sitä ei pitäisi saada pois ikuna milloinkaan, vaikkakin kyllä sen saa.

jokos jo joku arvaa ? ;)
 
oikeeeein ! :D ja sattu muuten ihan pirusti ! Paljon enemmän kun edellinen.. päätinkin tossa ihan yksimielisesti itseni kanssa että oli muuten viiminen kuvatus sitten tähän kroppaan. huh. hyvä kun en karkuun pötkinyt kun oli vasta rajaukset saatu tehtyä... :ashamed: :snotty:

Mun siivouspäivään tulee katko. onneks.. en ois jakasanutkaan koko ajan heilutella imuria..
soittelin yhdelle kaverilleni tossa hetkonen sitten ja kysyin koska mahdollisesti tulevat käymään meirän uuressa kodissa niin vastaus olikin että vaikka heti. Hih.. :LOL: nyt ne sitten ovat tuloillaan.. Täällä edelleen on ihan kuin sodan jälkeen, mutta mä ainakin olen yrittänyt... :saint:

jahas, menenkin laittamaan kahvit kuumaksi.. ;) palaillaan ! ja hyvät Keksiviikot... :wave:
 
heips... laukku pakattuna ja kohta juna lähtee siis tunnin päästä lähte.. pitää kävellä asemalle.. n. 1,5km matkaa asemalle. Mut erittäin hyvää loppuviikkoa kaikille! Palailen asiaan sitten varmaan reissun jälkeen. :D Huomenna lento lähtee klo. 14.45 pikkusen jännittää :p tai ehkä enemmänki ku kauhean hätä on nyt et meneeks matka ok tms..

palaillaan :wave:
 
Uuh, Linneja minkäslaisen kuvan otit?? Mulla olis kans kauhee hinku tatskaan :p Mutta lupasin itelleni, et heti kun saan tätä painoo pois ainakin eka se kymmenen kiloo, ni sitten marssin! Haluisin jonkun pienen kuvan toho kylkee, rinnan alle. Siellä sitten kivasti piilossa. Ennestään mulla on yks kuva, nilkassa itte suunnittelema ruusu tribaalien kanssa. Tästä voiski vetää pienet gallupit: tatuointeja,lävistyksiä onko? jos niin missä ja minkälainen?
Mulla tosiaan yks kuva,nilkassa. Kielikoru ja napakoru ollu..Molemmista meen äiti makso mut ulos :LOL: Kielikorusta sain 200egee kun otin pois..napakorusta en muist..mut onneks sitä nyt ei oo, tuolla mahan alla makkaroitten alla se olis :LOL: kielikorun haluisin takas :p Traguksen meen korvaan ottaa kun rahaa tulis sen verta ylimääräst..ja korvareiät mul on ja rustossa. Et siinä ne.
Tervetuloa minun puolestani Niinuska05!! :flower: Kerroppa ittestäsi lisää?Ikä,opiskeletko,töissä?
garpalo huhuu!! Mitä kuuluu sinulle ja vaavelille???? Missä masukuvat ja ultrakuvat??? ;D
 
Deviliah täällähän mä luesekelen teitä aina salaa :D ylihuomenna on rakenneultra, katsotaan saataisko nyt otettuu sellainen kuva et toimerrun laittamaan sen teille tänne :) Ehkä saadaan tietää myös tuleeko prinssi vai prinsessa :heart:
Vauvan potkut on tuntunut jo viikolta 17 asti, mieskin ne tuntee. Vaavi rupee aina potkimaan ku mies pitää kättä mahalla, todistaa varmaan iskälle et "musta tulee kans futari" :LOL:

Rattaat ostettiin just, yhdistelmät Oran tehtaanmyymälästä. Jovi Air 2007-vuosimallia, makso 300 euroa uutena! Ei pahat, kuitenki ne on tyylikkäät ja kestävät. Ja tarpeeksi korkeat, tosi monet kärrit (esim. teutonia, firkon, abc design ja osa brioista) oli todella todella matalia! Tuntuu kuin kivi ois pudonnu harteilta kun löyty halvat uudet ja hyvät kärrit.

Ja me päästään muuttamaan takaisin omaan kotiin jo tän kuun lopussa, et kaks kuukautta vaan joudutaan evakoimaan! ihanaa, saadaan sit sisustaa vauvahuonetta jo :heart:

Linneja täällä kanssa kahvikutsua odotellaan!! |O onkohan postimies unohtanut sen matkalle???

Ai niin Deviliah piti galluppiin vastata et mulla on 2 kielikorua, 2 napakorua, 2 tatskaa ja sit on ollut 2 kulmakorua.. :LOL: kaikkia kaksin kappalein :D Saa nähä täytyykö napa tyhjätä vielä tässä näin..
 
aurinkoiselle äipälle oikein mukavaa ja antoisaa lomailua ! :D pidäppä hauskaa ja eiköhän se matkakin siinä jönnityksessä ja odotuksessa taitu... ;)

Deviliah ja garpalo näin kävi, postimies tosiaan hukkasi kutsut.... voe sentään. Pakko laittaa varmaan uudet tulemaan, mutta kun ne joutuu tilamaan ihan tilaustyönä nuo teudän kahvikutsukortit niin taas aikaa menee, mutta odottakaa vaan ihan rauhassa, päivystätte postianne ihan säännölisin väliajoin niin eiköhän ne sieltä kohta tule.... :D

garpalo saat kyllä laittaakin kuvia tänne.. :kieh: niitäkin täällä ollaan odoteltu... :kieh: :LOL:

Deviliah otin tuohon tissin päälle joka sitten jatkuu tuonne olkapäähän päin... sellanen myös itse kehitelty tribaali ruusu häsmäkkä.... siitä tuli samalla tyylillä oleva tribaali kun mulla on selässä lapaluunkin päällä... kyllä niistä tosiaan ihan kivat tuli, vaikka ihte onkin kehitelty.. :D
Niin ja mulla on ollut kielikoru, jonka otin joskus ihan itse pois kun kyllästytti, napakoru, jolle tosin kävi hieman ikävästi muutama vuosi sitten... pieni ehanainen veljenpoikani sen sieltä irti repäisi, ja nyt nää pari tatuointia, rinnassa ja selässä... niin ja korvissa on muutamia reikiä... täytyy oikein laskea.... ....vasemmassa kaksi ja oikeassa 6, rustossa oli kaksi ylintä, mutta niistäkin toisen karsein joskus vuosia sitten, joten siis 6..oli ainakin kuukaus pari sitten.. aina ei jaksa niissä kaikissa mitään pitää kun olen niin ailahteleva.. joskus haluan pienet renkaat kaikkiin ja joskus pienet napit, ja joskus ei sovi kuin yhdet korvikset... ja joskus.... niin.. tälläinen tosiaan ... :LOL:

garpalo niin hyvä ettette joudu sen kauempaa siellä evakossa olemaan.. miten teidän pikkuneiti ? joko pissarumpa alkaa olla takanapäin ? kiva kun saitte uuden kulkupelin... oli sulla niistä aika huolikin.....:)

Niinuska05 niin, tervetuloa sinullekin... :wave:

Nyt menen saunomaan... jos vaikka tämän mahakivunkin saisi siirrettyä jollekin muulle.. vaikka sauna tontuille tai löylynhengelle... munkin mahassani täti jyllää siihen malliin etten ihmettelisi vaikka oisi itselleen sinne pesän jo kaivanutkin... maattiin tänään ihan hetki miehen kanssa sängyllä ja mies piteli kättään mun mahan edessä ja kysyi yhtäkkiä että onko mulla nälkä vai mitä ihmettä mun mahani "elää" kun ihan tuntuu ? Mutta en minä tieta... sellainen se on ollut tädin tulosta asti... koko ajan jyllää, mouruaa ja huutelee.... :ashamed:

Mutta juh, nyt menen löylyttelemään....---> ötyjä ! :D
 
Deviliah Sitähän tuntee ihtensä ihan friikiksi kun ei oo mitään muita koruja kun yhdet korvikset :LOL: ja tatuointejakaan ei löydy :D Joskus tahtoisin kyllä kulmakorun, sellasen renkaan, mutta en mä uskalla mennä semmosta ottamaan... pelkään piikkejä ihan hillittömästi! :ashamed:
aurinkoinen äityli Hyvää ja hauskaa matkaa!! :)
Niinuska05 Tervetuloa joukkoon minunkin puolestani!

garbalo Kerropas nyt, onko se raskausaika todella niin ihanaa mitä annetaan ymmärtää? :) Ja kuvia kehiin!!! :D
 
Karvapallo on ja toisaalta ei. Vaatteet ei mahdu päälle, maha on tiellä esim. kyykistyessä ja kippurassa istuessa. Kohtu venyy ja paukkuu ja sattuu. Välillä oon ihan raivona ja sit taas en oo :LOL: (normaalia silti mulle.. :D )
Mut sit taas toisaalta. Ne potkut, kun sä tiiät ettei se o väärään paikkaan karannut pieru (miltä ne muuten välillä tuntuu :LOL: :ashamed: ) vaan sun oma vaavi. ja sit se tunne kun näkee pienenpienen vauvan jossain ja tietää et kohta saa oman paketin syliinsä.. :heart: Kyllä tää ainakin kaiken sen alkupahoinvoinnin arvoista on! ( se muuten ei ole YHTÄÄN kivaa.. |O )

Linneja sä voit laittaa meille virtuaalikutsut :D :LOL:
Pitäsköhän meen Deviliah nyt tehdä joukkorynnäkkö ja yhdistää voimat et etitään Linnejan talo? musta ihan epäreilua tollanen talojen ostelu ja sit ei ees pyydetä käymään! :LOL:

Linneja pissarumba ei oo ohi vielä kokonaan.. :kieh: tänään ei o neiti pissannut sisälle eikä yleensä enää yön aikanakaan, et selvää edistystä on tapahtunut. Neiti vaan ei oikein osaa ilmaista et koska ois hätä. Sit on yks tietty paikka mihin se aina kakkaa, täytyy aamuisin aina ravata pidempi lenkki toppikset päällä et päästään sinne :LOL: Mut eiköhän se tästä sitten ainakin ennen ku tulee toinen pissamaakari kotiin :LOL:
Ja on kyllä ihanaa muuttaa kotiin, saa järjestää työ/lastenhuoneen ja muutenkin valmistella enemmän kotia vauvan tuloon :) Mä just luetteloin kaikki vauvan vaatteet mitä on kertynyt et tiiän mitä vielä tarvitaan. Aika paljon on tullut jo hankittua ja sit on mun kummipojan vanhoja jonkun verran. Alkuun ainakin päästään vaikka päättäs syntyy etuajassa!
 
Karvapallo joo ei se saanut talllennettua sitä kun yritin viimeks korjailla... tiedä sitten mikä häikkä oli taas.....

garpalo kyllä se odotus varmaan on ihan sen arvoista... ainakin uskoisin niin...
Mun raskaana oleva kaverini on kans hermoraunio aivan koko ajan.. viimeks kun se meillä kävi ja oli todella kun persuksiin ammuttu karhu, niin kysyin mikä vaivaa, kaveri vastas että "mikä vaivaa, koita ite miettii mikä vaivais jos jonkun varpaat ois koko ajan sun navassa!"
Mulla oli niin hauskaaaa.... :LOL: noh, kohta on hänenkin laskettu aika, ei ole kenenkään varpaat enää navassa, ainakaan sisäpuolella..

Minä oottelen keittiön laittajia ja putkimiestä, jota tuskin kuuluu taas tänään. Mikä ihme kaikkia putkimiehiä vaivaa kun ne ei koskaan osaa raahautuu ajoissa paikalle, tai edes tyylikkäästi tuntia myöhässä vaan ihan tullaan reippaasti päivä, pari myöhässä. ärsyttävää!
:kieh:
jos menis vaikka soittelemaan perään.. alkaa tää odottaminen olla jo ikuista..... :snotty:
 

4.11 TIISTAI

Linneja ..................kp 15/34-58?..............yk14.........1.lapsi
onlyer.......................kp 22/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 28/32..............yk 6 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 2/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp 44/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 23/30-35.......................yk4.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 29?/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 19/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 35?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 42/27-29...................yk2................1.lapsi
niinuska05.................kp.................................yk......................2.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu


Olen pihalla kun lumiukko näistä päivistä että olkaahan ystävällisiä ja laittakaa kiertopäivänne nyt uudelleen.. ei tästä muuten tule yhtikäs mittään....:D Kiitttooos....:)
 

Yhteistyössä