Deviliah koska sulla se lääkärin tarkastus/tutkimus on?
Juh, en mä ajatellu laittaa mitään keskenmenoista, kun sitten ne kummittelee tossa listassa koko ajan.. :/
Sallittakoon teille ne tupakat... mekin miehen kanssa tuprutellaan ihan kohtalaisen hyvin, että siinä ois taas haastetta kun lopettaa senkin tavan.... ei taida ihan heti onnistuakkaan... mies on polttanut 12v ja minä 5v... :ashamed: ei ole vaan helppoa tuokaan...
garplao sulla oli niin piskuisia karvakasoja että totta maar meille voit ne pihaan riehumaan tuoda...
tässä olen miettinytkin että mitä meidän hevoselle ( iiiiisolle koiralle ) tehdään ettei s kaivais koko ihanaa putarhaa ylös.. aluksi varmaan jonkinlainen vaijeri ja myöhemmin sitten koiratarha siihen johonkin nurkalle...
Tänään täytyis taas soitella pariskunnalle, jospa he vaikka vastaisivat... :snotty: ärsyttäviä ihmisiä...Sinne talon yläkerran vintteihin ei kunnolla päässyt kuntotarkastaja syynäämään kun oli lyöty laudat jotenkin hassusti ja sinne jäi muutaman neliön pimeet kulmat, talon seiniin kumpaakin päähän on tehtävä "luukut" josta sitten näkee onko siellä jotain, vaikka kuntotarkastajankaan mielestä siellä ei ole, kun oishan se kosteus nyt jo jotenkin näkynyt johonkin suuntaan jos sitä siellä olis mutta kuitenkin se on ihan meidänkin edun vuoksi tarkastettava... puhuttiin silloin kuntotarkastuksen ohella siitä että tilataan joku rakennusfirma ne luukut sinne tekemään ja sitten tarkastaja ja maksetaan myyjän kanssa kulut puoliksi, kun kuntotarkastuskin maksettiin niin.
Noh, siitä tämä vanha pari nyt sitten miettii että eivät he sinne niitä luukkuja maksa.. |O ei vain ole paljon vaihtoehtoja, kun heillä on kuitenkin 5v vastuu talon noista kaikista kosteus jutuista ym.. ei jaksa kaikkea selittää...
Kyllä me aiomme ne luukut tehdä ennen 5v, ja he maksavat sen puoliksi ihan kuin ollaan sovittu. hemputin kääkät !
jahas, jos menis koiruuden kanssa lenkkeilemään... |O
hyvät lauantait kaikille ! :wave: