N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

voi Linneja-pieni pesusieni :hug: teillä on mun mielestä lain suoma oikeus joko korvaukseen siitä ylimenevästä ajasta tai sitten ne muuttaa 1.päivä pois sieltä!? nyt vaan sitten soittelemaan jonnekkin tai tarkistamaan siitä sopparista ja pidä pääsi asiassa! :) Pian teillä on ihan oma piha :) Saatasko tulla koirien kanssa riehumaan sinne? :LOL:
 
Määkin Linneja tuon sitten ton meirän kääkän sinne riehumaan :LOL:
mutta siis..elämä hymyilee..kai..mies toi suklaata niin se voi vaikuttaa aika paljon asiaan! :D Mutta siis..samaakin minä ajattelen, et hyvä juttu on se, et tietää ettei oo raskaaks tulossa ongelmia..tai siis...kun se nyt aika varmasti oli kromosomivian takia...harvemmin alkuraskauden km muusta johtuu..mut...ihanaa Linneja kun jatkat noita kun kp:t..Ettei tartte kattella sitä ikävää km merkintää siel..tjt..emmää tie mitä selitän :LOL: toi suklaa nousi vissiin päähän! ja niin...9kk tuli sitten oltua ilman tupakkaa..minä ja mies..ja kuinkas kävikään :( mutta..ehkä me sallimme nämä nyt meille ja lopetetaan sitten kun henkisesti voidaan paremmin.. Ja niin...ei tartte lukee loppuun tuntuu et tätä juttuu vaan tulee :D Mut siis...mun yk:t voi jatkella yms. mutta tosiasiahan on se, että me pidetään se lääkärin suosittelema tauko..ja ehkä vähän enemmänkin..näillä näkymin aletaan oikein "yrittämään" lasta vasta joulun jälkeen..ehkä vasta myöhemminkin. Katsellaan nyt mihin tää johtaa ja kuinkas tästä palaudutaan. Mies ei oo niitä ihmisiä, jotka heti vaan uutta tilalle..eli annetaan tälle jutulle aikaa. Ja muutenkin. Mut jooh. Piste.
 
Deviliah hyvähän se on antaa aikaa, ettei tuu sitten raskauden aikana mitään kauheita kriisejä, tää on muutenkin (ainakin mulla!) hyvin vuoristorata-aikaa.. :kieh: :LOL: mies parka, viimeviikonloppuna raivostuin sille niin älysti että viskasin koiran vesikipasta vedet (melkein litran verran..) sen päälle.. Kippaa en sentään paiskannut päähän :LOL: mutta lopputuloksena oli : paljon paljon paljon paremmin mua huomioiva ja ihana mies, se sama johon silloin ihastuin :LOL: (tilalle oli jossain vaiheessa vaihtunut pleikkariin jumiutunut äkäpussi :) )
 
Deviliah koska sulla se lääkärin tarkastus/tutkimus on?
Juh, en mä ajatellu laittaa mitään keskenmenoista, kun sitten ne kummittelee tossa listassa koko ajan.. :/
Sallittakoon teille ne tupakat... mekin miehen kanssa tuprutellaan ihan kohtalaisen hyvin, että siinä ois taas haastetta kun lopettaa senkin tavan.... ei taida ihan heti onnistuakkaan... mies on polttanut 12v ja minä 5v... :ashamed: ei ole vaan helppoa tuokaan...

garplao sulla oli niin piskuisia karvakasoja että totta maar meille voit ne pihaan riehumaan tuoda... :D tässä olen miettinytkin että mitä meidän hevoselle ( iiiiisolle koiralle ) tehdään ettei s kaivais koko ihanaa putarhaa ylös.. aluksi varmaan jonkinlainen vaijeri ja myöhemmin sitten koiratarha siihen johonkin nurkalle...

Tänään täytyis taas soitella pariskunnalle, jospa he vaikka vastaisivat... :snotty: ärsyttäviä ihmisiä...Sinne talon yläkerran vintteihin ei kunnolla päässyt kuntotarkastaja syynäämään kun oli lyöty laudat jotenkin hassusti ja sinne jäi muutaman neliön pimeet kulmat, talon seiniin kumpaakin päähän on tehtävä "luukut" josta sitten näkee onko siellä jotain, vaikka kuntotarkastajankaan mielestä siellä ei ole, kun oishan se kosteus nyt jo jotenkin näkynyt johonkin suuntaan jos sitä siellä olis mutta kuitenkin se on ihan meidänkin edun vuoksi tarkastettava... puhuttiin silloin kuntotarkastuksen ohella siitä että tilataan joku rakennusfirma ne luukut sinne tekemään ja sitten tarkastaja ja maksetaan myyjän kanssa kulut puoliksi, kun kuntotarkastuskin maksettiin niin.
Noh, siitä tämä vanha pari nyt sitten miettii että eivät he sinne niitä luukkuja maksa.. |O ei vain ole paljon vaihtoehtoja, kun heillä on kuitenkin 5v vastuu talon noista kaikista kosteus jutuista ym.. ei jaksa kaikkea selittää... :LOL:
Kyllä me aiomme ne luukut tehdä ennen 5v, ja he maksavat sen puoliksi ihan kuin ollaan sovittu. hemputin kääkät !

jahas, jos menis koiruuden kanssa lenkkeilemään... |O
hyvät lauantait kaikille ! :wave:
 
Moips... täällä nyt pitäis ruveta itseään valmisteleen hääjuhliin. Ois miehen parhaan kaverin häät ku mies oli mennyt lupaileen sille et mä menen siel käymään typyn kans. Pakko kait sinne on sit mennä. Sit käydä anoppilas ku miehen veli pääsee ripille.
Illalla menen mun vanhempien luo yöksi.

nyt neiti sotkee jotain ja kiukkuaa siis on väsynyt! :(
 
huomenia... :D

Heräsin lopullisesti hetki sitten... jotenkin väsyttänyt koko päivä, niin etten edes sängystä ole jaksanut kun parvekkeelle-vessaan ja takasin sänkyyn.. kattomaan lehvoja ja torkkumaan.
varmaan en nuku ens yönä... :ashamed:

Ihan ku ois krapula, veikkei eilen tullu otettuu kun siideristä muutama kulaus.... ei vaan maistunu...

Ei nyt jaksakkaan tämän enempiä sepostuksia, joten heiSSan taas ja hyvät yöt, menen takasin sänkyyn... =)
 
Tuntuupa pahalta nähdä tuossa listassa tuo yk5. Mukamas niin valtavan pitkä aika. Tällä hetkellä sellanen kauhee masis, että multa ei onnistu mikään. Niin monta henkilökohtaista vastoinkäymistä taas pukkaa samaan aikaan. Ei ihme ettei raskaudu tälläisessä stressissä. Noh, vietettin silti miehen kanssa kiva viikonloppu, kateltiin sylikkäin romanttisia elokuvia ja pusuteltiin. :heart: Erehdyin vaan katsomaan sen Paksuna leffan, ihan kamala olo tuli kun muisti, että oikeessakin maailmassa on niitä jotka vaan tulee raskaaksi vahingossa, eikä edes halua vauvaa. :'(

Vähän sellainenkin fiilis, että voisi vaan unohtaa koko homman, alottaa ehkäsyn ja sitten kun asia ei enää stressaa niin aloittaa uuden yrityksen. Mutta sitten on sellanen kamala pelko takaraivossa, että jos se ei sitten alakaan, jos se kestääkin monta vuotta. Vähän sillain, että katsotaan nyt kun kerran katsomaan alettiin. Ja kun sitä vauvaa on ikänsä kaivannut, nin tottakai 5kk voi tuntua pitkältä ajalta, vaikka eihän se oikeasti edes taida olla. Takaraivossa vaan pyörii taulukko jonka mukaan alle 20 vuotiaista 40% raskautuu ensimmäisestä yrityksestä, jos vaan kaikki on kunnossa. (Mitä jos kaikkia ei olekaan kunnossa!!?)
 
nanakuu onnea onnea... :flower: :hug:

Mypoodles tuollaistahan se joskus on, että on hyvinkin maissaan ja mietiskelee moneen otteeseen onkohan kaikki kunnossa... mutta kai sitten jossain kohtaa kun tutkimuksissakin tulee käytyä, siis jos ei raskaudu, niin näkee mikä on ja mitä sille voidaan tehdä...

Tänne: Lääkäri soitti tosiaan tänään ja käski mennä mun tulevan terveyskeskuksen piiriin ja varata sieltä aika johonkin estrogeeni kokeisiin, joita ei silloin kesän alussa tehty, kun ei kuulemma kuulu ihan normaaleihin näytteisiin..
Sen jälkeen varaan meille miehen kanssa yhteisen ajan ja siitä sitten eteenpäin, joten taas pitkittyy tääkin asia kun on kaikki osotteen muutoksen ja muut vielä edessä...
Kuulemma mun kierron epäsäännöllisyys ja lapsettomuus on hoitoina pidettävä erillään, jos ei mun kiertoni ole syynä lapsettomuuteen...
Huh.
Huomenna onneks saadaan avamet omaan uuteen kotiin ! jipii ! :heart:
innolla odottaen huomista... huomenna on muutenkin vapaapäivä, saa rauhassa pakkailla ja muuta... mutta palaillaan taas, nyt on alettava imuroimaan... :wave:
 
moi, pitkästä aikaa? Väsy painaa, oli eka harjottelupäivä. Ihan easy päivä, välillä tuntui ettei päivä lopu koskaan. Kyllä neiti oli innoissaan ku äiti tuli hakemaan. :heart: Huomen aamupäivällä 10-12 mennään perhekerhossa käymään pitkästä aikaa, viimeks käytiin keväällä. Saa nähdä onko tuttuja vai onko iha uusia kasvoja ilmestynyt.

Mies sano tänään et jos se pomo tai kuka onkaan nii jos vielä tuputtaa jotain et mies tulee sit kokonaan pois ulkomailta. Saa nähdä.

Mieheni on muuttunut... en tiedä kuvittelenk mä omiani, joskus viestiä pistää ilta myöhään eli toivottelee hyvät yöt ja et muka ikävä. välillä se on iha toista maata et semmonen etäinen et kaikelle ois aivan sama.... tai että ei halua puhua puhelimes tai mistään keskustella missään muodossa.(msn, sähköposti..jne ) painajaisiakin olen nähnyt vaikka ja mitä.. :'(
mies ei oo yhteenkään sähköpostiin vastannut mulle! :ashamed: :'( mesessä se saattaa olla tosi vähä aikaa illalla sit menee pois. :(


oonko mä iha kilahtanut ämmä? :eek:

vielä lisäystä.. et mies aika paljon on kuskina siellä niille muille suomalaisporukalle. Ne muut siellä pubissa kuulemma ovat joka päivä istumassa.
 
aurinkoinen aityli Sina parhaiten tieda milloin miehesi tuntuu etaiselta, syita en siihen osaa sanoa. Missa han siis on ja kauanko? Toivottavasti palaa pian ja asiat menee paremmin! :hug:

Itsella tanaan eka tyopaiva loman jalkeen, ei jaksais... :$
 

Pidetääs peukkuja mulle..tänään pitäis menkat alkaa jos alkaa.. Toivotaan ettei ala.. Ensinnä viime perjantaina otin hiukan olutta la niin hirveä rapula ettei ikään.. Jouduin oksentamaan melkein kolmeenasti päivällä mitä en ikinä oo joutunut tekemään...
toissapäivänä alkoi rintojen turvotus ja arkuus mitä en myöskään muista että olis aikaisemmin ollut.. Sitten eilen on tehnyt vain mieli juoda jaffaa ja muuten sellainen jännän etova olo, mitä ei myöskää ole ennen kuukautisia ollut normaalisti... eilen oli pakko tehdä jo testi ku en malttanut odottaa mutta negaa ainakin vielä näytti... Mutta pidetään peukkuja ettei ne menkat huomenna alkais!!!
Ja taas hetki sitte alko tosi ällö olo... Nälkä on, mutta tuntuu ettei mitää kykene syömään.. Ja olo ei tunnu siltä et mitää oksennustautia olis!
Eilen mittasin niin lämpö puoli astetta koholla...
Pissa oudon keltaista. Sitten ikinä mulla ei oo hiki haissu tai muutenkaa hikoillu niin la huomasin senkin.....
Nänneihin ilmestynyt outoja "näppylöitä"!
 
:wave: Pidetään peukkuja sulle anu84 ;) Itse en enään kyllä luota "raskausoireisiin", kun omalla kohdalla on kaikki mahdolliset oireet ehtinyt tulla / kuvitella tässä 4 vuoden aikana :snotty: Nyt vois ens tästä kierrosta vaikka kokeilla niitä ovulaatio testejä, mitä ei oo ennen kokeiltu :D
 
drakonia miehellä ois 6kk juttu ulkomailla siis skotlannissa on.
kyllä varmaan aion sellvittää et mikä sillä oikein on ku tulee suomeen. Ei siitä ota selvää puhelimitse tai mesen kautta ja muutenkaan! :'( Viime yön nukuin huonosti ja painajaisia nähden. Kurkku tuli kipeeks yöllä ja valveilla olin 5.00-6.00 sit nukuin 8.30 asti.

kerhossaki tänää neidin kans kävin. neiti oli onnessaan ku muita lapsia ja touhus kovasti.
MIehestä ei oo kuulunut YHTÄÄN MITÄÄN koko päivänä! ei vastaa mihinkään... :'( Tää alkaa olla vaan nii huolestuttavaa! Mä oon vaan nii rikki... mies vastas äsken, sano et on muka nukkunut, mä sanoin et sullaha menee yöunet. mies vaa jäkäjäkä, ei paljoa puhellut.

jospa en tuu enään valittamaan tänne ku ajattelette kummiski et "onpa säälittävä akka et mitä se täne purkaa selostuksia tms et ei osaa muuta tehä ku valittaa"
 
Anu84 osan ottoni.. :hug: kuulosti sun oireet tosi lupaavilta... :snotty: nooh, ens kierrosta sitten, tai sitä seuraavassa.... :) eiköhän se teillekin siunaannu, toivottavasti lähiaikana...

aurinkoinen äityli tosiaan, sinä itse tiedät koska miehes muuttuu etäisemmäks.. :hug: toivottavasti saisitte asiat hyvään jamaan ja salaa varmaan toivotkin pomon motkottavan miehelles... :LOL: tai mä ainakin toivoisin... :D

CoffeeCup :hug: voeh, tuliko se täti teillekin... :/ menis pois pian täältä pinosta !

Do diin. Nyt on alotettu muutto, joten jää ehkä muutaman päivän palstailu nyt ja toiseksi, en tiijä koska meidän uuteen kotiin aukeaapi netti. joten jos musta ei kuulu nyt hetkeen, en ole kuollut tai kuopattu vaan hikistelen laatikostojen keskellä... :snotty:
koittakaa pitää pino pinnalla ! :D mää menen jatkamaan pakkailua.... :ashamed: ärsyttävää...
 
Linneja voimia ja hermoja muuttoon :) Mulle voit tosiaan sen yk.10
Anu84 :hug: ja voimia sinnekin suuntaan.
Aurinkoinen äityli toivon mukaa tilanne paranee :hug:
Soitin tuossa äsken itelle gyne aikaa ja sainki ens keskiviikoksi. Ajattelin käydä perustarkastuksella ja papan otattamassa ku siitä on jo tovi ku se on viimeks otettu. Oisko peräti kolme vuotta !? :$
 
voi helvatti... :'( typy on kipee... hoidossa nousi korkea kuume ja iho meni pilkulliseksi.. jokin rokko... mietin et jos yö menee helvetiksi niin mentävä päivystykseen! just tähä aikaa ku mun harjottelut tms.. :'(
MIehelle ilmoitin, sano et käytä lääkärissä. Se oli tosi omituisen kuuloinen, sano et ku kylmä ilma et se on huonos kunnossa.

jospa soitan päivystykseen et mitä nuo oireet on et pitääkö mennä näytille.

soitin päivystykseen, siel se hoitsu sano etttei lapsella ole kuumetta jos on alle 38,5. tytöllä oli päivällä 38 ja nyt illalla 37.6 ku panadol suppoja annettu.

muttei tiedä mikä rokko et oisko vauvarokko.. hoitaja sano vain et mihinkään rokkoon ei ole hoitoa että hoidat sen kuumeen pois ja eiköhän se pilkut häviä pian pois.

yöt...

 
heippa kaikille pitkästä aikaa.
on ollu kiireitä koulun ja töiden kanssa enkä oo kerenny käymään täällä. mulla oli tossa samaan aikaan kolme työpaikkaa parhaillaan. nyt on hiukan rauhottunut sillai että mulla on enää yks työpaikka ja sit toi koulu. koulusta vaan tulee hirveesti etätehtäviä ja kotiläksyjä.
odottelen innolla 6.10. kun sillon on 34pv toisesta yrityskerrasta vaikka ei sillon vielä periaatteessa saisi testata mut on pakko ku en pysty odottamaan yhtään kauempaa. Viime kierto kun oli tuo 34pv. alavatsassa on ollu tuntemuksia mut uskon niiden johtuvan menkkojen tulosta. en ainakaa toivo liikaa ettei sitten pety pahasti.
nyt pitää mennä..mies huutaa vieressä että tarvii konetta.... :kieh:
 
Aurinkoinen aityli Teijan tytylle paaaaljon paranemisia! Pilkut ja kuume sopii kylla hyvin vauvarokkoon, eli kolmen paivan kuumeeseen. :$ :hug:

Ma oon yrittany tassa ovista pongailla ilman tikkuja. Jos kierto toimis niin nailla main sen pitais olla! Huomasin et 30paiva tuli ekat valkkarit talle kierrolle ja nyt on ollu tanaan kans vahan ja lapinakyvampaa, olisko se sit tanaan. Tanaan on myos vahan nipistelly mahaa, mut voi olla ihan eri juttuki. En oo ikina ennen yrittany ettia ovista, etta oon viela hieman hakusessa naiden juttujen kanssa :D
 
Joo nyt ei oo tänään ollu ku vähä lämpöä mut nyt äsken mittasin ei oo kuumetta ja pilkut alkanut hävitä.. voiko muka jo nyt hävitä ku eilen alkoi... :eek: Mut katsotaan mitä tuleman pitää!
Vloppu alkaa ihanaa! Ei tietoa mitä tekis ku neitiki kipee. Kait kotosalla ollaan.

Nyt iltapalalle ruvettava ja neiti saada unille
 

Yhteistyössä