N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

vittu ku vituttaa... toi mies... en tiedä kehtaanks mä sanoo ees... mut olkkoot... kyl mä kestän tän.. :'( tai sit mä oon tulossa hulluks... väsyttää ja kauheet paineet ja stressit kaikesta... etten mä jaksa enään mitään tehdä.. ei koulua ei töitä tms.. :(
 
mulla on hirveät tuskat ja kivut... en jaksa näitä paineita... äskenki väsersin koulutehtävää.. mun pää ei kestä tätä stressii enään... en kyl selviä ens kevääseen... jos tätä menoa jatkuu nii en varmana selvii.. pitäiskö vaa lopettaa koulu :'(
NIskat kipeenä ja väsyttää tms.. :(

lähen nukkumaan enempää valittamasta..
 
aurinkoinen äityli kerro vaan lisää, jos vaikka helpottais! Ja koulusta voi aina ottaa lomaa, rohkeesti vaan ennenkuin burn out iskee! mä otin viime keväänä, ja asiaani suhtauduttiin koulun puoleltakin hienosti, kaks viikkoa olin sitten pois ja nollasin tilanteen ja olin kuin uudesti syntynyt ja nyt taas jaksaa!
 
Liityinpä minäkin sit tänne kuumelijoiden seuraan. lapsettomuutta -04 alkaen. nyt menossa kp 20/28-32. Eli reipas viikko vielä :/ tuskinpa näin pian tärppää. aloitin vasta parlodel lääkityksen kun lääkäri totesi hyperprolaktinemian..
mut toivotaan =) jostain luin kyllä että voi auttaa lääke jo ekasta tai tokasta kierrosta =)
 
Deviliah täällä ollaan ja toivutaan pikkuhiljaa tädistä. Sain oikein soitettua sinne lekuriinkin ja lupas soitella ens maanantaihin mennessä kun on kulemma kiirus aika... |O eli toisin sanoen, parempi taas kun ois ollut hiukan ylimääräistä niin yksityiselle oisin menny...
Koska sä uuden testin teet, että varmistuu siun haamusi ? :D

CoffeeCup tervetulemasta ja kerroppa toki selvennystä mitä on hyper ne ja ne... B) laitetaankos listoille ?

drakonia sulle myös, tervetuloa ! :wave: laitetaankos siutkin listaamme kasvavaan ? Ja onneks myös vähenemään listaan... =)

Nanna21 onnea onnea onnea vaan !!! :flower: :hug: tarratohoveleita piskuisen matkaan ! :heart:

aurinkoinen äityli :hug: Nyt otat hiukan lomaa jommasta kummasta, töistä tai koulusta... Jos jaksat tai haluat niin kerro lisää, voipi jopa helpottaa.. :hug:

MyPoodles kyllä se siitä sitten taas elämä jatkuu kun mies tulee kotiin...:hug: Joskus on niitä päiviä ja hetkiä kun ei millään jaksa ymmärtää että haikara vielä joskus voi tulla käymään... Mullakin on usein, varsinkin tädin tultua....:(

Anteeksi kaikki joille nyt ei tule omaa tekstiä tai kommentoitu mitenkääns, mutta on niin kiiru... täytyis hiukan huomista päivääni kahtoa mitä työ ja koulu pitää sisällään ja lenkillekin tarvis mennä ja hiukan pakata ja suihkuun ja ja ja... mutta palailen heti kun paremmin ehdin... B)
 

23. TIISTAI

Linneja ....................kp 6/34-58?..............yk13.........1.lapsi
onlyer.......................kp 7/28.................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 17/32..............yk 5 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 41/35.......................yk3.............1.lapsi
Minttuliih....................kp 39/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 26/30-35.......................yk3.............1.lapsi
Tähtirata....................kp 39/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 54/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?............lapsi
Minttu84.....................kp 26/27...............................yk1.......2.lapsi
Nanna21...................kp 46/29..........................yk2.............1.lapsi ?
MyPoodles..................kp 5/29-59..................yk5...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 21/28-32....................yk ?............1.lapsi
lila88.............................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee..........
Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat

DeviLiah.....................kp 40/35.......................yk3.............1.lapsi

Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
 
Ei tässä auta ottaa mitää vapaita. Ensviikolla jo alkaa harjottelu jakso! :ashamed: Mies taas on aivan muuttunut.. siitä on tullut etäinen. EI textaa enää pahemmin. Meses ei juttele paljo mitään.AIheuttaako tää välimatka sitte meille vaan hallaa? :x :'( mulla on vaan semmonen olo ettei se mua huomioi enään eikä välitä vaan keskittyy et tytöllä on kaikki ok tms. :/

EIlenki piti sillo yöllä itkee että nukahdan... mut en tiedä.. tuntuu et taas pitäis itkee...
Tää viikkoki tuntuu jo hirmun raskaalta vaikka alkupuolella ollaan ja liian kiireiseltä. :ashamed:

Niin seki että ehkä mies pääsee kotona käymään enskuussa tai sitten ei... eli sekään ei ole satavarmaa että pääseekö :( jos ei nii menee varmaan vielä seuraavan kuuhun tai sitten JOULUUN :eek:
 
Kiitos listalle lisailysta, meneekin varmaan hetki ennen kuin paasen mukaan mutta pikkuhiljaa :)
Ehkaisy on tosiaan ollut pois nyt noin vuoden paivat. En ole kuitenkaan yrittanyt edes laskea kk kiertoani joten nyt kun ei ole kuulunut niin alotan sen kunhan naa menkat joskus loppuis.. ja tarvittaessa tikut kayttoon. Nyt on sellainen pakko saada olo ja tassakin kuussa tein jo yhden testin joka osoittautui negaksi tietenkin ja pettymys oli suurin ikina :( Pelkaan etten ikina tule raskaaksi! :/
 
Tervetuloa munkin puolesta drakonia ja CoffeeCup
Voimia sulle aurinkoinen äityli :hug: Meillä oli mies kans alkuaikoina reissu hommissa ja se kyllä otti koville :(
Täällä olis alkanu yk.10. En olekaa ehtiny tääl käymää ollu nuit koulukiireita, mutt nyt onneks helpottivat. Olis yks harjottelu vaan ennen jolulua ja sekin alkaa 10.11 vasta eli täällä lomaillaan koulusta ja tehdää väliin keikkaa :)
 
Joko olette lukeneet taman paivan kamalat uutiset kouluampumisesta!

Olen kokenut muutaman vuoden suhdetta jossa nahtiin miehen kanssa vain viikonloppuisin ja se oli raskasta jo ilman lastakin. Voin vaan kuvitella milta tuntuu jos ei naa kuukauteen, ehka kahteen... :| Jaksamisia :flower:
 
kauheeta kiirusta pitänyt taas.. juosta jokapaikas.. stressi vaa yltyy.. sit puhelinki rikki, näyttö särkynyt, mies sano et hän lähettää rahaa et saan ostaa uuden puhelimen. On mulla yks vara puhelin mut siihen ei oo laturia. Siinäki puuttuu muutama osa mut se toimii kyllä.

Mies sano et nakkaa roskiin ne romu puhelimet et uus hommataan. Prkl, tänää oli aamulla hygieniatesti ja ei menny läpi :( ensviikolla tai 2vk päästä on uusinta. Huoh.. Pitää sopia tänään ku meen töihin nii et miten ne mun vuorot menee. Ku ensviikolla alkaa harjottelujakso tässä paikassa jossa olen iltaisin töissä ollut. Siellä on niin ymmrätäväistä porukkaa et osaavat joustaa mun suhteen. Tietää tän mun tilanteenkin.

Tosiaan ampumistilanne aika hirveä.. en tiennyt mitään ku mies kysy et mikä ampumatapahtuma tääl ollu, mä sit netist katoin iltasanomista niin sit itsekki sai selville et mitä ont tapahtunut.

mutta nyt pitää alkaa pian valmistautumaan töihin ja typykkä viemään hoitoon illaks.
 
Huh sentääns.
En jaksa enkä kykene edes valittamaan. Tuo koulu ampumistapaus taas pysähdytti minutkin tähän elämään.
Nythän se itse ampujakin on kuollut. Ensin ajattelin että toivottavasti jäis eloon ihan vaan, koska mun mielestä pääsee liian helpolla jos nyt kuolee, mutta enpä enää teidä. On vaan niin kamalaa ajatella niiden kaikkien uhrien läheisiä ja ystäviä. :'( Voimia vain heille.


Muutamana päivänä on tää mun kirjottelu ollut hyvinkin lyhytkäistä, niinkuin tänäänkin kun ei jaksa nyt.
Taidan mennä huilimaan.
 
mie täällä mietin vaan..eilen alko menkat ku oli menossa kp38 vaikka yleensä on kp30-32 ja viimex kyl alko kp35..no eilen ne kumminkin alko ja kesti 3 tuntii ja nyt tuhruilee...en ymmärrä..ymmärtääkö muut..
 
heidsu Veikkaan et oisit raskaana? ;)

tääl taas työpäivä pulkassa.. stressi vaan painaa koko ajan.. ei jaksa... ensviikolla alkaa harjottelu jakso. vloppuki on vaikka mitä mut en vaan tiedä miten ehdin yhden tehtävän tehdä, se pitäis tehä ennen työharjottelua!! Kaikkee menoja on tms aikaa on nii vähän.. yölläkään ei jaksa välttämättä väsertää. :(

Voi tätä mun elämää... Tänää töissäki yks vastaava työntekijä sano " olet tärkeä työjäsen meille, kuinka sä jaksat tehdä tämmöstä rataa ku lapsi sekä oot yksin sun muut asiat, sanot vaan et jos tuntuu vähäkään et on vaikeaa etkä jaksa et tarvitset aikaa niin laitetaan sun tilalle joku, että ei sitä tarkoita etteikö haluttais pitää sua täällä töissä. Ilmoitat vaan heti"

Mä en vaan raski olla töistä pois varmaan sen palkan takia? töitä vaan haluan tehdä ja yritän tehdä miten minulle sopii tai saan järjestymään. Harjottelu jakso on helppo ku ensviikkoki on 4 iltaa ja 1 aamu. Kerkiän typykän kans olla aamut ja vloput.

Nyt me tytöt lähdemme suihkuun pesulle :heart:
 
Tulin tännekki nyt varovaisesti ilmottamaan, että eilen tuli hailakka, mutta selvä plussan testiin.. :heart: mut en vielä uskalla pahemmin iloita.. to tai pe meinasin testailla uudestaa, nii laitetaa sitte vasta plussanneisiin, jos on aihetta..
 
:D ihan unohdin kirjoitella tännekin. Niin eli "Hyperprolaktinemia (seerumin prolaktiinipitoisuuden suurentuneisuus) johtuu useimmiten aivolisäkkeen lisääntyneestä prolaktiinierityksestä. Hyperprolaktinemian syy voi myös johtua siitä, että verenkierrossa oleva prolaktiini on usean prolaktiinimolekyylin muodostavaa polymeeria ("makroprolaktiini"). Tämä suurentaa seerumin prolaktiiniarvoa ilman että potilaalla on hyperprolaktinemian oireita." :| Johon siis lääkitys nyt =) eli käsittääkseni prolaktiinin(maitohormonin) koholla olo tarkoittaa että "keho luulee jo olevansa raskaana" ja voi maitoakin tulla :/
 

Yhteistyössä