Täällä ollaan Linneja! :wave: :hug:
On ollut työkiireitä ja kovasti olen unelmaani eteenpäin vienyt.
Tämän vuoden sisällä aion vielä ;
Perustaa yrityksen,
hakea starttirahaa,
mennä yrittäjäkouluun,
käydä kynsimuotoilijakoulun,
ostaa tarvikkeet, sekä työpöydät ja tuolit
laittaa laajennus-rakennuslupahakemuksen vetämään ( vai miten tuo kirjoitetaan )
jonne tulee mulle omat työtilat about 20neliöö yläkertaan ulkopuolelta pääsee rappusia pitkin mun toimitiloihin sitten
Tällä hetkellä teen iltaisin mani- ja pedikyyrejä "harjoitusmielessä" ..
On vaan pirun kallis tuo kynsimuotoilijakoulu, muuten ei ongelmia..
Eikä siinä kaikki. Tänään soitti Autokoulusta mulle sihteerikkö ;
Ak: Moi M-M, tule huomenna 2-vaiheeseen. Eikä tarvi maksaa kuin liukasratamaksu ja loppusumma vaikka ensivuonna. Meillä yks paikka vapaana.
M: Apua, emmä uskalla. Ketä siellä on, tunnenko.
Ak: Tuskin tunnet, kaikki on syntynyt 89-90luvulla.. Tuut vanhempana vaan reippaasti. Ja tosiaan jos rahasta kyse niin maksa kun jaksat..
M: Pakko kai se on tulla ja siitä lähtien ollut maha sekaisin..
Jaa että muako jännittää?:ashamed:
Huomenna tiistaina on siis 9-11 arvioivaa ajoa ja torstaina 12.30-15.00 liukasrata ja 15.30-18.00 teoriatunnit.. Onneks vaan kaks päivää..
Linneja ONNEA TALOSTA tai siis TILASTA!! Meilläkin on tila eikä talo ..
Kilistellään kun ehditään.. :wave: :saint:
ON: Ihana olotila ollut viimeisen viikon ajan. Nännit on herkät, tai siis kipeät, ei raaski edes koskea, onneksi ei rintaliivit satu. Alavatsa on erilainen kuin ennen ennen menkkoja, tosin täti ei siis ole tullut tänne vielä vaikken ole ajatellut koko asiaakaan eli stressin takia jota ei ole ollut ne ei ole myöhässä.
Valkovuoto on runsasta ja flunssa iski.. ( mä en ole melkein koskaan kipeä! )
Mitähän muuta...
Ai niin :snotty: aamuisin ja en saa siis aamupalaa saatika kahvia alas. Ja tätä kestänyt myös sen viikon verran. Ruokahalu on kumminkin noussut niin että voisin syödä vaikka kolme lämmintä ruokaa päivässä ( tää tapahtuu aina ennen tätiä ) joten plus miinus 0 oireet melkein.. :ashamed: |O
Torstaihin asti odotan ja sitten käyn ostaa testin ja teen. :heart:
Ovislimat olin huomaavinani 2viikkoa sitten tiistaina, tosin kipuilut oli pari päivää aiemmin..?
Lauantaina olis miehen isoveljen hääjuhlat ( menneet ja 2v sitten naimisiin mutta aikaa ei ole ollut juhlia pitää kuin nyt vasta ) Ja olen sanonut jo aiemmin että olen kuskina miehelleni enkä tule juomaan mutta ai kuinka mukavaa olisi jättää edes yksi lasillinenkin pois tietäen olevansa raskaana.. :heart: * toiveajattelua, haaveet kantaa päivästä toiseen '
Jaahas, mutta kai se on mentävä nukkumaan taas, vaikka heräsin 21.30 iltaunilta.. |O :/
Mulla on kuumetta 37,8 ja pakko vaan jaksaa... Niin ja oireita kai on myös se että lämmöt sekä aamu että iltalämmöt huitelee 37,0-37,3 jo viikon ajan. Tänään eka ilta kun on kuumetta.. :kieh:
Kauniita unia kaikille uusille ja vanhoille!
p.s. Käyn nykyään niin harvoin etten jaksa lukea 5sivua taaksepäin ja kommentoida kaikkea.. :/