garpalo voe elämä teirän talo yhtiöö ! Mä oisin siitä paikasta kun se ois muuton sanonu olevan viikonloppuna mennyt ihan omin käsin kuristamaan miehen tai kysynyt että jaahas, teillekkös muutetaan tai että onko muutto apu jo kutsuttu meidän puolesta paikalle, tietysti sen isännöitsijän tai kuka liekin sitten piikkin. :kieh: Todella ärsyttävästi toimittu, en ihmettele jos hiukan ottaa päähän.
Noh, onneks oli kuitenkin eds jonkinlaista asuntoa miettineet valmiiks... ja saattehan siinä tosiaan hiukan säästettyäkin ja 3kk on kuitenkin aika lyhyt aika, mutta mutta... niin... joudutteko te ihan muuttamaan kaikki kamat vai vaan sen kylppäri akselilla olevat kalut ?
minttu84 laitellaan listaan.. =)
Tänne mun napaani siirtykäämme: Ärsyttää. Ärsyttää hieman enempi. Ärsyttää oikeastaan ihan liikaa.
Täti ei tule ja testi tosiaan oli nega. Tää taisikin mennä niin että menkat oli se muutaman tipan vaalean punainen vuoto ja that's it.
Koulussa on erittäin kamalaa ja työtkään ei kiinnosta.
Mutttttta.. arvatkaas.....
Meillä on nyt ihan iki iki oma talo !!!!!!!!!!!!!
Tai tila... tai talo ja tila tai miten se nyt sitten on... kauppakirjoissa lukee "tila"... talo talo talo ! Jee jee jee... sitten käytiin ostamassa ihan uuret kirjahylly, sohva ja ruokaryhmä.. ne on niin hianot...
Olis nyt jo se lokakuu että päästään muuttaan....
Mitäs muille ? Ja hyvät viikonloppuset !
Noh, onneks oli kuitenkin eds jonkinlaista asuntoa miettineet valmiiks... ja saattehan siinä tosiaan hiukan säästettyäkin ja 3kk on kuitenkin aika lyhyt aika, mutta mutta... niin... joudutteko te ihan muuttamaan kaikki kamat vai vaan sen kylppäri akselilla olevat kalut ?
minttu84 laitellaan listaan.. =)
Tänne mun napaani siirtykäämme: Ärsyttää. Ärsyttää hieman enempi. Ärsyttää oikeastaan ihan liikaa.
Täti ei tule ja testi tosiaan oli nega. Tää taisikin mennä niin että menkat oli se muutaman tipan vaalean punainen vuoto ja that's it.
Koulussa on erittäin kamalaa ja työtkään ei kiinnosta.
Mutttttta.. arvatkaas.....
Meillä on nyt ihan iki iki oma talo !!!!!!!!!!!!!
Tai tila... tai talo ja tila tai miten se nyt sitten on... kauppakirjoissa lukee "tila"... talo talo talo ! Jee jee jee... sitten käytiin ostamassa ihan uuret kirjahylly, sohva ja ruokaryhmä.. ne on niin hianot...
Olis nyt jo se lokakuu että päästään muuttaan....
Mitäs muille ? Ja hyvät viikonloppuset !