N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

lila mitäs sä mun asuinpakkaani edellisellä sivulla kyselet, enhän mä ois kahveja osannu keittää kun en tienny edes tulostas... ;) :LOL:

Tairetaan kaikki Porilaiset asustaa samalla kujallakin kohta kun mäkin olen sieltä toejoki-ruosniemi alueelta ja meirän toivottavasti tuleva talokin on sieltä... :D

garpalo sun piti laittaa liskosta kuviakin... ;)

Minttu84 Eksä ollu kans Porista ? ollankohan me jotenkin yhteyksissä toisiimme kun mullakin alkoi ruotsi tossa yhden aikoihin... :LOL:

Tänään oli taas niin tuskanen taival koko päivä, mutta nyt alkaa helpotta akun kohta saa syörä kupolin täyteen hyvää ruokaa ja sitten pyhitän tämän päivän mietiskelylle ja huomisen anatomialle.
En sitten päässyt taas lääkelasku tenttejäni läpi, joita tässä samalla olen yrittänyt kerrata. Ärsyttävää !
Huominen ois vapaapäivä koulusta, mutta se menee tosiaan aivan täysin anatomian kirjoille ja sitten iltapäivällä on kaikenlaisia uuden asunnon juttuja ja pankki asioita. Pankissa menee aina niin tuhottoman kauan että pitäsiköhän ottaa ihan eväät mukaan... :saint:

Niin juuh, huomenna aamulla testaan.. mua hiukan jännittää jo... ;) heräsin aamulla vartin etuajassa, kun ajattelin käyttää sen kaapissa lojuneen testin, mutta ei sitä enää löytynyt mistään.... Meni siihenkin penkomiseen aamulla niin kauan että menin ja myöhästyin. taas.
Tänään hain apteekin oman testin ja aamulla sitten... :D

26.8 TIISTAI

Linneja ....................kp 36/34-54?..............yk12............1.lapsi
onlyer.......................kp 7/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 15/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 13/35.......................yk3................1.lapsi
Minttu-Marianne........kp 11/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 28/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 11/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 8/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp..26/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi
Minttu84.....................kp.../...............................yk1..........2.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat

Heidsu......................TJOTtailee.....
Pohojola...................TJOTtailee.....yk9...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
JJ-t

Siis täähän vilisee porilaisii tää pino :LOL: Mie asun apollontiellä, sen verran voin paljastaa :wave: Linneja meilki on huomenna koulusta vapaata, ja mä aijjon pyhittää sen ajan yhelle kamulle, jota niiiiiiiiin harvoin nään! Vaikka mamma tässä kävi just valittamassa, kun on niin sekasta! Ja täällä on ihan siistiä! :LOL: tai siis verrattuna viime viikkoon! :LOL:
lila hiukan nauroin tota mimi höh höh :D Ihana!

Moi vaan kaikille! Enpä oo hetkeen täällä ollu, tännehän oli tullut ihan valtaisasti tekstiä viime kerran jälkeen! :wave:

Hirmu kova kiirus ollut kun koulu alkoi ja kauhee stressi sen kanssa.. vaikeaa se aluksi on kun on niin paljon opittavaa. Mutta ehkä se tästä vähitellen rauhoittuu.. Ei oo lapsentekokaan nyt ollut niin paljon mielessä ja vaikka ei olisi nytkään tärpännyt niin ei olisi maailmanloppu koska kuitenkin on nyt niin paljon muutakin mielessä. Tosin toivottuhan se beibi edelleen olisi :heart: Tässä alkaa taas pian olla ne ajat että sais testailla tai sitten menkat alkaa. En kuitenkaan usko että tuo mun kierto nyt kuitenkaan ihan noin pitkä on kun viimeksi (35päivää), luulen että se vaan oli noin pitkä koska lopetin ne pillerit. mutta sitäkään ei nyt kyllä tiedä. :)
Tämä oli tämmöinen nopea käynti, pitää jatkaa tuohon opiskeluun tutustumista taas. ja sitten ollaankin jo taas niin väsyneitä että nukkumaanhan sitä on pakko mennä :) Palailen taas.

deviliah do diin, sä siis olet ammattiopistossa... :D tai ainakin sinne mun ois huomenna ollut tarkotus mennä tunneille... :D koska sä alotit opiskelun ? Hassua, me varmaan ollaan nähty monesti, kun pieni kouluhan se kuitenkin on ja vaikka mitä, mutta silti ei tunneta kun tämän kautta... :LOL:

Mä kuitenkin pidän ihan todella matalaa profiilia palstailun suhteen, kun mieskään ei tiedä ... :saint: kai mullakin nyt jotain salaisuuksia on oltava... :D

karvapallo vai tuli sullekin kamala rumpa koulun alettua... ;) Mä jouduin jo "palkkaamaan" yhden ystäväni tekemään pari referaattia mun muistiinpanoistani, kun ei millään riitä oma aika ja mielenkiinto kahteen työhön, vaikka varmaan osaisin ja helppoja onkin, mutta kiirusta pitää.. :snotty:

lila88
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Siis täähän vilisee porilaisii tää pino :LOL: Mie asun apollontiellä, sen verran voin paljastaa :wave: Linneja meilki on huomenna koulusta vapaata, ja mä aijjon pyhittää sen ajan yhelle kamulle, jota niiiiiiiiin harvoin nään! Vaikka mamma tässä kävi just valittamassa, kun on niin sekasta! Ja täällä on ihan siistiä! :LOL: tai siis verrattuna viime viikkoon! :LOL:
lila hiukan nauroin tota mimi höh höh :D Ihana!
juu se on ruennu nyt ihan vähälle aikaa ihan mahottomasti juttelee ja sanomaan sanoja, pieni sanaa ollaan harjoteltu mut en tajuu ku se on kokoajan se MIMI :D ja koiraa oon sanonu sille aika oikee r kirjainta korosta ens että älyäin mut se on vaan aina höh hö :F vai miten se oli :D

lila88
linneja
lila onnea ! Tiesin että pääsisit läpi... :D ja nyt voit tulla sitten käymään meille kaupassa ja viet tota koiraakin autollas hiukan metsiin juoksemaan ja ja ... vaikka mitä. Koska tuut ? :D

sori muy siit hyvästä jos käyn kaupssa ja kusetan koiran niin taidan olla kahvini ansainnu :LOL: ;)

:'( itkettää ja olo on hirveä... perjantaina vietetää yhteinen päivä perheenä... lauantai aamuna saattaa lentokentälle ku menee helsinkiin siskonsa luokse. :(

taitaa sit pupuilut ja kuumeet jäädä sit pois.. enhä mä sit tänne kuulu... :|

aurinkoinen äityli voe sinuu ja siun miestäs.. :hug: Tää on tätä samaa mun tsemppaamista, mutta yritä nyt jaksaa, päivä kerrallaan... :hug: Kai sä nyt meirän kanssa hengailla voit ja kertoilla kuulumisia muutenkin... =) Niinhän mäkin teen.. ;) Tää on silti aika mukava henki reikä koko palsta... :whistle:

lila ai juu, mä ihan unohdin että pyysin sua meille tekemään pieniä hommia autolla... :D Pääsi unohtumaan kun odotin ja odotin jo pihalla sua eikä mitään kuulunukkaan... :LOL: Nooh, sovitaan vaikka sitten että tulet koko viikonlopuks meille pieniin hommiin niin sitten voin keittääkin kahvit... korvaukseksi tosiaan siitä kun et tullutkaan sillon kun piti... :p

Mä yritän hiki hatussa ja jokapaikassa muuallakin, kirjottaa näitä anatomian asioita hiukan selvenpään muotoon, mutta ei tästä mitään tule. Hepreaa on koko kirja edelleen. |O Jos sittenkin hakis jonkun lehvan ja rupeis vaikka sitä kattelemaan.. huomenna sitten luen taas kun kiiruiltani ehdin... :whistle:
Minuu jännittää tooooosi paljon aamuinen testaus, vaikka toisaalta tiedän että nega se kuitenkin on, mutta.... jotenkin on aika kovat toiveet.. vaikka pupuiltu ei kyllä olla sitten senkään vertaa...
sanoin siitä miehellekin tänään että aion aamulla testata.... ollaan huomenna siis jonossa vessan ovelle kun testi valmistuu... B)

Linneja :hug:
En oo Porista :D Mie oon täältä toiselta puolelta suomee elikkä itäsuomesta päin..Lappeenrannasta =)

Hih.. Tänää laitoin r-testit tilauksee :D Ja viel ei menkkoja näy.. nyt kp 27 ja yleensä ollu ilman pillereitä just 26-27pv.. toivottavast kierto ei kovin pitkäks veny pillereitten lopettamisen jälkee.. loppu viikosta ajattelin testailla jos ei menkkoja kuulu =)

Linneja pahoittelut negasta, mä jo odotin et sä siirryt tonne toiselle puolelle mun kanssa.. :hug: toivosti pian siellä tavataan. Piti laittaa kuvia liskosta joo, ja laitankin kunhan vaan pääsen skanneriin käsiksi.. :D nyt pakko mennä syömään, etten oksenna.. :x

Linneja pahoittelut negasta!! :hug: Sinäkin ammattiopistos, ooksä lh-opintoi siel vai mitäh?? Varmasti ollaanki törmätty :p Meil alko kans anatomia viime viikolla, ja mä oon niin täynnä sitä opettajaa!!Se on ihan hirvee!! Ja muutenkin koko anatomia menee ihan ohi korvien!!!
aurinkoinen äityli voin vaan kuvitella kuinka pahalta tuntuu :hug: Kauan se sun mies oli siellä työkomennuksella? vai meniks se sellaselle... Mutta kyllähän sä täällä käyt meille avautumassa, eiks jeah??

Deviliah mies lähtee ens maanantaina ja tulee joulukuussa takas mut ei oo tietoa ja varmuutta pääseekö sitä ennen käymään kotona.työkomennukselle menee siis.

Katoitteko BB`? mä katoin, aika noloo niiltä. Tosi villiä porukkaa! Nyt tää lähtee koulun penkille! :wave:

tein eilen testin. nega oli. kuten pelkäsin. menkkoja ei viel oo kuulunu. tulisivat nyt ni pääsis uuden kierron alkuun. tänään on siis kp30 menos. mies kysy ekana et harmittaako...no TOTKAI!!!! tyhmä ku kyselee noin päivän selvää asiaa. :kieh:

aurinkoinen äityli mulla mies kans matkustaa. se on merellä töissä. sil on vähän lyhyemmät ajat. se on pääasias kerta n. 6viikkoo töissä ja sit n. 6viikkoo kotona, mut kerranki se ilmotti tulevansa seuraavan päivän kotii ja sit kuulin sen siskolt (joka on siel konttoris) et se ei tuu vähää aikaa kotii ku joku oli menny rikki ja sen täytys jäädä korjaa sitä. loppujen lopuks se sit oli yht. 9viikkoo reissus 6viikon sijasta. jaksamista sinne!!! :hug:

Melkein kokonaan kopioitu toisesta pinosta :D

voi itku; meille kyllä sattui ja tapahtui tänään.. :'( :kieh:
1. no se et en päässyt koiran kanssa kisaamaan. surettaa vieläkin, vuosi ollaan suunniteltu ja treenattu.. no, ensi vuonna sitten otetaan molempien koirien kanssa vahinko takaisin ja kaksoisvoitto niille :) :LOL: (Tosiaan, meen koiralla on autoimmuunisairaus johon syö nyt pitkänäpitkänä kuurina kortisonia joten ollaan kilpailukiellossa koko sen ajan. ollaan vuoden verran treenattu ja suunniteltu että osallistutaan kisoihin, syyskuun kisat ollut jo pitkään mielessä et ne on ne ekat kisat. No, eipä tarvi tosiaan oottaa ihan hetkeen niitä kisoja kun vauva syntyy varmaan ennen ku saadaan kisata. Ja sit ku vauva syntyy ni ei varmaan ihan heti o energiaa treenata taas kisakuntoon koissua.. Paitsi että päätin sitoa vauvan sit kantoliinalla mukaan ja mennä treenaan ja kisoihin, jos mies ei ehdi katsomaan vaavia.. :LOL: Pikkupentu on liian nuori kisakaveri vielä, 10kk on ikäraja kisoihin.. Eikä se ees osaiskaan vielä mitään.. :D )

2. meille tulee kylpyhuoneremontti. muutettiin 1.6, soitettiin että pesuhuoneen laatat suihkun alta halki pitkän matkaa, lupasivat tulla katsomaan sitä heti ja tulivatkin 11.8... (eli tosi heti juu...) mittauksessa näkyi kosteutta pesuhuoneen kuivimmassa kohdassa, joten takuulla siellä suihkun allakin on.
( teknisen isännöitsijän älyväläys: "täytyy muistaa, että siellä ei ole mitään orgaanista ainetta mikä homehtuisi, ja laattojen saumat eivät ole vedenpitäviä." no joo, mutta ei sinne nyt varmaan silti saumoista ihan valumalla sitä vettä mene, niinkuin halkeemista.. ja mites sen orgaanisen aineen kanssa sitten kun käy suihkussa, pesee itsensä saippualla ja ne halkeamat päästää laattojen alle saippuaa, hikeä ja rasvaa ihosta, ym kaikkea muuta mitä suihkun likavesi sinne kuljettaa.. juu ei ole homeelle kasvualustaa ei...)
Mittamies kävi mittaamassa tosiaan kosteuden kaksi viikkoa sitten ja sanoi, että tekninen isännöitsijä soittaa mulle. Eipä oo kuulunut mitään joten soitin hälle tänään. "ensi viikolla olisi miehillä aikaa tulla, mut se tarkoittaa et joudutte muuttamaan pois.." Eipä ole tullut aikasempaa mieleen ilmoittaa meille et me joudutaan muuttamaan evakkoon tästä viikonlopun aikana??? |O :kieh: Vai olisiko ne "unohtaneet" koko jutun jos en olisi soittanut ja kysellyt asian edistymistä?? Ottaa kyllä vähän päähän.

Onneksi ne sieltä katsoivat meille uuden asunnon, nyt on varaa valita 2 asunnosta:
1. asunto on 41 neliöinen 2h+s+keittoseinä maantasalla
+ helppo pissattaa pentu kun nurmikkoa ihan vieressä, eikä rappusia tai hissiä tarvi käyttää
+halpa, vuokra 420 euroa (no halpa ja halpa.. mutta meen nykyiseen melkein 700euroon verrattuna.. :D ) joten säästettäis vähän 3kk aikana mitä evakossa ollaan
+ koirakoulu ihan vieressä, päästäis koissujen kanssa kentälle kävellen!
- kovin pieni :LOL:
-ei eteistä, sisäänkäynti suoraan huoneeseen jossa on keittoseinä
-käynti vessaan ja saunaan toisen huoneen kautta

2.asunto on 56 neliöinen 3h+kk+s,
+ kovin kaunis ja kivan oloinen
+ keskustassa, kaupat, kirjasto ym. lähellä
+ iso hieno puisto (kirjurinluoto, jos joku tietää :D ) ihan vieressä koissuja varten
+ tilaa enemmän
- kerrostalo, inhottava lähteä koissujen kanssa pisulle monta kertaa päivässä, kun pieni ei vielä oikein hiffaa hihnakäyttäytymistä
-hankalaa just pikkukoiran talutuksen kannalta kun joutuu kävelemään jalkakäytäviä joissa kulkee paljon ihmisiä
- 100e kalliimpi vuokra kuin toisessa vaihtoehdossa.

nyt sitten pitäisi päättää et mihin muutetaan seuraavaksi 3 kuukaudeksi. Taidanpa kallistua 1.vaihtoehdon puoleen ihan vaan koirien takia :D vaikka vähän ahdasta meille tuleekin kun ollaan molemmat tämmösii tilaa tarvittevia :D :LOL:

Niin. Ja sitten meen rakasihanakultapikkukoiruus jonka voisin kuristaa..
Aamulla ekaks heräsin siihen että se kultsi oli kaivanut mun laukun pikkutaskusta mp3-soittimen, repinyt sen omasta nyöreillä kiristettäväst pussistaan pois ja tuhonnut kuulokkeet..
Eilen, se vei miehen pleikkarin kuulokkeet ja yritti tuhota ne (oon kyllä koiruuden kanssa samaa mieltä et mies pelaa ehkä vähän liikaa...
Ja nyt illalla se vei miehen housujen taskusta purkkapaketin ja nyri sitä sillä välin ku mä olin suihkussa. Ja ksylitoli on hengenvaarallista koirille.. ei muuta kuin netistä äkkii kattomaan et mitä ensiapua siihen annetaan. Sokeroituja raksuja sitten lykkäsin neidille ja ne meni ihan hyvin alas, ja ihan hyvinvoivalta toi nyt tuntia myöhemmin näyttää. Ei onneks ehtinyt syömään ku ihan vaa sillee, et mitä hampaisiin tarttuu ku vähän närinyt..
huoh. että näin meidän koirilla... ne ei taida kyllä tervettä päivää nähdä..

Anteeks että valitin ja vaivasin, tulipahan nyt edes vähän parempi olo :LOL: )
mur. olen valittanut.

garpalo ei god :LOL: Siis miten voi sattua ja tapahtua nuin paljon! Mut jooh, sinuna ottasin sen kämpän vaihtoehto yksi! Koirien kannalta kuulostaa hyvältä! Mutta aika pepusta tein talonmies kun nuin hidas asioissaan! äh.. Meillä on kans täällä yhtiössä niin saamaton puheenmies..vai mikä lie. Sillonkun muutettiin tähän, niin saatiin nimikyltit oveen ja postilaatikkoon vasta kun seuraava jo muutti tohon naapuriin, eli ehittiin asuu tässä 3kk ennenku saatiin, ja aina kun tultiin pihalla vastaan ni muistuteltiin niistä..mut..miehet :LOL:

Joo deviliah päädyttiin siihen ykkösasuntoon koirien takia. Onpahan koirakoulu ja kenttä lähellä, jospa sais kisamotivaatiota pidettyä yllä vaikka kisakiellossa ollaankin ku ollaan niin doupattu toi koira :ashamed: :LOL:

Kävi muuten netin kanssa tosi hyvin, kun tää remppa tuli tälleen aika nopealla aikataululla.. Yleensähän netissä on 1kk siirtoaika, nyt soitin sinne niin sanoivat että siellä on valokuitukaapelinetti jonka saa 3ssa arkipäivässä ja se 10megan nopeus maksaa 20euroa! Eli säästetään siinäkin, kun meen oma netti täällä ois 36 euroa /kk :LOL: jee me saadaan vähän vauvarahaa säästöön :D eli siis rahaa ikeaan.. :D B)

Yhteistyössä