N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

ihanaa että löysin tämän paikan. en pysty enään olemaan tämän asian kanssa yksin. minulla on menossa 32/29 kp. testailin tänään ja negaa näytti :ashamed: olen nyt viikon verran voinut silloin tällöin pahoin ja joutunut vaan kyyhöttämään sängyllä. lempiruokakin rupesi lauantaina etomaan pahasti. eilen nousi lämpöä 37,4 siitä asti kipeinen olo. rinnat on tosi herkät ja menkkamaisia kipuja ja valkovuotoa paljon.. toivottavasti ei joutuis taas pettymään.. onko muilla ollut niin että testi ei näytä plussaa vaikka olisikin aihetta...? kiitos tuhannesti jos viitsisitte vastailla :)
 
linneja: joo näköjään laitoit jo. kun yöllä alkoi enempi vuotamaan niin on se siis kp 2 tänään.

Stressi painaa noista laskuista ja sitten ku tuo reissuun lähtö huolettaa et mitäköhän se tulee olemaan. Siis mun luokka+ope lähtee nyt tulevana pe kuusamoon ja sunnuntaina takas. käydään maasto ratsastamassa, melomassa ja tekemässä pienen karhunkierroksen.sekä on ilta tekemistä tms jotain pelejä, saunomista ja uintia! :p

 
kuulostaapa ihanalta toi teidän reissu aurinkoinen äityli
olen ollut flussassa koko viikonlopun ja tänää ei onneks ollu enää kuumeinen olo. Pääs kouluun ja enköhän vaan unohtanu kotiin avaimeni. Ei se muuten olis haitannu, mut ku miehellä oli töitä puol neljää ja ite pääsin jo yhdeltätoista :D Noh minä sitten tehokkaana kiertelin kirpputoreja, kauppoja ja kävin kirjastossakin lukemas häälehtiä :p Vauvahomma on nyt kyll surettanu mua jotenki ihan hulluna. Toiveet on ihan kadonneet enkä jotenki usko että meillä tärppää koskaa :ashamed: TYhmää tiedän varsinkaa ku ei pitäs olla mitää syytä epäillä, mut täällä näin. Josko se olis tuota syysmasennusta vaan ja väsymystä |O
 
aurinkoinen äityli : Kuulostaapa tosiaa et mukava reissu ois tulossa :)

nanna21 : Toivotaa että testi vielä plussaksi muuttuu :) ainakin oireet kuulostaa lupaavilta ;) Odottele muutama päivä ja tee uusi testi.. luulis jo silloin näyttävän plussan jos raskaana oot.

Linneja : No täytyyhän sitä välillä ottaa vähä omaa lomaa :D Mieki meinasin tänää mennä vaa ruotsin tunneille ja sit lähtä kotii siivoilemaa, ku huomenna on synttärit :D

lila88 :pidetään peukut pystyssä että plussa tulee :heart:

Täällä taitaa olla ovis päällä.. siis jos nyt osaan nää oireet tulkita oikein :D Viimekierrossa olin kans oviksen näillä päivillä tuntevani :)
 
termohdus !

ensin kaikki tärkeä... ..
nanna tervetuloa mukaan...:wave: Onhan noita juttuja kuullut hyvinkin paljon kun ei plussaa tule vaikka kuinka testailisi, mutta itellä ei ainkaan tule muuta kuin negoja vaan.. aina aina... Toivottavasti sulla sitten plussaksi muuttuis, saatais pinoonkin taas yksi lisää raskautuneisiin.. jotenkin on ollut kamalan hiljasta tuon garpalon jälkeen... mikäköhän lie sitten...

aurinkoinen kuulostaa ihan mukavalta reissulta, jos vaan on luokka henki tallella... ja onhan se ihan sunkin puolesta hyvä piristys kun muuten on hiukan alamaailmoissa nyt.. :hug:

lila piretähän peukkuja.. koskas testailet ? :D

Deviliah aih sullakin kotean puoleiseksi veti vk:n lopun... :D sitä oli ilmeisemmin liikkeellä... mäkin siinä lauantaina hiukan otiskelin, ehkä 4 kaljaa ja 1 lonkeron mutta aamulla oli silti ihan kun ois maantiekoneen alle jääny tai joku ois yön aikana tehny asiansa mun suuhuni... Huomaa hyvin kun ei enää ota melkein koskaa niin kankkunen on ja pysyy pienemmästäkin annoksesta...
Taas ois lauantai kosteahkoa, mutta luulenpa että on pitäydyttävä ihan tuoremehu linjoilla kun aamulla aikasin on ne miehen siskon pojun ristiäiset ja pakko olla skarppina... :saint:

Pohojola tiedän tunteen kun ei millään ota tärpätäkseen...:snotty: Mutta kaiketi sitten joskus, jossain kohtaa, se käärö ilmoittaa sullekin aikovansa maailmaan... toivon ainakin...:hug:

Ja taas kotona... :whistle: no nyt en suorasanaisesti lintsaa, mutta töistäni kyllä.... en jaksanut eilen ilmoittaa että pääsen koulusta jo heti tentin jälkeen kun ajattelin hyödyntää tämänkin päivän siihen torstain tentin lukuun....
Taas taitaa käydä samoin kun eilen... siivosin kyllä ja sitten mieskin tuli kotiin, laitoin ruokaa ja söin itseni niin ähkyksi ettei voinut kuvitella edes muuta, kun pyöri sohvalle hiukaksi aikaa ruokaa laskemaan ja sitten.. seuraava havainto oli siinä 7 aikaan illalla kun bb extra alkoi ja siitä sitten oli pakko jatkaa telkun tölläämistä kasiin asti, jonka jälkeen lähdin koissua ulkoiluttamaan... piti mennä lyhyt lenkki kun oli kiiru, mutta meninkin yhden metsän kautta ja sinne mä sitten sieniä jäin poimimaan... :ashamed: tulin vasta 10 jälkeen ja sitten alkoi taas töllöttimestä bb ja .. ja ja... väsytti niin paljon... ja... menin nukkumaan. Ajattelin illalla että herään aamulla aikaisin kun mieskin herää töihin ja luen sitten aamulla muutamia tärkeitä asioita, mutta toisin taas siinäkin kävi. Nyt väsyttää... |O

Joku on nyt sitten vienyt tädin.. kenen vaatekomeroon se viimeiseksi jäi jumiin ?? Käskekää nyt sitten jo tänne ! :kieh: alkaa menee hermot kun ei mitään kuulu eikä näy, mihinkään suuntaan.
Maha vaan on ja löllöttää, eikä olokaan ole minkäänlainen.
Mikään ei ole niin ihanan varmaa, kuin tämä autuas epävarma.

jahas, jos menis nyt vaan katselemaan sitä tentti kirjaa ennenkuin on liian myöhäistä.. silmäluomet meinaa koko ajan pimittää mun päivääni. |O
 
tää teki jonkun palsta oikosulun äsken.. onneksi olen oppinut täällä kirjoitellessa kopioimaan pitkän tekstin ennen vastaa nappulan painamista.. ei ois ollut eka kerta kun palsta tökkii ja 6 sivun miitainen esitelmä menee hukkaan..... :kieh:
 
tervehdys...

kiitos kaikille vastanneille.

on todella kiva että löysin tämän palstan, ei näillä ajatuksilla viitsi vaivata ystäviä ei ne kauaa jaksais ottaa asiaa tosissaan. mun toivo rupee hiipumaan ja jotenkin on niin varma olo että menkat alkaa pian.. lopetin pillerit viime kuussa menkkojen jälkeen kesken jota ei suositella, ja tyhjennys vuoto tuli heti lopettamisen perään... varmaan on kierto mennyt aivan sekaisin.
voi voi, mies on ehtinyt jo niin innostumaan... mut toisaalta kun tosi tarkkaan miettii et jos oisin raskaana rupee pelottamaan et pärjäänkö lapsen kanssa? entä jos mies ottaa ja lähtee ja jään yksin... :eek: mitä sit tekisin... miks ihminen miettii tommosia... silti haluan että testi näyttää plussaa.. tulin juuri töistä ja taas on huono olo... ei meinaa saada mitään syötyä vai pitäis et nälkä lähtis pois just 13.00 söin viimeksi. voi voi, meen tänään mieheni kanssa tanssi tunnille aloitimme viime tiistaina lavatanssi alkeet, on muutes aika kiva harrastus kun saa nauraa toiselle ;) sehän menee niin että tanssissa se kaikki mokat on naisen syytä, mutta ei meillä :LOL:
 
Heissan taas tyttöset :hug: :LOL:

Koulun reissu on ohi, oltiin Tammen tilalla (Porilaiset tietää ;) ) yötä luokan kanssa ja oli todella mahtava reissu vaikka ekaksi tosi negatiivinen olinkin sitä kohtaan kun vieläkin on välillä tosi paha olo. Olo kuitenkin jo helpottanut todella paljon, en ole oksentanut reiluun viikkoon eikä nyt ole oikeastaan enää samalla tavalla oksettanutkaan. Välillä tulee sellanen voimakas etova olo, joka menee ohi onneksi! Eli elämä alkaa voittamaan! :D

Ollaan nyt muutettu evakkoasuntoon (uusille; meille tuli vesivahinkoremontti.. ) ja tää on ihanan pienenpieni koppero :D Vähän ahdasta on kun koiranpentu kiusaa vanhaa haukkua ja ne pitää kovaäänisiä leikkituokioita. Muutan ihan kiva tässä on olla evakossa se kolme kuukautta..

Maha senkun kasvaa, farkkujen nappi on aina auki ja kireillä paidoilla kyllä näkyy sellanen kauhia kumpu :D Muiden mielestä nyt alkaa jo vähän näkymäänkin kun itteni mielestä on jo kamalankin iso maha :LOL:

Mä menen nyt jatkamaan hyvin alkanutta siivousurakkaa, palailen vielä lisää myöhemmin :) :hug:

garbalo ja lisko 14 ja risat
 
Saako uus ilmottautua? Olen 19 vuotias ja aviomiehen kanssa ollaan menty vähän tjottailu, vähän yrittämishengessä 4kk. Kierto on epäsäännöllinen 29-59. Tuolla pisimmällä kierrolla jo haalean viivan tikkuun sain, mutta sieltä se vuoto vaan tuli. :'( Nyt menossa kp32, vuotoa ei ole kuulunut ja nännit ovat arat, eli toivoa elätellään.. Ehkä viikon päästä testailen.
 
kamala stressi päällä ku reissuun lähtö lähenee.. huomenna illalla vietävä tyttö hoitoon mummulaan. Ei haluais :'( Odotan kovasti et menis ohi tuo vloppu.. vai pitäiskö perua lähtönsä et en lähdekkään sinne.. :|

Täällä nyt rupesin lakanoita vaihtamaan..jos ulos lähtis neitosen kans ku ei päikkyjä ruvennut nukkuun tosi vähän aikaa. Ellei ulkona neiti nukahda vaunuihin.

mulla kans kierto ollut sekava... et mikähän avuks.. et siksikö ei oo tärpännyt vai.. :ashamed: :/
 
Hip hej !
Sivithepoodle tervetuloa mukaan !! :D :wave:
Sullakin on noin epäsäännöllinen kierto... tiedän, kuinka ärsyttävää voi olla. :ashamed: Onko sulla ennen ollu säännöllinen vai onko ihan alusta asti hyppinyt noin paljon ?
Toivottavasti nyt sun oireet ennsutelisivat plussaa... mulla ainakin menkkoja ennenkin saattaa olla nännit kipiät ym...

aurinkoinen äityli ei kai sun pakko ole mennä, jos et jaksa, halua.. :hug: tuskin ne sun luokkakaverit ainakaan suuttuu pois jäännistäs, varmasti ymmärtävät jos tietävät tilanteesi... Mutta voishan se kuitenkin olla ihan mukava piristys sullekin... ? =)

garpalo masukuva ny heti tänne ! Mäkin haluan nähdä sun farkun napin... :D ;) Mä otan osaa teidän ahtaaseen asumiseen koska ite meinaan saada koko ajan hermoromahduksen kun menet mihin vaan niin pahvilaatikoita on joka nurkka täynnä. Mies oli noinkin fiksu että toi ajoissa laatikot kaiken muun tielle. Muutenkin kämppä on niin pirun pieni hevosen kokoselle koiralle ja miehelle... ja mulle... aina saa potkia kumpaakin pois jaloista.. ja nyt vielä nää kaikki laatikot... :kieh:

Mieskään ei enää usko etten ihan oikiasti lintsaa.. eilen pääsin tosi aikasin kotiin ja tänään tuli kans tieto että tunnit on peruttu, joten kotona ollaan. Tosin kohta on mentävä kaupunkiin kun on tapetit alennuksessa... :D Me ei ensin edes ajateltu tapetoida mitään, mutta löytyhän sitten ainakin muutama huone tapetoitavaksi kun kerran on niin halpaa.... :whistle:
Apua ! Mulla on huomenna yks entti josta on pakko saada hyvä numero, ei auta.. ja m en ole vielä ehtinyt lukemaan oikeastaan yhtään........ eilen en ehtinyt kun aloin lajittelemaan kaikenlaisia talo, ym papereita ja sekin jäi kesken. :ashamed: Pakko nyt alkaa lueskelemaan edes siihen asti kun mies tulee... :(
 
jänskättää..
loppuviikosta aijon viiä pissanäytteen labraan.. katotaa mitä se näyttää, menkat on niinkun viikon jo myöhässä. onko se labran testi kui paljon varmempi kun kaupan tai apteekin? onko jollain kokemusta siitä? tänään on ollu kauhee masis päivä. tulevaisuus pelottaa niin sanotusti.
 
Linneja Olis se ehkä piristys mut kaipailisinko koko ajan rakkaitteni perään? Huomenna pitäis iltapäivällä typy viedä hoitoon jotta voin pakata rauhassa ja siivoilla paikkoja sit perjantaina klo. 12.15 on lähtö.

Miehestä ei oo kuulunut mitään koko päivänä... :( pitää täs varmaan nukkumaan koht lähtee ku ei oikein muutakaan ihmeellistä tässä oo..ellei jotain mieleen tule..
 
No niin pitkästä aikaa täällä... tässä on ollut niin paljon tohinaa että ei oo ehtinyt tai jaksanut kirjoitella ollenkaan kuulumisia. Mietin tässä aiemmin tänään päivällä sitä miten on hyvä että nyt on ollut niin paljon muuta mietittävää enkä ole ehtinyt stressata tämän vauvantekemisen takia.. Oon oikeasti ollut nyt niin että kiva jos vauva tulee mutta nyt ei ole aikaa miettiä sitä eli vähän niinkui tulee jos on tullakseen meiningillä..
Nyt sitten kuitenkin alkoi taas tulla haikea olo.. mä rupesin tässä kuuntelemaan musiikkia ja liekö se saanut mut näin herkäksi nyt mutta tuli taas vauva ajatukset ihan pinnalle!! Mä en ymmärrä! Miten voi mielialat vaihdellakin tälleen kun nyt taas haikeena siitä ettei ole vielä tärpännyt.. ja mies on puhunut että mitäs jos me ei voitais lasta saadakaan niin se nyt sitten alkanut pelottaa.. toivotaan että me saatais pian se oma vauva syliin eikä tarvitsisi ikinä miettiä mitään niin kamalaa kuin sitä ettei voi saada omia lapsia :ashamed: :(
 
Linneja Viimeksi nuoruudessa kierto epäsäännöllinen. Pillereiden pois jättämisen jälkeen oli normaalit, mutta kun vauvaa alettiin haaveilla, niin epäsäännöllisiksi menivät. Ja mähän en stressaa.. :headwall: Toivoa kuitenkin on, koska menkat on JOSKUS olleet säännölliset. Tää vauva-asia on mun pitkäaikainen haave, aina siitä asti kun pikkuveljen olen 3vuotiaana saanut, niin oon sanonut, että musta tulee isona äiti. Vähän malttamaton meinaa olla mieliala. Mutta kai se siitä. Vauvan askelin.
 
toivotan HYVÄT VLOPUT kaikille! saatan kurkata tänne huomenna aamupäivällä. mutta sitten en pääse enään koneelle kun sunnuntai illalla kl. 21 maissa tai jälkeen.

On orpo olo ja liian hiljaista ku tyttöni lähti mummulaan :( En tiedä saanko nukuttua, eikä huvita nukkuakkaan ku mun pieni vauvani on poissa kotoa.

mut nyt vielä tarkistan onko tarvikkeet mukana kaikki tarvittavat tms. sitten tosiaan pikkuhiljaa yritän nukkua edes vähän. mut saa nähä tuleeko mitään. :|

nähdään sunnuntaina... kerron sit miten meni :wave:
 
aurinkoinen äityli hyvää reiSSua ! =) ja yritä nyt edes hiukan pitää hauskaa ja saada ajatuksia muualle... :hug: sunnunataihin... :wave:

Sivitheboodle noin mullekin tai meillekin kävi. Ensin oli ihan normaalit, mutta kun ruvettiin "tosissaan" vauvelia poikimaan niin kierto hyppäs ihan kummalliseks.. ja koko ajan tuntuis pahentuvat.. no tyhmähän mä olen kun sitä valittelen, kyllä mulle viimeks tk:ssa sanottiin että sille voidaan kyllä tehdäkin jotain..
en vaan haluais millään mennä tonne kunnallsiseen tk.seeen kun se mun oma lääkäri vaihtui ja siellä kerran kävin ja se on ihan pässi. Odotan varmaan siihen asti että muutetaan niin vaihtuu tuu aluekin samalla ja tk siinä myös... :D Kerran sillä alueella ennenkin olen asunut mihin nyt muutetaan ja silloin siellä ainakin oli mukavia immeisiä töissä.. tai on meidä nykyisessäkin tk.ssa mukavia ihmisiä töissä, mutta se lääkäri.... :kieh:

vapaa päivä !
Piti koiruuden kanssa mennä metsään sieniä poimimaan, mutta ukko vei auton.... :ashamed: mutta on mulla tuolla pussillinen sieniä jo eilisestä odottamassa ryöppäystään.... kai ne on kohta pakko mennä tekemään, ennenkuin lähtevät kävelemään... :D
Jos tänään taas siivois.. vaikka vaatehuoneenkin samalla.. ja kävis varaston kääntämässä jos sieltä antais johonkin pois rettuja ja muuta kamaa... kai niitä kirppiksellekin vois viedä, mutta siinäkin on mukamas kamala homma... ja se on kallista ! Ainakin mun mielestä...

garpalo missä ne mun masukuvat on ?! Nyt sitten... tänne sieltä...

Hyvät persjantait kaikille ! ;)
 

15.9 MAANANTAI

Linneja ....................kp 56/34-54?..............yk12............1.lapsi
onlyer.......................kp 27/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 9/32..............yk 5 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 33/35.......................yk3................1.lapsi
Minttu-Marianne........kp 31/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 18/30-35.......................yk3................1.lapsi
Tähtirata....................kp 31/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 28/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp 46/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi
Minttu84.....................kp 18/27...............................yk1..........2.lapsi
Nanna21...................kp 38/29..........................yk2................1.lapsi ?
SiviThePoodle.............kp37/29-59..................yk4..................1.lapsi ?

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee.....
Pohojola...................TJOTtailee.....yk9...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
 

Yhteistyössä