Iltaa..
Tein testin juuh...silloin hmm... toista aamuna ja nega se oli ja on. Perhanat ! :kieh: No, olihan mulla pieni kutina että jokos nyt, mutta pyh. Eihän mulla mitään oireitakaan ole.... :ashamed: m.a.s.e.n.t.a.a taas tosi paljon koko vauva asia.
Ei meille vaan koskaan sellasta tule. Ärsyttävää ja hyvinkin surullista.
Minttuliih nyt ole kiltti ja plussaa.... se ois niin ehana asia... :heart: toivon sitä niin sydämeni pohjasta ja sivuilta asti...
tuu heti kertomaan huomenna joohan jookos kuinka kävi ??
Niin ja onnea sullekin päätöksestä oman yrityksen suhteen... :hug: Ois ihanaa jos ois oma putiikki...
Mitä sä rupeat pyörittämään ?
Niin ja onnea sun kakkosvaiheen suoritukseenkin samalla...
Mulla moinen on vielä edessä....|O
MyPoodles no, elä sie ainakaan vielä heitä kapuloita kaivoon vaikka testi nega olikin... Toivottavasti muuttuis plussaks, sullakin.. =)
Onlyer Jos se onkin "raskausmenkat"...
No mutta sullahan on nyt vasta kp1 ? Mulla ainakin ekana päivänä on niukkaa ja sitten alkaa se niagara vaihe jonka jälkeen tulee yksi välipäivä ja taas alkaa vuotaa kun härän kurkusta ja sitten slut. Niin, jos edes on tullakseen koskaan ! :snotty:
lila88 tottakai sä mukana voit olla... :hug: ihan varmaan hyvä päätös jos tuntuu nyt paremmalta... =)
jahas, jos vaipuis taas tuonne big brotherin salattuun maailmaan..
Niin, ja seuraava testiä en sitten taas tee ikinä !
Sen verran kova oli taas tuokin pettymys... jos nyt ihan soittelisin sinne tk.seen sitä aikaa... sanokoot lääkäri sitten mitä tai olkoot sanomati. |O
Öitä ! :wave: