N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

SiviThePoodle eikös sulla nyt oo sama nikki? vai kestääkö se hetken ennenkuin nikki näkyy?
lila88 kyllä mun puolesta ainakin!!!! :heart: Musta on kivaa, että sama porukka täällä, oli tilanne sit mikä vaan :heart: Ihanaa kun nyt oot asiat saanu niin, ja että oot tyytyväinen ;)
 
Moi, mä taas kerkesin tänne, hmm, taitaapi olla kp1 ilmeisestikin, ihmettelen vaan mihin on kaikki alku päivien suuri veren vuoto kadonnu, närästyksen saanu vaan tilalle. tuntuu että tää menkka kausi on vain 1-2 rättiä ja ohi.
 
Iltaa..

Tein testin juuh...silloin hmm... toista aamuna ja nega se oli ja on. Perhanat ! :kieh: No, olihan mulla pieni kutina että jokos nyt, mutta pyh. Eihän mulla mitään oireitakaan ole.... :ashamed: m.a.s.e.n.t.a.a taas tosi paljon koko vauva asia. :(
Ei meille vaan koskaan sellasta tule. Ärsyttävää ja hyvinkin surullista.

Minttuliih nyt ole kiltti ja plussaa.... se ois niin ehana asia... :heart: toivon sitä niin sydämeni pohjasta ja sivuilta asti... :D tuu heti kertomaan huomenna joohan jookos kuinka kävi ??
Niin ja onnea sullekin päätöksestä oman yrityksen suhteen... :hug: Ois ihanaa jos ois oma putiikki...:) Mitä sä rupeat pyörittämään ?
Niin ja onnea sun kakkosvaiheen suoritukseenkin samalla...:) Mulla moinen on vielä edessä....|O

MyPoodles no, elä sie ainakaan vielä heitä kapuloita kaivoon vaikka testi nega olikin... Toivottavasti muuttuis plussaks, sullakin.. =)

Onlyer Jos se onkin "raskausmenkat"... :D No mutta sullahan on nyt vasta kp1 ? Mulla ainakin ekana päivänä on niukkaa ja sitten alkaa se niagara vaihe jonka jälkeen tulee yksi välipäivä ja taas alkaa vuotaa kun härän kurkusta ja sitten slut. Niin, jos edes on tullakseen koskaan ! :snotty:

lila88 tottakai sä mukana voit olla... :hug: ihan varmaan hyvä päätös jos tuntuu nyt paremmalta... =)

jahas, jos vaipuis taas tuonne big brotherin salattuun maailmaan..

Niin, ja seuraava testiä en sitten taas tee ikinä !
Sen verran kova oli taas tuokin pettymys... jos nyt ihan soittelisin sinne tk.seen sitä aikaa... sanokoot lääkäri sitten mitä tai olkoot sanomati. |O

Öitä ! :wave:
 

19.9 PERJANTAI

Linneja ....................kp 2/34-58?..............yk13............1.lapsi
onlyer.......................kp 3/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 13/32..............yk 5 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 37/35.......................yk3................1.lapsi
Minttuliih....................kp 35/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 22/30-35.......................yk3................1.lapsi
Tähtirata....................kp 35/28.....................yk2................1.lapsi
Leena86....................kp 50/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi
Minttu84.....................kp 22/27...............................yk1..........2.lapsi
Nanna21...................kp 42/29..........................yk2................1.lapsi ?
MyPoodles..................kp40/29-59..................yk4..................1.lapsi ?
lila88.............................................................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee.....
Pohojola...................TJOTtailee.....yk9...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
 
lila88
juu josko tää elämä tosiaan lutviutuu. mietin vaan et tekee kipeetä kertoo ihmisille, jotka tietää että ollaan yritetty kakkosta, että ei yritetä enää että joskus myöhemmin sitten, nytten ei ole ajankohtaista. josko minä saisin tätä vauvakuumetta ja hurmaa hellitettyy kun miehen siskolle syntyy pienet, saan kait mie niitä hoitaa :heart:
äitille kerroin eilen suunnitelman ja sanoi olevansa tyyytyväinen päätökseen. ei sillä olisi ollut mitään vastaan jos olis tullu vauva mutta kait se mamikin haluaa että joskus saisin ammatin tai jottain :D
meillä vielläki lunssa vyöryy.. tyty vuotaa vihreetä räkää, minä vuodan hieman (kurkku kipu on hävinnyt) kuumetta meillä ei ole ollut. mies vuotaa ja sano että on tosi kipee olo ja töissä pakertaa, huomenna sil vissiin on pekkanen nii saa parantuu kotona. meil on mun kaveriki kylässä joensuusta ja seki on nyt kipee :( vuotaa, eilen oli kuumetta, kurkku kipu hävinnyt.

huomanna ois mulla ja mun kaverilla tarkotus päästä mun keverin luo rentoutumaan, eli puhumaan p*skaa ja hieman siemailemaan alkomahoolia ja olla vaan :heart: :heart: mies kattoo tytyä sen ajan :)

onkos tytöillä millasia viikonloppu suunnitelmia?
 
Deviliah voi että, nyt joutuu jännäämään vielä vähän aikaa.. :kieh: ärs.

Mä täällä pohdin mitkä vaunut me hommataan. Kamalan vaikea valinta! Mur. No, käytiin tänään alan liikkeessä kyselemässä ja nyt on jo vähän enemmän tietoa.

Tässäpä meidän kriteerit, jos joskus tuollaiset löytäisi halvalla käytettyinä tai uusinakin..
- yhdistelmät
- isot renkaat
- ei kääntyviä etupyöriä
- säädettävä heittoaisa
- Tyylikäs väri (eli ei siis sinivihreepilkullinen,ei nalleja ym. vaan musta, tummanruskea, t.sininen, beige..)
(- tilava tavarakori)

Kertokaa mistä mä oikeasti löydän tosi halvalla tollaseet, ja mikä merkki ois paras.. Huoh. On se vauvanteko helppoa verrattuna tähän! :kieh: :headwall: :LOL:
 
Lila me ollaan mietitty emmaljungan duo edge sportteja, ne täyttäis kaikki kriteerit mutta näytti olevan huuto.netissäkin aika kalliita vielä.. :( Luultavasti jotkut emmaljungan tai teutonian kärrit tulee, mutta sen heittoaisan mä kyllä haluaisin ehdottomasti..

Ai niin ja piti sanoa sulle vielä että voimia vauvakuumeen kanssa painimiseen ja teidän ratkaisuunne. Varmasti teitte oikean ratkaisun jos hetkeäkään siltä tuntuu! Myöhemmin sitten, vaikka se odottavan aika on niin pitkä.. (niinpä, mä haluan ne vaunut NYT HETI enkä vasta tammikuussa ale-myynneistä niinkuin ollaan puhuttu :kieh: )
 
lila88
kiitos garpalo :flower: kyllä tämä tästä. tänään lähen kavereitten kanssa hieman rentoutuu ja pitämääm hauskaa :heart: :heart:

vaunujen osto on kyll aika kinkkinen juttu.. mie oon alusta asti halunnu meille emmaljungat. ekat mitkä meillä oli pari kk oli käytetyt emmaljunjat, yhdistelmä vaunut, tilava tavarakori ei heitto aisaa, mutta työntö aisa oli säädettävä niinku city crosseissa.
sitten ostettiin uudet kärrit ja olen ollut kyllä super tyytyväinen, jotku valittaa että ne on painavat, mut musta ne ei oo painavat, voi johtuu siitä et oon tottunu työntää niit kärrejä :D
 
Täti tuli meille eilen. :'( B) Tiedä nyt sitten ollakko tässä iloinen vaiko surullinen...
Kivut on ainakin ihan mielettömät.... :x

Mitäs muuta. Pakkailua tässä harjottelen pikkuhiljaa.... ja tänään ollaan menos vk:n lopuks reissuun, mun äidin luo.. vaikken ihanvarma vielä ole, ollaanko siellä päivä vai kaks.. mutta palailen kun sieltä tullaan.... Nyt on pakko lähtee kaupasta ostelemaan jätesäkkejä...|O
 
DeviLiah : Oi ihanaa :heart: Toivotaa et olis ihan oikea plussa! Koska saat selvyyttä asiaa??

Linneja : Nyt sitte vaa oikein paljon plussa tuulia uuteen kiertoon :heart:

Täällä ei mitää oireita raskaudesta.. ja eipä siltä yhtää tunnukkaa et raskaana olisin.. mut eipä tässä toisaalta oo mikää kiiruskaan raskautua, ehtis ainaki olla vähän aikaa valmistumisen jälkee töissä ja säästää vähä rahaa ja nostettua äippärahaa, mut ku haluisin vaa kaiken tapahtuvan aina heti :D En jaksas millää oottaa :ashamed:
 
moi kaikki!

mitäs tänne kuuluu? olen nyt yrittänyt unohtaa koko menkkojen pois jäännin ja tänään on kulunut viikko kun kävin terveyskeskuksesa tekemässä testin. näytti negaa tänään tein uuden kp jo 42... ja se näytti haamua. tosi haalea viiva tuli... mitäs nyt? onko se totta? apua!! :whistle: olo on jotenki niin rauhallinen. vaikka täs vaihees luulin et meen ihan hysteeriseksi. ja kun pitäis viikonloppu jaksaa odottaa et saan yhteyden lääkeriin... :ashamed: tarkottaako se haamu nyt et vauva on tulossa vai mitä.. :D
nyt loppu kaikki epäterveellinen. tupakka ja hyvästä skumppa :D skumppa on ainoo paheeni.
 
saako tanne liittya, olen kohta 20vuotias ja kuumeillut 16vuotiaasta asti. Nyt alkaa olla jo sellanen kuume, tuntuu etta lapsi olisi saatava heti paikalla. Pillerit ollu pois vuoden ja nyt talla hetkella menossa joku ihme kierron hairio ja menkat ollu pari viikkoa, normaalisti ovat olleet saannolliset : s Voi kumpa tannekkin joskus saatais plussa : (
 
Moi, täälä vloppu alku puoli menny äkkii... eilen ale kierroksilla kävin eli tuli ostettua tytölle vaatteita tms.. itelle en löytänyt mitään :'( Aion tässä sit ehkä ensvloppuna käydä eripaikka kunnalla(isommassa) tekemässä löytöjä :) Pitäis vaan saada sit shoppausseuraa :D

Viime yön olin kuskina, ihanalle kaverilleni:) hän joi sit oli + 3 muuta miespuolisia. 1 oli kaverin mies sit tän miehen kavereita nää kaks. tän toisen kavereista tiesin koska tullu tutuksi mieheni kaveripiirissä. Tosiaan 22.00 aikaan hain kaverini ja ajeltiin keskustassa ja juteltiin kaikkea kahdestaan tms :) sit piti yhden aikoihin hakea ne pojat ku baariin halus niin minuthan maksettiin sisälle tms. Mut ei mulla mitenkään hauskat fiilikset ollut baarissa. Muut siellä pitää hauskaa jne meikä selvinpäin kattoo muiden sekoiluu :LOL:

Oli tarkotus et tänää ite ois lähtenyt baariin viihteelle mut tää kaveri ei päässytkään kun hänellä on lapsi mut hoitajaa ei ollu:( meinas et jos seuraavana vloppuna lähtis, mä sanoin etten mene lupailemaan vielä mitään. =)

kaveri meinas et pitäiskö mun painoa saada vähän nostamaan jos auttais raskautumiseen.. :eek: mä en tiedä vaikuttaako paino asiaan?
 
DeviLiah onhan se hyvä puoli sekin, ei tarvita muuta kuin että kumpukin olisi yhtä aikaa kotona:)

Linneja Mulla yleensä alkaa hirveällä rytinällä vuoto, ja se kestää sen ekan päivän jolloin tilanne rauhoittuu ja jatkuu normaaliin tyyliin.

Ajoimpa eilen pikku siskon muutto kuormaa, minun pikkunen farmari ja peräkärry vain käytössä. tuli ajettua yli 1300km. yks sivu oli 245km. lastattiin niin täyteen kuin sai vain ja lähdettiin aina ajamaan 60km/h. varmasti oli vähän laiton kuorma mutta saatiinpa pikkusisko sen mies, 2kk lapsi ja kaks isoa koiraa uuteen kotiin uuteen kaupunkiin. aloitettiin 9.30 aamulla, yöllä neljältä pääsin kotiin. ja nyt eiku takas nukkumaan:)
 
Heippa! Pidin viikonlopun palstataukoa, on ollut niin stressaava ja kamala viikonloppu. Niin, Sieltähän se täti taas perjantaina tuli. :( Nyt on taas sellainen olo, että unohdetaan koko vauva-asia. Mies lähti kuudeksi viikoksi reissutöihin ( :'( ) ja nähdään vaan viikonloppuisin, että tuskin ainakaan pariin kiertoon taas raskaudun. Harmittaa!!
 

Yhteistyössä