N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

heidsu onnea onnea ! :heart: :flower: Nannalle myös onnea, en tijä kui tollai meni ohi etten huomannu sun plussa viestiäs... :saint: mutta onnea kuitenkin... :flower:

CoffeeCup diipadaapa kun meni yli ja ympäri, mutta näin niinkus suomeks oisko ihan ku vale raskaus koirilla ? :D no joo, ei ole ihan mutta sinne päiten kuitenkin, keho luulee olevansa raskaana...
Mtä se sitten tarkottaa kun olen oikeesti kuullu että ihmiselläkin, naisella nyt lähinnä ;) Voi tulla just niin että keho oireilee ja käyttäytyy ihan kuin oisit raskaana, muttei ole... :/

garpalo missä on sun masukuvat !? :D sun piti niitä jo ajat sitten iskeä tääne ikä vieläkään ! Laitat mulle niitä vaikka yv:nä... :D

Jepssan, pakko alkaa tekee koulu hommia taas hiukan tähän väliin päivästä..
HUomenna menen taas sijaisen duuniin tuonne jonnekin kauas....ei ole kivaa kun on koko ajan kamala kiire.. :( ei ehdi pääkään tulemaan kipeeks.. =) pakkailuakin olen jo hiukan harjotellu, mutta en kuitenkaan liikaa.. mies se tuolla pakkailee kamalan ryminän kera, mutta minä teen nyt "kouluhommia".. eikö tää nyt ainakin jollain tapaan liity mun kouluhommiini ? B)
Niin joo, mua nyt jo hiukan jännittää mitä se lääkäri mahtaa maanantaina sanoa kun soitteleepi... varmaan jatketaan siitä mihin kesän alussa jäätiin, eli mennään miehen kans molemmat vastaanotolle ja miehen nesteiden mitoitus... :LOL: on siinä jo kerran oltukkin, mutta se piti seuraavaks tehdä...
Kaupaankin on veilä mentävä.... jos menen nyt heti niin pääsee siitäkin sitten.. palaillaan taasen ! :wave:
 

25. TORSTAI

Linneja ....................kp 8/34-58?..............yk13.........1.lapsi
onlyer.......................kp 9/28.................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 19/32..............yk 5 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 2/35-42.......................yk4.............1.lapsi
Minttuliih....................kp 41/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 28/30-35.......................yk3.............1.lapsi
Tähtirata....................kp 41/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 56/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 7/29-59..................yk5...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 23/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88.............................................................................................


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat

DeviLiah.....................kp 41/35.......................yk3.............1.lapsi

Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
 
Onnea Minttu :heart: extrapaljon vauvaliimaa.. Mää ryntäsin tänään kauheella kiireellä päivystykseen, verta vuosin housuihin asti ja kivut oli jäätävät....viikkoja ois ollu 4+6..
Ens vkolla selvitellään syitä ja jäkitarkastukseen...nyt en jaksa enempää...
 
Jösses mikä päivä..
Olin tosiaan sijaistamassa tänään paikassa, jossa oli 37 lasta. |O Ihanaa päästä joskus kotiin ja olla ihan hiljaa..
mieskin kysy kun tulin ja aloin jotain puhumaan että onko sun pakko huutaa niin kovaa, mutta ilmeisemmin jäi hiukan päälle ... :LOL:
Pitäis nuo koulutehtävätkin värkätä loppuun, mutta kun ei jaksais sitäkään... :ashamed: laiska olen... ja pakatakkin täytyis... sekin vielä... :(
Kohta me päästään uuteen kotiin... :heart: ehanaa...
Nyt odotellaan sitä maanantain soittoa sieltä lääkäriltä, mitäs se mahtaa meinata... varmaan tää mun kierto on ensin saatava hiukan säännöllisemmäks ja mahtaakos sitten vasta ruveta tutkiskelemaan muuta...

jahas, jos menis kokkailemaan jotain ruokaakin tällepäivälle.. palaillaan ! :wave:
 
Tuossapa se masu nyt :D Ja sitten ennenkuin sanotte mitään, niin se todellakin on kasvanut jo hirmu isoksi! Lähtötilanne oli vaan lähinnä kuoppa rintojen alla, joten nyt se on kyllä jo ihan kunnon masupömppis :)
(mua vaan ärsyttää kun kaikki on aina vaan et "eihän toi oo ees kasvanut vielä yhtään" mutta ne vaan ei muista sitä mikä lähtötilanne oli.. *huoh* anteeksi purkautuminen.. ) =)
 
Huomenta kaikille =)

Ajattelin kirjottaa tänne ku tääl on varmaa samas tilantees olevia....

Esikoista yritetään ja mul on ny menos kp 35/36 ja raskausoireet on ihan valtavat mut ei oo normaaleit menkkaoireit lainkaan... ajattelin testata vast ens viikolla ettei tuu turhii pettymyksii jos ne menkat vaik v-loppun alkaa.... Plussatuulia kaikille :) :)
 
anteeks nyt tulee vaan omaa napaa mut oon nyt niin hämillään.. aamulla testasin ja sit suutuksissani heitin sen testin roskiin mut nyt tulin just kotiin ja oman mielen rauhan vuoks piti kaivaa se testi sielt roskist (onneks olin eilen vaihtanu uuden pussin nii siel ei ollu muuta ku se testi) sain sit sen testin käsiini ja siin oli haalee mut hyvin selkee viiva. onko se vaan roskis haamu vai voiko se pitää paikkansa ja olenkin nyt raskaana..
 
garpalo eiköhän tuo jo näytä ihan vavvan yksiöltä, pikkuhiljaa... :LOL: :heart:

Deviliah varmasti on vaikeeta ja mietit paljon kaikenlaista, mutta reippaana vaan eteenpäin.. :hug: Mä oisin ehkäpä näinkin pitkän yrityksen ( mun silmiini pitkän :D ) jälkeen ehkäpä jollain tapaa ihan tyytyväinenkin että saisin ainakin varmistuksen siitä että me tosiaan voidaan saada joskus lapsi, mutta en tosiaan osaa sanoa enkä tiedä, miltä susta tuntuu.. :/

tervetuloa uusille ! :wave:

nanakuu mie en tiiä miten se menee, kun joskus olen itekkin saanut just tollasen "roskishaamun", mutta se onni loppui hyvinkin lyhyeen kun samana iltana täti meille kurvasi... |O

Tänne näin: Aion kohta mennä varmaan päivystyksestä kysymään johka mulle voitaisiin tehdä pieni ruumiin avaus ja katsoa mikä ihme mun mahassani on ! Eilen alkoi menkka oireet.... ! Selkä ja alamaha on juilinut tosi paljon ja ei voi olla vielä oviksenkaan aika.... tai, mun varmaan pitäis jo alkaa investoimaan niihin tikkuihin mutta en millään jaksa/viitsi/kykene mittailla ovistani joka päivä, kun näyttää siltä että oireet on ihan jokapäiväisiä ! :ashamed:
ja sitten talo asiaa.... Meillä on ihan kamala eripura nyt meidän asunnon myyjän kanssa. Ne eivät kuulemma pääse muuttamaan vielä 1.päivä niinkuin ollaan papereihin ja muihinkin sovittu, ja eivätkä myöskään suostu maksamaan ylimeneviltä viikoilta penniäkään.. kuinka raivostuttavaa ! Totesin tuossa välittäjän kanssa puhuessani että en jaksa olla enää sympaattinen heitä kohtaan kun kerran ei vastakaikua tule.. myyjät olivat aikaisemmin sanoneet että kai heidän jommankuman on sitten tekeydyttävä sairaaksi, koska silloin lupasimme joustaa... kyse on hyvin vanhoista ihmisistä, joten heidän asenteensakin on niin ylimenevä ja muutenkin.... |O minä ainakin olen 1.päivä jo kovaa vauhtia muuttamassa OMAAN TALOONI, joten olkoot he hyvät ja siirtykööt sitten mihin haluavat.
Niistä päivistä on jo ihan tarpeeksi puhuttu ja niitä muuteltu, joten antais nyt jo olla ja muuttaisivat pois !
Talon mummeli joka siinä asuu, eli myyjä, sanoi silloin kun sitä mentiin katselemaan ja kuntotarkastelemaan että "minä ainakin vien kuules sitten tuon eteisen pöydän ja tuolit, vaikka sanoisit mitä !" No minä siihen hieman hämilläni yritin selitellä että ei me nyt teidän irtaimistoanne olla tultu ostamaan vaan tämä talo ! Muutenkin mummeli oli hyvin tietoinen tai luuli tietävänsä paljon asioista ja ilmaisi sen kyllä erittäin selkeästi.
Jotenkin oli typerää pyöriä siellä katselemassa kun toinen oli selän takana puuskuttamassa ihan koko kierroksen ajan ...
Sitten loppukierroksesta tuli juttua heidän puutarhatyökaluistaan ym ja kysäsin sitten että mihin te ne kaikki viette kun he kerran muuttavat nyt palvelutaloon, johon mummu sanoi hyvinkin varmasti että ei me niitä pois viedä kun te ostatte ne meiltä... siinä sitten katselin ainakin 27 rautalapiota ja sanoin että toki jos ette paikkaa niille löydä, niin voitte jättää ne tännekin, mutta ei me niistä mitään makseta. Mummu vaan totesi että tälläinenkin 189 vuotta vanha lapio maksaa rautakaupassa ainakin 50e.. sanoin vaan että rouva on ystävällinen ja vie ne sinne palvelutaloon mukanaan sitten. minä en vanhasta ruostuneesta rautalapiosta maksa 50e.. alkoi hieman olla pinna kireällä, niinkuin on nytkin...
jooh, se siitä... nyt jatkan pakkailua kun mies tulee öistä... luulee mun olevan tosi ahkera kun koko ajan olen pakannut... :LOL: :saint:
 

30. TIISTAI

Linneja ....................kp 13/34-58?..............yk13.........1.lapsi
onlyer.......................kp 14/28.................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 24/32..............yk 5 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 7/35-42.......................yk4.............1.lapsi
Minttuliih....................kp 46/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 33/30-35.......................yk3.............1.lapsi
Tähtirata....................kp 46/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 61/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 12/29-59..................yk5...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 1/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp 38/36......................yk1................1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
 

Yhteistyössä