N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Mä tunsin liikkeet, jee mä tunsin ne :D :LOL: :heart:
Illalla kun menin nukkumaan ja nyt sitten aamulla :) Jee. Eka vaan luulin et elohiiri tai vastaava mahassa nyppis mut sit tajusin ku se vaihteli kohtaa :LOL: Ihanaa, nyt tietää et se vauva ei oo kuollut, kuolleet eivät kummittele, eivätkä potki :LOL: (kummituskirjasta kuolleet eivät kummittele :D )
 
himputin kuukautiskierron vaihtelut :kieh: siis kp 36 menossa eikä mitään!! Ei menkka tuntemuksia, siis ei yhtään mitään! Testailin eilen ja nega se oli joten raskaana en varmastikaan ole, mua vaan ottaa päähän kun piti mennä näin epäsäännöllisiksi nää menkat! |O

Nopeasti vain tulin purkamaan paineita, kiireessä pitää lähtee jo menemään... tulen ilmottelemaan jos ensi vuonna olisi kuukautiset alannut |O |O
 
huomenta.. :ashamed: typyllä kait uhmaikä? emt.. eilen illalla suihkun jälkeen alkoi olla huuto päällä, ensin haluaa jotain ku annan sit huuto! huusi ja huusi melko kauan ja kaikkea koitin sit lopulta muumit pyöriin niin rauhoittui pari jaksoa kattoi sit nukkumaan ja kello oli jotain 22-23 välillä ku rupes rauhottumaan ja nukkumaan. Yölläki kyl heräs ja itki mut rauhoittui ku tutin sai suuhun.
nyt siten puol tuntia sit alkoi taas huuto ei kelvannu tutti enään.. halus ensin jotain jääkaapista sit ku annoin ei haluakkaa vaa huutoa saan vastaukseski! annoin tutin ja rätin niin kattomaan lastenohjelmia, rauhoittui sitten. :ashamed:

Mies eilen illalla viihteellä! varmaa tänää karpuloissaan.. viime vkloppunaki olivat viihteellä :ashamed: Vähä hirvittää et tuleeko sille tapa tosta!

mut nyt aamupalan tekoon jos sais syötyy jotain.. nukuttais pirusti.. :ashamed:
 
Ooh garpalo mä oon niiiiiiiin kateellinen :p Varmaan ihana tunne!!<3 *odottaa itsekin innolla sitä tunnetta* Kuinkas pitkällä sä muuten oot? :p
aurinkoinen äityli Sulla on varmaan aika raskasta..tyttö kipeenä ja kiukuttelee ja mieskään ei tukena! Voimia!
 
Deviliah mä just eilen mietein et mitä sulle mahtaa kuulua? :)
Onhan se jännää kun tietää mikä elohiiri siellä nykii :heart: nyt on viikkoja 18+1, ja mun maha on ihan mitättömän pieni vielä! Pakko oli silti hakea äippä housut kun omat sattu niiiiiin paljon kun istu, mut nää äippärit on vielä isot.. :ashamed: huoh.. :D
 
No kyllä tässä garpalo mennään hetki kerrallaan.. Yritystä siirretty häitten ja muitten asioittten takia ens vuoteen. Jotenkin ei tässä nyt jaksa ajatella sitä yrittämistä. Ja parempikin nyt antaa vähän aikaa. Ja onhan tossa naapurissa nyt sellanen viikon vanha vauvveli. Oih :heart: Ja oottelen kans innolla miten kaverin raskaus tässä etenee. Viikkoja hällä 12+1 ja huomenna ultraan. Voih.
Sullahan on koht garpalo puoli väli. Ja herra jumala mää muistan kun vasta siitä plussasta sua onniteltiin. Ajatella..Aika menee nopiaan..
 
heips... mies aiko kysellä ensiviikolla et pääsisikö se käymään suomessa:)olisi ihanaa jos se pääsis! :heart:
täällä on neiti pissannut lattialle vähä väliä mut koittanut saada potalle tekemään tarpeensa. :/ taitaa mennä aikaa ennenkui oppii potalle ja kuivaksi :/
mun menkkoja ei näy, viime kierrossa ne alkoi. outoa kyllä et oiskohan stressi aiheuttanut tämän et menkat tulee myöhemmin.. :ashamed:
 
aurinkoinen meillä on sama pissarumba täällä mutta koiranpennun kansssa.. Huoh.. :D Voimia teille :LOL:

Deviliah niin, kohta on puolväli ja mun masusta ei edes arvaa et mä oon raskaana!! Mur. |O Täytyypi syödä vähän enemmän suklaata ja pizzaa niin eiköhän ala kohta näkymään :D
No toisaalta jos ajattelee asiaa niin, et pienempi maha on kevyempi eikä tuu selkä niin kipeäksi, eikö? :D Silti tahtoo.. :ashamed:
Ehkä se on silti Deviliah mahdollista et tuut raskaas sitten heti kun on sopiva hetki kun et liikaa ajattele yrittämistä. Tottakai tollanen pysäyttää aika lujaa.. Nyt yrität vaan nauttia näistä hetkistä kun saat nukkua pitkään ja loikoilla vaan sohvalla ilman velvotteita :D Sitä mä yritän nyt kerätä säästöön, tänäänkin noustiin vasta 2lta.. :LOL:
 
Mies laskeskeli tänään, et jos harrastaa keskinmäärin kaks kertaa viikossa seksiä, niin kuin monta kumia menee ens kevääseen mennessä. Eli hän ostaa sen verran kumeja niin voi kattoa koska alkaa yritys ;D Mää sitten vaan totesin, että ei se nyt niin mee, kun se kumminkin alkais huijjaan ;D ja ohhoh, kumit loppuiskin siinä tammikuussa ;D Ja sit mää olsin alttarilla joku sotanorsu/valaskala!!!!
 
heipparalla typsyt !

Hengissä ollaan vaikkain todella heikossa... :LOL: Kaikki tavarat on jo täällä uudesa kodissa mutta mikään ei ole paikallaan... :ashamed: Eilen sain makkarin tapetoitua ja nyt tänään ois tuo keittiön rempan alottaminen... kaapit alas ja maalia ja uus matto. huh.
minkähänlainen kirous siitä lattiamaton laitosta saadaan kun miehen kanssa ekaa kertaa laitetaan sellasta kun nyt tuo tapetointikin aiheutti jo todella voimasanoja ilmoille... mies häipyi tapetoimasta ekan liuskan kohdalla, ihan hyvä... kun oisin voinut lyödä sen liisterilä seinään... saatiin valtavat tappelut koko tapetoinnista, joten ihan hyväkin oli laittaa yksin.. sain yksinäni kiroilla ja raivota... :LOL:

Nyt on hiukan kiirusta kun täytyy laittaa pesät tuleen että talo lämpeis joskus, mutta palaillaan illemmalla !

Hyvät päivän jatkot ! :wave:
 
teillä riittää "mukavaa" puuhasteltavaa linneja Meillä tulis varmaa kans "vähä" riitaa. Me kun ei yleesä saada edes huonekaluja yhdes laitettua ilman pientä huutoa :ashamed: Noh toisaalta mukava "sopia" riitoja :LOL:
kävin tänää gynellä papas. Vieläki alakerta hellänä. Kaikki on ok onneks ja tän kuun aikana saan tietää jos papas oli jotain. Tuli parempi olo ku sai tietää että kaikki on OK :heart:
vielä mojova plussa puhuri meidän pinolle !! :whistle:
 
:'( :headwall: mä en ala!!! |O mies sano ettei pääse suomeen ku pomo sanoi et on liian vähä miehiä siks vasta joulukuussa pääsee kotiin lomalle.
menee tää elämä iha vituksi ja vauvahaaveet kaatuu kiitos sen pomonki prkl!! |O

surettaa nii paljon.. miettinyt sitäki et jos menee sinne sit jos mies tänne ei pääse.Tyttöhän pitäis ottaa mukaan kait...

noh mä meen nukkuun pitää herätä 7.00!! :ashamed:
 
Juuh, ja garpalo mä tuun kans sit sun mukaan sinne Linnejalle vai mitäh Linneja? Saahan sinne ängetä saahan?!
Voi arska äityli :hug: ottaa varmaan päähän ja kun joutuu toisesta olemaan erossa nuin kauan..mutta nyt on jo lokakuu..kohta marraskuu jajajaja sit jo joulu...määkin yritän tässä vaan pää pystyssä kattella sinne maaliskuuhun, jollo annetaan taas "lupa" lapselle..tai siis...ne kumit poiiiiiiis!! Eihän sinnekään enää kauaa oo, eihän???
 
garpalo ja Deviliah juuh, tänne vain kaikki ! Kyllä kahvia saadaan tippumaan... :LOL: Mun tarvii sanoa miehelle että olette sitten jotain mun työystäviäni, kun edelleen palstailen ja salaa... :ashamed: :D En mää kehtaa miehelle sanoa että juuh, vauvakuumeeni on niin iso että olenkin oikein ruvennut kirjottelemaan kaksplussalle kun susta ei mun olotilojeni ymmärtäjäks ole... :saint:

garpalo ja miedän hummakoira rakastuis teidän pikkutyttöönne kun sillä edellisessäkin asuinpaikassa oli tuollainen hieman pienempää kokoluokkaa oleva tytteli.... kääpiömäyräkoira... :LOL: kaikkia muita koiria se yritti jörniä tai muuten vain pahoinpidellä rajulla leikillään, mutta tätä koiraa kohtaan se oli niin rauhallinen ja ihan selvästi rakastunut.. aina kun se sen pihallakin näkin niin kova vinkuminen.. siks se varmaan on nyt täällä uudessa kodossa ollutkin niin kovin apea ja väsynyt, kun rakas jäi monien kilometrien päähän... :LOL:

aurinkoinen äityli voe sinuu ja sinun perhettäs... :hug: onko sen sun miehen ihan pakko olla sielä ulkomailla hommissa ? Saako se paljonkin parempaa palkkaa sieltä ?
Jos minä olisin nyt sun asemassas en tosiaan jaksais varmaan yksin ja puoliksi pakottaisin miehen kotiin sieltä.... tai menisin itse mukaan vaikka koko päivälotiryhmän kera.
Koita jaksaa nyt vain vielä, ehkäpä se siitä sitten helpottuu ajan myötä tai sitten kun se sun mies ihan oikeasti pääsee sieltä kotiin... :hug:

Tosiaan mukavaa remppaa..... |O Väsyttää joka päivä niin että suu repeää haukottelusta kun yötä myöten on laitettava ja siivottava ja ja ja... sitten ois vielä työt ja koulutkin .... huuuh huuuh. :| Nyt olen kyllä sanonut töissä että en tee enää ylimääräisiä vuoroja, että ihan sen mukaan laativat työlistansa, mutta kyllä niitä näyttää aina vain sieltä löytyvän... kummaa kun kerran suostut ja haluat ottaa paljon töitä ihan vain väliaikaisesti niin sitten ne jättää sen päälle.. en mä aina halua painaa tukka putkella työtä. se oli vain silloin... :ashamed:

Jaahas, pakko mennä auttamaan miestä nyt noidenkeittiökaappien irrottelussa kun ylös asti kuulu kamala pärrääminen... ei kai sen nyt noin vaikeaa kuuluis olla.... :p haenpas liiteristä kirveen... :LOL: :LOL: :LOL:

päivitän listaa uuteen uskooon kun saan siihen aikaani.... yrittäkää jaksaa, tai sitten joku muu voi päivittää ? :D
 
Niin on lokakuu joo.. mut äkkiä se on tää lokakuuki ohi.. sit on isän päivä.. mulla on valmiina yks paita isukille jossa lukee "paras isä" mut jos se ei oo suomessa niin lähetetävä sit isänpäiväksi sinne :)
on tää iha pyllystä erossa oleminen... sit tuntuu et kaikki hajoo käsiin ja ongelmia vaa tulee ku yksin sit "sattumoisin" olen.
siis luettelen muutaman eli känny näyttö rikki, katto vuotaa,tietokonekin tilttaa välillä, imuri sökö... et ääh.. :ashamed: onko vaa mun huonoo tuuria |O :headwall:
nyt pitäis alkaa syömään jotain ja käyttäis neito pesulla sit pian neiti nukkumaan. Huomen on aikainen herätys. Ihanaa vloppu alkaa hmm mitähä lie tekis..
 
lila88
heips vaan :) mittees kuuluilee? meille ihan jees, kummi tyttö oli taas puoltoista viikkoo meillä, oli ihanaa :heart: ja nyt sit on mun pikkuveli viettämässä lomaa meillä :D
kertokees omia ammattejanne tai mitä opiskelette tai haluaisitte opiskella, mulla ois sinne kouluun lähtö viimeistään vuoden päästä tammikuussa. nyt siis täytyy miettiä ammattia.
farmanomi tai lääketeknikko ois aika jees. aattelin myös että menen aikuiskoulutuksen puolelle, ei huvita mennä just peruskoulusta päässeiden sekaan. en varmaan osais olla ennee niitten kanssa :D noh mut kumminki, laitoin sinne opolle s-postia että milloin alkaa haku alalle, ei ole vastannut, sit kun tulee vastausta niin täytynee rueta kyselemään lisää :)
 
Moi vaan pitkästä aikaa. Ensinnäkin eilen alkoi menkat joten omituisen pitkä kiertoni päättyi siihen. :wave:

lila88 eikö ainakin farmanomi ole amk pohjainen koulutus? Ajattelin vaan että sillon siellä ei kyllä kauheasti juuri peruskoulusta päässeitä näy :D
---->nyt googlella tarkistaneena olikin farmaseutti korkeakoulututkinto.. hups sori :D

Mites muilla menee? Hirveen vähän ehtinyt nyt käydä kirjottelemassa, välillä oon käyny lukemassa teidän juttuja muttei oo ehtinyt ite kirjoitella mitään :ashamed: Ehkä se tästä.
 
moi... vielä pari iltaa töitä tai harjottelua:) palkallista työtä kumminkin. sit syysloma. EI tarvii ollakkaa syyslomalla töissä. Mä lähen lauantaina viihteelle. Mut on "pakotettu" kaveri sano et pakko lähtee ku viimeks olin sille kuskina.

hirvittää vähä et mitä siitä tulee.. :( Mies siellä töitä paiskii jne.. mut mä mietin kovasti et voiko lähtee sinne miehen luo. EI täällä mitää erikoisempia. Kui stressin aiheita... katto vuoti ja sai peltimiehet korjata kattoa siis piipun juurta. sit auto remontti laajeni et tulee kallis remontti olemaan... :(

eikai tässä muuta kui syyslomaa odotellessa :D

vielä lisäystä että miehen kaa suunnitellaan syyslomaa eli ehkä lähden miehen luo. Katsomme että löytyykö edullisinta hintaa matkustaa jne. Olis ihanaa nähdä mies ja sais pupuilu mahiksiakin :heart: Mikään ei vielä ole varmaa mutta nyt yllättäen vaan tuli sit et voiskohan sittenki lähtee..

Ottaisitteko 1v 7kk lasta mukaan lentomatkalle? Mitä mieltä? Mä ajattelen näin et se voisi olla huutamista ja hermostuu odottamiseen. Lentoja ku katsoin niin joutuu 1-2 vaihtoa tekemään ja siinä vaihtojen aikana joutuu odotteleen seuraavaa lentoa jopa 4h ja alle tuon.rasittaako matka vain lasta et kiukkuais koko reissun?
 
Oon lentany Alle 2vuotiaan lapsen kanssa muutaman kerran, matkaa n. 3h / suunta. Ja kaks kertaa 1h 30min, tosin jouduttiin oottamaan ennen lentoa 2h koneessa -.-'

Kylla ne ainakin hyvin meni, vaikka pelattiin samaa, rupee huutamaan ja kiljumaan. Meilla oli jotain leluja mukana, valilla ihan vaan nukku. Ja soi.

Eli mina lahtisin :D
 

Yhteistyössä