Rakenneultrassa kaikki oli kohdallaan, vauva vastasi viikkoja ja kaikki jutut ihan kohdallaan :heart: Ultrakuva saatiin mutta en mä saa sitä skannattua mistään tänne :kieh:
Linneja:
Olen pihalla kun lumiukko näistä päivistä että olkaahan ystävällisiä ja laittakaa kiertopäivänne nyt uudelleen.. ei tästä muuten tule yhtikäs mittään.... Kiitttooos....
Apua. Nyt alkaa Pori tuntua liian pieneltä paikalta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:garpalo nyt mitään tekosyitä! heitä se skanneri puskaan ja jotenkin nyt väsäät sen kuvan tänne! Murr ärr!!
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:Rebelbabe mitenkään halua masentaa näin aluksi, mutta jos kerta olet juuri lopettanut ehkäisyn, niin luomumenkkojen alkuun voikin mennä aikaa! Että siihen kannattaa varautua *nimimerkillä kokemusta on*
Oletko miehesi kanssa puhunut lapsi-asiasta? Olet itsekin aika nuori vielä, niin kannattaisiko miehesi kanssa puhua ja katsella rauhassa koska hän asialle lämpeisi? Ja jos aijjemminkin teit abortin sen takia, että yh-äityis ei olisi toivottua, kannattaisiko ottaa ihan rauhassa ja antaa suhteellenne ja miehellenne aikaa? Miehet yleensä tarvitsevat miettimis aikaa tällaisten suurten asioiden suhteen. Painostaminen ja "minä sen nyt jo päätin" eivät auta. Monien kavereiden kokemuksesta tiedän, että miehelle kannattaa antaa aikaa, niin kyllä hekin sitten voivat antaa vihreää valoa, jos ovat kypsiä perheen perustamiselle
Mutta pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti kiertosi tasaantuisi ja pääsisit yrityksen makuun :hug:
Mitäs tänne muille? garpalo huhuu!! Missäs se kuva?! Mää itken kun en nää sitä :'(