N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

garpalo juh, kuvia tänne ! Ei auta nyt skannerit tai muut tekosyyt... antaa tulla vaan. :kieh:

Jaah, tänne ei oikein mitään uutta tai vanhaakaan. Kiirettä pukkaa kun tenttiä on pakko ja remonttiakin ois jonkinverran tehtävä, tai lähinnä oltava tuossa työnjohdossa mukana... :D hej, muistin just yhden koulu arbeetin ja nyt on pakko se tehdä. Palailen heti kun kiire edes hiukan loppuu, luultavammin vasta torstaina. Päivitän vielä listan nopeesti...

aurinkoinen äityli mitenkäs reissu meni ?
 
:wave: heips!! reissu meni kivasti mut surkeat säät siellä oli. Mut paha mieli tuli ku piti lähtä selt. en olisi halunnut lähtä.mut joulukuun lopulla lähden taas sinne mut typy lähtee myös mukaan. pitemmän jakson ollaa siel. ja kato saadaa koko perhe olla yhdessä 2vk ainakin ku mies on suomes ensin 10 vrk ja samana päivänä lähtään sinne skotlantiin ja me ollaan siel kans joku 10 vrk

meno matka oli aika uuvuttava ku joutu odottamaan 4h lentoa sit tulo matkalla oli TOSI kiire ei ehtinyt odotella tms siis vaihdossa.

mies yrittää päästä 2 vk päästä suomeen ku ois isänpäiväki tms.. mut en vielä iloitse siit mut kuitenkin. nyt pitää alkaa lähtee asioille. kauppas, lääkäris, kelalla sit käydä anoppilassa viemäs tuliaiset. huomenna on koulua koko päivä sit ilta töitä. et piiitkä päivä tiedossa. perjantaina on samanlainen pitkä päivä. Mut vloppu on vapaa.
pitää tänää tehdä vaikka ja mitä. Yht tehtävääki koitan saada tehdyksi ja koululle opelle näytille.

on nii tyhjä olo... :'( mut palataan...
 
Linneja mun kp:t on ihan oikein. Eli siis tänään on kp36..ja ei merkkejäkään kuukautisista..eka on epäsäännöllinen kierto, sit tapahtuu jottai vihdoinkin ja sit käy huonosti ja sit alkaa taas epäsäännöllinen kierto! :kieh: :headwall: Kyllä ottaa päähän!
 
Niinuska05 noh, sitä odotellessa....:)

Deviliah joko täti kurvasi teille ? Toiv. ei.... B)

aurinkoinen äityli kiva kuitenkin että matka meni hyvin ja mieskin sieltä sitten loppjen lopuiksi löytyi, jostain tuolta kaukaa... onhan se ihan syy tulla perheen luo, tuo pappapäivä...

Huh. Nyt on tämän viikon kiireet takana ja kyllä oikeastaan kannatti koko kolme päivää lukea, lukea ja lukea. Tentti meni kun vettä vaan, ainakin läpi on päästävä... :D Ei nää koulu/työ tehtävät siltikään vielä ohi ole. Maanantaina ois taas tenttiä, joten yvästi lepo vk:n loppuna, torstaina saan taas suorittaa näyttöä, ja sitä seuraavalle viikolle löytyis pari tenttiä. Huoh. jotenkin on töissäkin ollut ihan muissa maailmoissa kun miettii niin paljon koulua ja sitä kuinka pystyis just ja just ylittää riman. Ennen pyrin mahd. hyvään lopputulokseen, mutta nyt tosiaan kaiken kiireen keskellä on vaan mielessä, kunhan läpi menee ja paperin saa niin hyvä. Kyllä sitä sitten työmaailmoissa taas oppii lisää ja paremmin, käytännön kautta.
Odottelen miestä kotiin että sais kauppaan lähteä... huomenna on sitten kaupat kiinni ! Muistakaamme ..

Mä ihan kuvittelin pinon täällä kasvaneen ja kaikkien niin paljon höpöttäneen, mutta eihän täällä ollut tapahtunut oikein mittään... oikeastaan ihan hyvä, ei ollut paljon lukemista taaksepäin....:)

Missäs kaikki muut ovat ? ja mitäs kuuluuuu ??
 
eipä tänne mitää, kotona oltu tytön kans, eilen oltii ulkona ku luntaki on :) Taidetaan me tänäänki käydä vaikka on pakkasta enemmän tänään. Kaupas pitäis käydä ja illaks vois tehdä pizzaa tai leipoa jotain.
Isänpäivähän on ensvloppuna.. hmm. miehestä ei tietoa et pääseekö suomeen.

Mä täs haen matkarattaita et mitkä ois hyvät ku jos lähtään sinne skotlantiin. ei tiedä mitkä ois hyvät.. pitänee varmaan käydä ihan vaunu liikkeet läpi ja testaamassa.
 
aurinkoinen äityli sulla onkin sitten mukavaa, shoppailla vaunuja... :D

Mäkin ostin justiinsa sille "sisarpuolelleni" tai siis, tulevalle kummituslapselleni vaunut... ihan oli kivan näköiset ja kuulemma käytännöllisenkin ... testaamaan ei olla vielä päästy kun kummilapseni asustaa viel masulokerossa... :saint:

Onpas täällä hiljasta... :eek: missä kaikki oikein on ???

Mä olen niin syvä jäässä kun koko päivän ollut pihahommissa ja puita hakemassa ja pinoilemassa että n varmaan sula ennen ens viikkoa... tässä takan ääressä yritän selluliittejani sulatella, mutta niin se on kun läski jäätyy niin kestää tovi ennenkun se siitä sulaa.. sama toistepäin, kun se oikein saa kuumaa niin ei jähdy millään... :LOL:
Odottelen vaan kun mies laittoi saunan lämpeämään... :whistle:
Niin asiaan: Pupuiltu on ihan hyvin tässä kuussa, ainakin alkupäivinä tädin poistuttua... eilen olikin maha ihan sekasin ja murisi koko päivän.... ihmeellinen olo on muutenkin masussa ollut, mutta kuvittelenpas taas kaiken näköstä omassa pienessä pääkopassani... :snotty:
jee, sain saunakutsun.... saan mennä. B)
palaillaan !
 
Sieltä se täti punainen tuli paikalle. Et laitetaas listaan kp1/40.. Aikas on hauskasia kiertoja..no parempi sekin kun et olis menny 70päivää km jälkeen!! Mitenkäs Linneja teen remontit yms. sujunee? Joko rupee olemaan oman näkönen? :)
 
:'( mua on tässä vloppuna itkettänyt ku ei jaksa tätä elämää.. siis et yksin koko ajan ja mies tuolla huitsin nevadassa. Ikävä painaa nii haluais olla siellä miehen lähellä. Mut tää koulu on vähä nniinku este tälle. Harjottelu jakso alkais ensviikolla et vastahan 2 vk sit loppu yks harjottelu et tällästä "ihanan" kiireinen syksy. :(

pitäis varmaa vloppuna tai loppuviikosta lähtee vaunuja testaileen siis katteleen matkarattaita jostain jos hyvät sais ostettua jostakin. Joululahjojaki saa koht katella. Jos tässä loppukuusta tai ku veronpalautus tulee nii silloin vloppuna jouluostokset tekemään.
Omalle tytölle varmasti keksii kaikkee mut muille tahtoo olla vähä hankalan puoleista. :ashamed:

onkos isänpäivän lahjat jo keksitty? Mä en oo keksinyt mitään :ashamed: |O
 
Deviliah jahas, merkitään. On se juu hyvä jos pysyiskin sitten kierto tuollaisena.. musta ainakin vaan tuntuu että ainakin mun kierto elää ihan omaa elämäänsä.. yhtään tottele mun ajatuksia ja käskyjä ! :kieh:
Kyllä tää remppa tässä .. alkaa tää pikkuhiljaa näyttää omalta, muttei tää varmaan koskaan ole valmis. Tuntuu ainakin siltä.. aina vaan löytyy lisää remontoimista ja kaikenlaista muuta.. aika vaan ei riitä. |O

aurinkoinen äityli mutta paistaahan se aurinko joskus sinne risukkoonkin... :hug: kauanko miehes vielä on reissussa ?
pääseekös se ens vk:n loppuna kotiin ?
Niin joulu... mä vihaan joulua. -.-
vihaan. vihaan. miehen takia on vaan pakko aina jotain pientä yrittää kun se niin rakastaa joulua.
Niin ja isäinpäivä. eipä ole sekään niin tärkeä juhla mulle itselle kun ei isää enää ole, mutta appikokelaalle täytyis jotain keksiä.. oiskos jollain ireoita ? :whistle:

jahahaha, mie lähren luennolle pian. Ärsyttävää tää tyhjänä istuminen tuolla jossain koulun penkillä kun kotonakin ois hommia kyllä.
 
tänään tuli tieto että mies pääsee suomeen ensviikolla tulemaan muttei isänpäiväksi mut kuitenki tulee!! :heart: :D =) :heart: :heart: :heart: :heart:
anteeks mut mä oon niin ikionnellinen ku mies kerranki pääsee suomee ku mä kävin siel. JOulukuussa sit saamme viettää yhdessä aikaa 2vk melkolailla..

ens viikol alkaa harjottelujakso jälleen :| ei iske millään... haluais vaan mieheeni keskittyä... Odotan innolla et tää seuraava harjottelu on ohi niin on se JOULU JA PÄÄASIA on koko perhe koossa sit :)
 
Oih, ihania uutisia aurinkoinen äityli :flower: Varmaan ihanaa :hug:
Mulla alko taas yks kuume..tätä on ollut useinkin..mutta cähän tyhmää..mut..mä haluisin ruveta yksityiseks perhepäivähoitajaks.
Ja juu, tiedän, oon liian nuori,kuka mulle nyt lapsensa tois! Ja juu, kandeis varmaan käydä toi koulu loppuun(1 1/2v. jäljellä), ja juu, kämppäkin on varmaan liian pieni(kaksio)..mut. Musta vaan jotenkin tuntuu, et se on se mitä mä haluisin tehdä! Mä oon niin luova, mä rakastan toteuttaa asioita lasten kanssa, askarrella yms. Mut huoh..on liikaa muttia..ja mukamas esteitä. Tietäs vaan mistä lähtis tiedusteleen. Tai tiedänkin.. mut tuskimpa tää kaksio on sopiva..tai tiedä nyt noista kriteereistä..ja seuraava onkelma on varmaan mun ikä..
 
Elikkäs.. maliskuussa ikää tulee 21.v, ollut ilman ehkäsyä nyt kuukauden, viimeks menkat alko pari pv pillereiden lopetuksen jälkeen ja olivat normaalit, nyt menkat 3pv myöhässä ja aamulla herätessäni nippas ekaa kertaa kohdusta, mut nännit ollu arat jo viikon, mutta muuten rinnat ei oo kipeet.

Lisäksi valkovuoto runsaampaa ja paksumpaa, myöskin unirytmit on ihan päin pentelettä (saattaa tosin johtua yötyöstäkin) en saa aina unta vaikka väsyttäiskin, ja tuntuu et koko ajan väsyttää.

Kerroin sitten miehelle aamulla että teen tänään testin kun vaan jaksan polkasta apteekkiin, niin tämä ilmotti mulle (oli odotettavissa) ettei aijo alkaa isäksi jos on positiivinen tulos.. on kyl ymmärrettävää kun nuori mies vielä, mutta tuntuu ihan kamalalta :'( Koska vauvan AIJON tehdä..

Mä tein abortin viime tammikuussa :'( tuli yllätysraskaus joka selvis kun olin ollut viikon intissä, rv6.. silloin jouduin valitsemaan pitkäaikaisen unelmani väliltä, taikka vahinkolapsen ja yh-äitiyden (ex- mies jätti 2pv sitä ennen). Jotenki semmonen olo että nega se kuitenki on, mut toivon niin että olis plussaa!<3

oli pakko vaan saada kirjottaa tää sellasten ihmisten nähtäväksi ketä näissä jutuissa on ammattilaisia :) Laitan tuloksen myöh. päivällä ! Wish me luck!
 
Rebelbabe mitenkään halua masentaa näin aluksi, mutta jos kerta olet juuri lopettanut ehkäisyn, niin luomumenkkojen alkuun voikin mennä aikaa! Että siihen kannattaa varautua *nimimerkillä kokemusta on*
Oletko miehesi kanssa puhunut lapsi-asiasta? Olet itsekin aika nuori vielä, niin kannattaisiko miehesi kanssa puhua ja katsella rauhassa koska hän asialle lämpeisi? Ja jos aijjemminkin teit abortin sen takia, että yh-äityis ei olisi toivottua, kannattaisiko ottaa ihan rauhassa ja antaa suhteellenne ja miehellenne aikaa? Miehet yleensä tarvitsevat miettimis aikaa tällaisten suurten asioiden suhteen. Painostaminen ja "minä sen nyt jo päätin" eivät auta. Monien kavereiden kokemuksesta tiedän, että miehelle kannattaa antaa aikaa, niin kyllä hekin sitten voivat antaa vihreää valoa, jos ovat kypsiä perheen perustamiselle :)
Mutta pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti kiertosi tasaantuisi ja pääsisit yrityksen makuun :hug:
Mitäs tänne muille? garpalo huhuu!! Missäs se kuva?! Mää itken kun en nää sitä :'(
 
heips.. olen minäkin nuori rebelbabesta vuoden vanhempi. Tytär on 1v 9kk ikäinen. Olen mäkin ollut melko nuori ku lapsen saanut. Miehen kans haluttiiin lasta ja haaveiltiin perheestä jo silloin ku aloitimme suhteen. 1v 4kk meni kunnes tärppäs. Mutta pahoin pelkään että meneekö tässäki kakkosessa kauan. :ashamed:

Ihanaa vloppu alkaa. EI tietoa mitä tekis mut suunnittelin jos käytäs miehen porukoilla ja mun porukoilla kylästelemäs ehkä yökylässäkin.

Tää viikko on ollut aivan hirveä. Et on kaiken maailman ongelmia ynnä muuta p***aa.Mä olen ollut iha kuitti. Kiireitä ja sun muuta ettei oo tosikaan.
Ensviikolla on lisää kiireitä tiedossa. EN mä oikee jaksa tällästä rumpaa enään. :'(

niin ja sitä et nyt odottelen tädin saapumista mut jotkut ystävät veikkaa mun olevan jo raskaana mut minäpä en usko tuohon! mut ei vielä mitään tuntemuksia oo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Rebelbabe mitenkään halua masentaa näin aluksi, mutta jos kerta olet juuri lopettanut ehkäisyn, niin luomumenkkojen alkuun voikin mennä aikaa! Että siihen kannattaa varautua *nimimerkillä kokemusta on*
Oletko miehesi kanssa puhunut lapsi-asiasta? Olet itsekin aika nuori vielä, niin kannattaisiko miehesi kanssa puhua ja katsella rauhassa koska hän asialle lämpeisi? Ja jos aijjemminkin teit abortin sen takia, että yh-äityis ei olisi toivottua, kannattaisiko ottaa ihan rauhassa ja antaa suhteellenne ja miehellenne aikaa? Miehet yleensä tarvitsevat miettimis aikaa tällaisten suurten asioiden suhteen. Painostaminen ja "minä sen nyt jo päätin" eivät auta. Monien kavereiden kokemuksesta tiedän, että miehelle kannattaa antaa aikaa, niin kyllä hekin sitten voivat antaa vihreää valoa, jos ovat kypsiä perheen perustamiselle :)
Mutta pahoittelut negasta :hug: Toivottavasti kiertosi tasaantuisi ja pääsisit yrityksen makuun :hug:
Mitäs tänne muille? garpalo huhuu!! Missäs se kuva?! Mää itken kun en nää sitä :'(


Vaikka abortista on vasta 11kk aikaa, niin tiedän että yh-äitys ei olisi mulle mikään ongelma, pelkäsin vaan kun en ollut varautunut ja todella halusin sen armeijan käydä.
Tää mun selittely kuulostaa varmaan tosi itsekkäältä tms, mutta oon kärsinyt sen abortin tekemisestä niin paljon et tekisin mitä vaan että olisin raskaana :/
Aluks en ottanut tota vauvakuumetta tosissani kun aattelin että pelkkä omatunto huutaa, mutta kyllä se on se äitinä olemisen onni minkä haluun kokea, vaikka ei miestä olisikaan.

Mun äiti kasvatti yksin meidät kolme plikkaa, enkä koskaan ollut "vihanen tai katkera" siitä että äiskä ja iskä ei oo yhessä. Me ollaan kyllä asiasta keskusteltu ja mies on sanonut että ehdottomasti ei lasta vielä, ymmärrän sen kyllä jos rationaalisesti ajattelee, mutta kun mä en halua ajatella niin, vauvakuume on niin kova että välillä tulee viikossa monta itkua sen takia :(

Tää odottaminen tuntuu niin turhalta kun oon valmis jo nyt :/
 
Niin nyt pitäis olla kp 32 mun laskujen mukaan ja täti ei oo saapunut vieläkään.. hoksasin et syyskuun ja lokakuun väliltä et samana päivänä on menkat alkanut molempina kuukausina.. Mut ei vielä mitään merkkejä vaikka nipistelyä ollut. Mut en rupea hehkumaa vielä mitään joten odottelen maanantaihin. Ystäväni epäilee mun olevan jo raskaana mut mä en usko!
:p
 
kaiken kiireen keskellä päätin tulla käymään ja kertoilee kuulumisia. ihanaa lukea teistä kaikista taas kuulumisia. :)
mulla alkaa maanantaina ensimmäinen harjottelu..jännittää hirveesti. pahin jännitys on kyllä kun tänään on 33/33 ja huomenna sitten pitäis alkaa menkat. toivottavasti ei mutta pahalta näyttää! koira äskön hyppi alavatsan päällä ja vähän sattu että sekin jo tuntuu kertovan jotain. harmittaa vaa hirveesti. sanoinki jo miehelle että turhaa me yritetään, ku ei meille ole nyt suotu lasta tähän hetkeen. :( kyllä tää mieli tästä taas kohentuu kun ulkomaanmatkalle lähtökin lähestyy. aion kyllä ottaa ilon irti siitä matkasta ja jos vaikka siellä vahingossa tärppäisi kun ei stressaa kaikista asioista sitten niin paljon.
kaikkea hyvää teille kaikille. yritän päästä kirjottelemaan useammin tänne..ootte kuitenkin suuri apu ja vertaistuki! :)
 

Yhteistyössä