N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

hihi, rehvit pururadal. Hmm...garpalo asuu selvästikin jossain jääräntiel tai pappilanpuistikol..hmm...hmm..mullakin on toooosi lyhyt matka tohon tielle kans mikä menee pellon läpi!pikkumettän ohi vaan ja avot! Mitäs muita vinkkei mää antasin..Täsä misä me asutaan, toisel puolel tiet on omakotitaloi ja toisel puolel rivareit. ;)
 
Deviliah nyt liippaa jo niin läheltä, että taidan keittää kahvit valmiiks :wave: :whistle: vai juotko mieluummin teetä, soodaakin on :D :LOL: Linneja kans varmaan noilla koordinaateilla löytäis tänne :) (tossa on toi pappilanrivin rivariraksa ihan vieressä.. eli nyt ainakin täytyy löytää :D ) :LOL:
 
Mitäää, asutteko te jääräntiellä garpalo? :kieh: Mää juon yleensä teetä :) Jos siis vaihtoehto siihen annetaan ;D
Huh, tulipas sitten laivailtua! Ja laiva täynnä opiskelijoita, oli joidenkin yliopistojen pikkujouluja! Ja meno oli selllasta et huh huh! Nooh,mekin sitten tällasinä iäkkäänä pariskuntana oltiin hytissä nukkumassa jo 11 aikaa :LOL: Mut rahaa meni :whistle: Ja kivaa ol silti :whistle:
 
garpalo ja deviliah en mää siltikkään osaa mihinkään kun en hemputti soikoon tiedä mitään kadun nimiä tai puistikoita tai pururatoja... :snotty: tiedän vaan että minä iste asustan täällä ja täällä on junaratakin ihan lähellä... ;) kyllä mä sili jotain tuulikylästä tiedän, sen verran että koiruuden kanssa mennään aika usein lenkeillä tuulikylän kyltin ohi... :LOL:

deviliah koskas te laivailemassa ehditte olla ? :eek: nopeeta porukkaa.. :p

vilmavtäällä myös yksi yli yli pessimisti.... :wave: mutta kyllä se pessimistikin ana kierron lopussa alkaa sitä toivonkipinää sisällään kasvattaa, mutta pettymys sieltä on joka kerta tullut... :(

Tänne: Ollaan miehen kanssa oltu ihan hiljaa eilis iltapäivästä asti ja sama jatkuu... mua on kyllä viimiset 3 päivää ärsyttänyt ihan kaikki.. koulu ja työ ja mies ja koti ja koira ja kaverit ja sukulaiset ja ja ja... taitaa olla tädin tuloa... mahakin on poltellut tiistaista asti ihan kun täti ois pahimmillaan... :headwall:
ja mies... meni eilen illalla niin hermot kun mieshän nyt on, jos joku enää muistaa, niin ollut joskus täysin alkoholisoitunut... ennen mun astumistamistani kuvioihin... ollut siis siitä asti ihan hyvin selvillä vesillä, välillä nyt ottaa pienet höplät niinkun minäkin, mutta että jää ihan siihen yhteen päivään.
eilen kun pääsin kotiin niin oli hän käynyt ostamassa lekallisen jotain viiniä ja ainakin mäyräkoiran kaljaa.. sanoin sitten eilen illalla että ei kai noita kaikkia ole tänään juotava, niin mies vastasi että ei tietenkään, kunhan ostin.
Kello oli tosiaan eilen joku 9 paikkeilla illalla kun oltiin sohvalla kahtelemassa telkkaria ja sanoin jotain miehelle niin ei mitään selkyyttä enää tähän maailmaan. menin katsomaan jääkaapille niin olihan siellä vielä 2 kaljaa ja helmi viinilekan pohjalla.... |O mukavat illat.
menin sitten nukkumaan ja jätin miehen yksin kukkuilemaan viinihöyryissään ...
aloin haistella yläkertaan että ihan kun joku käryis alakerrassa ja huutelin miestä muttei mitään kuulunu.. tulin kattomaan niin juu, mies oli "lämmittänyt" ruisleipää kuuman puuhellan päällä ja unohtanut ne siihen palamaan. Kivvvvva ! Ei siitä varmaan sen kummempaa ois tullu kun vielä kamalampi haju ja palovarottimen piipitys, mutta kuitenkin ! :kieh: olin ja olen edelleen niin kiukuissani että viskasin läppärin kainaloon ja hipsin tänne makkariin kirjottelemaan, kun tuo miheen seura nyt ei oikein kiinnosta.

asiasta kuudenteen, mun tekee mieli leipoa... :eek: mutta täytyis lähtee kaupasta hakee hiivaa ainkain ja jotain vuokia jos korvapuusteja haluis.... mitäköhän sitä leipois..... :whistle: miehelle en anna kun jauhot suuhun jos jotain haluaa ! :LOL:
 

17.11 MAANANTAI

Linneja ..................kp 28/34-58?..............yk14.........1.lapsi
onlyer.......................kp 7/28(30).................alk.11/05........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 10/32..............yk 7 ?...........2.lapsi
DeviLiah.....................kp 15/40....................yk5.............1.lapsi
Minttuliih....................kp /28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 36/30-35.......................yk4.............1.lapsi
Tähtirata....................kp ?/28.....................yk2.............1.lapsi
Leena86....................kp 43/33-?..........................yk 2.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... ?/............................yk 1 ?............lapsi
MyPoodles..................kp 32/29-59..................yk 6...............1.lapsi ?
Drakonia....................kp ?/?............................yk ?..............1.lapsi
CoffeeCup..................kp 48?/28-32....................11/04............1.lapsi
lila88...............................................................................................
Zande.........................kp ?/36.....................yk1................1.lapsi
Ida7...........................kp 55/27-29...................yk2................1.lapsi
niinuska05.................kp.................................yk......................2.lapsi
vilmav2.......................kp 10/?........................yk1....................1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........
leijona86...................kp ?/28-31........


Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
Nanna21
Heidsu
Minttu84
Nanakuu
 
Linneja mun tekee mieli kanssa leipoa! :LOL: Pitäs siivota tänään, siis yhdessä, mutta mies vetelee sikeitä vielä punkassansa ja valittaa olevansa kovin kipeä. Mä joudun siis varmasti yksin siivoamaan, ja tekeen ruoan (paitsi et me tehdään kalaa, mitä mä en suostu pitelemään joten mies saa tehä sen.. :kieh: ) ja sitten pitäisi mennä yöksi vielä töihin. Mur. mur. Eikä se ees o juonut eilen mitään et se sen takia olis kipeä.. Mutta tärkeintä nyt on:
Mitä ihmettä sitä oikein leipoisi!!?

Deviliah tervetuloa meille teelle :whistle: Ajattelin eilen käsityömessuilta ostaa oveen sellasen kyltin missä lukee "tervetuloa haukuttavaksi" ja sit kaksi koiran kuvaa.. :LOL: se sopisi niiiin hyvin meen pikkuräksyihin.
 
juuh, me ollaan Linneja tällasii nopean toiminnan ihmisii ;D Et keretään yhtäkkii laivallakin käymään!
Nyt on kauheet säätämiset ja koodaukset menos, kun pitää sitä ja tätä saada kuntoon ennen koiran astuttamista! Se on hyvä kun on jättäny kaikki ihan viime tippaan, ni sit saa ruveta kauheella hosumisella hankkiin ja tekeen kaik. Perseestä kun täällä Porissa ei kukaan tee noita virallisia silmätarkastuksia, niin saa tampereelle asti lähtee..mur. Mut noh, onneks sinne on viel kohtuu lyhkäne matka. Ja pääasia, et saa nyt jossain nekin tehtyy. Huoh.
Mää rupeen nytgarpalo sit aina meneen sitä purupolkuu pitki jos vaikka joskus törmäisin suhun! ;D
 
Mites Linneja nyt menee miehen kanssa? onko se jotain ryyppyputkee alottamassa! Pistä mies ruotuun ;)
Mekin ollaan tänään miehen kanssa menossa viihteelle. Tosin mies lähtee noormarkkuun ja mä jään ihan tänne kaupunkiin sitten. Nii juu, mihis baariin vois garpaloo tulla bongaileen? ;)
 
garpalo jokos leivoit jotain ? Mää leivoin persikkapiirakan ja nyt odotan että korvapuusti taikina kohoaa niin saa alkaa niitäkin vääntä.. jossain kohtaa kun uuni on vapaana niin pitäis sinne saada iskettyy tuo iso liha klöntti ja valkkari pottuja.... naaam !
Eli teeppä kuule korvapuusteja ja persikka piirakkaa... :D mun piirakasta ei kyllä oikein tullut näöltään mallikasta, mutta toivottavasti on ainakin syötävää...
ja nyt odotellaan jos tulis vaikka muutama yllätys vieras syömään.. ei sitä turhaan leivota ! Tuskinpa tulee.. vihaan muutenkin yllätysvieraita ja jos niitä joskus tuleekin niin aina tietenkin sillon kun kaapissa ei ole mitään tarjottavaa... :headwall:
Mihinkäs menet töihin ? :D
Jahas, taikina pursuaa kohta yli kipon.. pakko alkaa veivaaman... :p
 
moiks... mies ku tuli niin olihan se jollain tavoin iloinen mut heti antoi lahjan jonka oli ostanut taxfree liikkeestä. Sain rannekorun guess merkkinen. ja mies itselleen osti rannekellon joka makso 120e et huhuhh.. :eek:
Mut perjantaista lähtien oltu ihan toisten kimpussa tai no mies tässä on mun kimpus ollu ja halunnut muhinoida ;)

koitin selvitellä et mikä miestä vitutti jne vastaus" kaikki ku ei pääse lomille kotiin usein ja tympii olla siellä ulkomailla vaikka hyvää rahaa tulee jne. enkä ole halunnut puhua puhelimessa ku ikävä vaan painaa kovasti"

no sit ku mies lähtee maanantai aamuna taas nii 5 viikkoa erossa sit taas nähdään ja vietetään yhteistä aikaa ainaki 2 viikkoa.

kyl mä oon hokenut miehelleni rakastavani sitä kauheasti ja mies sanonut kans rakastavansa mua!
Tää on kyllä aika vaikeeta meille ku väli matkaa jne.mut väliaikainen juttu kait tää on.
=)

nyt mies ja typykkä nukkuu. Niin ku miehen kaa haettin yhdessä tyttö nii mies sano ettei hän olis tunnistanut tyttöänsä ja typykkä vierasti isäänsä ja ujosteli. mut eiköhän muutaman tunnin päästä mennyt isän sylii ja oli isän perään ettei uskaltanut nukkumaankaa typykkä mennä :| reppana. mut on kyllä neiti ollu tyytyväinen ku isi kotona. ;) Isukki sanoikin et on typykkä kasvanut kamalasti että on tää pitkä aika 2kk olla erossa omasta tyttärestään. Nyt sit vielä 5 vk erossa :'( ei oo hauskaa mut pakko tässä on jotenki selvitä eteenpäin. Kevät tulee kohta jne. Mulla koulu lopuillaan pian.oivotaan että selviän tästä koulusta ku ois keväällä paljon kaikenlaista, työharjottelua 8vk sit tääl kotona vähä remppa hommia ja maalausta tms pihan laittoa ku keväällä talo laitetaa uudestaa myyntiin. Jospa sit pääsis muuttamaan pois täältä ja aloittamaan elämän jossain. :p Niin ja toivoa ett tärppäis pian, mies oli pettynyt kovasti ku sai kuulla et menkat alkoi. Ois toivonut että olen raskaana. Toivotaan että jospa se joululahjaks tulis meille se pikkukakkonen :heart:

anteeks ku tuli pitkä...
 
arskaäiti ihanaa kun sitten noin hyvin miehen kanssa mennyt! Ja kyllä ne miehet sellasii on, et yksikseen kiukuttelevat ja sit me naiset mietitään, et mikäköhän nyt on vialla! Mutta hyvä, että johtui ikävästä! koittakaa nyt kovasti muhinoidakkin ;) Jospa se johtais plussaan!<3
 
kyllä vain :) käytämme hyväks kaikkemme... :heart: jospa se plussa pärähtäis pian ku me niin kovasti haaveillaa sitä toista muksua. :p
mutta nyt pitää mennä ku neiti heräs päikyiltä mut isukki nukkuu vielä ;) On ihan tällänen laiskotus päivä ollu tänään. Kotona oltu ja pizzaa tehty, eilen saunottiin ku typy oli yöunilla :heart: :p
mut nyt jospa menis jotain touhuun.. ulkonaki jo pimeetä. paitti lunta on satanut täällä eilisen illan et jospa se sittenki tulee joulu :D

palataan.. :wave:
 
Deviliah meidänkin pitäs astuttaa toi neiti jossain vaiheessa, tai siis on sijoitusnarttu eli kasvattaja maksaa kyllä kaikki kulut. Nyt ollaan vähän seurailtu tytsyä et josko sille ekat juoksut alkais pian. Se on nyt joku 6kk joten pienenroduntyttönä se vois ollakkin pian ajankohtasta.. Onneks saatiin toi uros leikattuu ajoissa ettei tuu vahinkopentuja! :whistle:

Juu sitä pururataa pitkin me aikalailla mennään, kun toi tyttö ei oikein osaa kävellä nätisti vierekkäin ton toisen kanssa :LOL: me vallataan kahden pienen koiran kanssa aina koko jalkakäytävä! Joten siellä nähdään :LOL:

Linnejamun leipominen taitaa jäädä huomiseen kun saatiin siivottua vasta nyt ja 8 aikoihin mennään syömään pitsaa kavereiden luo. Huomiseks ei o muuta suunnitelmaa kuin selvittää pää valvotusta yöstä. Noi yövalvomiset on mulle nyt jotenkin tosi rankkoi! koko su menee ihan kuin krapulassa.. :kieh:

Ai niin, PKsta mut löytää mutta kannattaa varautua; mä olen pirun kiukkuien mikko :whistle: :LOL: Mä en jaksa niitä asiakkaita yhtään.. :LOL: että oikea ammatti mulle.. :D No ei, mutta on sellasia tiettyjä juttuja mitkä kiristää hermot täysin (mm huutelu et tuu tänne jo.. valittaminen, asiallisesti tietty saa ja pitääkin sanoo jos on jotain menny vikaan mut sellanen "vitun ämmä" asenne... *huoh* ) mies saa aina olla roskis työyön jälkeen kun aina joka ilta joku osaa olla vittumainen, kuvittelee olevansa maailman napa. Mur. |O niin että varokaa mua kun baariin meette :LOL:

Meen pitäs Linneja ja Deviliah perustaa oma pino johonkin etten mä häiri täällä teen pinoa.. :ashamed: Mä en vaan malta jättää teitä rauhaan.. :LOL:
 
hemmetti ! kaikki teksti meni taas johonkin bittiavaruuteen ! :kieh:

garpalo en mä usko että sun läsnäolo muita häiritsee ja mä ainakin olen niin riipuvainenkin susta... :D miten työyö meni ?

arskaäippyli kiva että mihes pääs tulemaan... ja saitte asioita puhuttua.... :hug: ja kyllä kai se 5vk menee silti nopeasti kun tietää että saatte olla 2vk yhdessä.. ihan kyllästymiseen asti... :LOL:

Nopeasti tänne: Täti tuntemuksia on ollut eilen ja tänään tosia paljon. Aamulla kun heräsinkin kovaan vessa hätään, juoksin yläkerrasta vessaan kun luulin tädin tulleen, mutta eih, ei tullut vielä.
Tissit on ollut niin kipiät eilisestä asti etten kyllä muista koska viimeks.. ihan käveleminenkin sattuu... :ashamed: ja aamulla kun koiruutta olin pisuttamassa niin tuntu että toinen tissi ois menny ihan sellaseen syväjäähän !? :x
mutta onhan mulla ennenkin tissit ollu arat ja sitten kun se arkuus meinaa jo loppua niin tätihän se sieltä...
jahas, nyt on alettava sunnuntai päivän hommiin... lupasin tehrä sämpylöitä... :p kaikki pullat on jo syöty kun illalla ravattiin kylästä kylään ja siihen ne sitten menikin, tuliaisiks...
 
Mä olen tänään omasta mielestäni tuntenut ovulaation merkkejä, mutta en tiedä... Tuntuu että nuo pillerit on tehnyt musta niin koneistetun, että en osaa enää lukea oman kehoni viestejä. Vaikka vasta hetken olen ollut niitä syömättä niin heti huomaa suuren eron. Ei niitä nappeja mulle enää kiitos. :LOL:
 
huoh... huomenna sitten on lähtö :'( viimeinen ilta ollaa yhdessä :( joutuu taas kärvisteleen erossa... Miestä on vituttanut tänää ku tietää että huomenna matkustaa koko päivän lentokoneessa ja vaihtaa 2 kertaa konetta. Mies illalla perillä siellä sitten.

Typylle passi asiat on kunnossa ja odottelemme ku passi tulee. Matkarattaat pitää vielä metästää jostain.
hirveesti kaikkee uutta ilmennyt mun miehessä, ku lääkäris kävi nii todettii poskiontelo ja keuhkoputken tulehdusta. samalla mies otti tupakan lopetukseen jonku kuurin. Ällistyin et se haluaa tosissaa lopettaa tupakoinnin ku se aiemmin yritti mut ei onnistunut. Haluaa nyt onnistua!!

Muistin et se gyne sano et miehen tupakointi voi vaikuttaa siittiöihin jotenki? Mut enpä tiedä. Yritämme sitte kovasti jouluna jos tärppäis ja tulis se ihana joululahjakin. Mies sitä nii toivookin :) :heart:

menis vaa viikot nopeasti.. ku eihän tätä marraskuuta ole enään kuin 2vk jäljellä. Ihanaa joulu on kohta.. :D saa miehen kotiin silloin ja oli puhetta et jos miehen kans käytäis pohjosessa laskettelu reissus kahdestaan :p
:heart: :heart: :heart: :heart:

palaillaan... :wave:
 
aurinkoinen äityli onhan se vamasti ikävää kummallekin taas olla erossa ja varsinkin se lähteminen ja hyvästeleminen on inhottavaa, mutta nopeasti se menee kun ei laske kovin tarkasti päiviä... ;)

vilmav laitellaan kun päivitellään... :wave:

mypoodles koskas sää sitten testailet ??? :D

elikkäs päivöötä vaan, mie pääsinki just koulun penkiltä ja miehen haen töistä kohta puoliin ja sitten töihin neljäks...
eipä tätiä ole vielä kuulunut vaikka kovasti ottaakin masuun, mutta nooh, tiedä sitten taas kumpi on parempi, olla tulematta vaiko se että ne taas viipyilee jossain.. testiä en ussalla tehä, nega se kuitenkin on. ja eihän mulla mitään muita oireita olekkaan kun täti tuntemukset ja tissit, mutta ne nyt kuuluukin menkka oireisiin. :/
apuva, kello on jo vaikka kuinka.. päivitän nyt ja lähren miehen metsästykseen... ;) :whistle:
 
mies ollu tosi pahatuulinen eilisestä asti ja tänä aamuna just ton takia et joutu lähtemään pois kotoa jne.. :'( Mullehan itku tuli ku mies joutu lähteen... se oli mulle vaikeeta ja toi pieni rinsessa vaa hymyili ku isi lähti ja huusikin "itiii" sanoin ettei isi kuule et meni jo. Koitin typylle selittää et isi tulee muutaman viikon päästä et jouluna ollaa yhdessä taas.

Kyllä mies oli hyvätuulinen ku sai kotona olla ja perheensä kans... sekä tyydytettii toisemme :heart: Pidämme peukkuja et jos joulukuussa tulis se pikkukakkonen jota toivomme kovasti. Mies nii kovasti odottaa et millo se toinen tulis. Puhuiki mies tuos eilen et ku valmistun nii järjestääpi mun kunniaks isot kekkerit :D

voi nyt mun pitää lähtee illaks töihin ja sit yö nukkua ilman rakasta miestäni. ei tää oo yhtää kivaa :ashamed:

Niin sit vielä se että typy sai lääkekuurin ton yskän, flunssan takii. on jo toinen lääkekuuri ku vasta 3vk sit oli lääkekuuri päällä.

Palaillaan... :wave:
 
Täällä alkoi eilen menkat, eli nyt kp 2. Eli korjailepas Linneja listaan kun ehdit..
On tää vaan kumma vaikka mennään linjalla tulee jos on tullakseen niin ei se tuu ollenkaan :D :D Mä ku luulin et sillon stressaa vähiten ja napsahtaa ekasta :D
 
Mä oon ihan saletti, että eilen ovuloin. Pelkään, että mieli tekee mun kanssa pilojaan, mutta niin selkeät tuntemukset oli että en usko erehtyneeni. Ajattelin hillitä itsenä ja käydä ostamassa niitä ovistikkuja vasta parin yrityskerran jälkeen jos siis tulosta ei synny :LOL:

Ja pakko vielä hehkuttaa pillerien lopettamisen ihanuutta! Pillerien aikaan kroppa ei kestänyt pari peiton heilutusta viikossa enempää ilman virtsa tai hiivatulehdusta. Nyt ei oo mitään tuntemuksia vaikka meidän touhuilut on lisääntynyt aivan tolkuttomasti. Mistään muusta se ei voi johtua kuin pillereistä.

No joo, voisin yrittää palata koulutehtävän pariin :LOL:
 
Linneja joo ollaan "hoidossa" tosin se häitten ja kaiken muun oheella on nyt jääny tekemättä mut tammikuussa alkaa uudestaan inseminaatio hoidot. Tammikuussa pitäis puregon ostaa ja rueta oulussa ramppaamaan. Pakkolomatuskin sopii juuri sopivaan saumaan, 1kk pakkolomatus tammikuussa. sai valita haluaako sen joulu vai tammikuussa pitää niin otin tammikuun.
Oonhan minä yrittäny sitä tätiä piilottaa syvälle ja pimeään metsään mut aina se löytää tien takas. piru vie..
Onhan tässä jo tuloksetta yritetty hmmm... laskempa ihan... 35 kiertoa. eli 36 kiero jo käynnissä jos tarkkoja ollaan...
 
nyt on rinsessa kipeenä:( kesken työpäivän täs illalla piti lähtee. Harjottelua ois ja just näi huonoon aikaa :(
PItää aamulla soittaa tk:lle et jatketaanko lääkekuuria ku ilmeisesti tosta lääkkeestä johtuu ku eilen illalla aloitettii lääkekuuri tytölle. nyt kuume iski :ashamed: EI hauskaa!

Mies puhu tänää et mitä mieltä olisin jos hän joulukuussa ku tulee nii jäis lopullisesti suomeen. Mä sanoin et siitävaa jos se onnistuu. AIkoi kysyy pomolta.
EI sit typykkä pääsekkää ulkomaille ku kerkes jo passinki laittaa tilaukseen jne. Mut eihän toi vielä mitää varmaa ole.

palataan! :wave:
 

Yhteistyössä