garpalo ja deviliah en mää siltikkään osaa mihinkään kun en hemputti soikoon tiedä mitään kadun nimiä tai puistikoita tai pururatoja... :snotty: tiedän vaan että minä iste asustan täällä ja täällä on junaratakin ihan lähellä...
kyllä mä sili jotain tuulikylästä tiedän, sen verran että koiruuden kanssa mennään aika usein lenkeillä tuulikylän kyltin ohi...
deviliah koskas te laivailemassa ehditte olla ?
nopeeta porukkaa..
vilmavtäällä myös yksi yli yli pessimisti.... :wave: mutta kyllä se pessimistikin ana kierron lopussa alkaa sitä toivonkipinää sisällään kasvattaa, mutta pettymys sieltä on joka kerta tullut...
Tänne: Ollaan miehen kanssa oltu ihan hiljaa eilis iltapäivästä asti ja sama jatkuu... mua on kyllä viimiset 3 päivää ärsyttänyt ihan kaikki.. koulu ja työ ja mies ja koti ja koira ja kaverit ja sukulaiset ja ja ja... taitaa olla tädin tuloa... mahakin on poltellut tiistaista asti ihan kun täti ois pahimmillaan... :headwall:
ja mies... meni eilen illalla niin hermot kun mieshän nyt on, jos joku enää muistaa, niin ollut joskus täysin alkoholisoitunut... ennen mun astumistamistani kuvioihin... ollut siis siitä asti ihan hyvin selvillä vesillä, välillä nyt ottaa pienet höplät niinkun minäkin, mutta että jää ihan siihen yhteen päivään.
eilen kun pääsin kotiin niin oli hän käynyt ostamassa lekallisen jotain viiniä ja ainakin mäyräkoiran kaljaa.. sanoin sitten eilen illalla että ei kai noita kaikkia ole tänään juotava, niin mies vastasi että ei tietenkään, kunhan ostin.
Kello oli tosiaan eilen joku 9 paikkeilla illalla kun oltiin sohvalla kahtelemassa telkkaria ja sanoin jotain miehelle niin ei mitään selkyyttä enää tähän maailmaan. menin katsomaan jääkaapille niin olihan siellä vielä 2 kaljaa ja helmi viinilekan pohjalla.... |O mukavat illat.
menin sitten nukkumaan ja jätin miehen yksin kukkuilemaan viinihöyryissään ...
aloin haistella yläkertaan että ihan kun joku käryis alakerrassa ja huutelin miestä muttei mitään kuulunu.. tulin kattomaan niin juu, mies oli "lämmittänyt" ruisleipää kuuman puuhellan päällä ja unohtanut ne siihen palamaan. Kivvvvva ! Ei siitä varmaan sen kummempaa ois tullu kun vielä kamalampi haju ja palovarottimen piipitys, mutta kuitenkin ! :kieh: olin ja olen edelleen niin kiukuissani että viskasin läppärin kainaloon ja hipsin tänne makkariin kirjottelemaan, kun tuo miheen seura nyt ei oikein kiinnosta.
asiasta kuudenteen, mun tekee mieli leipoa...
mutta täytyis lähtee kaupasta hakee hiivaa ainkain ja jotain vuokia jos korvapuusteja haluis.... mitäköhän sitä leipois.....
miehelle en anna kun jauhot suuhun jos jotain haluaa !