N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

aurinkoinen äityli : Mukavaa reissua :)

SiviThePoodle : Tervetuloa mukaan miunkin puolesta :)

Hih.. pakko hehkuttaa tännekki, mut mentii vihdoin 5,5vuoden seurustelun jälkee kihloihin :D :heart: Häät olis sitte kesällä tai syksyllä 2010 :heart: Ihanaa!! Pääsee pikkuhiljaa häitäsuunnittelemaan :) Muuten tänne ei ihmeempiä.. loppukiertoa odotellee, et jospa sitä pääsis vaikka testailemaa ;) Epäilen kyllä vahvasti, mutta toivossa on hyvä elää.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!!
 
Linneja ne masukuvat odottaa vielä ottajaansa.. :LOL: sun pitää tulla Porihallille jumppaan kattomaan kun siellä on nyt yks hoikka kuntoilija jolle on alkanut kertyä kaljamahaa, tai sitten menkat turvottaa.. (Se olen siis minä:D ) Siltä mä meinaan tällä hetkellä näytän. Omasta mielestä niin kovin isomahaiselta jo, mutta vieraista varmaan just silt et syönyt pari karkkipussia liikaa.. :LOL:
Tämänpäivän ratsastus peruuntui, joten täytyypi keksiä nyt muuta kuntoiltavaa kun olokin alkaa olla inan parempi. Ehkä mä ne masukuvat saan otettua sitten kun säkin tuut tonne odottajien puolelle :LOL: No voin mä yrittää ottaa ne tänään mutten lupaa mitään :D

Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ottamaan pienet päippärit.. :LOL:
 
Tänään ollut tosi kauheet menkkatuntemukset. Vessassa oon juossu housuja kurkkimassa, että onko alkanut.. Ei ole vielä, mutta tuntemukset on kyllä ihan sinne päin. Masistelen jo valmiiksi, että ei taaskaan vauvaa.. Tän kuun jälkeen on pari kuukautta silleen, että mies on toisella paikkakunnalla viikot ja mahkut pienenee sitten taas pariksi kuukaudeksi. Kunpa täti ei tuliskaan, vaan plussa testiin! (pistin muuten tilaukseen kotitesti.fi stä.
 
garpalo koitas nyt laottaa sitten etkä vetkuttele yhtään !
Mä kiellän sua keromasta sun mahastas yhtään enää enempää jos et kerran voi näytää mistä puhutaan ! :whistle:

Täällä on myös tätä.... eilis aamusta asti maha on niin paljon juilinut että olin eilen varma kun oltiin miehen kans tuolla jossain keskellä korpea, että no niin , täällä sitten onkin hyvä alkaa, muttta ei vieläkään !
Eikä aamullakaan ....
Eilen tosiaan oltiin taas sienessä.... eksytin meirät...
:( ei me paljon menty edes harhaan mutta siellä oltiin... mulla alko itellekin tulla sellanen pienen pieni paniikin alku, mutta sain sen hienosti peiteltyä kun mies alkoi myös miettiä mitä mahdan pyöriä ja etsiä...
Taas eilen tuli huomattua kenen sana painaa ja kuinka paljon....:D Me tosiaan oltiin keskellä -ei mitään ja kummallakin meillä oli ihan pää sekaisin suunnasta... mies sanoi että lähdetään hänen taakseen, eli justiinsa sinne mistä äsken tultii ja mä sanoin että eipäs kun oikealle. Mies sanoi että ei me oikealle voida mennä ja tiko tiko.... nooh, siinä sitten saatiin sellanen kinakin aikaseks ja mä sanoin että mene sinä sinne sun taakse niin mä kaarraan oikeallle ja huudellaan toisillemme niin ei eksytä. Mies kuitenkin myöntyi sitten siihen mun oikealle ja tuli perässä... ja tataa !! naisen vaisto vei meidät suoraan tielle.... :D kyllä mä vaan olinkin hyvä... sanoin sitten muina miehinä kun perille autolle tultiin että eihän me oikeataan edes oltu hukassa niin mies sanoi että ei häntä olis voinu vähempää kiinnostaa poimia mun suppioitani, mutta oli pakko ottaa kaikki jotka näkyi, ei voinu tietää oisko niitä joutunu vaikka illan mittaan syömään.. olis ollu eds jotain ruokaa... :LOL:

jahas, nyt on valmistauduttava.. on ne miehen siskon pojun ristiäiset.... =)

palaillaan !!! :wave:
 
Huh, nyt on juhlat ohi. Oli kyllä aika hassut kemut. Siellä oli joku ihmeellinen pappi, joka piti ristiäisistä ihan sellaset pirun karkotus kemut.... Mieskin sano kun tilaisuus oli ohi että ei ihme jos poikaa hiukan itkettää kun häntäkin alkoi pelottaa jossain kohtaa.. :LOL: Ja sitten suvussa tarvii aina olla ne muutama, jotka eivät tule toimeen toistensa kanssa eivätkä ole muuten tekemisissä ja ja ja ... Onneks miehen oli pakko päästä kotiin kattomaan formuloita niin päästiin sieltäkin noin hepolla... :D
Mä olin tosi tökerö kun miehen serkku soitti kun oli itse lähdössä sieltä että jos tulee käymään meillä nopeasti vielä kahvilla, mutta en jaksanut edes huijata kun sanoin ettei nyt sovi. Ei vaan jaksa ja kämppäkin on ihan sekasin.

Mitäs muiden viikonloopu on sisältänyt ?

aurinkoinen äitylikin palailee tänään reissultaan....

Viekää mutkin johonkin reissulle hiukan rentoutumaan.... B)

Niin juu ja tärkein. Ei menkkoja vieläkään. Jos ens viikolla sitten tekis taaaas uuden testin kun ei kerran kuulu mitään. Maha ja selkä on kyllä ihan menkoissaan. koko ajan juilii ja särkee, mutta en tieta sitten... ei ainakaan mitään oireita ole. Tänään kyllä kun yritin tunkea jotain juhlavampaa vaatetta päälle niin tuli kyllä mieleen että ois paljon helpompaa taas tässäkin vaiheessa kun ois raskaana niin ei tarvis saada tota isoa tynnyriä piilotettua mihinkään alle tossa edessä... sitten sais ihan vapaasti pömpötellä... mutta ei viitti sukulaisillekkaan valehdella että kyllä, raskaana ollaan vaikka todellisuudessa siellä on iso läjä läskiä... :LOL:
 
lila88
no en oike tiiä. välillä on tuntemus et oisin mut välillä ei. tavallaan toivon et huomenna alkas menkat.. en tiiä. haluisin viel kk olla ihan vaan ilman miettimisiä. ollu kaiken laista tässä nytten.. en jaksa selitellä, riitoja riitoja :( mut nyt kaikki ok
 
garpalo sä et uskallakkaan pysyä poissa... :kieh: me ollaan kuitenkin niin naapureita että jos sä jätät nyt palstailun niin mä rupeen vainoamaan sua. Joka päivä hiippailen ikkunoiden alla ja selvitän sun kaikki yksityiset asiat ja rupean loppujen lopuks elämään sun elämääs... :LOL: eiks joskus jossain ollut sellanen että joku "vainosi" jotain immeistä vuosia ja rupes sitten elämään niinkuin sen elämää... ? :eek: tai sitten muistan omiani... tai omasta elämästäni... :LOL:

lila88 No se nähdään, kuinkas käy..... Onhan tuo aina sellaista mietintää ynnäs muuta kun on paljon riitaa, mutta eiköhän kaikki kuitenkin käänny parhain päin.. :hug:

Joo, kyllä ne mun menkat sieltä kohta on tullakseen... Mua on koko päivän käyny mies niin julmetusti hermoon ja äsken kun löin imuriletkulla päähän, en edes lujaa niin hyvä kun en porua vääntäny, silkasta mielipahasta.
Eli, jos ei muusta niin omasta mielestäni ainakin huomaan koska menkat tulee.. meinasin jo netistä tilaillakin testejä, mutta ajattelin että odotellaan ihan rauhassa kun kerran ovat kuitenkin tullakseen.
Nyt mun tekis taas mieli kuristaa koko mies. Ihan yhtenä kappaleena. :kieh:
Mä kyllä vielä tänään kehitän ja aion sen myös saavuttaa, sellasen hyvän riidan poikasen jonka seurauksena sa itkeä ja potkia ja raivota niin pääsee tämäkin pato murtumaan taas... :LOL: Onneks en seurustele itseni kanssa.
 
:wave: Moiii! Kaivattiinko minua? 21.00 jo olin kotona.. nyt tässä äsken oli pieni kriisi miehen kans.. mut saatii sovittua kait! :( Huomenna aamulla lähden hakemaan miun tyttöäni kotiin. Ensviikko menee varmaan maalailessa taloa ulkopuolelta. Kaikennäköstähän tässä olis mut pikkuhiljaa yritän tehdä hommat ennenkui lunta tulee ja pakkaset tms.

hyvää yötä.. ehkä menen pian nukkumaan.. mut en iha vielä ku pitää vielä miehen kans puhua..
 
aurinkoinen äityli kuinka reissu meni ? :D
Hyvä sitten että saitte sovittua ja vielä kuitenkin soittelette...
Maalailekko sä yksin taloa nyt ulkoa ? Voi sinuu... mä nimittäin en pidä ainakaan yhtään talon maalauksesta ulkoapäin... :hug: Enkä niin kamalasti kyllä sisältäkään päin... Vaikka kohta pian sitäkin on tehtävä... :headwall: onneks ei ole paljon mitään laitettavaa...

Miekin tulin ainakin käymään kotona. Luultavammin jään kotiin kun en viitti maksaa itteäni kipeeks linja-autolla kulkemisesta kun vein aamulla auton huoltoon.. vaihteeks.
Siitä ei kyllä ole enää mitään muuta kun harmia. :snotty:
 
linneja Reissu meni kivasti.. välillä sai ajatukset siis stressaavat asiat pois mielestä mut sitten ku ei ollu tekemistä niin kaipaili rakkaita kovasti.. :( nyt on pieni taapero kotona touhuamassa :) Kattoo topia ja tessua :)

Ulkoapäin pitäis maalata.. maalaan ite pikkuhiljaan ja en kovi kylmälllä ilmalla rupea ku äkkiä paleltuu varmaan :/ Nyt tässä viikolla on vapaata koko viikko paitsi huomenna koulua. Torstaina kampaajalle leikkauttaan hiuksia :D

Pikkuhiljaa tääl tekis näitä hommia mut voin pyytää miehen vanhempia kaveriksi tänne :)

nyt on mentävä... :wave:
 
Kiivaa !
Bittiataivaisiin taas sekin rimpsu. Perhanan palsta kun et toimi! :kieh:

Lyhyesti samaa..
odottelen miehen tuloa töistä, ihan oikeastaan sen takia kun se lupautu kauppaan ennenkun tulee ja mulla on ihan kamala nälkä eikä löydy mitään murkinaa just nyt. Aion hyökätä sen kauppakasseille ihan kun muksut repimään itä siellä onkaan....:D Kamalan jännää kun lähettää ite kauppalistan etukäteen...:)
Lähetin sille äsken viestiä että menis apoteekin kautta hakemaan testin... jos nyt sitten huomenna testailis, vaikka negaa se näyttää... mutta kunhan haluan taas piinata itteeni pitkästä aikaa... :(

jahas, jos menis jo eteiseen valmiusasentoon, lähtötelineille odottelemaan... :LOL:
 
Täällähän on aika monella nyt jännät paikat :p Mennään vaikka kaikki nyt garpalon ja muiden seuraks odotuspuolelle eiköh??!!
Oi hitto, mä oon lihonnu nyt tän vuoden aikana 10kiloa...hui kauheet..kävin vaakalla eilen ja oikee pelästyin! Tälläsessä 160cm tangossa on 30kiloo ylipainoo täl hetkel :( Niimpä sit aattelin tehä asialle jotain.. ja tänään meen aerobicciin, keskiviikkona uimaan, torstaina uimaan tai bicciin..jajaja...muita päivii en oo suunnitellu..mut ihmekään jos ei sikiä kun on niin paljon ihraa ympärillä!!!
 
Deviliah sitä mäkin olen miettiny ettei ole ihme mun kannallani kun samat on tota ylipainoo varmaan saman pituisessa kannossa... tai mä aina sanon kaikille kun moni kysyy mun pituutta ihan ihmetelläkseen että ""Jokuu.. 130, sulka päässä...""... :LOL: Ärsyttävää se on..
Mun velikin sanoo aina että jos ei tietäis niin veikkais mun ihan pinestä asti olleen pienikasvuinen ! :kieh: Mä olen kamala ja kuittailen sille aina pahempia lohkaisuja... "ja jos en sua tietäis niin veikkaisin sun karanneen just M0:llalta " :kieh: t :kieh: ai että mä taas luulin kun sua kattoo että olet aina ollu alkoholiin menevä... " vaikka huonojahan ne on ihmiselle sanoa jolla oikeesti on jonkinlainen alkomaholionkelma, mutta pitäis sitten suunsa kiinni !
Niin piti noista jumpista sanoa että niissä ois kyllä kiva käydä, muta kun en kehtaa... :ashamed: Siellä ne garpalon kokoset pienet sipsakat naiset vetää ihan kuin vettä vain ja sitten tulee tynnyri pyörimään kukka trikoissaan, otsa hiessä kaikkien eteen ja päälle ja ja ja... jooh, en kehtaa. :LOL:
Ja uimapuku päällä en yleisesti näyttäydy, vaikka hiukan maksettaisiinkin. Hyvä kun miehen seurassa edes alasti pompin...B)

Täytyy olla koko ajan valppaana kun on tuo lasagne ja sienipiiras uunissa. näin laihduttajan ensimmäisenä sääntönä... syö iltaisin kunnon ruokaa, raskasta, juuri ennenkuin menet nukkumaan... :LOL:
Minkäs voi jos ei aika riittänyt päivällä ruan tekoon ! :saint:
No olenhan mä tänään jo aika paljon ehtinyt kuntoilemaankin.... jotain edes...
Kävin koiran kanssa päivällä n.8km lenkin ja iltapäivällä menin metsähän lenkkeilemään ja tulin hetko sitten.

Ja taas mennään...tuo koira on niin hullu !
Jollain nartulla on ilmeisemmin juoksu tai jokin, kun poju haluaa ihan koko ajan pihalle ja jos ei pääse niin se täällä ulvoo ja haukkuu, niinkuin mikäkin hullu.
Olin päivällä jo ihan varma että jos se jatkaa tollasta menoa vielä iltaan niin aion kastroida sen ihan itse ennen aamua, mutta yritetän nyt kuitenkin kestää vielä... :| onhan mulla onneks miehenkin korvat sitä ulinaa sitten kuuntelemassa...:D
 
Täällä ollaan Linneja! :wave: :hug:

On ollut työkiireitä ja kovasti olen unelmaani eteenpäin vienyt.
Tämän vuoden sisällä aion vielä ;

Perustaa yrityksen,
hakea starttirahaa,
mennä yrittäjäkouluun,
käydä kynsimuotoilijakoulun,
ostaa tarvikkeet, sekä työpöydät ja tuolit
laittaa laajennus-rakennuslupahakemuksen vetämään ( vai miten tuo kirjoitetaan ) :LOL:
jonne tulee mulle omat työtilat about 20neliöö yläkertaan ulkopuolelta pääsee rappusia pitkin mun toimitiloihin sitten :)

Tällä hetkellä teen iltaisin mani- ja pedikyyrejä "harjoitusmielessä" ..
On vaan pirun kallis tuo kynsimuotoilijakoulu, muuten ei ongelmia.. :whistle:

Eikä siinä kaikki. Tänään soitti Autokoulusta mulle sihteerikkö ;

Ak: Moi M-M, tule huomenna 2-vaiheeseen. Eikä tarvi maksaa kuin liukasratamaksu ja loppusumma vaikka ensivuonna. Meillä yks paikka vapaana.

M: Apua, emmä uskalla. Ketä siellä on, tunnenko.

Ak: Tuskin tunnet, kaikki on syntynyt 89-90luvulla.. Tuut vanhempana vaan reippaasti. Ja tosiaan jos rahasta kyse niin maksa kun jaksat.. :D

M: Pakko kai se on tulla ja siitä lähtien ollut maha sekaisin..
Jaa että muako jännittää?:ashamed:

Huomenna tiistaina on siis 9-11 arvioivaa ajoa ja torstaina 12.30-15.00 liukasrata ja 15.30-18.00 teoriatunnit.. Onneks vaan kaks päivää.. :LOL:


Linneja ONNEA TALOSTA tai siis TILASTA!! Meilläkin on tila eikä talo .. :LOL:
Kilistellään kun ehditään.. :wave: :saint:


ON: Ihana olotila ollut viimeisen viikon ajan. Nännit on herkät, tai siis kipeät, ei raaski edes koskea, onneksi ei rintaliivit satu. Alavatsa on erilainen kuin ennen ennen menkkoja, tosin täti ei siis ole tullut tänne vielä vaikken ole ajatellut koko asiaakaan eli stressin takia jota ei ole ollut ne ei ole myöhässä.
Valkovuoto on runsasta ja flunssa iski.. ( mä en ole melkein koskaan kipeä! )
Mitähän muuta...
Ai niin :snotty: aamuisin ja en saa siis aamupalaa saatika kahvia alas. Ja tätä kestänyt myös sen viikon verran. Ruokahalu on kumminkin noussut niin että voisin syödä vaikka kolme lämmintä ruokaa päivässä ( tää tapahtuu aina ennen tätiä ) joten plus miinus 0 oireet melkein.. :ashamed: |O
Torstaihin asti odotan ja sitten käyn ostaa testin ja teen. :heart:
Ovislimat olin huomaavinani 2viikkoa sitten tiistaina, tosin kipuilut oli pari päivää aiemmin..?
Lauantaina olis miehen isoveljen hääjuhlat ( menneet ja 2v sitten naimisiin mutta aikaa ei ole ollut juhlia pitää kuin nyt vasta ) Ja olen sanonut jo aiemmin että olen kuskina miehelleni enkä tule juomaan mutta ai kuinka mukavaa olisi jättää edes yksi lasillinenkin pois tietäen olevansa raskaana.. :heart: * toiveajattelua, haaveet kantaa päivästä toiseen '


Jaahas, mutta kai se on mentävä nukkumaan taas, vaikka heräsin 21.30 iltaunilta.. |O :/
Mulla on kuumetta 37,8 ja pakko vaan jaksaa... Niin ja oireita kai on myös se että lämmöt sekä aamu että iltalämmöt huitelee 37,0-37,3 jo viikon ajan. Tänään eka ilta kun on kuumetta.. :kieh:


Kauniita unia kaikille uusille ja vanhoille!

p.s. Käyn nykyään niin harvoin etten jaksa lukea 5sivua taaksepäin ja kommentoida kaikkea.. :/
 
minttuliih : Toivottavasti sieltä se plussa tulis :heart: ja paranemisia!

lila88 : Pahoittelut negasta :hug:

Täälläki tyttö kipeenä.. muutaman päivän oli jo kuume poissa, mut nyt sitte viime yönä nous taas :attn: Onneks on itellä nyt koulusta loppu viikko vapaata, nii en jää sieltä mistää paitsi.. Viikonloppuna pitäs miehen porukoitten tulla meille miun synttäreitä viettää ja meitin kihlajaisia.. Ja sitte noista raskausoireista.. niitäkin on alkanut pikkuhiljaa löytyä.. tai en sit tiiä onko vaa pelkkää kuvitelmaa :D Mut tissikipu pyyttyy kokonaa|O , nii eipä oo oikee hirveen luottavaiset mielet plussasta, vaikka onhan täs vielä viikko menkkojenki alkuu.. et kyllähän se vielä sieltä ehtis tulla, jos on tullakseen.

Linneja Teitkos sen testin?
 
lila88
heippa vaa. meillä on uusi ratkaisu elämälle. aateltiin että aloitetaan uudelleen pillerit. nyt siis pillerit uudelleen käytössä. kasvetetaan esikko isoksi rauhassa. koitan rueta opiskelemaan tai tekemään jotain viimeistään vuoden päästä. tässä nyt on ollut kaikenlaista (henkilökohtaista) joten tämä tuntui hyvältä ratkaisulta. ihmiset kysyy jatkuvasti että joko on vauva tulossa. pahalta tuntuu sanoa etä ei mutta kyllä tämä tästä. vauvat on lähellä sydäntä vieläkin ja vauvakuume EI HELLITÄ!! :heart: mutta joskus minä vielä sen vauvan saan :heart: nyt elämä taas hymyilee ja tunnen itseni vahvemmaksi.
tosin kaamee flunssa pörrää meillä.. kaikki ollaan kipeenä.
nyt siis seuraa kysymys. voinko enää olla tässä ketjussa mukana kun en rupea odottamaan vauvaa ihan heti???
teidän kanssa on ihana jutella ja olla oma itseni :heart:
kiitos siitä :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä