N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Joo DeviLiah testin nyt teet, me ollaan uteliaita
:LOL:

Huomenna joo vaikka kirveen kanssa sinne lääkäriin oven läpi, pikkasen alkaa ketuttaa tää Turun lääkäreitten touhu.. :headwall:
Ja kuulkaas kaikki, vauvavakuutuksen otatte heti ku saatte, itteäni ärsyttää tää kunnallinen touhu ku ei yksityiselle pääse ku ei oo varaa eikä vakuutusta :/:/

Oltiin äskön työttömien joulujuhlassa ja tyttö sai sieltä ihanan lahjan, nuken ja nalle puh kirjan <3 Hän on iha onnessaan :)

Täällä ollaa vähä sotajalalla miehen kans, ku hän majailee mumminsa luona kun mummi satuttanu itsensä ja tarvitsee apua, niin nyt ei "jaksa" lähtee bussilla tulee 20 km kotiin :kieh:
Vaikka me tarvittais häntä vähintää yhtä paljon kotonakin :(
No luulenpa kun kiukuspäissäni löin luurin korvaan niin tulee kohtapuolin kotiin hyvin kiltisti :LOL:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja kiitos jaksamisten toivottelijoille :)
 
nyt tulee omaa napaa anteeks.!!!!! :ashamed:
kävin siis päivystyksessä.. ihan ensinnäkin voi helv. mitä porukkaa.!! lääkäri oli niin m.ulkku ku olla ja voi.. määräs tietty kaiken maailman veritestit ja menin sitten uudelleen sen luokse kun testit valmistui... "et ole raskaana, sori vaan. vatsassa on tulehdus, joku virus. pitäis mennä parissa päivässä ohi. heihei" koitin sanoa että oireita on ollu vaikka kuinka pitkään.. sanoi vaan että ei voida tehdä mitään..! ja itkusta ei tule loppua nyt.! :'( :'( :'( mikä ihme mulla on, inhottaa kun ei voi edes tutkia kunnolla..?!! :ashamed:
 
YP :hug: :( :hug: mä olin ihan varma että nyt on ihan selvästi masuasukista kyse... voe itkun itku.... isot halit ja rutistukset sulle...:hug: en oikein tiedä mitä kuuluis edes sanoa.... :ashamed:
käviksä kunnallisella vai yksityisellä ? saiksä siihen tulehdukseen jotain ? mä en vaan ymmärrä....... :ashamed:
 
Linneja, niin olin minäkin varma kun oireet oli niin selvät ja on edelleen.! ja toi paineen tunne on jtn ihan kamalaa... kunnallisella kävin, ei oikee kukkaro anna periks yksityisen puolelle, mut kai se on vaan pakko sinne mennä että saa selvyyden.! enkä saanu tulehdukseen mitään. sanoi vaan että pitäis mennä parissa päivässä ohi. eikä se tajunnu ku sanoin että tätä on ollu jo kauan, ei ihan hetkee... en saanu mihinkään mun kysymykseen vastausta. ja sillon ku menin sinne niin se kysyi voisinko olla raskaana, sanoin että on mahdollista. sen jälkeen tää kysyy että mikä ehkäisykeino on käytössä, niin sanoin että ei mitään, koska yritetään lasta. ja sitten se sanoo "ei välttämättä noin nuorena ole hyvä hankkia lapsia". jäin vaan katsomaan sitä suu auki.. JA SEHÄN ASIA EI SILLE KUULU.!!! olipa taas ammattimaista käytöstä.. kaikist eniten mua harmittaa se että en saanu minkäänlaisia vastauksia mun kysymyksiin. :ashamed:
 
virus? ei kuulosta kivalta :| harmillista jos vielä ei enempää kerrota.


niin ja en ole aikaisemmin täällä ollut, oon vähän pihalla näistä keskusteluiden etiketeistä vielä.. mut olen noin 20-vuotias, vähän yli, ja ensimmäistä lasta, ihan eka kertaa kokeilemassa. en siis oo vielä nähny asian eteen mitään vaivaa, vasta alkanu miettiin tätä ihan oikeasti.. mielenkiinnolla sit selaillu näit kaikkia kuumeiluita läpi.
 
YP hemmetin hemmetti mikä idiootti ! :kieh: ihan alkoi veri kiertää kun lusekelin mikä kus.pää.
Oisit tönässy moisen idiootin sinne sen pöydän alle ja jättänyt sinne. :kieh: Mä en ois lähtenyt lääkärin tuolista ennen selvää vastausta... oisin vaan pitäny takamukseni tuolissa loppuun asti !
Oisit antanu johonkin hiukan jotain palautetta, tai ei se vieläkään ihan mahdotonta ole... :snotty:
Mikä ihme noita kaikkia päivystyksen lääkäreitä oikein vaivaa .... ei ole ensimmäinen idiootti josta kuulee..... huh huh.... :kieh:
 
olg4 teretulemasta mukaan ! :wave:
Noh, mä en itekkään oikein osaa minkäänlaisia keskustelu etikettejä, ja sen kyllä huomaa.... :ashamed: joskus kun vaan tarpeeks ottaa päähän niin on pakko sanoa... :ashamed:

pakko mennä käymään koiruuden kans puskissa... ----> palaan...
 
Linneja, mä en oikeen ees tajunnu tota juttuu ennen ku vasta pääsin kotiin ja sit purskahdin vaan itkuun :'( ja mäkun luulin että saisin jtn vastauksia eikä ois näin epätietoinen olo.. ja pah, nyt vielä kaiken lisäks pelottaa.!! :ashamed: inhottaa kun ei tiedä mikä oikeesti on ja onko se vakavaa. ei, menee pää ihan sekasin kun miettii näitä asioita.!!
mieskin koittaa lohduttaa, mutta eipä sekään oikeen tiedä mitä tehdä tai sanoa..... :ashamed:
 
YP ehkä on parempi että yrität nyt olla miettimättä, niin paljon kuin mahdollista ja ajattelet huomenna asiaa ja soitat johonkin LÄÄKÄRIIN. ei varmasti ole kivaa olla ihan ulalla tuollasis asiois... :hug:

Mulla menikin tuo koiran ulkoilutus hiukan pidempään.... riideltiin miehen kans ja mä ampasin autolla kaupunkiin ja menin koirapuistoon.... :headwall:
Nyt on joka paikka ihan kalikkana kun siel on kylmä ! pakko varmaan mennä sänkyyn jo kun kellokin on vaikkas kuinka....
hyvät yöseet ! :wave:
 
huomenta.!

koitin soittaa heti aamusta lääkäriin, mutta eihän sinne pääse edes läpi.. sitten kun pääsi niin ei tietenkään ollut aikoja enää tälle päivälle.! huoh |O
eilen illalla itketty itsensä uneen, toivo on taas niin maassa, tuntuu että mistään ei tule mitään.!!

noh, mutta, EHKÄ tämä tästä iloksi muuttuu.. :)

mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :heart:

YP :wave:
 
Huomenta huomenta ! Heräilin vasta.... :D ja nyt on kamala paniikki kun piti siivota tänään ja tehdä pari koulu juttua ja ja... ja nyt kello on jo vaikka kuinka ! noh, ehkä mä ehdin vielä.... :snotty: menin hiukan myöhään viimeyönä nukkumaan kun mietin kaikenlaisia asioita ja sitten ei tullutkaan enää uni... :headwall:

YP Kyllä se vielä hyväksi muuttuu.. ennemmin tai myöhemmin.... :)

Mun oireet katosi YP:n tulehduksen mukana.... ei ole mitään enää ei... |O että sen pituinen se.

ei hemmetti, mun on nyt pakko mennä hakemaan puita ja lämmittää, tääl on kylmä ! :(
 
voi Linneja :hug: meillä on varmasti joku yhteys :D vipinää kinttuihin nyt vain ja toimeen :)

mies meni aamulla pesutupaan pesemään pyykkiä :eek: katsoin sitä ihan suu auki, ei se koskaan oma aloitteisesti niin tee :D ja äsken väänsin sen kanssa joulutorttuja ja nyt se halusikin sitten tehdä niitä ihan itse :) eikai tässä tarvitsekaan itse tehdä mitään :D

kiva vapaapäivä siis :)
 
niinuska, enköhän mä ajallaan :)

kopioo:
siis mitä.? :eek: mä luulin et eilen ovis testissä oli vahvaakin vahvempi plussa, mut nyt se on entistä selkeempi... paaaaaljon selkeempi ku kontrolliviiva.! perhana, nyt en enää surkuttele tätä tilannetta, vaan otan uuden mahdollisuuden käyttöön :) mut voiko tää vatsa juttu vaikuttaa raskautumiseen.? :eek: :ashamed:

YP
 
onko teillä jo ennestään lapsia vai ensimmäistä? millasissa elämäntilanteissa jos ikää on se noin 20, onko moni ihan opiskelija?
..oi voi pitäsköhän mun lukea ketju läpi et tietäsin missä meette, on vaan jo aika pitkä !
mä just mietin eilen tos ulkona et ois aika villiä et joku naapurin nainen kirjottelis samoilla palstoilla, tai joku muuten tuttu..

enkä varmaan oo raskaana, eli tuskin sen oireita, mutta on silti ollu maailman huonoin päivä. onneksi alkoi joululoma ja voi keskittyä kaikkeen tällaseen fiksuun.. :)
 
olg4, mä olen miettinyt samaa että jos joku tuttu tai just vaikka naapuri täällä kirjoittelisi :D
minä siis olen parikymppinen akka ja tuo ukko on 25v.helsingissä asutaan ja töissä ollaan molemmat, ensimmäisestä lapsesta haaveillaan :)
missäs päin te asuittekaan.? oot varmaan kertonukki jo, mut menny vähä ohi :ashamed:
 
Esittäydynpä nyt minäkin uusille :wave:
eli oon parikymppinen opiskelija, kuumeilua takana aika kauan :D Opiskelut vähän pelottaa jos vauvan saa, mutta kaikella on yleensä tapana järjestyä :)

Minä en sen tarkemmin paikkakuntaa kerro, mutta keski-suomesta oon =)
 
Turusta ollaan, mä olen 20 vuotias ja mies 22 :)
Ja opiskelija olen.. Esikoinen 3 vuotta 4 kk :)

Törmäsin likan päiväkotikaverin äitiin yhdellä palstalla täällä ja asuukin vielä meidän lähellä :)
Että kyllä se mahdollista että joku naapuri täällä on palstailemassa :LOL:

Meillä tyttö pieni ihan paniikissa odottaa tota keskiviikon leikkausta ja kyselee koko ajan :/
Vaikka on jo neljäs niin aina se on yhtä jännää hänelle nukutus yms.

Hyvää alkuviikkoa kaikille =)
 
niinuska. voi toista :heart: :/ mut onneks ku äiti on rauhallinen ni se luo tytöllekin enemmän turvan ja uskon tunnetta eikä ehkä pelota sitten niin paljoa :)

hitto, ajattelin vasta nyt asiaa näin: eilen siellä lääkärissä.... mistä hitosta se lääkäri voi päätellä pelkistä kohonneista valkosoluista että mulla on vatsassa joku tulehdus.? :eek: sehän voi olla ihan mitä tahansa muutakin.. kuten esim sappikivi.. koska nyt vihloo mahaa ja kovasti..... kipu on kamala.! voi kyllä toki johtua oviksestakin. ei vaan koskaan oo ollu näin paha kipu.!!!! |O

YP
 

Yhteistyössä