N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

heippa.!

käympä täällä vain ilmoittautumassa, että elossa ollaan :D eikä täällä mitään uutta ole.. pirun tätiä odotellaa tällää kyynelten keskellä. itkuherkkyys on ihan uskomatonta (ja toki toiveet taas nousevat), eikä mitään muita "oireita" ole, joten eiköhän se täti sieltä ajallaan kurvaa paikalle.

mukavaa päivää kaikille :)

YP :wave:
 
YP onko muuten kaikki ok ? Onhan se silti hyvä ett jos täti on tuloillaan niin tulee sitten ajoissa, ihan silloin kun ennenkin. Nää ylipitkät kierrot on jotain niin tuskaa...

tupuna juuh, antibioteista se mullekin iski... eikä mulla ole ennen muistaakseni niistä mitään tullu... soitin eilen tk:seen ja ne meinas kolmatta canesten kuuria perään ?! :eek: sanoin kyllä että oisin mielelläni tullu tarkastettavaks ja saanu sitten reseptillä jotain vahvempaa, mutta kannattaa kuulemma ensin kokeilla kolmas kuuri...

Lintsi täällä ainakin minä ! :wave: osan ottoni mummisi kuolemaan.. :hug: onko suru jo paremmalla puolella ? :(

Tänne ei mitään uutta. Ei oikeastaan. Emme ole sänky puuhia harrastanut lie koko vuonna niin eipä tässä toiveitakaan ole. Hiiva senkun jatkaa mylläämistään.
Niin, määpäs meninkin eilen 7 jälkee illalla nukkumaan ja heräsin äsken... eli, vajaa 15 tuntia yöunia... ajattelin oikein kerrankin nukkua kun saa ! :LOL: kohta on pakko lähteäkkin koulun penkeille... ihan mielelläni menen kouluun välillä niin ja tuo harjottelu jaksokin loppui eilen !!! vihdoin.. :whistle:
 
Linneja, kun en vaan sitä tätiä tahtois enää kylään, on sitä pikkuista nyyttiä jo niin kauan odoteltu... jotenkin painaa tuo miekkosen huima vauvakuume niskaan, oma "pahin" vauvakuume on jäänyt vähän taka-alalle (tahtomattani).. en tiedä mistä johtuu :eek: kai sitä on vaan niin turtunut tähän, että kierto toisensä jälkeen tulee se täti sieltä.. eli ainakin stressitöntä yrityskertaa on täällä vietetty :) josko se sen takia sitten tärppäis, tiedä häntä.. mutta tuskimpa.! :/
koitahan hätistellä se hiiva sieltä pois, että pääsette hommiin.! :)

YP :wave:
 
garpalo mä tuun mä tuun mä tuun! Ja mulle saa ihan koska vaan leipoa..tosin on tota painoo sen verran, et yhtään pullaa ei tarttis kyl enään syyä :LOL: Eikä mitään muutakaan. Tää tyttö olis oikee onnellinen kun sais ees 20kiloo pois ennen häit, mut turha toivo :LOL:
Kiitos Linneja et otit ne mun kp:t pois! Jaksa kattella kun ne kasvaa, TURHAAN!
Voih, kun lääkärissä osattas tehä asial jotain! Kauhee syyllisyys silti kaivaa mieltä..jos ne on nää mun vatsamakkarat mitkä on tehny tehtäväs :(
 
mä pitkään meitin tuota tätiä kun se on aikasemminkin nostattanu mun kulmakarvoja :D
nyt vasta rohkenin kysyä.
me yritetään miehen kanss asaada uutta elämää alulle,ilman laskemista tai päivien tarkkailua.
tuntuu että mene liiaksi yrittämiseksi ja menee reisille koko homma
 
heipsan... 2vk ja 2 päivää vielä kun mies saapuu KOTIIIN :heart: voi kauhea ku tänää töissä sit huomasin et mun maha jotenki pullotti vähän aikaa ja hirvittelin et olinko lihonut vai onko turvotusta vai mitä, työkaveriki vihjaili "etkai vaa oo raskaana?" mähän siihen et en kyllä voi olla vielä ku miestäkää ei oo kotona. JOspa pian..

kiirusta on pitänyt mut onneks tää loppu viikko ollut tällästä iltatyötä vaan et ei oo ollu kouluu mut on tääl kotona hommia riittänyt ja koulutehtäviä ym. et alkaa pää jo hajoo...
Saa tässä alkaa suunnitteleen meidän rinsessan synttäreitä ja leipomaan tms. mut kutsutkin laittaa tällä viikolla menemään mut vietetään sit ku mieskin on kotosalla. =)

hyvää yötä!Mukavaa loppuviikkoa kaikille.Muistakaa ulkoilla kun vähänkin aurinko paistaa se kuule piristää, ainakin mua.
 
aurinkoinen vähiin käy, ennenkun loppuu.. ;) onko mies jo innoissaan kotiin paluusta ?

Täällä alkoi koulusta loma !! :wave: jeij !

(Alla oleva teksti on vain purnausta eilisestä koulupäivästäni...)
mulla piti olla eilen koko päivä koulua kun yritän suorittaa muutaman muunkin kurssin saman aikasesti, eli koulua 8-21.00. Nooh, minäpä menin 8, ja siellä me saimme itsenäisen tehtävän, joten ei ollut järkeä edes mennä koko hommaan.. sitten taas odoteltiin 10 asti että seuraava alkais, ja alkoihan se ja kesti 1 tunnin jonka jälkeen taas päästiin tauolle, oltiin syömässä kun tultiin sanomaan että ens tunnit on peruttu. noh, odoteltiin sitten siihen 2, puol3 jotta viimeinen iltapäivän tunti alkaisi, mutta ei ketään opettajaa missään. Osa lähti jo koteihinkin, soitettiin sitten että missäs se opettaja on ja ei hän ollut tienny että meillä kuuluisi olla tunti... huoh. noh, taas odottelin niitä iltakurssejani koululla jotka piti alkaa 16.30, kun edellinen tunti loppuu mutta sekin venähti melkein 17 kunnes alkoi..siellä sitten istuin joku tunnin, kunnes opettaja alkoi ihmettelemään miksi minä joudun tämän käymään ym... noh, asiaa selviteltiin taas puolisen tuntia ja tulikin ilmi, että mun opintokortissani oli väärässä kohtaa numerot !!! Voi kiesus ! olin siis istunut koululla eilen vajaa 11 tuntia, joista yks ainoa tunti oli jotain opetusta.. voitte uskoa kuinka eilen otti päähän ! eikä mulla oliskaan ollu mitään muuta tekemistä koko eilisenä päivänä..... :ashamed:

Deviliah jokos sulla alkoi loma ja joko työharjottelu loppui ?? :D

jep jep, mutta nyt on taas yritettävä nousta tähänkin päivään. Hyvät vk:n loput kaikille !!! :wave:
 
Hienoa arska äiti! Olet varmaan jo täpinöissäsi miehesi kotiintulosta! Ja ajattele, sitten pääsette taas touhun alkuun!
Mitäs kouluu sä Linneja muuten käyt? Toi meinaan kuulostaa niin ammattiopiston touhuilta!Et voi HUOH! Mulla olis palanu hiukan käämi ja oisin varmaa potkinu ja polttanu jo koko koulun :LOL: Mulla on nyt jo loma alkanu, alko keskiviikkona jo. Ja kestää parisen viikkoo, nams! Eli garpalo mulla on kaks viikkoo aikaa tulla nauttimaan sun leipomuksistas :p
Ja arvakkaas mitä, täti tuli tänään :p Eli mun kroppa ei oo ihan kokonaan vie sammunu :p oon niin ilonen!
 
hei kaikkille...

ajattelin ilmottautua mukaan joukkoon kun niin kovati pukkaa tuo kuume päälle.
eli tausta tietoja näin ensin =)


vauvakuumetta on ollut tosi pitkään, ehkä noin elokuusta asti, mutta aktiivista yritystä ei ole ollut ja syy siihen on, että mieheni on "valtionhoivissa" eli linnassa :ashamed:
(toivon ettei kukaan tuomitse tämän takia) niin emme ole halunneet yrittää vielä.
Minulla on ollut ongelmia kuukautisten kanssa aika pitkään, ensin määrättiin primolut nor 10mg 3kk, ei auttanut ja tänään kävin lääkärillä, joka sanoi sitte, että kokeillaan vielä terolutti 3kk ja, jos ei onnistu niin sitten lapsettomuus klinikalle tutkimuksiin. eli ens kuussa alkaa meillä ensinmäinen ns. yk ja nytten on menossa kp 21 kierron pituutta en tällä hetkellä tiedä, se heittelee niin pahasti. Siinä olikin varmaan ihan riittävästi näin alkuun

Onko kenellekään muuten kokemusta noista teroluteista?? =)
 
heippa.!

tervetuloa AnGeLina88 :) :flower:

DeviLiah, onnea tädistä :) :D (hassua sanoa näin....)

ON: täällä ei hassumpia.. tätiä odotellaan. ihan hirveenkauheenkovamahtava sipulin himo on yllättäny mut nyt ihan tyystin.! :LOL: ihan jatkuvasti tekee mieli sipulia.. joka ruokaan oon sitä tunkemassa ja jos ei voi laittaa ni paistan niitä renkaina :D huoh, nyt on tää akka menny ihan tyystin sekasin :headwall: :LOL:
flunssa ilmeisesti iskemässä päälle :/ aivastuttaa ihan jatkuvasti ja klyyvari vuotaa... piru vie.. ja aina ku aivastaa ni tuntuu jossain vatsanpohjassa asti :D ja öisin on ihan mahdottoman tulikuuma.!!! :/ ensin on ihan sopiva ja jossakin vaiheessa yötä ihan hiki valuu kun on niin kuuma, eikä ole edes hellettä :D taitaa tää meikäläisen kroppa olla ihan sekasin.!

hyvää viikonloppua kaikille.! :)

YP :wave:
 
heis! vai on muutkin päässyt jo loman makuun.. mullakin talviloma ja viime yönä tultiin lappiin miehen kanssa.. 11 tuntia kesti ajaa ku liukasta, huoh.. ja kummallista, mulla menkat alko viime su ja loppu ti illalla, niinku yleensäkin on kestäny vaan n 3 pvää.. eli ke ei mtn, ja to yöllä eli eilen ku tultiin ja jostain riitti virtaa vielä puuhastella, niin vuoto alkoi ja tänään jatkunut?! :eek: mikä minnuu vaivaa??!! eipä ole muuten pakkasta ku -6 ja lunta mahtavan paljon, tosi hyvä keli, kävin rinteessäkin pitkästä aikaa kokeilemassa :p kivaa oli!! kunhan vaan kroppakin olis kunnossa... :/
 
linneja kyllähän toi mies odottaa kotiin pääsyä. ajatella 2vk nyt niinkun..
Mä en vaa jaksa odottaa 2 vk tuntuu et liian pitkä aika.. ja hiihtolomalla oonki vapaalla eikä tietoa onko mies lomalla hiihtolomaviikolla vai töissä. Mitää ei pysty suunnitteleen |O

No pitänee mennä tv:n ääreen märehtimään.. Mies on töitten jälkeen mennyt työkaverin kämpille bilettään.. et just joo.. :ashamed:
siellä se vaa bilettää jne mut ku se on tääl kotona nii ei se laukkaa missään.. On tosi kummaa hommaa..

mitähän sitä vlopun tekis.. jospa leipois laskiaispullia vaikkapa kokeilis et osaako sitä leipoo pullia vielä :LOL: kävis laskee mäkiä tytön kans:)

Voi mä viime tai toissayönä näin unta et imetin vauvaa vieressäni ja olin sängyllä pötköllään.. et mitähän uni oikee kertoi tai yritti vihjailla :whistle:

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Deviliah meinasin tänään leipoa masaliisaa, tiikerikakkuu ja korvapuustei mut sit iski kaamee väsymys.. :LOL: joten huomiseen siirtyy leivonnat. Mutta mä en vaan tiedä kuka ne kaikki aikoo syödä?? kun mieskään ei oo kauhea makuri.. :whistle: mun varmaan tarvii uhrautua.. :D :saint:

Linneja olipas kurja koulupäivä! Inhottavia tollaset.. :eek:

Vauva mullaa masussa, oon jo sitä mieltä että sais tulla pois koska tahansa :D |O Mä haluan saada kunnolla laitettua kengät jalkaan ja nukuttua missä asennossa tahansa.. No toisaalta, nautin nyt siitä et SAAN nukkua niin paljon kun tahdon: meen kaverit sai just vauvan, pääsivät tänään kotiin ja perhe ei kyllä oo nukkunut ku pari tuntia kerrallaan.. Oli vaavin äiti vähän väskänä.. Eli samaa odotettavissa täälläkin kohta. Hurjaa, viikko vielä niin vaavi ois täysaikainen jo! :eek:

pystyynnukahtanut garbalo ja masuterroristi 36+6 (45min vielä niin 37+0!)
 
Kiitos Talvicci :heart: Ja paljon tarrasukkia vaaville! :hug:
Ootkos yöperhonen varma et tätiä oottelet ;)
Toivottavasti arska äiskä toi oli sitten enne unta! ja laitatte sun unes toteutumaan miehes kans heti kun se tullee kotio! Kyl se kaks viikkoo loppu viimeks menee hujahtaen!
Vähän omaa napaa; Olin sit niiiiiin ilonen eilen ku se täti vihdoin tuli kylään...oikein semmonen tippa tuli silmään ja pieni toivon kipinä heräs, et kyllähän se mun kroppa voi jotenkin vielä toimia!:snotty: Mut nyt en oo enään yhtään niin ilonen siitä tädistä, meinaan kyl sitä sit tuleekin neljän kuukauden tauon edestä!!!! :headwall:
Mut hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
hyvää ystävänpäivää kaikille!!

Kyllä pistetään uni toteutumaan takuulla ja toivon niin että tärppäis ennenkuin vuosi täyttyis yrityksestä.Olisi se mahtavaa muutenkin että tärppäis sais olla kotona kahden muksun kans. Onhan minulla jo työkokemusta jo paljonki ja äitiysrahaanki vaikuttais mukavasti varmaan.

Tuntuu et ei mene kovin nopsaa tuo 1vk 5 päivää mut pitää sitä kait jaksaa pinnistellä vielä. Odotan niin innolla miestäni kotiin. Mies kovasti ikävöi ja lausuu rakkauden sanoja meille :heart: NO odotan sitä et mies on kotona sit on kaikki hyvin ja OLEN onnellinen sitten!

Pitäis suunnitella vähän kesää jos lähtis miehen kans jonnekki reissuun kaksin sitten toinen reissu jossa tyttöki mukana. :D Mä haaveilen niin kesää jo ja sitä että oispa mulla ihana masu jo sillon :)no haaveilla saa... sitä ei tiedä koska toteutuu.

Huomenna pitää mennä siskon synttäreitä viettämään(15v) ja anoppilassa kans käydä sit muuten vloppu onkin tässä.Ensviikolla ma-to koulua mut ei töitä. joten iha easy viikko edessä. Ainiin pitää kokeisiin lukea mulla on yhtenä päivänä 3 eri koetta. onneks ne on 24.2 vasta mutta pitää ruveta kunnolla lukeen niihin et jotain päähän jäis.Jotta läpikin menisi!
 
täällä ihan uus kuumeilija. :wave:
pillerit jäi pois ja nyt menkat meneillään. uutta liuskaa en siis ole enää alottamassa. ihan alussa siis mennään, mies on armeijassa tällä hetkellä joten mennään siis sillä periaatteella että plussa tulee kun tulee
=) mitään päiviä ei (vielä..) aleta siis laskeen.

pelkään vain että kuinka sekasin kroppa nyt on, et kuinka kauan menee et oma kierto selkiintyy. saas nähä :D
 
DeviLiah, eiköhän se tuu sieltä niinkuin kaikkina muinakin kertoina.. :/

ON: voi taivas että voi kaikki hajut haistaa todella vahvasti.!! :eek: ei kyllä yhtään mukavaa... ja tämä närästys, huoh.. nooh, eiköhän se täti sieltä tule huomenna tai ylihuomenna viimeistään.!
 
Heippa Angelina88 ja tervetuloa tänne! :wave: Minkälaisia ongelmia sulla on ollut menkkojen kanssa? :(

YP, onpas sulla jännät paikat, milloin testaat? :)

Linneja Kyllä se suru on jo helpottanut, meni siihen muutama päivä. Parin viikon päästä on hautajaiset ja se on varmaan aika vaikea paikka..

Aurinkoinen äityli, kohta odotus palkitaan, jee! Kohta pääset olemaan iloinen taas! Taitaa mies kaivata teidän pikkuista varmaan kovasti?

Täällä on ollut kiva sunnuntai, aikaisin mentiin eilen nukkuu, tänään pirteä olo ja oon käynyt salilla huhkimassa ja pessyt paljon pyykkiä.. Ovis on ensi viikolla, jee, sit sekin on pois alta :D Mulla on iso deadline ens perjantaina, joten illat kuluu varmaan nopeasti sitä kirjottaen.. Ajattelin alkaa tikuttaa ovista varmaan tiistaina, en halua missata sitä :)

Mitäs kaikki puuhaili viikonloppuna?
 
deviliah ihan just ammattiopistoa ja sen toimintaa.. huoh... nyt mulle soitettiin sunnuntaina että juu, opintokortti on nyt ihan kunnossa ja olin niin kiukkunen koko touhusta että räjähdin ja sanoin ettei voi hiukkaakaan kiinnostaa lomalla teidän opintokorttinne. Sitte soittaa opo perään sunnuntai illalla että mitä mulle kuuluu ?! Voi kiesus. En ollu kyllä hällekään kovin ystävällinen, mutta ihan kyllä laittaa ärsyttää että soitelaan nyt aikuisen ihmisen perään että mitä kuuluu, ja on mulla onneks melämässä muitakin ihmisiä, jolle kuulumiseni voin kertoa kun tuo opo. huh huh... |O

marjutti teretulemast vaan ! :wave: niin ja angelina myös ! :wave: mistäs päin työ olette ? ei tietenkään pakko ole kertoa, mutta kunhan halusin tietää... :whistle:

garpalo noh, leivoitkos ? Koitappas nyt jo lähteä sinne synnyttämään niin meillä devin ( deviliah sait uuden palsta lyhenteen kun on muuten niin vaikee kirjottaa...:D ) kanssa ois joku hyvä syykin tulla syömään sun leipomukset ! :LOL:

marjutti jos mä lautan sut listoille, mutta ei mitään päiviä ?

angelina saakos sut laittaa myös listaan ? Luin kaiken niin nopeesti, voi olla että kerroitkin jo, mutta koska miehes tulee valtion hoivista ?

YP sun kanssas saa onneks jännätä tarpeeks usein ! :D kun itellä ei taas hetkeen ole ollu mitään oireita mihinkään, niin turhaan sitä sitten rupeaa kuvittelemaankaan, ja toiseksi, jos minä nyt olisin raskaana niin voin kyllä rehellisesti sanoa, että joko on siitetty pyhästä hengestä tai sitten tarttunut vauvasiemenet jostain saunan lauteista ! Ei meillä oikein tuo yritys nyt tässä kierrossa ole ollut korkeimmillaan.... en edes muista ollaanko koko kierrossa edes .... hmm.. harjoteltu.... :eek: :ashamed:

Lintsi mitä sun on perjantaiks saatava aikaseks ?? mä vihaan deadline aikoja niin yli kaiken. Mä en koskaan saa siks mitään aikaseks ja sitten alkaa se valtava stressi....

Devi onnea niistä menkoista... :ashamed: kamalaa sanoa noin ! :snotty:

tupuna missäs päin Lappia olette ? hyvää lomaa vaan, olkaapi varovaisia siellä rinteessä !

Justiinsa, että loma. Perjantai illalla siinä puol 12 aikaa viittittiin soittaa töihin ja siitä asti olen puurtanu... noh, on mulla ollu aina muutama tunti välii nukkumiseen, syömiseen ja itkemiseen, mutta kun mulla piti olla loma. :ashamed: jotenkin olen ihan poikki. Tänään on vapaa päivä, tai vapaa ja vapaa, yöks menen töihin ja nyt heti aamusta joudunkin hakemaan veljen tytön meille koko päiväks ja ajattelin jos me mentäis vaikka mummilaan. Pitkään aikaan en ole siis äitini luona käyny, mutta jos nyt sitten rohkenis kun on seuraakin....:D Seuraa.... :LOL: me siis mun äitini kans emme ole ihan parhaat ystävät, mutta väleissä kuitenkin... sellaista hiljaiseloa...

jos menis jo vaikka sen hakemaan niin sais alkaa tekemään lähtöä.. muuten taitaa väsy yllättää ja nukahdan tähän... |O

Hyvää maanantaita ! Päivittelen hiukka myöhemmin !! ai juu, hyvät myöhästyneet ystävän päivät... :ashamed: :hug:
 
Lintsi, empä usko että siihen tarvetta tulee... se jää nähtäväksi.!

Linneja, joo jännäillähän aina voi, mutta ku siihen joskus aihettaki ois :D (olipas runollista :LOL: ) toivoa toki on niin kauan ku paholainen ei tuu.!
mistäs teidän harjoittelemattomuus johtui.? niin ja älähän nyt itteäs riko liialla työteolla.!!

ON: ei ainakaan vielä ole täti tänne meille löytänyt.. vimeistään huomenna siis.!!

Hyvää alkanutta viikkoa naiset.! :)

YP :wave:
 
linneja juu laita vain, mutta ei tosiaan mitään päiviä ku ei niistä ole mitään tietoa vielä :D
mie olen täältä aika pohjosesta, torniosta =)

onkos täällä muilla miehiä armaijan harmaissa? omaani odotan nyt viikonlopuksi kotiin, prkele tänään saatiin tietää et pieni mahollisuus et se joutuu jäämään kii kolmanneksi viikonlopuksi putkeen... |O

nooo eiköhän tämä tästä iloksi muutu, käytiin anopin kanssa vähän shoppileen vapaapäivien kunniaksi, ja syömässä :p
 
täällä kaamasessa ollaan nyt, eilen tultiin sallasta tänne vielä pohjosempaan. Jos joku ei tiedä, niin kaamanen on n. 25km inarista ylöspäin :) yöksi luvattu -30 jaiks.. ei tee mieli kelkkailla nui kylmässä.. ens vkolla takasi helsinkiin, höh.. no onneks on vielä melkein viikko. eilen ku ajeltiin tänne ni ivalosta otettii 3 puolalaista liftaria kyytiin. loppupeleissä päädyttiin kievarille nautiskelemaan viinaksia ja ihan tyrmässä koko jengi :x ja nyt saunan lämmitykseen, moiks ;)
 
lintsi85: meniköhän oikein.. no kuiteskin. Mies ikävöi kovasti ja juttelee tyttärensä kans joskus puhelimes et neiti selittää jotain ja isi kuuntelee:) hellyyttävää. Miehelläni on kova ikävä kotiin kun hänkin laskee päiviä. Pitää jaksaa vielä 1vk 4 päivää vielä...

ON:mua stressaa koulu tosi pahasti ja huolettaa.. alkaa tuntuu et jos jättäis vaa kesken. EN taid valmistua ikinä :( :'(

no menen nukkumaan ku väsyttääki vähän.
 

Yhteistyössä