YP kiesus kuinka söpö havva ! :heart: mää muistan ku meiränkin poju oli nuin pieni ja ehana karvapallo... nyt se on... ööh... iso, karvanen möhköfantti. Tänä aamuna meni viiemks hermot ihan totaalisesti tohon rakkiin. On se vielä joskus silti ihan söpönenkin, mutta harvoihin päiviin nekin menee...
mitä rotua tuossa muuten oli ?
Lintsi kyllä mä sen juu tiesin että ei voi näillä peti kerroilla tulla tärppiä, mutta jotenkin sitä vaan aina toivoo että jos kuitenkin.. onhan niitäkin kun vaan on ajautunu yhden illan suhteeseen ja kas, tärppi tullut... huoh. kyllä mulla silti ihan on sen puolesta hyvä olo, ettei mennyt tälläkertaa lukemat mihinkään 60 päivään... se on kamalaa piinaa kun ei tiedä mikä on.
Devi Hyvä että sä jaksat olla positiivinen ! :hug: anna mullekin hiukan siitä... mä kun olen pessimistisyyden kuningatar... kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen... ja toinen mun mottoni on että, alussa aina hankalaa, lopussa menee hermot. :saint:
Mä aina ihaillen katon kaikkia positiivisia ihmisiä että mistä se oikein tulee... miehen äiti on yks yltiöpositiivinen.. sillä on vaikka kuinka töitä ja liian vähän vapaa-aikaa ja senkin se kuluttaa sairauksiinsa tai töiden valmisteluihin, mutta silti se jaksaa aina olla positiivinen. Harvoin on päiviä kun sillä ois kaikki huonosti. Ikinä siis kun oikein ajattelen ei ole ollu huonoja päiviä, hetkiä kyllä. Mulla kun on ainakin joka toinen päivä huono, tai lähinnä joka päivä... :ashamed:
tupuna no hyvä että olitte edes yleisellä paikalla !
millä te sen matkan omalle mökille menitte ? Mää oisin jäätyny jo ihan pystyyn jos joku laittais mut ulos noilla pakkasilla. Nytkin kun meillä on ollu siinä -15 asteessa ja koiran kans olen joutunu väkisinkin ulkoilemaan niin olen pukenu ainakin 4 tai oikeastaan 5 housut ja aina villapaidan, mielellään parikin karvavuorisen takin alle ! :snotty:
ja villasukat on ihan ehdoton ! Mä nukunkin villasukat jalas... !! ja 3:n peiton alla... |O
aurinkoinen kyllä sä jaksat kun mietit sitä että mieskin sieltä kotiin tulee... ja sitten sulla jää varmaan aikaa enemmän koulu jutuillekin kun mieskin on mukana tytön hoidossa...
Niin ja hyvä että neuvolassa oli kaikki ok..
Aloin just miettiä kun mun äiti kertoi joskus mun olleen jossain 1-v neuvolassa ja siellä oli sanottu että mulla on liian iso pää ?! Siitä oli oikein tehty numero että täytyy nyt laittaa kauemmas tutkimuksiin että liian iso on päänympärys ja mun äitini oli sitten sanonut että ei sitä nyt hyvänen aika ruveta viemään pitkin maailmaa näytille jos toisella on muutaman sentin isompi pää kuin siinä käyrässä ja pienentääkkö sitä sitten pitäis.. ?!
eikä mun päätäni sitten ruvettu kenellekkään näyttelemään tai pienentämään eikä se liian iso ainakaan valokuvien mukaan ole ollu. Eikä kuulemma ole tosiaan ollukkaan, mikä lie virkaintoinen neuvolatäti mahto olla... mä olin oikeinkin kaunis tyttö pienenä, kunnes mää kasvoin.... :snotty:
marjutti kiva että saat kullan kainaloon ! :hug:
niin eikös ovis tosiaan ole limojen aikaan.. mutta onko mahdollista että tulis kaikki limat ym, mutta ei silti ovulois ?? Devi, kerro nyt kun olet asiantuntija näissä munanvalkuais-jutuissa ...
Nyt mää en enempää jaksa enkä ehdi kirjotella, meille tulee vieraita tunnin päästä ja nyt on alettava imuroimaan ja siivoilemaan.. niin ja lämmittämään.. sisällä on taas joku 15 lämmintä.. mää jäädyn !!