N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

apua..kattelin tuossa kalenteria ja huomasin että menkat on heittäny häräpyllyä lokakuun jälkeen.
aikasemmin alkoi menkat 1.päivä,siis monena kuukautena ja lokakuussa alkanu aikasemmin ja sen jälkeen menny ihan sekasin.
aika ihme
:eek:

mistä tuommonen voi johtua että tuo kierron pituus lähtee yhtäkkiä muuttumaan,mulla oli syyskuussa kahdet menkat kun nuo "lokakuun" tuli aiksemmin :eek:
 
jybis mulla välillä sama homma, ihmiskroppa kun on niin omituinen.. voihan se johtua monestakin asiasta, mutta mulla ainakin silloin kun jännitän sairaasti et alkaako ne menkat vai joko ois onni ovella, niin saattaa myöhästellä parikin viikkoa.. myös jos on esim lomalla ja viettää täysin erilaista elämää, niin kroppa reagoi siihen heti ja ovulaatio voi siirtyä itsestään.. kummallisia asioita.. :eek: :whistle:
 
jybis mulla ainakin kroppa pyörähti jossain alku yrityskerroilla ihan yhtäkkiä näin... aina on ollut tarkkaan se 28-32, mutta nyt menee ihan mihin ja miten vaan... tosi ärsyttävää..

aurinkoinen niin tuttu tunne opiskelussa... :D mä olen jo kerran keskeyttäny opinnot, joten nyt paahdan loppuun vaikka väkisin... ei siitä kyllä väkisin tule mitään, mutta pakko se on. kuinka kauan sulla vielä on opiskelua ? Millasta työtä sä siinä ohessa muuten teet ?

tupuna niin menittekö te niiden outojen puolalaisten kanssa sinne jonnekin viinaksia ottamaan ? Hui, mä en uskaltais... mä muutenkin "vierastan" vieraita immeisiä.. :LOL:

mulla alkoi eilen joku "kaikki menee päin per.... päivä." siinä tulikin sitten porattua koko ilta ihan idiootteja asioita ja ajattelinkin että sekoilen.... noh, tänään kurvasikin täti. Siinä siis syy mun eiliselle itku-potku päivälle... :ashamed: noh, ainakin se tuli sieltä joskus, ei tarvinnu odottaa mitään 80 kiertopäivää...
tänään menenkin sitten elokuviin... veljeni tyttöjen kanssa.. pidetään hiukan "tyttöjen päivää". Mennään lehvaan, kaupungille ja sitten syömään... kohta btarvis varmaan pukea jo päällekin ja hiukan laittaa itteeni ihmisen näköseks... lähtö ois puolen tunnin päästä... ju, tulee kiire....:)

Hyvät keksiviikot !
kamalat pakkaset muuten, meillä ainakin oli aamulla -24 ja nyt on -19.. mutta onneks vk:n lopuks luvattiin 0 ..:)
 
Linneja mentiin siis yleiseen baariin ryypiskelemään, en minäkään olis mihkään vuokramökkiin lähteny niiden kanssa istumaan.. ne siis otti vuokramökin siitä baarilta, ja meille on siitä 7km mökille ni me tultiin tietysti tänne yöksi. ja kauhea kankkunen aamulla :headwall: täällä oli muuten aamulla -35, hui kamala. eilen oli -32 aamulla ja silti lähettiin kelkkailemaan. oltiinhan jäässä ku päästiin takasi :LOL:
 
täällä lähdettiin seuraavaan kiertoon.. (kp 3/28 ja yk 14) hurjat yk:t mulla :/ mutta tämän kierron yritän olla mahdollisimman paljon pois näiltä sivuilta :D (vähemmän stressiä siis, toivottavasti)
ja tuli meille uusi koiravauvakin eilen niin menee sitten sen kanssa touhuillessa ja tutustuessa :)

puhkun kovat plussatuulet teille kaikille tänne.!!!! +++++++ :whistle:

YP :wave:
 
linnejatänä kevänähän mä valmistuisin. mut paineet on nii hirveät etten tiedä selviänkö. Ja se näyttö hommakin... Sit ku haaveilee sitä kakkosta vaa jne...Teen ihan hoitoalan hommia siis olen kehitysvammaisten palvelukodissa töissä koulun ohella.

Tänää käytiin typyn kans 2v neuvolassa:) kaikki oli hyvin.

huominen päivä koulua vielä sit perjantai päivä menee kait siivotessa sit vlopuksi anoppilaan, suunnitellaa typyn synttäreitä jne. vaikka sunnuntaina oikeasti ois, pienet pulla+mehu jutut sunnuntaina sit mut seuraavana vloppuna kunnon pirskeet. Kiirusta pitää et mun pitää lukea kokeisiin ja tehtäviä saada eteen päin ja ja...ois4 tehtävää jotka pitäis saada alta pois. muistaakseni.. eiku 5 tehtävää on. Kääk kuis selviin niistä. :ashamed: |O
 
perjantai iltana tulee mies kotiin =) voi kun kiva pitkästä aikaa päästä yhessä saunomaan ja vaan olemaan toisen kainalossa :p menkat lopuillaan, monta päivää jo ollu enää pikku tuhrua mut ei ole vielä lopullisesti loppuneet.. :kieh:

onkos täällä asiantuntijoita, siinä vaiheessa kiertoa, kun tulee sellasta 'limaa' (ovislimaa?) niin missä vaiheessa sitä ollaan, elikkäs onko itse ovis just nuitten limojen aikaan, ennen vai jälkeen? :eek:

tosiaan ajatuksena oli olla ihan normaalisti, vauva tulee kun tulee, mutta kummasti sitä vaan miettii kaikenlaista... :ashamed:
 
marjutti tää vauvakuume kyl viekin nopsaan naisen mennessään :kieh: Ylpeä olen heistä jotka onnistuvat tjottailuissaa, meillä ei, tai siis MULLA ei onnais xD Täällä mä vaan aina käyn vahtaas ja tutkailen silti kroppaani(joka on silti aivan peestä!)
Ovislimat on oviksen aikoihin muistaakseni kirkasta ja oikeen limaista..venyvää...ja..ööh...oviksen jälkeen alkaa kuivakausi..muistaakseni noin se meni xD Monet vertaa ovislimaa kananmunan valkuaiseen.
Olipas taas herkulliset kerronnat. Noh. Omaa nappulaa; On se naisen pääkoppa sit ihmeellinen :snotty: tai siis minun ainakin... Nyt musta tuntuu et oli kerrankin sellaiset menkat menossa et jospa se mun kroppa alkaiski heräilee?! Siis miten ihminen jaksaa olla näin positiivinen! Iskekää te nyt mun naamaani pientä realismia ja sanokaa nyt hyvät ihmiset et toivossa on turha elää! Muuten mä putoon taas korkeelta kun kp:t lähenyy sataan, TURHAAN! Noh, onneks mä oon menossa sinne lääkäriin. Joko mä muuten kirosin sitä täällä et tilasin ajan tammikuun alussa, sain ajan maaliskuun alkuun??? Hiton Pori! :kieh: ärmur.
 
Deviliah, pysyt vaan positiivisena!! Ja kiva että sait lääkäriin ajan niin ei noi yk:t lähtis ihan käsistä :) Mulla ei viime kierrossa tullut mitään ovislimoja, ja oviksen jälkeen alkoi kunnon limailut, mut siltikin tikutin vahvan oviksen, siis ovisviiva kontrollia paljon vahvempi. Eikä ollut tärpännyt, eli täällä meni vähän väärinpäin :D Toisaalta tää toka kierto ilman pillereitä tuntuu paljon erilaisemmalta, viime kierrossa oli jo tässä vaiheessa pahat vatsakivut oviksesta, nyt kp14 eikä mitään ovistuntemuksia mihinkään suuntaan ja negaa tikutin eilen. Tänään ajateltiin siltikin aloittaa muutaman päivän seksimaratoni, nyt ollaan pari päivää pitäydytty ja säästelty simppoja :D En mäkään pystyis ikinä tjottailemaan, nytkin haluan tasan tarkkaan tietää milloin se ovis on, muuten miettisin vaan et ehkä mä en ovuloi ollenkaan tms. Mä en tykkää elää minkäänlaisessa epävarmuudessa.. Mut iso hali sulle, ihan tosi ikävää et tipuit :( :( Minkälaisen hauvelin ootte ottanut? Ihanaa! Mä oon miettinyt et koiravauva oikeastikin laimentais mun vauvakuumetta :)

aurinkoinen , onnea teidän pikku pirpanalle ja ihanaa ettei sunkaan tarvi kauaa odotella!! Nyt vaan ne menkat loppuun niin pääset toivottaa mukavasti miehen kotiin :D

Linneja
:hug: Lohduttiko yhtään kun kuitenkin tiesit, että ette oo kauheasti harrastaneet seksiä? Ensi kierrossa otat tuplasti takaisin minkä tässä kierrossa menetit. Tsemppiä kauheasti, kyllä se varmaan helpottaa pian!!
 
YP kiesus kuinka söpö havva ! :heart: mää muistan ku meiränkin poju oli nuin pieni ja ehana karvapallo... nyt se on... ööh... iso, karvanen möhköfantti. Tänä aamuna meni viiemks hermot ihan totaalisesti tohon rakkiin. On se vielä joskus silti ihan söpönenkin, mutta harvoihin päiviin nekin menee... :LOL: mitä rotua tuossa muuten oli ?

Lintsi kyllä mä sen juu tiesin että ei voi näillä peti kerroilla tulla tärppiä, mutta jotenkin sitä vaan aina toivoo että jos kuitenkin.. onhan niitäkin kun vaan on ajautunu yhden illan suhteeseen ja kas, tärppi tullut... huoh. kyllä mulla silti ihan on sen puolesta hyvä olo, ettei mennyt tälläkertaa lukemat mihinkään 60 päivään... se on kamalaa piinaa kun ei tiedä mikä on.

Devi Hyvä että sä jaksat olla positiivinen ! :hug: anna mullekin hiukan siitä... mä kun olen pessimistisyyden kuningatar... kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen... ja toinen mun mottoni on että, alussa aina hankalaa, lopussa menee hermot. :saint:
Mä aina ihaillen katon kaikkia positiivisia ihmisiä että mistä se oikein tulee... miehen äiti on yks yltiöpositiivinen.. sillä on vaikka kuinka töitä ja liian vähän vapaa-aikaa ja senkin se kuluttaa sairauksiinsa tai töiden valmisteluihin, mutta silti se jaksaa aina olla positiivinen. Harvoin on päiviä kun sillä ois kaikki huonosti. Ikinä siis kun oikein ajattelen ei ole ollu huonoja päiviä, hetkiä kyllä. Mulla kun on ainakin joka toinen päivä huono, tai lähinnä joka päivä... :ashamed:

tupuna no hyvä että olitte edes yleisellä paikalla ! :LOL: millä te sen matkan omalle mökille menitte ? Mää oisin jäätyny jo ihan pystyyn jos joku laittais mut ulos noilla pakkasilla. Nytkin kun meillä on ollu siinä -15 asteessa ja koiran kans olen joutunu väkisinkin ulkoilemaan niin olen pukenu ainakin 4 tai oikeastaan 5 housut ja aina villapaidan, mielellään parikin karvavuorisen takin alle ! :snotty: :D ja villasukat on ihan ehdoton ! Mä nukunkin villasukat jalas... !! ja 3:n peiton alla... |O

aurinkoinen kyllä sä jaksat kun mietit sitä että mieskin sieltä kotiin tulee... ja sitten sulla jää varmaan aikaa enemmän koulu jutuillekin kun mieskin on mukana tytön hoidossa...:) Niin ja hyvä että neuvolassa oli kaikki ok..
Aloin just miettiä kun mun äiti kertoi joskus mun olleen jossain 1-v neuvolassa ja siellä oli sanottu että mulla on liian iso pää ?! Siitä oli oikein tehty numero että täytyy nyt laittaa kauemmas tutkimuksiin että liian iso on päänympärys ja mun äitini oli sitten sanonut että ei sitä nyt hyvänen aika ruveta viemään pitkin maailmaa näytille jos toisella on muutaman sentin isompi pää kuin siinä käyrässä ja pienentääkkö sitä sitten pitäis.. ?! :LOL: eikä mun päätäni sitten ruvettu kenellekkään näyttelemään tai pienentämään eikä se liian iso ainakaan valokuvien mukaan ole ollu. Eikä kuulemma ole tosiaan ollukkaan, mikä lie virkaintoinen neuvolatäti mahto olla... mä olin oikeinkin kaunis tyttö pienenä, kunnes mää kasvoin.... :snotty: :LOL:

marjutti kiva että saat kullan kainaloon ! :hug:
niin eikös ovis tosiaan ole limojen aikaan.. mutta onko mahdollista että tulis kaikki limat ym, mutta ei silti ovulois ?? Devi, kerro nyt kun olet asiantuntija näissä munanvalkuais-jutuissa ... :LOL:

Nyt mää en enempää jaksa enkä ehdi kirjotella, meille tulee vieraita tunnin päästä ja nyt on alettava imuroimaan ja siivoilemaan.. niin ja lämmittämään.. sisällä on taas joku 15 lämmintä.. mää jäädyn !!
 
Linneja, jep, tuleehan noita ihastuttavia ja vihastuttavia päiviä, meillä kyllä aika tasasesti :D tossa on saksanpaimenkoiraa ja rotikkaa.. eli samoja rotuja kun meidän tossa 7kk ikäsessä neidissä. mut tää on aivan erinäkönen.! tosin voi johtua pitkälti siitä, että menee just toisinpäin nuo rodut. tämän emo siis saksanpaimenkoira ja siä rotikka, toisessa juuri toisinpäin :) mikäs koira teillä nyt sit olikaan.? ja minkä ikänen.?
munkin täytyy rueta imuroimaan, kun kummityttö tulee äitinsä kanssa käymään kylässä, katsomassa uutta hauvaa :) täällä on muutenkin imuroitava päivittäin, kun tosta vanhimmasta koirasta irtoaa näin juoksujen aikaan niin pirusti karvaa.!!
 
heips vaan :) minä nyt poistun keskuudestanne... toivottavsti massussa kaikki ok, ja toivottavasti siellä on joku. ens viikolla on ultra jolloin olen taas viisaampi.. mutta kamalsti plussa tuulia teille kaikille!!!! :heart: :heart:
 
linnea joo voi laittaa listaan mulla nyt menossa kp2/? enka yritys kerta alkaa sitten ensi kuussa:) niin ja mies pääsee pois tuossa heinäkuun 28 päivä:)

tällainen pieni kysely? miten tunnette ovis "oireet" kun mä en oikeen tunne ite mitenkään muuta ku että sexi himot on ihan älyttömät :ashamed: muuten ei mitään tuntemuksia.
 
Angelina, hmm, mulla ovisoireet on tosi epämääräiset, mulla ei mitään limoja, enemmänkin vatsa kipeä ja munasarjojen kohdalta nipistelee ja alaselkä myös tullut vähän menkkamaisesti kipeäksi. Siinäpä se, jos en tietäis milloin mun ovis on niin tuskin osaisin yhdistää :)
 
Lintsi thänks. Mutta silti tuntuu et ois helpompi olla pessimisti xD Ei ainakaan tippuis aina niin korkeelta!
Linneja mun ymmärtääkseni ovislimat johtuu just tästä hormoonista, mitä erittyy just ennen ovista ja oviksen aikaan..siis kun kroppahan erittää just ennen ovista LH, estrogeeniä ja FSH(eli munasarjoja stimuloivahormooni)..ni sitkun noi hormoonit "romahtaa" alas, niin ovulaatio on tapahtunu ja alkaa "kuiva" kausi..eli..kun näin järjellä ajattelee, niin kyllähän siellä jotain hormonaalista on pakko tapahtuu, jos kerta kroppa reagoi noilla limoilla. Eli jos noit hormooneit ei erity tarpeeks, ni eihän oo mitään "limojakaan".. mutta yksilökohtaista on kuinka PALJON sitä limaa tulee. Joillakin tulee oikeen pöksyihin asti..joillekin tulee vain sen verran, et pakko kohdun napukalta testailla..
Mut jooh. Muihin asioihin. yöperhosella oli niiiiiin söpö haukkuli! Näytti ihan aluks kääpiöpinserilt. :)
Tänään tehtiin tarjous omakotitalosta, nyt jännitellään maanantaihin asti miten käy...jaiks.
 
Devi mitäs täällä hierotaan jo talo kauppoja eikä meille sanottu mitään ! :D mistäs päin te olette ostamassa ja millasta ? kerro heti heti heti ! B)

Angelina mulla ei aina ole mitään oireita... joskus huomaa sellasta menkkamaista jomotusta ja juilimista aina vuoron perään molemmilla puolilla ja joskus tulee ihan limoihin asti, ainakin viime kierrossa tuli, mutta mää joinkin ovikseen asti greippimehua, vaikkei koko oviksesta ollu mitään hyötyy viime kieros, senkin ois voinu säästää myöhemmälle... :LOL:

Tänne: ei mitään uutta. Täti jyllää edelleen ja voimalla. Ensimmäisenä päivänä oli aika kamalat kivut, mutta ne nyt on jo menny ohi... nyt van odotellan tädin lähtöä että taas pääsis tosi toimiin... Nyt vois oikein listankin laittaa ajan tasalle.... :D
 

20.2 PERJANTAI

Linneja ..................kp 3/34-58?..............yk17.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 29/29-59................yk 8.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 17/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 25/32....................yk 10 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp ?/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 21/27-29....................yk4.........2.lapsi
yöperhonen............kp 5/28.....................yk14........1.lapsi
Lintsi85.................kp 15/32.......................yk2.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Tiiuska22......yritys alkaa syksyllä.............................2.lapsi
Haaveilia90...........kp 31/28-32..................yk3........1.lapsi
jybis.....................kp ?/?.......................yk ?.........2.lapsi
tupuna21.............kp 13/28-34...................yk3.........1.lapsi
Angelina88..............kp 2/?........................yk.........1.lapsi
Marjutti86............................................................1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Olg4..........16.1-09 aamulla.

Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 22.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !


TAAS ON LISTA SEKASIN.. LAITTAKAA KORJAILUJA.... :whistle:
 
YP elä kysy... mullakin menkat on joskus tosi niukat, joskus tosi runsaat, niinkun härän kurkusta tulee välillä.. ja sitten mulla ainakin on yleensä 3. päivän kohdalla "välipäivä" jollon ei tuu mitään ja sitten se taas alkaa... mutta auta armias jos menet harrastamaan petitouhuja sillon välipäivänä niin varmaan rupee vuotamaan heti kahta kauheemmin... ihan ihmeellistä on kyllä nää naisen anatomiset asiat... :LOL:

ai juu, mää unohrin melkein kaikista tärkeimmän asian... ! Me mennään naimisiin..... :D joskus.... :whistle: ei vielä tiedetä että oisko nyt kesällä vai vasta ens kesä ajankohtasempi... se riippuu hiukan tästä että mitenkä saadaan kämppää rempattuu... ja kun on kamala onkelma että missä ja miten me mentäisiin... mutta ainakin on jo selvää että myö mennään ! Mustakin tulee joskus rouva.... :heart:
 
Linneja, hah :D ei tollasta asiaa voi unohtaa.! :LOL: paljon onnea kuitenkin tulevalle rouvalle.! :) me mennään naimisiin sitten kun on lapsi tuloillaan.!! :p
jep, tää naisten anatomia on kyllä melkosta arpapeliä, ainaki mun kohalla :D nooh, ei auta muuta ku kuunnella ja katsella mitä milloinkin missäkin kuussa tapahtuu.!
 
Onnea Linneja! Mites tällanen suuri päätös nyt sai alkunsa?Kerro, kerro kaik!!!
Mutta talokaupoista en kyllä sano yhtään mitään, muuten te tiedätte tasan tarkaan mihin me muutetaan xD Mutta ei kauas ruosniemestä, ei oo ees kilsaakaan tästä missä nyt asutaan niin sinne :) Mutta maanantaihin asti pitää käpristellä et hyväksyykö se mein tarjouksen. Ja toivottavasti ei paljoa korottele! Muuten ei kyl lähet mukaan. Aika tiukilla toi meen budjetti :whistle:
 
apua.! mistä johtuu kauhee "aaltoileva" ja kouristeleva alavatsakipu..?! tosi menkkamaista, mutta ei kuitenkaan. polttaa oikeen... kestää hetken ja menee pois ja tulee taas kohta uudestaan :/ ja tuo edellinen tädin vierailukin oli perin outo.. tuhrutteli monta päivää, mutta ei mitään normaalia vuotoa..! taitaa tää mun kroppa olla ihan sekaisin.!!! |O
 

Yhteistyössä